sexxes 3 602 Del Skrevet 2. November 2009 Del Skrevet 2. November 2009 Sesongen er over, og dette er hva man har fått med seg: Alfheim Stadion Arna Stadion Byåsen Arena Color Line Stadion Grei Kunstgress Klepp Stadion LSKhallen Nadderud Stadion Orkdalsbanken Stadion Kunstgress Røa Kunstgress Sofiemyr Stadion Sparebank 1-banen, Nadderud (Nadderud kunstgress 2) Telenor Arena Totalt 13 baner. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 2. November 2009 Del Skrevet 2. November 2009 LSK-hallen Nadderud Stadion Sofiemyr Stadion Sparebank 1-banen Telenor Arena Røa Kunstgress Totalt: 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 2. November 2009 Del Skrevet 2. November 2009 Sparebank 1-banen Nadderud Greibanen Sofiemyr Telenor Arena Røabanen Tot.: 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 2. November 2009 Del Skrevet 2. November 2009 Greibanen LSK-hallen Nadderud Røabanen Sofiemyr Stadion Sparebank 1-banen Telenor Arena Totalt: 7 Ikke verst... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 2. November 2009 Del Skrevet 2. November 2009 Nadderud Stadion Greibanen Telenor Arena LSK-Hallen Røabanen. Bare 5 nye i år, men neste år skal jeg klare minst det samme! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 2. November 2009 Del Skrevet 2. November 2009 La Manga, bane 1 La Manga, bane 8 Grei Kunstgress Klepp Stadion LSKhallen Nadderud Stadion Orkdalsbanken Stadion Kunstgress Røa Kunstgress Sparebank 1-banen, Nadderud (Nadderud kunstgress 2) Telenor Arena Totalt 10 baner. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 2. November 2009 Del Skrevet 2. November 2009 Som mange andre var jeg både på Røa kunstgress og på Røa skogskrenten. Teller det som 2 steder Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 2. Mars 2010 Del Skrevet 2. Mars 2010 Nadderud Stadion Greibanen Telenor Arena LSK-Hallen Røabanen. Bare 5 nye i år, men neste år skal jeg klare minst det samme! Da har jeg tatt fatt på oppgaven med å få minst 5 nye på damehoppern, min første kamp på Spb1 banen på nadderud og etter LSK hallen for et par uker siden, min andre treningskamp overhode. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geisha 5 Del Skrevet 2. Mars 2010 Del Skrevet 2. Mars 2010 Greibanen LSK-hallen Nadderud Sofiemyr Sparebank 1-banen Telenor arena Tot.: 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 602 Del Skrevet 24. April 2010 Del Skrevet 24. April 2010 På tide å trekke frem denne etter at skuffelsen i sør har langt seg sånn halvveis: Alfheim Stadion Arna Stadion Byåsen Arena Color Line Stadion Grei Kunstgress Klepp Stadion Kristiansand Stadion LSKhallen Nadderud Stadion Orkdalsbanken Stadion Kunstgress Røa Kunstgress Sofiemyr Stadion Sparebank 1-banen, Nadderud (Nadderud kunstgress 2) Telenor Arena Totalt 14 baner. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 29. April 2010 Del Skrevet 29. April 2010 La Manga, bane 1 La Manga, bane 8 Grei Kunstgress Klepp Stadion LSKhallen Nadderud Stadion Orkdalsbanken Stadion Kunstgress Røa Kunstgress Klepp Stadion Sparebank 1-banen, Nadderud (Nadderud kunstgress 2) Telenor Arena Finnmarkshallen Sofiemyr Kristiansand Stadion 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 602 Del Skrevet 29. April 2010 Del Skrevet 29. April 2010 La Manga, bane 1 La Manga, bane 8 Grei Kunstgress Klepp Stadion LSKhallen Nadderud Stadion Orkdalsbanken Stadion Kunstgress Røa Kunstgress Klepp Stadion Sparebank 1-banen, Nadderud (Nadderud kunstgress 2) Telenor Arena Finnmarkshallen Sofiemyr Kristiansand Stadion 14 Klepp Stadion to ganger? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 30. April 2010 Del Skrevet 30. April 2010 LSK-hallen Nadderud Sparebank 1-banen Telenor Arena Røa banen Kristiansand Stadion Totalt 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 14. Mai 2010 Del Skrevet 14. Mai 2010 Er vel på tide at jeg bidrar med annet enn åpningsinnlegget. Konnerud Stadion Kristiansand Stadion Nadderud Stadion Orkdalsbanken Stadion Kunstgress Sofiemyr Sparebank 1-banen, Nadderud (Nadderud kunstgress 2) 6 baner. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 14. Mai 2010 Del Skrevet 14. Mai 2010 La Manga, bane 1 La Manga, bane 8 Grei Kunstgress Klepp Stadion LSKhallen Nadderud Stadion Orkdalsbanken Stadion Kunstgress Røa Kunstgress Sparebank 1-banen, Nadderud (Nadderud kunstgress 2) Telenor Arena Finnmarkshallen Sofiemyr Kristiansand Stadion Konnerud Stadion 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blue_bird 75 Del Skrevet 14. Mai 2010 (endret) Del Skrevet 14. Mai 2010 (endret) F************************** Endret 14. Mai 2010 av blue_bird Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 14. Mai 2010 Del Skrevet 14. Mai 2010 Greibanen Konnerud Stadion LSK-hallen Nadderud Røabanen Sofiemyr Stadion Sparebank 1-banen Telenor Arena Totalt: 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 15. Mai 2010 Del Skrevet 15. Mai 2010 Sparebank 1-banen Nadderud Greibanen Sofiemyr Telenor Arena Røabanen Konnerud Stadion Tot.: 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 16. Mai 2010 Del Skrevet 16. Mai 2010 Klepp Stadion Konnerud Stadion Kristiansand Stadion Nadderud Stadion Orkdalsbanken Stadion Kunstgress Sofiemyr Sparebank 1-banen, Nadderud (Nadderud kunstgress 2) 7 baner pr. 16/5/10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 12. Juli 2010 Del Skrevet 12. Juli 2010 La Manga, bane 1 La Manga, bane 8 Grei Kunstgress Klepp Stadion LSKhallen Nadderud Stadion Orkdalsbanken Stadion Kunstgress Røa Kunstgress Sparebank 1-banen, Nadderud (Nadderud kunstgress 2) Telenor Arena Finnmarkshallen Sofiemyr Kristiansand Stadion Konnerud Stadion Dalgård 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 602 Del Skrevet 12. Juli 2010 Del Skrevet 12. Juli 2010 Alfheim Stadion Arna Stadion Byåsen Arena Color Line Stadion Grei Kunstgress Klepp Stadion Konnerud Stadion Kristiansand Stadion LSKhallen Nadderud Stadion Orkdalsbanken Stadion Kunstgress Røa Kunstgress Sofiemyr Stadion Sparebank 1-banen, Nadderud (Nadderud kunstgress 2) Telenor Arena Totalt 15 baner Sløvt av meg å ikke oppdatere, men når en plutselig står med flere baner enn meg (og uten dobbeltregistreing) må jeg jo greie å henge med. Uvant dette her. Ikke så veldig mange nye baner i sikte heller, men blir en ny om en måned, og sannsynligivs utpå senhøsten. Med bare TS-lag igjen i cupen er det ikke så mye å håpe på der heller. Neste år skal det bli Europa, og har heller ikke vært på banene til de lagene som ligger an til opprykk, og hva med en tur til La Manga til vinteren? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 13. Juli 2010 (endret) Del Skrevet 13. Juli 2010 (endret) Jeg er ingen konge på antall baner da jeg sjelden drar på lange borteturer (uansett dame- eller herrelag). Men treninger, der blander jeg meg i tetkampen -og ja, jeg vet det er mye viktigere å stille på kamp enn trening..... Endret 13. Juli 2010 av Bendix Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 602 Del Skrevet 15. August 2010 Del Skrevet 15. August 2010 Alfheim Stadion Arna Idrettspark Arna Stadion Byåsen Arena Color Line Stadion Grei Kunstgress Klepp Stadion Konnerud Stadion Kristiansand Stadion LSKhallen Nadderud Stadion Orkdalsbanken Stadion Kunstgress Røa Kunstgress Sofiemyr Stadion Sparebank 1-banen, Nadderud (Nadderud kunstgress 2) Telenor Arena Totalt 16 baner 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Herman. 94 Del Skrevet 15. August 2010 Del Skrevet 15. August 2010 Alfheim Stadion Arna Idrettspark Arna Stadion Byåsen Arena Color Line Stadion Grei Kunstgress Klepp Stadion Konnerud Stadion Kristiansand Stadion LSKhallen Nadderud Stadion Orkdalsbanken Stadion Kunstgress Røa Kunstgress Sofiemyr Stadion Sparebank 1-banen, Nadderud (Nadderud kunstgress 2) Telenor Arena Totalt 16 baner for en utrolig liste, med tanke på at du har hatt under 2 år på deg og vi har møtt de samme lagene!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 15. August 2010 (endret) Del Skrevet 15. August 2010 (endret) Alfheim Stadion Arna Idrettspark Grei Kunstgress Klepp Stadion Konnerud Stadion Kristiansand Stadion Nadderud Stadion Orkdalsbanken Stadion Kunstgress Sofiemyr Sparebank 1-banen, Nadderud (Nadderud kunstgress 2) 10 baner pr. 150810 Endret 15. August 2010 av joffen 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 602 Del Skrevet 15. August 2010 Del Skrevet 15. August 2010 Alfheim Stadion Arna Idrettspark Arna Stadion Byåsen Arena Color Line Stadion Grei Kunstgress Klepp Stadion Konnerud Stadion Kristiansand Stadion LSKhallen Nadderud Stadion Orkdalsbanken Stadion Kunstgress Røa Kunstgress Sofiemyr Stadion Sparebank 1-banen, Nadderud (Nadderud kunstgress 2) Telenor Arena Totalt 16 baner for en utrolig liste, med tanke på at du har hatt under 2 år på deg og vi har møtt de samme lagene!! Utrolig og otrolig. Når Rich får lagt ut sin oppdaterte liste har han faktisk en bane mer enn meg takket være Alta og La Manga. Får vel en ny bane til i år, og neste år blr det vel fort ennå en tur til Bergen samt en til Harstad. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 15. August 2010 Del Skrevet 15. August 2010 2009: Nadderud Stadion Greibanen Telenor Arena LSK Hallen Røa kunstgress 2010: Sparebank1 Kunstgress Nadderud Konnerud Arna Idrettspark Da er første langtur gjennomført, og jeg har opplevd mitt føste tap fra sidelinjen. Målet er 5 nye i år, men det kan jo bli litt vanskelig, men det gjnstår jo fremdeles noen kamper. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hantro76 316 Del Skrevet 16. August 2010 Del Skrevet 16. August 2010 Siden jeg med unntak av Alta turen i vinter har fått med meg alle kampene i år får jeg kanskje sette opp en liste her jeg også. Alfheim Stadion Arna Idrettspark Byåsen Arena Grei Kunstgress Klepp Stadion Konnerud Stadion Kristiansand Stadion LSKhallen Nadderud Stadion Orkdalsbanken Stadion Kunstgress Sofiemyr Stadion Sparebank 1-banen, Nadderud (Nadderud kunstgress 2) Telenor Arena Totalt 13 baner Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 17. August 2010 Del Skrevet 17. August 2010 Alfheim Stadion Arna Idrettspark La Manga, bane 1 La Manga, bane 8 Grei Kunstgress Klepp Stadion LSKhallen Nadderud Stadion Orkdalsbanken Stadion Kunstgress Røa Kunstgress Sparebank 1-banen, Nadderud (Nadderud kunstgress 2) Telenor Arena Finnmarkshallen Sofiemyr Kristiansand Stadion Konnerud Stadion Dalgård 17 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 19. August 2010 Del Skrevet 19. August 2010 Alfheim Stadion LSK-hallen Nadderud Sparebank 1-banen Telenor Arena Røa banen Kristiansand Stadion Totalt 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå