Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Syns markedsføringen av denne kampen er heller dårlig, lurer på hvor mange som vet at det er et show fra 5?

Helt enig,

Fant det ut på TV2s egenreklame i helgen. Sett i lys av musikalske innslag og show, er kanskje ikke de 300,- så ille, men da må man selge hele konseptet, ikke bare kampen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 228
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Syns markedsføringen av denne kampen er heller dårlig, lurer på hvor mange som vet at det er et show fra 5? både tv2, nff og stabæk burde gjort dette på en helt annen måte. Er ikke bare å knipse så er arenaen full! hvor mange er det lov til å håpe på møter opp på søndag?

Foreløpig ser jeg ingen grunn til at det skal være flere stabæksupportere enn det som var mot RævBK nå sist. Hvis man i tillegg sier 1000 by-bønder er vi oppe i ca. 3000.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror nok søndag kveld passer bedre som kampdag enn fredag kveld. Det blir nok flere tilskuere. RBK-kampen konkurrerte dessuten med gullrekka på NRK. Finale i Mesterens Mester og greier.... Samt fredag er en bedre utedag enn søndag.

Det kommer garantert flere enn 3000

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror nok søndag kveld passer bedre som kampdag enn fredag kveld.

Helt enig, men 100 kroner passer nok bedre enn 300. Tror ikke at de som foretrekker nytt på nytt fremfor treningskamp mot RBK, synes at treningskamp mot VIF er verdt 300 kroner heller. Så det positive og negative kan fort oppveie hverandre.

Eneste som kan få opp antallet er å få folk til å tro at det ikke er en vanlig treningskamp, her kommer markedsføring inn, en markedsføring som ikke har vært særlig effektiv (hittil?).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke at de som foretrekker nytt på nytt fremfor treningskamp mot RBK, synes at treningskamp mot VIF er verdt 300 kroner heller.

Eneste som kan få opp antallet er å få folk til å tro at det ikke er en vanlig treningskamp

Poenget blir vel mer å selge det som en helaften med musikk, fotball og moro (forhåpentligvis moro fotball), og ikke som treningskamp. Da blir prisen heller ikke så gal

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke at de som foretrekker nytt på nytt fremfor treningskamp mot RBK, synes at treningskamp mot VIF er verdt 300 kroner heller.

Eneste som kan få opp antallet er å få folk til å tro at det ikke er en vanlig treningskamp

Poenget blir vel mer å selge det som en helaften med musikk, fotball og moro (forhåpentligvis moro fotball), og ikke som treningskamp. Da blir prisen heller ikke så gal

Nei klart det, får jeg buss tur/retur Bekkestua og en pils eller to på Blaa inkludert så er vel ikke prisen så gæren.. :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med tanke på underholdningen som blir tilbudt ville jeg krevd betalt i stedet for å betale for å være der to timer før matchstart.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg gir gjerne en 50-100 lapp til et godt formål, men måten dette gjøres på er helt latterlig. Det er noe som heter "gi etter evne" - ikke be småbarnsfamilier, finansmilliardærer og studenter betale det samme.

Heller 10.000 tilskuere til 100 kr enn 5.000 til 300 kroner...

150 for barn og honnør

200 for supportere

300 for resten

Ja til mer norsk toppfotball!

Jeg er 13 år og supporter. Kan jeg gå som barn ? :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

FOR VÅLERENGA-SUPPORTERE OG KLANSMEDLEMMER:

Billetter fås kun kjøpt i Sjappa på Jernbanetorget. Ingen billettsalg på kampdag ved arenaen. Feltene deres har inngang D1. Vi henstiller til tidlig oppmøte da kapasiteten på innslippet gjør at det tar 1 time å fylle feltene dere er tildelt. Benytt kollektiv transport – parkering for biler er ikke å oppdrive til denne kampen

Gjett om det kommer til å bli kaos. Ingen P-plasser? Dårlig kollektivt tilbud? Hjelp

Også en time (!) på å fylle et felt da - hallo

Endret av lyckegutten
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vel si opplegget ser bedre ut nå enn for noen dager siden, da. Man får si hva man vil om artistene, men det er det som funker. Madcon er jo blitt store. Thomas og Harald heller ikke dumt!

Jeg kommer =]

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søndag kl. 2.25-21.45 - Superfinale nachspiel:

Utvidet sportssending med oppsummering fra Superfinalen.

Shit! Aldri før sett et nachspiel som varer helt til neste kveld... :lol:

Tydelig at du trenger å være med på overnattingstur til Trondheim :)

Til arrangementet er jeg nå mer positiv, og kommer nok til å dra. Det er mye bedre å markedsføre kampen slik den er nå, enn å kalle det en treningskamp. Jeg driter stort sett i all annen underholdning, men det er lettere å svelge 200 spenn når det faktisk er brukt mye spenn og ressurser på arrangementet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

...men det er lettere å svelge 200 spenn når det faktisk er brukt mye spenn og ressurser på arrangementet.

Jeg går utifra at disse artistene som spiller stiller opp gratis?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

...men det er lettere å svelge 200 spenn når det faktisk er brukt mye spenn og ressurser på arrangementet.

Det regner jeg også med, men jeg regner også med at det koster mer enn de vanlige hundre kr per hode når det i tillegg er storskjermproduksjon, langt flere innenfor dørene (flere folk på jobb) og et par timer lengre program enn feks treningskampen mot ifk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det regner jeg også med, men jeg regner også med at det koster mer enn de vanlige hundre kr per hode når det i tillegg er storskjermproduksjon, langt flere innenfor dørene (flere folk på jobb) og et par timer lengre program enn feks treningskampen mot ifk.

Posse: du er mer fornøyd nå som mer av pengene til Unicef svis av på fest og moro? Pussig.

Uansett, jeg har vel også innsett at det bare er å gi seg å stille opp, vil føles helt feil å være i bærumsområdet og se hjemmekamp på skjerm.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Posse: du er mer fornøyd nå som mer av pengene til Unicef svis av på fest og moro? Pussig.

Uansett, jeg har vel også innsett at det bare er å gi seg å stille opp, vil føles helt feil å være i bærumsområdet og se hjemmekamp på skjerm.

Det handler om at det brukes litt penger på at folk skal synes arrangementet er ålreit, og ikke en treningskamp som leverage for å jekke supportere for 300 spenn.

Jeg skal for enhver pris ikke gå glipp av Stabæks første mål på FA. Ikke etter 180 målløse minutter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bigbang er lysår bedre enn Madcon.

Helt enig. Har bare hørt Big Bang tusen ganger live, de spiller jo OVERALT

Big Bang er ingenting i forhold til Erik og Kriss, som snart har pløyd gjennom alle fritidsklubber og kjøpesentere fra Narvik til Lindesnes.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bigbang er lysår bedre enn Madcon.

Helt enig. Har bare hørt Big Bang tusen ganger live, de spiller jo OVERALT

Er det de med trekkspill utafor handlesenteret på Røa?

Og hvem i all verden er Erik og Chris? Er det noen vi kjenner?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lenge pengene går dit de skal, og ikke forsvinner kostnader ifbm organisering eller annet, så er 200/300 greit for min del. Men tror fortsatt de har priset seg feil, mener det var noe som het vinningsoptimum i bed.øk, og det er ikke 300 kroner. Synes også at det burde ha vært inntekten som gikk til UNICEF og ikke overskuddet. Hvis det kommer 5000 så blir kanskje inntekten på rundt 1,3 mill etter kostnader blir det fort ikke mye igjen til UNICEF.

Tror også de kunne ha droppet alt tullet rundt og heller satt ned prisen tilsvarende. Tror ikke man lokker flere på kamp med å lokke med gla' guttene Thomas og Harald eller Madcon.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Underholdningen før (og etter?) kampen kan nok gjøre at trafikken går litt bedre enn om det bare var en fotballkamp. Underholdningen gir dessuten arrangementet et mer veldedighetspreg og gjør det mer TV-vennelig. Man må ikke glemme at det ikke bare er de som er fysisk tilstede på TA som bidrar til penger UNICEF-kassa. Men de som sitter foran flatskjermene sine hjemme kan ringe inn å bli fadder og gi penger. Desto mer balluba før og etter kampen og desto lengere man greier å distansere seg fra treningskampstempelet, desto flere seere og desto mer penger til veldedighet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lenge pengene går dit de skal, og ikke forsvinner kostnader ifbm organisering eller annet, så er 200/300 greit for min del. Men tror fortsatt de har priset seg feil, mener det var noe som het vinningsoptimum i bed.øk, og det er ikke 300 kroner. Synes også at det burde ha vært inntekten som gikk til UNICEF og ikke overskuddet. Hvis det kommer 5000 så blir kanskje inntekten på rundt 1,3 mill etter kostnader blir det fort ikke mye igjen til UNICEF.

Tror også de kunne ha droppet alt tullet rundt og heller satt ned prisen tilsvarende. Tror ikke man lokker flere på kamp med å lokke med gla' guttene Thomas og Harald eller Madcon.

Sideunderholdningen trekker garantert flere. Ikke folk som kommer bare for å se den, men folk som kan bli dratt med på fotballkamp selv om de ikke er superinteresserte.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk - Vif Charity Shield
  • Opprett ny...