Fred 4 Del Skrevet 8. Mars 2009 (endret) Del Skrevet 8. Mars 2009 (endret) Positivt: - Det raske pasningspillet sitter godt fortsatt. - Fint med over 6000 tilskuere blir nok opp mot fult mot LSK - Hauger og Farnerud er mer med offensift en før da de har blitt litt mer sittende i sin sentrale midtbaneposisjonen. - Daigo viser meget gode takter og kommer til og tilpasse seg laget og spillet og bli veldig bra. Vi har endelig fått en med skikkelig god dødball fot der vi har vært svake før, vi har ikke så mye hodestyrke men når han slår innleggene hardt foran forsvare blir det veldig farlig. - Generelt bra av alle, Keller fortsetter og vise hvor utrolig god han er, Risp tror jeg blir bra og er nok førstevalg forran IA intil Segerstrøm blir klar. Palmi og ganske bra i dag. Backene også bra, mye med offensift. - Nannskog og Hoff med mye gode løp. - Vi får brukt kantene bra med flotte presise cross-pasninger, vi får brukt den brede banen. - Vi slipper til noen av de unge i 2 omg, og håper det fortsetter videre i sesongen. Negativt: - Nannskog blir litt for mye møtende og Hoff og Nannskog må bli litt bedre på at den ene stikker når den andre møter. - Hoff med utrolig bra motor og innsats men mangler litt på teknikken. Syns det personlig hadde vært spenende men hoff på Venstre og Daigo i offensiv midtbane/henge spiss. Nå henter vi muligens 1-2 nye spillere så vi får vente og se. - Vi ser Venstresiden har en ulempe når vi ikke har noe godt venstrebein men i dag gikk det meget bra og Høiland var tidvis meget god. Bare og glede seg til seriestart, er overbevist om at vi kommer til å være å kjempe om Medaljer i år også. Endret 8. Mars 2009 av Fred Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 8. Mars 2009 Del Skrevet 8. Mars 2009 Dette var veldig betryggende med tanke på neste uke. Gode takter fra mange idag! Og endelig sitter dødballene en gang i blant også Tror vi kan glede oss til mange gode øyeblikk på Fornebu også! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 8. Mars 2009 Del Skrevet 8. Mars 2009 Morsomt å slå Vålerengen. God innsats av mange og Daigo var akkurat så god som jeg håpet og han hadde de samme detaljene som man kunne se på videoene av han. Både Daigo og Pontus hadde noen gode pasninger i 1 omg som rev i stykker forsvaret til Vålerengen. Det håper jeg virkelig jeg får se mer av. Det gjør godt å ha noen silkeføtter i laget. Synes også at Høiland hadde mange flotte løp. Om han får trent litt avslutninger også har vi et god angrepsvåpen der. Espen Hoff derimot håper jeg har mer å gå på. I dag satt det ikke helt. Satser dog på at det løsner mot LSK. Er også spent på hvor mange ekstra tilskuere som vil komme når Tippeligaen ruller i gang! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 8. Mars 2009 Del Skrevet 8. Mars 2009 Yahoo! Norges første superfinalevinnere noen sinne! Og det mot MIF (med M'en utvist)!! DIGG Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 251 Del Skrevet 8. Mars 2009 Del Skrevet 8. Mars 2009 Det som jeg lurer mest på etter kampen er hvor homoerotisk er for mye homoerotisk for Tv2? deilig å se en skikkelig rævkjøring Der fikk du svaret ditt Super kamp i dag, gleder meg til neste helg! Vi synger bra selv om vi bare er i underkant av 300 stk. Håper alle møter opp mot lsk, så blir det tett og koselig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 8. Mars 2009 Del Skrevet 8. Mars 2009 Jeg så over feltene i går. SS har solgt omtrent 250 billetter. Felt F, G, og H er rimelig fulle. Samme med M, N og O. Jeg regner med litt over 6 000, inkl vif. Bra tippa! 6.200 eller noe sånt må vel være mer enn godkjent! Det funka bra med bussene også! Jeg var vel på Bekkestua mindre enn 30 minutter etter at pokalen var hevet i været! Med tanke på at det er mørkt og snøkaos, så må det få mer enn godkjent! Det blir vel minst dobbelt så mange tilskuere til lørdag, og i tillegg skal det gå busser til flere steder, så det spørs om det ikke blir litt mer kaos da, men ingen tvil om at buss blir løsningen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
VicViper 189 Del Skrevet 8. Mars 2009 Del Skrevet 8. Mars 2009 I dag så jeg ikke noe til savnet av veigar og allan... noe smårusk her og der mens de siste min var vel ikke de aller beste. Daigo Kobayashi = BB i dag gleder meg til ny sesong på topp! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MortenHS 12 Del Skrevet 8. Mars 2009 Del Skrevet 8. Mars 2009 Noen må seriøst ta en prat med speakern! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 8. Mars 2009 Del Skrevet 8. Mars 2009 Utrolig fet bil du har Posse. Skal vi dra på gatebil-messa sammen? Daigo er svært positiv når han blir involvert i spillet. Palmi gjør jobben han skal, Hoff er mye vilje og "nesten". Personlig synes jeg IA gjør det bra når han kommer innpå, men vi sliter med begge Abdullaie-brødrene. Det spørs vel hvor lang tid det tar før Morten Berre er på benken. JIH gjør en så god jobb på vb at jeg ikke kan fatte all sutringa etter en vb. Svakheter: Teknikken til Hoff, nye spillere fungerer ikke med one-touch-blindpass ennå (slik Veigar og Daniel kunne) og jeg synes vi sliter litt mot temposterke angripere i det bakre leddet. Fin kamp. Og nå har vi vunnet det aller viktigste å vinne i år. Superdupercupfinalen. Synd vålenga fikk utvist Martin - treningskampverdien ble liten i spill 11 mot 10, selv om de ikke ble noe dårligere uten MA. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 8. Mars 2009 Del Skrevet 8. Mars 2009 Reprise på TV2 Sport nå, for de som har tilgang! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 8. Mars 2009 Del Skrevet 8. Mars 2009 Fin kamp. Og nå har vi vunnet det aller viktigste å vinne i år. Superdupercupfinalen. Synd vålenga fikk utvist Martin - treningskampverdien ble liten i spill 11 mot 10, selv om de ikke ble noe dårligere uten MA. Det er vel et par ting som er viktigere enn denne kampen (eller skulle det være en ironisk kommentar?) Utbyttet av å trene 11 mot 10 kan også være viktig. Ofte mister et lag fokus når motstanderen får en utvist samtidig som laget med færre spillere kan få en ekstra tenning. Sånn sett er det viktig å ha prøvd den situasjonen og lære litt om hvorledes en kan bruke overtallet mest effektivt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 8. Mars 2009 Del Skrevet 8. Mars 2009 Reprise på TV2 Sport nå, for de som har tilgang! Takk for herlig tips! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik 2 281 Del Skrevet 8. Mars 2009 Del Skrevet 8. Mars 2009 Noen må seriøst ta en prat med speakern! Dette ble vel nylig debattert her i en eller annen tråd. Han får ture frem som han vil selv om han driter seg ut i kamp etter kamp. Utrolig at Stabæk føler de kan være bekjent av å ha en sånn speaker. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chriss 16 Del Skrevet 8. Mars 2009 Del Skrevet 8. Mars 2009 Noen andre enn meg som synes det var skuffende nivå på syngingen idag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 8. Mars 2009 Del Skrevet 8. Mars 2009 Noen andre enn meg som synes det var skuffende nivå på syngingen idag? Høres sykt bra ut på TV2 Sport nå, men virket litt dårligere inne i Hangar'n. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 8. Mars 2009 Del Skrevet 8. Mars 2009 SS hørtes veldig bra på TV, men det teller ikke akkurat... Vanskelig å involvere samme langside i syngingen, og det er litt synd. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 8. Mars 2009 Del Skrevet 8. Mars 2009 Noen andre enn meg som synes det var skuffende nivå på syngingen idag? Hørtes til tider veldig bra ut på TV Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 8. Mars 2009 Del Skrevet 8. Mars 2009 SS hørtes veldig bra på TV, men det teller ikke akkurat... Klart det teller - i alle fall for oss som må nøye oss med tv Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MortenHS 12 Del Skrevet 8. Mars 2009 Del Skrevet 8. Mars 2009 Synes kanskje SS står litt dumt plassert. Jeg sto omtrent midt på samme langside og hørtes nesten aldri SS. Hørte JuniorSupport mye bedre til sammenlikning.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersDT 8 Del Skrevet 8. Mars 2009 Del Skrevet 8. Mars 2009 Sykt dårlig synging i dag.. ble nesten (nesten) sunget ut av juniorene våre.. Uakseptabelt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chriss 16 Del Skrevet 8. Mars 2009 Del Skrevet 8. Mars 2009 Hvor mange forsangere var der? Var mange som startet sanger hele tiden Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 8. Mars 2009 Del Skrevet 8. Mars 2009 Sykt dårlig synging i dag.. ble nesten (nesten) sunget ut av juniorene våre.. Uakseptabelt! Det er fordi junior support satt på kortsiden. Det høres bedre over hele stadion (og ja, de hørtes utrolig godt på TV også) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersDT 8 Del Skrevet 8. Mars 2009 Del Skrevet 8. Mars 2009 Det er godt mulig det, men det var ikke store forestillingen vi holdt for resten av stadion fra Ståtribunen... Regner med at mot LSK er folk litt mer gira og klare for å bli like hes som Finn... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 8. Mars 2009 Del Skrevet 8. Mars 2009 Utrolig fet bil du har Posse. Skal vi dra på gatebil-messa sammen? Daigo er svært positiv når han blir involvert i spillet. Palmi gjør jobben han skal, Hoff er mye vilje og "nesten". Personlig synes jeg IA gjør det bra når han kommer innpå, men vi sliter med begge Abdullaie-brødrene. Det spørs vel hvor lang tid det tar før Morten Berre er på benken. JIH gjør en så god jobb på vb at jeg ikke kan fatte all sutringa etter en vb. Svakheter: Teknikken til Hoff, nye spillere fungerer ikke med one-touch-blindpass ennå (slik Veigar og Daniel kunne) og jeg synes vi sliter litt mot temposterke angripere i det bakre leddet. Fin kamp. Og nå har vi vunnet det aller viktigste å vinne i år. Superdupercupfinalen. Synd vålenga fikk utvist Martin - treningskampverdien ble liten i spill 11 mot 10, selv om de ikke ble noe dårligere uten MA. Bra oppsummering Alz. Så på sporten at Martin sliter med tilliten i spillergruppa, kanskje han står på sidelinjen med dress (evt grilldress) neste gang. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 8. Mars 2009 Del Skrevet 8. Mars 2009 Sykt dårlig synging i dag.. ble nesten (nesten) sunget ut av juniorene våre.. Uakseptabelt! Ja vi kunne vært me bedre, men ikke diss Jr.support. Ille nok at de ble dissa av spillerene etter kamp. Faen, der står rekrutteringsgrunlagget vårt og venter og ingen spillere gikk bort. (egentlig var det vel Arild Torp som jagde dem mot midten for å motta pokalen). Tror ikke de hadde kommet bort uansett, men greit å skylde på Torp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 8. Mars 2009 Del Skrevet 8. Mars 2009 Virker som om Martin mobbes ut av VIF nå, ja. Synd. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Solobrus 107 Del Skrevet 8. Mars 2009 Del Skrevet 8. Mars 2009 Midtbanen var topp i dag! Palmi: Tar mer ansvar og tak i kampen enn i hele sesongoppkjøringen. Farlig foran mål også!! Tommel opp! Henning - godt defensivt anker. Stabiliserer hele midtbanen. Farnerud - bedre offensivt enn jeg har sett han tidligere - tok løp som minnet om J.Andersson. Daigo - BB , farlige cornere og frispark. Kongemål! Dårlig kondis, men våkner til tabloidaviser m/ bilder i morgen! Morsomst av alt er det kanskje at Andressen mest sannsynlig får sparken som trener. Spillergruppen er missfornøyd og mener han behandler enkelte for dårlig. Så går han og driter seg fullstendig ut foran NFF og stort sett alt som kunne gå av norske fotballpersonligheter på et familievennlig fotballarrangement samt i beste sendetid på TV2. Martin Andressen ble rett og slett tatt med buksene nede som en uærlig dritt som bryter elementære spilleregler i fotballen - Dårlig hvis du er spiller, men dessverre fullstendig uholdbart hvis du er manager og trener i tillegg mener nå jeg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 8. Mars 2009 Del Skrevet 8. Mars 2009 Virker som om Martin mobbes ut av VIF nå, ja. Synd. Det beste for oss er å ha han på sentral midtbane, helst som def. anker. Da blir feilene og mangel på fart mer avgjørende, akkurat som i dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 8. Mars 2009 Del Skrevet 8. Mars 2009 Det er tøft av ham hvis han fortsetter i vif hvis det er riktig at spillergruppa har mistillitt til ham. Snakk om kamelsvelging. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MortenK 0 Del Skrevet 8. Mars 2009 Del Skrevet 8. Mars 2009 Jeg hadde vært veldig glad hvis man hadde skrudd ned, men aller helst droppet hele scorings melodien. Den ødelegger! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå