Markus 5 Del Skrevet 4. Desember 2003 Del Skrevet 4. Desember 2003 Syntes alle spillerne det har vært litt interesse for havner rundt omkring i andre klubber. Hvorfor har vi ikke meldt oss på om Soma - det er vel tross alt snakk om små penger. Hysen, svensken som de sier er en superrask svenske - venstrekant - hvaner anntagelig i Lyn Olsen - som vi vel egentlig ikke er int. i havner i sverige Hva skjer a Bagera - ingenting Tingeling !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 4. Desember 2003 Del Skrevet 4. Desember 2003 Hva skjer med Inge? Går ikke kontrakten hans ut nå? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 4. Desember 2003 Del Skrevet 4. Desember 2003 jeg fortsetter mine hårreisende eksempler med Gashi -> Tromsø Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 4. Desember 2003 Del Skrevet 4. Desember 2003 gashi til tromsø? serisøt, stabæk burde jo vært på banen lenge før kongelaget tromsø meldte sin interesse. skandale Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 4. Desember 2003 Del Skrevet 4. Desember 2003 kongelaget tromsø ????????????????????????????????? :shock: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 4. Desember 2003 Del Skrevet 4. Desember 2003 hei hei hei.. det var ironisk. glemte vel en del "" og <> greit at jeg befinner meg i harstad, men å konvertere til tromsø er vel det mest utenkelige i denne verden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 4. Desember 2003 Del Skrevet 4. Desember 2003 Takk og pris. Nå var jeg bekymret for deg et øyeblikk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg