joogs 1 717 Del Skrevet 4. Mars 2009 Del Skrevet 4. Mars 2009 Bigbang er lysår bedre enn Madcon. Helt enig. Har bare hørt Big Bang tusen ganger live, de spiller jo OVERALT Er det de med trekkspill utafor handlesenteret på Røa? Og hvem i all verden er Erik og Chris? Er det noen vi kjenner? Erik og Kriss er en rap gruppe fra Bærum nærmere bestemt hosle. Jeg har nå skjønt hvorfor billetten er så dyr. man får en konsert men 4 band/artister og kamp for 200 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 4. Mars 2009 Del Skrevet 4. Mars 2009 Det blir vel max 2 sanger fra hver vel? Og Klovner i kamp og erik og kriss er vel i forbindelse med senkveld-opptak? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 5. Mars 2009 Del Skrevet 5. Mars 2009 Blir det mulig å hente sesongkortet på søndag før denne matchen? På Arenaen altså. Eh? Hadde jo vært veldig praktisk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Villpuma 31 Del Skrevet 5. Mars 2009 Del Skrevet 5. Mars 2009 Slik jeg skjønte det er det vel bare Big Bang som skal ha konsert, mens rapgruppene skal være med i en duell mot/med Senkveldgutta? Eller tar jeg feil? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 5. Mars 2009 Del Skrevet 5. Mars 2009 Jeg har forstått det slik at Madcon og Bigbang skal spille mens Klovner i kamp og Erik & Kriss skal konkurrere i SenKveld. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 5. Mars 2009 Del Skrevet 5. Mars 2009 Det siste stemmer ja. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 5. Mars 2009 (endret) Del Skrevet 5. Mars 2009 (endret) De har tydeligvis skjønt at 300 kr er litt i overkant for kun en treningskamp... Endret 5. Mars 2009 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Shottegutta 2 Del Skrevet 5. Mars 2009 Del Skrevet 5. Mars 2009 erik & kriss er omtrent lite fett som et lengre fengselsopphold i abu ghraib...kunne bytta de i et horse show anyday det finnes andre lokale band som hadde trukket langt større oppmerksomhet til arrangementet, f.eks: MYSTICUM !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Villpuma 31 Del Skrevet 5. Mars 2009 Del Skrevet 5. Mars 2009 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 5. Mars 2009 Del Skrevet 5. Mars 2009 er vel ikke akkurat alle som digger ropemusikk. men hva som kommer av konsert er totalt uinteressent, det viktigste er tross alt stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 5. Mars 2009 Del Skrevet 5. Mars 2009 er vel ikke akkurat alle som digger ropemusikk. men hva som kommer av konsert er totalt uinteressent, det viktigste er tross alt stabæk. Unicef?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 5. Mars 2009 Del Skrevet 5. Mars 2009 erik & kriss er omtrent lite fett som et lengre fengselsopphold i abu ghraib...kunne bytta de i et horse show anyday det finnes andre lokale band som hadde trukket langt større oppmerksomhet til arrangementet, f.eks: MYSTICUM !!! Erik og Kriss er veldig populære, spessielt i vestkant omerådet. og som mange har skrevet før de er her på grunn av senkveld duellen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 5. Mars 2009 Del Skrevet 5. Mars 2009 erik & kriss er omtrent lite fett som et lengre fengselsopphold i abu ghraib...kunne bytta de i et horse show anyday det finnes andre lokale band som hadde trukket langt større oppmerksomhet til arrangementet, f.eks: MYSTICUM !!! Kødder du med meg, eller? makan til møl. Vel, smaken er som baken.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 249 Del Skrevet 5. Mars 2009 Del Skrevet 5. Mars 2009 erik & kriss er omtrent lite fett som et lengre fengselsopphold i abu ghraib...kunne bytta de i et horse show anyday det finnes andre lokale band som hadde trukket langt større oppmerksomhet til arrangementet, f.eks: MYSTICUM !!! Kødder du med meg, eller? makan til møl. Vel, smaken er som baken.. Hvis man er så anti-humanity kan man kanskje skyte seg selv først som sist? Det er jo tross alt et skritt i riktig retning. At folk synes dette er stas har jeg ingen problemer med, jeg bare synes det er en litt paradoksal forkynnelse. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 5. Mars 2009 (endret) Del Skrevet 5. Mars 2009 (endret) [...]Vel, smaken er som baken.. Din, ja! edit: Jeg har ikke hørt på klippet.. Endret 5. Mars 2009 av enda en jævla islending Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 5. Mars 2009 Del Skrevet 5. Mars 2009 erik & kriss er omtrent lite fett som et lengre fengselsopphold i abu ghraib...kunne bytta de i et horse show anyday det finnes andre lokale band som hadde trukket langt større oppmerksomhet til arrangementet, f.eks: MYSTICUM !!! Kødder du med meg, eller? makan til møl. Vel, smaken er som baken.. Enig. Men dette var dårlige greier. Høres ut som en fra Ringenes Herre "synger". Månegarm og Sepultura.. der går grensen. Hvorfor ikke satse på de ukjente nordmennene i Loco Loco. HAHAHA!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 5. Mars 2009 Del Skrevet 5. Mars 2009 erik & kriss er omtrent lite fett som et lengre fengselsopphold i abu ghraib...kunne bytta de i et horse show anyday det finnes andre lokale band som hadde trukket langt større oppmerksomhet til arrangementet, f.eks: MYSTICUM !!! Kødder du med meg, eller? makan til møl. Vel, smaken er som baken.. Hvis man er så anti-humanity kan man kanskje skyte seg selv først som sist? Det er jo tross alt et skritt i riktig retning. At folk synes dette er stas har jeg ingen problemer med, jeg bare synes det er en litt paradoksal forkynnelse. De er jo unektelig litt morsomme, som feks "We are representing total destruction of civilisations and human minds, cause we are the true worshippers of the black cosmos and the ones that will guide you to PLANET SATAN collecting your souls... DAMN YOU ALL!! HAIL SATAN!! " Tror vel også de synes dette er litt morsomt. Er vel en image de må ta for å få cred. Det stod vel i en anmeldelse av Mayhem en gang for lenge siden at det var vanskelig å ta de på alvor når Sigurd von Graven bor sammen med mamma og pappa og to puddler i et rekkehus på Nesodden (noe som også var sant). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
axe 145 Del Skrevet 6. Mars 2009 (endret) Del Skrevet 6. Mars 2009 (endret) nå ser det ut til at også klanen stilller organisert til kampen, så da blir det enda mer trøkk! håper alle stabækmennesker dukker opp sjøl skulle jeg gjerne dratt, men må heller lese biokjemi i polen... men gleder meg som faen til å se kampen!!!! Endret 6. Mars 2009 av axe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 6. Mars 2009 Del Skrevet 6. Mars 2009 nå ser det ut til at også klanen stilller organisert til kampen, så da blir det enda mer trøkk! håper alle stabækmennesker dukker opp sjøl skulle jeg gjerne dratt, men må heller lese biokjemi i polen... men gleder meg som faen til å se kampen!!!! Burde involvert supporterklubbene i planleggingen Til sist tilføyer Ingebrigt at han ser at ting burde vært gjortannerledes og at man ville vært tjent med å involvere supporterklubbenei prosessen knytta til planleggingen av kampen. Han skjønner atsupporterorganisasjonene er skeptiske, både fordi det ligger isupportersjela å være skeptisk og fordi man ikke har vært mer involvertog informert i selve planleggingen. Begynner dette å bli en vane? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 6. Mars 2009 (endret) Del Skrevet 6. Mars 2009 (endret) ”Ikke akkurat B-gjengen”5. mars 2009 23.02 -------------------------------------------------------------------------------- VPN intervjuet i kveld en energisk Ingebrigt Steen Jensen. Vi ville ha svar på hva som egentlig skjer på søndag. Hva er det de 200 spenna vi har slitt for å tyne ut av NAV egentlig går til? -------------------------------------------------------------------------------- Hvor mye sitter Stabæk igjen med etter kampen? - Jeg og Stabæk garanterer for at Stabæk ikke vil tjene en krone på søndag. Inngangspengene går til å dekke utgiftene knytta til arrangementet av kampen. Klanen og VPN behøver virkelig ikke å frykte at de støtter en ”rival” med inntekter (anførselstegnene er ført til av redaksjonen, Steen Jensen var frekk nok til å si rival) - Vi i Stabæk er ikke B-gjengen, jeg opplever at vi har et rimelig bra rykte og mange stiller opp gratis for å bidra på søndag. Jeg veit for eksempel at reklamebyrået jeg jobber i ikke tar betalt for vårt bidrag til markedsføringa av kampen. - Bakgrunnen for at vi har lagt på inngangsbilletten er at vi har forsøkt å samle inn penger på fotballkamp tidligere. I forbindelse med en kamp på Nadderud med 6000 tilskuere gikk vi rundt med rikelig med bøssebærere. Til tross for at formålet både var bra og kjent, fikk vi bare inn rundt 35.000, altså ca halvparten av om vi skulle ha øka billettprisen med ti kroner per billett. For å være sikre på at bidraget til UNICEF skal bli så generøst som de fortjener, har vi tillat oss å legge bidraget fra tilskuerne i billetten denne gangen. Samtidig oppfordrer vi de som vil gi mer om å gjøre dette. Han håper at folk møter opp på søndag og støtter laget sitt og UNICEF. - Formålet er bra, laga er bra og rammen kan bli veldig bra. Klanen er hjertelig velkommen, sier Ingebrigt. Vålerenga får heller ikke en krone Ingebrigt bekrefter også at Vålerenga naturligvis verken har krevd eller får noe for å spille kampen. Nei, det måtte i tilfelle være å få dekka bussbilletter eller bilgodtgjørelse, humrer han når vi spør. Burde involvert supporterklubbene i planleggingen Til sist tilføyer Ingebrigt at han ser at ting burde vært gjort annerledes og at man ville vært tjent med å involvere supporterklubbene i prosessen knytta til planleggingen av kampen. Han skjønner at supporterorganisasjonene er skeptiske, både fordi det ligger i supportersjela å være skeptisk og fordi man ikke har vært mer involvert og informert i selve planleggingen. Når Ingebrigt er så klar på at Stabæk ikke på noen måte skal sko seg på denne kampen, er det faktisk lett å tro han på det. Vi snakker tross alt om en av de mer sympatiske lederne i fotballnorge og ikke om våre små venner fra vestkanten. Edit: Klikk på VPN = penger til Enga osv.. Endret 6. Mars 2009 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 6. Mars 2009 Del Skrevet 6. Mars 2009 Edit: Klikk på VPN = penger Enga osv.. Feil. Det er kun forumet som genererer penger til Vif, ikke vpn.no eller klanen.no Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 6. Mars 2009 (endret) Del Skrevet 6. Mars 2009 (endret) Edit: Klikk på VPN = penger Enga osv.. Feil. Det er kun forumet som genererer penger til Vif, ikke vpn.no eller klanen.no Ble det ikke mye styr i media da, fordi VIF hadde lagt VPN (som vel er en uavhengig side) under sine sider? Edit: Tydeligvis ikke. My bad. Endret 6. Mars 2009 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 6. Mars 2009 Del Skrevet 6. Mars 2009 Back on track - folkens. Einar Schultz kan fortelle at Stabæk stiller Hangar'n fritt til disposisjon for denne kampen, det går altså ikke noe leieinntekter e.l til Stabæk. Det er visst snakk om tapt inntekt i størrelsesorden 300.000. Det er kun direkte kostnader til kampen og noe til hvert av lagene som blir utgifter, og han regnet med en halv million til Unicef. Så Klanen kan slutte å klage. Einar drømmer om 6.500-7.000 tilskuere basert på forhåndssalget så langt. Han utfordrer oss på når det var over 7.000 på Stabækkamp i Bærum sist. (Gode gamle statistiskk-Albert ville ha funnet svaret på dette selv, men det går så inni ££€$@$@ mye tid til Stabækrelaterte ting som det er for tiden, at jeg må bruke sånn tid på å jobbe istededn) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 6. Mars 2009 (endret) Del Skrevet 6. Mars 2009 (endret) Einar drømmer om 6.500-7.000 tilskuere basert på forhåndssalget så langt. Han utfordrer oss på når det var over 7.000 på Stabækkamp i Bærum sist. Det må ha vært hjemme mot Enga i 1997 eller 1998. Edit: Må ha vært i 1998 siden Enga spillte i 1. div i 1997. Endret 6. Mars 2009 av Slum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 249 Del Skrevet 6. Mars 2009 Del Skrevet 6. Mars 2009 Einar drømmer om 6.500-7.000 tilskuere basert på forhåndssalget så langt. Han utfordrer oss på når det var over 7.000 på Stabækkamp i Bærum sist. Det må ha vært hjemme mot Enga i 1997 eller 1998. Edit: Må ha vært i 1998 siden Enga spillte i 1. div i 1997. Jeg mener da å huske at det ble opplyst om 7200 tilskuere mot enga i høst? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 6. Mars 2009 Del Skrevet 6. Mars 2009 Jeg mener da å huske at det ble opplyst om 7200 tilskuere mot enga i høst? 7151 i følge dagbladet.no Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 6. Mars 2009 (endret) Del Skrevet 6. Mars 2009 (endret) 7141 (jeg har hentet mine tall fra VG, men ser at Stabæk har 7151 i sine egne statistikker) iflg mine statistikker. Rekorden i moderne tid er mot vif i 1998 - 7 938 Endret 6. Mars 2009 av Freak Magnet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 6. Mars 2009 (endret) Del Skrevet 6. Mars 2009 (endret) Takker. Skal gi ham svaret. Det var så nærliggende at jeg glemte det. Tenkte mer som Slum. Endret 6. Mars 2009 av Albert Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smurfeblaa 118 Del Skrevet 6. Mars 2009 Del Skrevet 6. Mars 2009 Er spent på 11-eren vi stiller med på søndag. På fotballforum tirsdag virket det som om det var usikkerhet rundt en del småskader på noen spillere etter kampen mot RBK. Var det Hoff, Farnerud, Keller og en til? Noen som vet noe mer? Er Risp klar igjen? Håper på følgende startelever, hvis alle blir klare: Knudsen Keller -- MMS -- Risp -- Stenvoll Daigo -- Farnerud -- Hauger -- Hoff Palmi -- Nannskog ("Worst case scenario": Hvis Risp, Hoff, Farnerud og Keller er ute): Knudsen Høiland -- MMS -- IAO -- Stenvoll Daigo -- Palmi -- Hauger -- MIX Aase/Tømmernes -- Nannskog Ikke så verst det heller, men synd vi ikke får testet en ny spiss i denne kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 6. Mars 2009 Del Skrevet 6. Mars 2009 Stenvoll hadde også føling med noe greier, men vet ikke om det var så alvorlig at han også var ute. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå