BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 1. Mars 2009 Del Skrevet 1. Mars 2009 Ut fra treningskampen mot Rbk må det vel være klart at både Daigo og Hoff er naturlige i førsteelleveren vår. Derimot så lurer jeg på om IAO er åpenbar. Selv synes jeg vi er litt tynne bakover. Så lenge Risp er frisk (jeg leste noe om en liten strekk?) så vil jeg nesten vedde en nyre på at han spiller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 1. Mars 2009 Del Skrevet 1. Mars 2009 Derimot så lurer jeg på om IAO er åpenbar. Selv synes jeg vi er litt tynne bakover. Det er vel åpenbart at IAO ikke holder mål. Hvertfall ikke mot angripere med tempo i kroppen. Men husk at vi har Risp og (snart) Segerström. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Brave1 0 Del Skrevet 1. Mars 2009 Del Skrevet 1. Mars 2009 Vi har jo Risp som sannsynligvis kommer inn i start-elleveren. Og Pontus Segerstrøm i bakhånd som blir klar om en til to måneder. IAO og Rogne er også en alternativer i midtforsvaret. I tillegg så har Stabæk tre backer, som kan spille på begge sider. Så å si at vi er tynne bakover vil være feil. Enig? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MSL 215 Del Skrevet 1. Mars 2009 Del Skrevet 1. Mars 2009 Vi har jo Risp som sannsynligvis kommer inn i start-elleveren. Og Pontus Segerstrøm i bakhånd som blir klar om en til to måneder. IAO og Rogne er også en alternativer i midtforsvaret. I tillegg så har Stabæk tre backer, som kan spille på begge sider. Så å si at vi er tynne bakover vil være feil. Enig? Tja, Pontus er vel uaktuell for LSK kampen, og Risp har aldri spillt TL fotball. De tre backene du sikter til antar jeg at er JIH, Rogne og Stenvoll. Ettersom Keller spiller har spillt mer høyrekant enn back. JIH tar høyre og Stenvoll venstre. Da er jeg bekymret for duellen Riise v. Stenvoll. Tom er ikke best når han møter raske, tekniske spillere som BHR er på sine beste dager. Mener vel at det var denne duellen som skaffet LSK straffe i oppgjøret ijor. Alternativet er da Rogne som er ung og som ikke gjorde ett kjempeinntrykk mot RBK, eller IAO som har enda større tempoproblemer enn Tom. Risp vet jeg for lite om, men er jo strengt tatt mulig hvis IAO går inn som stopper. IAO lurer jeg på om kan gjøre mer nytte for seg som spiss de siste 5-10 min dersom Stabæl skulle trenge ett mål... Så er vel egentlig tynt bak ja, kan likevel gå for en kamp. Såfremt Tom og Janne studerer BHR på dvd... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 2. Mars 2009 Del Skrevet 2. Mars 2009 Tja, Pontus er vel uaktuell for LSK kampen, og Risp har aldri spillt TL fotball. Nei, men Risp har spilt i Tyrkia og vært innom Italia i tillegg til Sverige, tror ikke akkurat at nivået på TL er det vi bør bekymre oss mest for heldigvis... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 2. Mars 2009 Del Skrevet 2. Mars 2009 Ser IA blir nevnt her. LSK har Occean evt. HANDSundgot på topp. Grisesterke karer. Jeg tror IA er et fornuftig valg for å ha duellstyrke til å ta ut disse kara, ikke minst i lufta der vi ellers er sykt svake. Occean har også bra tempo og plasseringsstyrke, og binder fort opp to forsvarere alene. Vi kan få en tøff defensiv jobb for å holde fugledritten unna i denne kampen. Gruer meg allerede. Og - javisst, vi kommer til å bli sunget ut i egen hangar som faen. Men det gjør da ikke noe som helst, for klubben tjener desto bedre på konserten med Tina Turner, og da er da alle fornøyd. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Scot 2 Del Skrevet 2. Mars 2009 Del Skrevet 2. Mars 2009 Are2: det var ikke ment som å "slenge dritt" eller å være nyskapende. Det er min mening at fotball skal spilles utendørs og på naturgress. Det må da være mye viktigere enn tromme eller ei? Eneste positive med en hall er at lyden ikke slipper ut og stemningen burde bli bra. Robinho: i motsetning til hva trommehatere påstår så bruker vi ikke tromma hele tiden. Det er mange sanger som ikke innebærer trommebruk. Men det er klart den høres mye på evighetssangene! Dere får jo også besøk av KFL-light fra Fredrikstad, Aafk og Kjernen med sine trommer. Spar ørevoks! Men er det mulig å be om at dere får stemt den trommen deres? Den låter så falsk og jæv.. at selv tonedøve reagerer! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chriss 16 Del Skrevet 2. Mars 2009 Del Skrevet 2. Mars 2009 Siden vi kommer til å bli sunget ut av LSK synes jeg vi burde få til noe ordentlig tifo til denne kampen som en kompensasjon for det:P Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MSL 215 Del Skrevet 2. Mars 2009 Del Skrevet 2. Mars 2009 Nei, men Risp har spilt i Tyrkia og vært innom Italia i tillegg til Sverige, tror ikke akkurat at nivået på TL er det vi bør bekymre oss mest for heldigvis... Sant sant, TL fotball er annerledes fra nevnte ligaer selv om både den tyrkiske og italienske er bedre enn TL. Farnerud kom også ifra mye bedre ligaer enn TL men slet av og til med spillestilen i TL. Vi får håpe Risp kan føle litt på spillestil og bygge relasjoner med laget i kampsituasjon på søndag... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 005 Del Skrevet 3. Mars 2009 Del Skrevet 3. Mars 2009 LSK med 1500. Fyller vi resten? Er det noen tall på hva som er solgt utenom sesongkortene (om det har vært muligheter for det)? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
seeeeb 10 Del Skrevet 3. Mars 2009 Del Skrevet 3. Mars 2009 LSK med 1500. Fyller vi resten? Er det noen tall på hva som er solgt utenom sesongkortene (om det har vært muligheter for det)? de har vel ikke begynt salget enda uten om sesongkort etc da. ligger ihvertfall ikke noe ute på billettservice enda Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 236 Del Skrevet 3. Mars 2009 Del Skrevet 3. Mars 2009 LSK med 1500. Fyller vi resten? Er det noen tall på hva som er solgt utenom sesongkortene (om det har vært muligheter for det)? de har vel ikke begynt salget enda uten om sesongkort etc da. ligger ihvertfall ikke noe ute på billettservice enda Billetter til kampen har blitt solgt i butikken i over 2 uker. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 3. Mars 2009 Del Skrevet 3. Mars 2009 Ser at lsk vil prøve å få flere enn de 1500 billettene også, håper at Stabæk har vett nok til å si nei til det.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 005 Del Skrevet 3. Mars 2009 Del Skrevet 3. Mars 2009 Billetter til kampen har blitt solgt i butikken i over 2 uker. Vet du noe om ståa da? Jeg regner med at det blir massiv annonsering etter at VIF-kampen er over. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 236 Del Skrevet 3. Mars 2009 Del Skrevet 3. Mars 2009 Billetter til kampen har blitt solgt i butikken i over 2 uker. Vet du noe om ståa da? Jeg regner med at det blir massiv annonsering etter at VIF-kampen er over. Nei, det er vanskelig å se hva som er billetter og hva som er holdt av som sesongkort. Men man kan vel forvente at det blir rimelig tett på vår side, restaurantplassene får man ikke sett noe info om. Det er også en del sesongkort på nedre del av hovis under restaurantplassene. Svingen blir preget av JR support på felt A, som har solgt flere hundre sesongkort med free seating. JR support XL har oppunder 70, og de sitter med faste plasser på midten av felt C, i grensen mot felt B. B og resten av C er det vel en del idrettslag som får plasser, pluss løssalg. Gjetter på at Budstikkakortet gir noen fordeler der. Når det gjelder lydnivået fra oss kan det være bra med juniorer og kids i svingen mtp rekruttering. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 3. Mars 2009 Del Skrevet 3. Mars 2009 Fant ut at denne kanskje heller egnet seg her (sorry): Blir det noen kick-off ifbm. seriestarten? Jeg ser det skal arrangeres Superhelg på Fornebu rundt stb-vif. Men er det noe i forbindelse med den virkelige starten mot LSK? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 3. Mars 2009 Del Skrevet 3. Mars 2009 Hadde ikke LSk fått 1500 til support og 5000til resten eller har jeg lest helt feil her inne et sted? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 236 Del Skrevet 3. Mars 2009 Del Skrevet 3. Mars 2009 Hadde ikke LSk fått 1500 til support og 5000til resten eller har jeg lest helt feil her inne et sted? At de har fått halve stadion er vel å svartmale litt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 4. Mars 2009 Del Skrevet 4. Mars 2009 hehe prøver ikke å svartmale, men mente bare noen sa at de hadde fått tildelt det? Galskap er det uansett, siden man bare er pålagt å ha ca 10% av plassene ledig til bortesupportere... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 4. Mars 2009 Del Skrevet 4. Mars 2009 hehe prøver ikke å svartmale, men mente bare noen sa at de hadde fått tildelt det? Galskap er det uansett, siden man bare er pålagt å ha ca 10% av plassene ledig til bortesupportere... Tror nok det er 5% Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 10. Mars 2009 Del Skrevet 10. Mars 2009 Herlig, Espen Berntsen dømmer LSK-matchen. Han har vi meget god statistikk med. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ETN 2 214 Del Skrevet 10. Mars 2009 Del Skrevet 10. Mars 2009 "Vatsbuen skal ha sin første trening med LSK i morgen på Telenor Arena, der Lillestrøm forbereder seriepremieren mot fjorårets mester Stabæk. " Hvorfor får Lsk trene på TA ? Tipper at tak bjelkene får noen treff i morgen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hushovd 1 590 Del Skrevet 10. Mars 2009 Del Skrevet 10. Mars 2009 Jeg har ikke rukket å hente sesongkortet mitt, får jeg noen mulighet til det før lørdagen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 10. Mars 2009 Del Skrevet 10. Mars 2009 Jeg har ikke rukket å hente sesongkortet mitt, får jeg noen mulighet til det før lørdagen? Stabækbutikken, det kan også hende det blir mulig å hente det på arenaen før kampen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 10. Mars 2009 Del Skrevet 10. Mars 2009 "Vatsbuen skal ha sin første trening med LSK i morgen på Telenor Arena, der Lillestrøm forbereder seriepremieren mot fjorårets mester Stabæk. " Hvorfor får Lsk trene på TA ? Fordi de har bedt Stabæk om lov til å trene litt der inne før kampen for å få en følelse av kunstgresset etc. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 10. Mars 2009 Del Skrevet 10. Mars 2009 "Vatsbuen skal ha sin første trening med LSK i morgen på Telenor Arena, der Lillestrøm forbereder seriepremieren mot fjorårets mester Stabæk. " Hvorfor får Lsk trene på TA ? Fordi de har bedt Stabæk om lov til å trene litt der inne før kampen for å få en følelse av kunstgresset etc. Synes det er unødvendig å la dem bli vant til banen. Da får vi jo ikke den fordelen vi har snakket om. Eller har de krav på en trening der? Noen som vet om de skal trene der mer enn den ene gangen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 10. Mars 2009 Del Skrevet 10. Mars 2009 "Vatsbuen skal ha sin første trening med LSK i morgen på Telenor Arena, der Lillestrøm forbereder seriepremieren mot fjorårets mester Stabæk. " Hvorfor får Lsk trene på TA ? Fordi de har bedt Stabæk om lov til å trene litt der inne før kampen for å få en følelse av kunstgresset etc. F**k them! :angry: La dem få prøve kunstgresset en time før kamp start. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mharl 5 Del Skrevet 11. Mars 2009 Del Skrevet 11. Mars 2009 Jeg har ikke rukket å hente sesongkortet mitt, får jeg noen mulighet til det før lørdagen? Stabækbutikken, det kan også hende det blir mulig å hente det på arenaen før kampen All henting denne uken og fremover er i Stabækbutikken.. er utvidete åpningstider denne uken.. sjekk : Åpningstider Stabækbutikken $$ kommer også til å stå i butikken fra 17-19 på lørdag.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 602 Del Skrevet 11. Mars 2009 Del Skrevet 11. Mars 2009 "Vatsbuen skal ha sin første trening med LSK i morgen på Telenor Arena, der Lillestrøm forbereder seriepremieren mot fjorårets mester Stabæk. " Hvorfor får Lsk trene på TA ? Fordi de har bedt Stabæk om lov til å trene litt der inne før kampen for å få en følelse av kunstgresset etc. F**k them! :angry: La dem få prøve kunstgresset en time før kamp start. Sa ikke Matiu på fotballforumet at han helst så at Lillestrøm fikk en treningsøkt der? Han mente vel at det ikke ville være så positivt for dem. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 11. Mars 2009 Del Skrevet 11. Mars 2009 Stabæk-spillerne satt på tribunen og fulgte LSK-spillerne på kunstgress-treningen i Telenor Arena i dag. De fikk neppe mye svar – der var nemlig kun lette øvelser og triksing med ball som sto på menyen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå