msp 810 Del Skrevet 23. Mai 2012 Del Skrevet 23. Mai 2012 Ved å bytte Bjarni og Cunningham styrkes vi muligens defensivt, men mister i mine øyne litt fremover. Nå har ikke Bjarni levert ferdigscorede innlegg på løpende bånd, men teknikken til Cunnigham imponerer meg svært lite, virker som det er klarering hver gang ballen skal flyttes mer enn ti meter. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer 240 Del Skrevet 23. Mai 2012 (endret) Del Skrevet 23. Mai 2012 (endret) Ved å bytte Bjarni og Cunningham styrkes vi muligens defensivt, men mister i mine øyne litt fremover. Nå har ikke Bjarni levert ferdigscorede innlegg på løpende bånd, men teknikken til Cunnigham imponerer meg svært lite, virker som det er klarering hver gang ballen skal flyttes mer enn ti meter. Med det laget og de forutsetningene vi har, så prioriterer jeg defensiv trygghet framfor offensiv slagkraft any day! Endret 23. Mai 2012 av Schnellfahrer 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Oddan79 154 Del Skrevet 24. Mai 2012 Del Skrevet 24. Mai 2012 Ved å bytte Bjarni og Cunningham styrkes vi muligens defensivt, men mister i mine øyne litt fremover. Nå har ikke Bjarni levert ferdigscorede innlegg på løpende bånd, men teknikken til Cunnigham imponerer meg svært lite, virker som det er klarering hver gang ballen skal flyttes mer enn ti meter. Med det laget og de forutsetningene vi har, så prioriterer jeg defensiv trygghet framfor offensiv slagkraft any day! Man kan jo ikke satse på å spille 0-0 kamper resten av sesongen heller.. Den som ikke våger osv. På en annen side så skader det ikke med Benjaminsen på venstreback. Syns han er helt OK i den possisjonen. Da kan Bjarni erstatte Cunningham uten problem. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 566 Del Skrevet 25. Mai 2012 Del Skrevet 25. Mai 2012 For første gang siden 1995 merker jeg at jeg ikke gleder meg til kampdager lenger... Javisst, vi visste det ble en vanskelig sesong og at vi kanskje ikke kunne forvente all verden av spillere som stiller opp på "dugnad". Men likevel, Stabæk stilen er historie. Det er ikke ballbesittelse, vi kælker lengre baller enn Lillestrøm i sine glansdager, vi treffer ikke med passninger/ mottak. Jada, virker sikkert litt negativ, men hvordan skal man skape opplevelser/ grunner til at folk kommer på kamp? Det er jo til syvende og sist underholdning man kommer for å se... Vi har spillt 10 kamper nå, og skal en være ærlig- ikke mye fremgang. Vi skaper omtrent ingen 100% sjanser i løpet av en kamp. Jeg fortsetter å gå på kampene men uten håp og forventninger til godt spill tror jeg det vil bli veldig glissent snart. Sånn er det å være konk, men kanskje en overaskelse eller to på spiller/ trener siden kan være nok til å skape ny giv i inneværende sesong, positiv inngang mot adecco sesongen 2013? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 493 Del Skrevet 25. Mai 2012 Del Skrevet 25. Mai 2012 For første gang siden 1995 merker jeg at jeg ikke gleder meg til kampdager lenger... Javisst, vi visste det ble en vanskelig sesong og at vi kanskje ikke kunne forvente all verden av spillere som stiller opp på "dugnad". Men likevel, Stabæk stilen er historie. Det er ikke ballbesittelse, vi kælker lengre baller enn Lillestrøm i sine glansdager, vi treffer ikke med passninger/ mottak. Jada, virker sikkert litt negativ, men hvordan skal man skape opplevelser/ grunner til at folk kommer på kamp? Det er jo til syvende og sist underholdning man kommer for å se... Vi har spillt 10 kamper nå, og skal en være ærlig- ikke mye fremgang. Vi skaper omtrent ingen 100% sjanser i løpet av en kamp. Jeg fortsetter å gå på kampene men uten håp og forventninger til godt spill tror jeg det vil bli veldig glissent snart. Sånn er det å være konk, men kanskje en overaskelse eller to på spiller/ trener siden kan være nok til å skape ny giv i inneværende sesong, positiv inngang mot adecco sesongen 2013? Tror det ligger mye viktighet å jobbe inn en spillerstil som både spillere og trenere er fortrolige med. Om det så går rett til helvete denne sesongen så må vi tenke neste år også. Vi har fått en ny grunnstamme i laget som har fått for liten tid til å spille seg inn, og selv om vi maser og tjaser om nye formasjoner og spillere til hver kamp gjør dette fort at samspillet blir dårligere. Selvfølgelig er det bra at vi er kritiske og foreslår endringer, men innad i Stabæk er det virkelig viktig at de har tro på det de driver med. Det som jeg tenker kan og bør gjøres på kortsikt er å få inn en skikkelig fightermentalitet. Hvis vi starter med å vinne duellene og andreballene, vil halvsjansene, sjansene og spillet komme sakte, men sikkert. Folk må ta løp selv om de ikke får ballen, og beine opp i angrep og ned i forsvar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 1. August 2012 Del Skrevet 1. August 2012 La Benjaminsen spille nesten kamp mot Brann ettersom Bjarni er ute med karantene!! Så kjører vi Jalasto på høyrebacken, mens Hammer og Helgason som stoppere! Flere som vil se det eller? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amuoest 733 Del Skrevet 1. August 2012 Del Skrevet 1. August 2012 La Benjaminsen spille nesten kamp mot Brann ettersom Bjarni er ute med karantene!! Så kjører vi Jalasto på høyrebacken, mens Hammer og Helgason som stoppere! Flere som vil se det eller? Problem: Moldes kjære Sean Cunningham som har klippekort i start11'ern vår kan det tyde på Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 966 Del Skrevet 2. August 2012 Del Skrevet 2. August 2012 Hepp, Jeg har ingen forhåpninger om å slippe Cunningham gitt. Jeg er spent på hvor god research man har gjort på Jalasto. All feedback fra Aalesund sier at han er en ok stopper, men en dårlig høyreback med store tempoproblemer. På stabaek.no ble han introdusert som høyrebacken Jalasto... Så jeg tror Hammer ryker og at Cunningham danner stopperpar med Helgasson og Jalasto går inn på høyrebaclen. Jeg håper på et nytt finsk/islandsk stopperpar med Hammer på høyrebacken. @ringo 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders 60 Del Skrevet 2. August 2012 Del Skrevet 2. August 2012 Cunningham på venstre back. Har vært ubrukelig offensivt (ikke akkurat en presis pasningsfot), men Hulk har vært ubrukelig defensivt. Da foretrekker jeg det førstnevnte. Det er jo ikke det offensive som har vært problemet, men et passivt, lite aggressivt forsvar som kommuniserer dårlig, og som dermed slipper inn for lette mål. Enig meg @ringo i finsk/islandsk sentralt, Hammer til høyre og Cunningham til venstre. Kanskje dårlig offensivt, men et bedre forsvar vil uansett gi bedre selvtillitt fremover. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 2. August 2012 Del Skrevet 2. August 2012 Enig med Anders /@ringo med et finsk/islandsk stopperpar, men prøv Hammer og Benjaminsen på back! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 678 Del Skrevet 9. August 2012 (endret) Del Skrevet 9. August 2012 (endret) Hepp, Jeg har ingen forhåpninger om å slippe Cunningham gitt. Jeg er spent på hvor god research man har gjort på Jalasto. All feedback fra Aalesund sier at han er en ok stopper, men en dårlig høyreback med store tempoproblemer. På stabaek.no ble han introdusert som høyrebacken Jalasto... Så jeg tror Hammer ryker og at Cunningham danner stopperpar med Helgasson og Jalasto går inn på høyrebaclen. Jeg håper på et nytt finsk/islandsk stopperpar med Hammer på høyrebacken. @ringo Da Cunningham, som nevnt tidligere, spiller fast, blir det vel Helgasson som stopper med Cunningham. Jeg tror at å ha Hammer på back blir feil bruk av gutten. Jeg ville heller vurdert ham som en defensiv midtbanespiller som rydder opp foran forsvaret, og demmer opp det rommet som oppstår mellom forsvar og midtbanen. Stengel føler jeg blir helt feil å benke, men syns Kleiven har hatt flere gode kamper, så dermed "skvises" Stengel ut på kanten. Om det er slik at Jalasto er en treg høyreback, vil det nok være godt å ha Brustad på høyrekanten for å ha hurtigheten til å bidra hjemover når vi tenker defensivt. Og farten til Brustad innebærer uansett at Jalasto ikke trenger å bidra med doblingen på kant... Dermed kan vi sikre oss en treer bak med Hammer foran som kan bidra til en stopperplass for forsvarsfirer om kontringen skulle komme, eller at han får stengt av og tatt bruddet. Nettopp å komme offensivt på høyrekanten ved Brustad kan bidra til, med et godt innlegg, at vi har en ekstra på motsatt kant ved Bjarni som da kan bidra offensivt med Jalasto "hjemme". Jeg er fremdeles fan av 4-4-2 med diamant, men vil nok anbefale Stabæk å legge om til 4-1-4-1 når vi ikke har ball... Forslag til lag til søndag: Jan Kjell Jalasto - Helgasson - Cunningham - Bjarni Hammer Brustad Stengel Kleiven Sæthre Boli/Stokkelien/Haugsdal/Sortevik (Andersen Aase?) Hvorfor Sæthre? Uredd bergenser. Kanskje litt for uredd, men jeg tror han vil kjempe med nebb og klør om han får tillit fra start, og vil nok legge stort press på spillet som foregår foran midtbanen til Stabæk. Dermed kan han være flott å ha i en dyp rolle foran midtbanen/på midtbanen når vi ikke har ball. Boli tror jeg kan fungere fint med Sæthre. Defensivt: Jan Kjell Jalasto - Helgasson - Cunningham - Bjarni Hammer Brustad - Kleiven - Sæthre - Stengel Boli Bare noen tanker... Endret 9. August 2012 av JonasM 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 10. August 2012 Del Skrevet 10. August 2012 Mener at @JonasM er inne på noe med å kjøre Hammer opp som defensiv midtbanespiller, eller en annen spiller der, kan være lurt å ligge 5 i forsvar, men Hammer har faktisk vist litt evner framover , mer enn Cunningham tror nå jeg!! Prøv dette Belsvik, vertfall en omgang for å se hvordan det vil fungere!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 10. August 2012 Del Skrevet 10. August 2012 Eller bare teste det på trening? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 10. August 2012 Del Skrevet 10. August 2012 Kan gjerne prøves på trening, men kunne likt å sett det også i kamp og da gjerne mot Sandnes Ulf!! Blir alltids noe annet når føder ikke er Stabækfolk som skal angripe slik som på treningen !! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 966 Del Skrevet 11. August 2012 Del Skrevet 11. August 2012 Asså, Vi må søke å bruke de få styrkene vi har som lag på en best mulig måte. Slik det er nå så sliter vi med prestasjonsangst og vi dytter gjerne ballen til sidemann og håper at han skal gjøre noe med den. Hele tiden mer redd for å gjøre feil. Det leder til et urytmisk offensivt spill, hvor vi ofte kun kommer til avslutning i trengte possisjoner. Slik spiller vi ofte motstanders keeper god. Så hvilke offensive styrker har vi? Vel, vi har endel hurtighet, først og fremst i Brustad, men også i Haugsdal og Boli. Utfordringen vår er å få foret disse med baller såpass kjapt at motstanderen ikke rekker å komme i balanse. Den enkleste måten å gjøre det på er å lempe langt på et fyrtårn, slik Brann gjør med Ojo, og la de andre tre jage nedfallsfrukt. Nå har vi ikke en slik spiller og jeg tviler på om vi kommer til å få det i dette vinduet heller. Det kler oss vel kanskje ikke helt heller. Finnes det andre alternativer? Vel Glimt hadde suksess tilbake i 2008 med kombinasjonen Runar Berg - Trond Olsen. Der hadde man et innøvd trekk der Berg nermest i blinde slo i rommet forran Olsen, fordi der visste han at Olsen var og Olsen viste at ballen kom så han la alltid på løp. Dette i kombinasjon med smarte medspillere skapte flere muligheter for Glimt. Se eksempel: http://www.altomfotb...Url=false#video http://www.altomfotb...Url=false#video (OK, her er den innom en annen spiller på veien men den illustrerer uansett poenget. Legg forøvrig merke til det fantastiske kryssløpet til Johansen og Sørensen som åpner forsvaret til Molde) Her er en litt annen variant, hvor Olsen er litt sen i Startblokka. Men man ser tydelig at Sørensen orienterer seg, fører ballen og venter inn Olsen før han leverer ballen videre. Legg også merke til Sakariassens smarte løp i forkant av ballfører og hvordan han drar med seg forsvareren vekk fra Olsen. http://www.altomfotb...Url=false#video Ok, hva kan vi ta med oss av dette? Vi vant et seriemesterskap på kontringsspill, dagens lag mangler kontringsspill. For ofte spilles det på førstebevegelse og bevegelsen rundt ballfører er ikke god nok. Resultatet er at vi minster fremdriften, rytmen, blir spillende på tvers og avslutter på motstander i balanse. Vi har spillere med spisskompetanse i fart så det er egentlig ingen grunn (Bortsett fra litt øving og tro på egne ferdigheter) til at vi ikke skulle kunne være et solid kontringslag. Eller? Det fordrer dog at vi forsvarer oss litt lavere i banen for å skape rom å kontre i. Kompakt, med små rom mellom leddene og innenfor leddene. Type nullrisikospill. Norske lag er ikke smarte nok til å bli stående å trille ball på egen halvdel for å vente ut en defensivt orientert motstander og svært få har godt nok pasningsspill til å slite frahverandre en dobbelt defensiv 4'er. Slipper vi ikke inn mål, så taper vi ihvertfall ikke. Offensivt så vil jeg gjerne se et spisspar som først jobber for å skape rom for vingene slik spissene til glimt gjør i eksemplene over, dernest må de posisjonere seg inne i boksen for å ta imot innlegg og returer. Når vi vinner ballen, må vi hurtig slå den i rom på en av flankene. Det betinger dog at flankespillerene hele tiden er på alerten klare til å starte og utfordre rommet bak motstanders backlinje, helst i rommet mellom back og stopper slik at man kan skjære rett på mål for en hurtig avsluting. Det er også viktig at motsatt flanke følge opp og angripe mål fra motsatt side. Slik at vi kommer i 2-3 bølger mot motstanders mål. Dette er ikke så veldig revolusjonerende, men enkle prinsipper for kontringsfotball som vi av en eller annen grunn ikke behersker. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 11. August 2012 Del Skrevet 11. August 2012 Dette er ikke så veldig revolusjonerende, men enkle prinsipper for kontringsfotball som vi av en eller annen grunn ikke behersker. Langt fra revolusjonerende, men veldig riktig og enkelt. Fotball er enkelt, og kontringsspill det aller enkleste, for lag som tør. Utfordringen er å få inn offensivitet og vinnermentalitet i en spillergruppe som åpenbart er preget av resultatene og skjør for negative opplevelser. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 20. September 2013 Del Skrevet 20. September 2013 Litt inspirasjon?http://tablet.dagbladet.no/2013/09/19/sport/fotball/red_bull_leipzig/stuttgart/29356491/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Harry 583 Del Skrevet 9. November 2015 Del Skrevet 9. November 2015 Har faktisk litt lyst til å blåse støv av denne tråden. Jeg mener B/G kampen viser at vi spiller/spilte alt for dristig mot lag som legger seg dypt å kjører knallhardt på raske overganger. Det som skjedde i 2. omgang var egentlig det samme som skjedde mot Start (faktisk i begge kamper). Vi blir alt for omstendelig i angrepspillet ballen går masse på tvers vi har flyttet opp masse folk og spesielt backene har gått på sine løp oppover. Dette gjør at vi er ekstremt sårbare mot lag som bevisst kjører de raske overgangene spesielt i rommene som backene forlater. Etter Start kampen borte klarte vi å justere inn dette litt. Men ettersom tenning og presset på ballfører har avtatt i de siste kampene blir vi nådeløst avslørt. Spesielt mot B/G som har Trond Olsen og Sørloth etc. Jeg mener at, ja vi var dårlige i 2. men B/G var også veldig gode. I tillegg mener jeg at vi blir/ble avslørt på spillestilen vår som viser svakheter mot slike lag... Nå blir det jo ny trener og nye tanker fra neste år, så denne diskusjonen er litt utdatert. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Wilmar 1 837 Del Skrevet 12. April 2016 (endret) Del Skrevet 12. April 2016 (endret) Etter å ha sett Real Madrid i kveld, slo det meg at en ting (kanskje den eneste...) kan vi lett kopiere: raske innkast. Jeg mener vi de siste årene har vært ekstremt dårlige her. Vi bruker generelt alt for lang tid, og det medfører alltid at motstanderen kommer i posisjon. Min påstand er at de fleste av våre kast enten går rett til motstanderen eller til en blaa som er presset og må klarere langt og tilfeldig. Det pleier å være en fordel å rå innkast, men ikke for oss. Et innkast er jo en glimrende mulighet til å starte et angrep, særlig med raske spillere som Asante og Meling. Det er ikke smart at alle kast skal taes av backene eller faste spillere, det er dumt og forutsigbart. Nærmeste mann kan også kaste, eller i hvert fall vurdere det før en overlater det til andre. Om vi leder med ett mål og det er kort tid igjen, er det bedre å ta kastet raskt om vi har mulighet til å spille sikkert enn som i dag vente til våre er dekket og det er 50/50 om vi treffer egen spiller eller får fordel av kastet. I dag søkte Real alltid raske muligheter, men de brukte seff noen ganger også tid når alternativene ikke var gode. Og dette er jo banalt enkelt. Dessuten: Kan noen minne sportslig ledelse og spillerne om at offsideregelen ikke gjelder ved innkast, please? Endret 12. April 2016 av Wilmar 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 13. April 2016 Del Skrevet 13. April 2016 Enig, men her dreier det seg om at laget må bli bedre til å løpe seg fri og bli spillbare med en gang. Vi ser ofte at andre som vanligvis ikke kaster går for å ta det selv, men når gode spillbare alternativer uteblir gir de fra seg ballen. Vi er nok veldig gira på å sette igang raskt med innkastene når vi har sjansen, men ingen er flinke til å gjøre seg spillbare raskt nok. Spesielt det siste du påpeker der, at offsideregelen ikke gjelder på innkast, kan jeg ikke huske å ha sett oss prøve å utnytte noen gang. Dét er ubegripelig for meg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
steakhouse 783 Del Skrevet 13. April 2016 Del Skrevet 13. April 2016 Jeg bemerket meg faktisk på lørdag at det ble tatt raskere kast enn normalt av ikke-backer, kanskje Billy har sett det samme Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 13. April 2016 Del Skrevet 13. April 2016 Kult, la ikk merke til det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Wilmar 1 837 Del Skrevet 13. April 2016 Del Skrevet 13. April 2016 Håper Steakhouse har rett. En litt annen ting: Har vi noen gang hatt en spiller som klarer å kaste skikkelig langt? Kanskje Christian Holter? Ser at 14 år gamle jenter med håndballbakgrunn klarer å kaste inn i 5-meteren og skape cornertendenser. Da må det jo være mulig for noen av gutta våre å trene opp nærmest ekstreme kastferdigheter? Er det en smule jåleri som gjør at man "gidder" å trene innkast? Det er jo et veldig effektiv dødballvåpen med presise lange innkast. Men la oss slippe f.eks en venstreback som skal ta alle kast på begge sider og bruke håndkle på ballen hver bidige gang... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 542 Del Skrevet 13. April 2016 Del Skrevet 13. April 2016 btw... mener Freddy dos Santos trente kastteknikk med Andreas Thorkildsen en gang i tida. Vinner mange meter med riktig teknikk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 852 Del Skrevet 13. April 2016 Del Skrevet 13. April 2016 Har noe lag vunnet tippeligaen ved å være gode på innkast? Tror vi skal prioritere andre ting enn innkast å trene på 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Drosselmeyer 2 563 Del Skrevet 13. April 2016 Del Skrevet 13. April 2016 For å vinne TL er jo målsetningen denne sesongen, særlig etter en "flying start"? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 13. April 2016 Del Skrevet 13. April 2016 Vi burde ihvertfall prioritere innkast såpass høyt at de ikke er en garanti for å miste ballen. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 601 Del Skrevet 13. April 2016 Del Skrevet 13. April 2016 Har noe lag vunnet tippeligaen ved å være gode på innkast? Tror vi skal prioritere andre ting enn innkast å trene på Ikke var det Tippeligaen, og ikke vant de. Men det ble noen poeng ut av det: http://www.aftenposten.no/100Sport/fotball/england/Kaster-seg-inn-i-historiebokene-137308_1.snd Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PederB 2 Del Skrevet 13. April 2016 Del Skrevet 13. April 2016 En annen ting vi bør ta med oss fra andre omgang mot VIF på lørdag, er at det å gå fra en 4-2-3-1 formasjon til en 4-4-2 formasjon uten å gjøre større endringer på mannskapet, hverken gjør oss mer solide defensivt eller farligere offensivt. Det er dog mulig at det bedret innkastene 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 13. April 2016 Del Skrevet 13. April 2016 Tekstforfatter: Bare Egil Komponist: Bare Egil Det er innkast, innkast til Stabæk Det er innkast, innkast til dem blaa Det er innkast, innkast til Stabæk Kast ballen inn på banen nå Kast ballen inn på banen igjen Ikke bare stå der og hold på den Kast den til en av dine egne menn Slik at han kan ta og sparke den Kast ballen inn på banen nå Det er ikke noe å vente på Kast den til en av dem blaa Så han kan få være med å sparke litt han og Det er innkast, innkast til Stabæk men så går det galt igjen For han var visst ikke så god til å kaste som han hadde trodd Ballen havner et helt annet sted enn han hadde tenkt Hos en motspiller som setter den rett i Stabæks mål Men det er jo ikke så farlig for da får jo Stabæk ballen igjen For da blir det utspill fra mål, det er utspill fra mål Stabæk har ballen og det er utspill fra mål Det er utspill fra mål, det er utspill fra mål Stabæk har ballen igjen Og keeperen tupper ballen så den flyr i en fin, fin bue Men den havner hos en motspiller Som tar den fint ned med huet Og han runder en Stabækspiller, Ja, han runder to Nå er gutta opprådde, hva skal dem gjøre for noe Men ikke fortvil, kjære Stabæk Ballen er fortsatt rund Og det viktigste er ikke å vinne, men å delta Så kom igjen stå på nå, vis hva dere er lagd av Kom igjen, ikke gi opp, ikke slutt, ikke stopp Nei, kom igjen å Dribl, dribl, dribl, dribl, dribl han mannen Dribl, dribl, dribl, dribl, kom igjen og dribl Dribl, dribl, dribl, dribl, nå må du dribl Dribl, dribl, dribl, dribl, dribl Og sentr, sentr, sentr, sentr, sentr, nå må du sentre sentr, sentr, sentr, sett i gang og sentr Og kontr, kontr, kontr, kontr kontr, Kom igjen å kontre - See more at: http://www.duplexrecords.no/tekster/innkast-til-stabaek/#sthash.3kvdKGkB.dpuf 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå