Gå til innhold

Anbefalte innlegg

SS har selv skrevet om dette da flere kokker gir mer søl.

TV2 har vært ekstremt dyktige og satt masse penger på spill for å gi oss det gode fotball tilbudet, hvis alle boikotter NRK vil tallene de må vise frem til sjefene sine være lave. Da skjønner sjefene at de har gjort en feil og gir TV2 tilbake kakebitene sine.

Selv har jeg Lyse så jeg får sett de kampene jeg ønsker gratis når jeg ikke har mulighet til å reise innover.

Uansett kommer jeg til å bruke TV2 Sumo for IPTV.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For min egen del er jeg bare glad for alt som sendes på normal tv og ikke må sees på nett.

Mulig jeg endrer oppfatning når jeg ser hvordan det blir i år, men jeg ble ikke imponert av TV2 Sumo i fjor.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De kan vel ikke vise lørdagskampen som NRK produserer uansett...

TV2 viser den på nett (sumo). Dårligere kvalitet, selvfølgelig; om man ikke har en eller annen koblingskabel til Tv'n.

Edit: Ser dette er påpekt lenger opp i tråden.

Endret av Kjetil
Lenke til innlegg
Del på andre sider

NRK-seerne vil ikke se fotball på lørdag kveld.

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2979515.ece

For noe måtte ut da Scheie ble satt inn. Exit Knut Borge og hans 20 spørsmål. Exit Dan Børge Akerø og Den store klassefesten. Det var som om hele familierytmen i sofakrokene ble utfordret.

–Vi valgte å overføre serieåpningen. Det var jo en spesiell hendelse. Men vi skal være ydmyke. Vi vet godt at folk har svært delte oppfatninger når det gjelder fotball, sier Arne Helsingen, TV-sjef i NRK.

–Ble dere overivrige etter TV 2-monopolets fall?

–Vi er glade for å ha fått fotballen tilbake, sier Helsingen.

.....

–Er dere forpliktet til å sende fotball alle lørdagskvelder, hvis seertallene blir lave?

–Nei, det er vi ikke, sier kommunikasjonssjef Sandvin.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Scheie var en gang en god fotballkommentator, men de tider er forbi. Problemet var vel ikke at han er fra lillestrømområdet, men at han tydeligvis har glemt fotballreglene. Eksempelvis klarte han å påstå at en altfor sen skitakling med knottene først IKKE var stygt spill. Han sa at det ikke hadde vært noe rufsete eller stygt spill i det hele tatt hele kampen - hallo?? Hvordan er det mulig?

Og hvorfor skal sendingen avbrytes av lotto greier HELE tiden?

Men det har ingen effekt at vi enkeltpersonene boikotter NRK. Seertallene regnes ut basert på noen kontrollbokser som er satt ut i et par tusen hjem i Norge. TV selskapene har altså ikke kontroll på alle oss andre som ser på TV. Så hvis noen har en slik kontrollboks kan de boikotte. Det gjøres vel også telefonintervjuer for å sjekke seertall, og her kan man jo lyve og si man benyttet Sumo eller noe.

Endret av Erik_
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Boikott NRK
  • Opprett ny...