Mortimer 4 395 Del Skrevet 8. Desember 2003 Del Skrevet 8. Desember 2003 Synes det ser greit ut, hadde kanskje vært mer moro å reise til Fredrikstad 16mai men. Er jo ikke umulig å lede serien uten tap etter 16mai. 8) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 8. Desember 2003 Del Skrevet 8. Desember 2003 Finfine borte-motstandere i starten. Bør bli mye blaatt i Skien og Hamar. Mulig jeg som vanlig husker litt feil, men sist gang jeg var i Hamar, mener jeg vi hyllet gutta (eller oss selv?) etter verdens verste forestilling i blaatt... Da gjenstår å se om Martin blir med oss i de kampene der da... men vi knuser dem 2-1 uansett! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 9. Desember 2003 Del Skrevet 9. Desember 2003 Jeg må jo dessverre innrømme at jeg syntes det er litt kult at vi får ansvaret for å sende Enga ned i siste runde. Det var jo ingen av lagene som klarte det i år. NFF vet at Stabæk tar ansar og sender Enga ned !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 682 Del Skrevet 9. Desember 2003 Del Skrevet 9. Desember 2003 Jeg må jo dessverre innrømme at jeg syntes det er litt kult at vi får ansvaret for å sende Enga ned i siste runde. Det var jo ingen av lagene som klarte det i år. NFF vet at Stabæk tar ansar og sender Enga ned !!! Vi får krysse fingrene og håpe på at VIF ikke allerede har rykket ned. Forresten: Hvorfor skal de to siste hjemmekampene spilles borte? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 048 Del Skrevet 9. Desember 2003 Del Skrevet 9. Desember 2003 Forresten: Hvorfor skal de to siste hjemmekampene spilles borte? Manglende flomlys...:-( Ellers synes jeg også dette så bra ut, kanskje med unntak av at jeg gjerne kunne tenkt med en hjemmekamp i åpningen igjen. Det begyynner å bli noen år siden. Videre var vi heldige med å møte Odd og Ham-Kam i ferien og ikke Brann, RBK osv. At VIF er i slutten av juni spiller ingen rolle, da blir det fullt uansett. Elaang Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 9. Desember 2003 Del Skrevet 9. Desember 2003 Vi hadde fått hjemmekamp i første og siste hvis ikke Stabæk hadde bedt spesielt om å få bortekamp i siste runde. Dette ba de om for å få færrest mulig hjemmekampen som må spilles andre steder enn Nadderud Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg