gsk 495 Del Skrevet 8. Mars 2009 Del Skrevet 8. Mars 2009 Virker som om Martin mobbes ut av VIF nå, ja. Synd. Det beste for oss er å ha han på sentral midtbane, helst som def. anker. Da blir feilene og mangel på fart mer avgjørende, akkurat som i dag. Tipper Martin må benke seg selv iløpet av året. I en blanding av at han ikke holder nivået, er for aggressiv og er overarbeidet så blir det eneste utvei. Og det vil som du sier sikkert være det beste for Vif. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 8. Mars 2009 Del Skrevet 8. Mars 2009 Jeg hadde vært veldig glad hvis man hadde skrudd ned, men aller helst droppet hele scorings melodien. Den ødelegger! WORD! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 8. Mars 2009 Del Skrevet 8. Mars 2009 Det stod vel i en anmeldelse av Mayhem en gang for lenge siden at det var vanskelig å ta de på alvor når Sigurd von Graven bor sammen med mamma og pappa og to puddler i et rekkehus på Nesodden (noe som også var sant). Sigurd Wongraven har aldri hatt noen som helst relasjoner til Mayhem, og om du leter etter folk som gjør ryktet sitt rett i den bransjen, så er nok Mayhem nærmest av alle... Les historien deres, og kom tilbake da - på musikkforumet... Kampen i dag; Som treningskamp var dette ikke all verdens motstand. VIF landa i går kveld, etter sin tur til syden, og hadde åpenbart ikke omstilt seg. Hele laget deres virket trette. Perkins gjør en forholdsvis god kamp, mens resten av laget deres leverer til ikke godkjent. Når de i tillegg har spart DFH, Panzer og et par til, og drar på seg rødt før pause er dette en amputert fornøyelse. Men når det er sagt; Stabæk leverte veldig mye godsaker, og hadde vel over 15 gode sjanser i løpet av kampen. Flest i spill 11 mot 11. Vålerenga var elendig, mens vi var gode, og forskjellen var åpenbar! BB i dag - Daigo! Dette blir en hit i årets TL! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
drazyc 23 Del Skrevet 8. Mars 2009 Del Skrevet 8. Mars 2009 Fin gjennomføring i dag, men jeg tror nok vi møtte et temmelig svakt Enga-lag. + Daigo er en glimrende og klok tekniker. Tror vi har mye i vente fra han! + Både Henning og Farnerud er flinkere enn jeg har sett dem noengang til å ofre seg offensivt. Likevel ser vi at dette ikke er vante roller for dem. Med litt trening kan det imidlertid funke. + Vi klarer å få bredde i spillet med gode backer i Keller og Høiland. - Synes Nannskog/Hoff ikke fungerer spesielt bra som spisspar. Nannskog er primært en bakromsspiss og Hoff er primært ingen spiss i det hele tatt. Vi MÅ ha en bedre spissmakker til Nannskog. Hoff jobber vanvittig bra, men det er ikke nok. Han passer bedre på kant. - Defensivt synes jeg Risp/Skjønsberg generelt sliter med å holde laget kompakt bakover når vi er ubalanse. Viktig at de ikke blir for baktunge når midtbanen vår står offensivt. Vi så det ved flere anledninger at de få sjansene Vålerenga skapte var pga. store rom i mellomrommet. Skjønsberg og Risp har også dårlig kommunikasjon ved Engas redusering. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
the bluesbrothers 2 Del Skrevet 8. Mars 2009 Del Skrevet 8. Mars 2009 Jeg hadde vært veldig glad hvis man hadde skrudd ned, men aller helst droppet hele scorings melodien. Den ødelegger! her har vel folk forskjellige meninger. men jeg synes den er bra, og får selv den eldre garde til å reise seg og klappe med i takt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MortenK 0 Del Skrevet 8. Mars 2009 Del Skrevet 8. Mars 2009 Jeg hadde vært veldig glad hvis man hadde skrudd ned, men aller helst droppet hele scorings melodien. Den ødelegger! her har vel folk forskjellige meninger. men jeg synes den er bra, og får selv den eldre garde til å reise seg og klappe med i takt. Det er vel strengt at mye bedre med jubel, spontan klapping og skriking en trampeklapp til en dårlig diskotrance. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 8. Mars 2009 Del Skrevet 8. Mars 2009 Jeg hadde vært veldig glad hvis man hadde skrudd ned, men aller helst droppet hele scorings melodien. Den ødelegger! her har vel folk forskjellige meninger. men jeg synes den er bra, og får selv den eldre garde til å reise seg og klappe med i takt. Det er vel strengt at mye bedre med jubel, spontan klapping og skriking en trampeklapp til en dårlig diskotrance. Jepp! Hva om vi oppgraderer til elektriske seter på hovis, slik at alle må reise seg når de skrur på strømmen i setene ved scoring? Alle står og vi slipper den fæle jingelen som i hvertfall drepte det som var av spontan jubel på ståtribunen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fred 4 Del Skrevet 8. Mars 2009 Del Skrevet 8. Mars 2009 - Synes Nannskog/Hoff ikke fungerer spesielt bra som spisspar. Nannskog er primært en bakromsspiss og Hoff er primært ingen spiss i det hele tatt. Vi MÅ ha en bedre spissmakker til Nannskog. Hoff jobber vanvittig bra, men det er ikke nok. Han passer bedre på kant. ENIG! Nå har jo Janne sakt at det kommer 1-2 nye, så det blir spennende Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marco 98 Del Skrevet 9. Mars 2009 Del Skrevet 9. Mars 2009 Synes Palmi gjør en kjempematch. Utrolig viktig med midtbanespillere som er så keene på å gå inn i motstanderens boks. Han gjør seg best på midtbanen. Hoff jobber og sliter men får det liksom ikke helt til. Minner meg om Thomas-nesten-Frigård. Vi trenger en spiss til og vi trenger Daniel til å jage bakrommet hele tiden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 9. Mars 2009 Del Skrevet 9. Mars 2009 Det stod vel i en anmeldelse av Mayhem en gang for lenge siden at det var vanskelig å ta de på alvor når Sigurd von Graven bor sammen med mamma og pappa og to puddler i et rekkehus på Nesodden (noe som også var sant). Sigurd Wongraven har aldri hatt noen som helst relasjoner til Mayhem, og om du leter etter folk som gjør ryktet sitt rett i den bransjen, så er nok Mayhem nærmest av alle... Les historien deres, og kom tilbake da - på musikkforumet... Satyricon da, er ikke så bevandret i black metall? Hørte bare historien fra en barndomskompis av han fra Nesodden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Solobrus 107 Del Skrevet 9. Mars 2009 Del Skrevet 9. Mars 2009 Synes Palmi gjør en kjempematch. Utrolig viktig med midtbanespillere som er så keene på å gå inn i motstanderens boks. Han gjør seg best på midtbanen. Hoff jobber og sliter men får det liksom ikke helt til. Minner meg om Thomas-nesten-Frigård. Vi trenger en spiss til og vi trenger Daniel til å jage bakrommet hele tiden. Word! Hoff er sålangt en skuffelse - også etter en dag der stort sett alle rundt han spiller bra! Kan være at han og Daigo bør bytte roller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MrKaizer 93 Del Skrevet 9. Mars 2009 (endret) Del Skrevet 9. Mars 2009 (endret) Synes kanskje SS står litt dumt plassert. Jeg sto omtrent midt på samme langside og hørtes nesten aldri SS. Hørte JuniorSupport mye bedre til sammenlikning.. Da er det vel du som satt litt dårlig plassert Lyden går jo ut, så den bortre langside hører jo best. Juniorsupport hører man jo uansett, de lyse stemmene skjærer gjennom alt annet.... Endret 9. Mars 2009 av MrKaizer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 9. Mars 2009 (endret) Del Skrevet 9. Mars 2009 (endret) Min oppsummering: Om arenaen: - Det er sinnsiykt GRÅTT. Med 6.200 tilskuere (som vi vel kommer til å ha et par ganger i år) er hallen grå som f... - Jeg satt på Sparebank 1 tribunen, og der høres dessverre ikke $$ særlig godt. Med tanke på å lage stemning og få samspill med begge langsidene tror jeg en plassering på kortsiden er mye bedre. - Logistikken fungerte ganske bra i går, selv om politioppbudet var mer i stil med et Obama-besøk. Om kampen: - Den må vurderes ut fra at VIF var stink dårlige, selv da MA gikk ut og den langt bedre Singh kom inn. Først litt negativt - Det mest negative er at det virker som vi ikke har den defensive tryggheten fra i fjor. Mulig det tar litt tid før Risp kommer inn i det, men jeg synes det er tendenser til panikk hver gang vi kommer under press. De få gangene Abdellaoue x 2 satte fart ble det jo totalkrise. IAO virker på meg som et vandrende frispark i alt annet enn hodedueller, han var konstant på etterskudd. - Hoff bør snarest ta et mottakskurs hos Daigo (tror vi kommer til å savne Veigar ganske mye i starten av sesongen) - Benken er vel ganske tynn (bare IAO med erfaring og snart Tom) På plussiden er det ganske mye - Angrepsspillet var til tider meget bra, og vi burde scoret flere ,selv om Daniel ikke truer bakrommet som han pleier, (Perkins er vel i nærheten av BB). - Daigo er meget bra - Palmi kommer til mange sjanser, og burde scoret 3 - Keller og JIH kommer på mange bra løp og skaper overtall - Henning og Pontus er bunnsolide - Jeg synes Mix tar nivået ganske greit Får vi alle friske og et par til som kan kjempe om en plass i startelleveren, bør det bli medalje i år også. Endret 9. Mars 2009 av Eiko Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 9. Mars 2009 Del Skrevet 9. Mars 2009 Min oppsummering: Om arenaen: - Det er sinnsiykt GRÅTT. Med 6.200 tilskuere (som vi vel kommer til å ha et par ganger i år) er hallen grå som f... - Jeg satt på Sparebank 1 tribunen, og der høres dessverre ikke $$ særlig godt. Med tanke på å lage stemning og få samspill med begge langsidene tror jeg en plassering på kortsiden er mye bedre. (...) AMEN Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 9. Mars 2009 Del Skrevet 9. Mars 2009 På tv var JS høyest etterfulgt av SS, klanen hørtes ikke selv når de prøvde å synge Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 9. Mars 2009 (endret) Del Skrevet 9. Mars 2009 (endret) TV2 snakket om homoerotikk etter kampen. Var det dette de siktet til? :blink: Endret 9. Mars 2009 av Håvard Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 9. Mars 2009 (endret) Del Skrevet 9. Mars 2009 (endret) Hadde ikke forundra meg om en "seriøs" avis la ut en sak om kampen der det bildet ble kombinert med "Stabæk hadde taket på VIF" Endret 9. Mars 2009 av BlaaDrømArena Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 9. Mars 2009 Del Skrevet 9. Mars 2009 Hadde ikke forundra meg om en "seriøs" avis la ut en sak om kampen der det bildet ble kombinert med "Stabæk hadde taket på VIF" vg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 9. Mars 2009 Del Skrevet 9. Mars 2009 Hadde ikke forundra meg om en "seriøs" avis la ut en sak om kampen der det bildet ble kombinert med "Stabæk hadde taket på VIF" Faen, mann, jeg er ikke vanligvis fan av ordspill osv i media, men det hadde virkelig vært en høydare! Særlig den trippelbetydningen av "taket"... Genialt faktisk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå