Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Div. hyggelig lesning fra kamptråden hos påfuglene/spirrevippene/kalkunene/*insert bird name here*

"Japaneren er veldig, veldig bra. Fantastisk god mot vif nå. Det virker heller ikke som Nannskog har mistet målteften, for å si det sånn...

Gruer meg!"

"Stabæk virker å være i veldig god rute før sesongen. Tror faktisk de kan bli like gode i år som i fjor. Imponerende at de trolig har klart å erstatte to av fjorårets beste spillere.

Stabæk er i mine øyne stor favoritt til lørdagen."

"Og det gjelder ikke bare japaneren, hele Stabæk-laget er veldig veldig gode. Akkurat i dag er de nærmest vår rake motsetning. Det er massevis av herlig bevegelse fremover og nydelig presist én-touch-spill i lengderetning. Bakover er de bunnsolide. Selvsagt lov å håpe at dette er tilfellet fordi søpla er, ja nettopp, søppel i dag. Jeg tror ikke det, virker som geni-JJ klarer å tilintetgjøre et eventuelt savn av lille-alan og snublarsson. Firkløveret Palmason-Hoff-Nannskog-Kobayashi er en høyt potensiell hit i Tippeligaen 2009. Balanseres strålende av de sentrale og mer dyptliggende(som allikevel truer motstanderens 16-meter) Hauger og Farnerud. Bra Stabæk, jævlig bra!

Alt annet enn 0 poeng i denne kampen ser jeg på som bonus, jeg tror ærlig talt vi er kommet litt for kort på vår vei til å utfordre Stabæk."

"Den der Daigo er jo dritgod. Han regelrett dreit på Kristoffer Hästad med en fantastisk finte og skulle klart hatt straffe."

Bortsett fra dette er det mye av den samme Holmen-praten som har vært her allerede og litt "morsomme" varianter av skrivemåte til Veigar (Feitur Knalle-Falle Snublarson etc.). Forøvrig er tråden så gammel at den til og med inneholder jublende nyheter om at Alanzinho dro, i tillegg til at han må takles hardt i knehøyde. Helst tofotstaklinger med knottene først. Mye av det samme oppgulpet som før med andre ord.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 247
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Forøvrig er tråden så gammel at den til og med inneholder jublende nyheter om at Alanzinho dro, i tillegg til at han må takles hardt i knehøyde. Helst tofotstaklinger med knottene først. Mye av det samme oppgulpet som før med andre ord.

Legg merke til at det i den tråden er mye mer aktivitet enn her. I tillegg til kamptråden er det to andre tråder som omfatter turen og stemningen til kampen. Som også er vanlig med alle kamper (minus turtråd på hjemmebane selvfølgelig.) Jeg sniker her inne for å se hva mine "fiender" har å si om kampen, og det er skuffende lite som skjer. Jeg synes dere mangler en del engasjement!!

Forøvrig er jeg også av den oppfattning at det blir en vanskelig kamp for Fugla. Stabæk så skremmende gode ut mot Søpla, men alle kamper lever jo som sagt sitt eget liv.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legg merke til at det i den tråden er mye mer aktivitet enn her. I tillegg til kamptråden er det to andre tråder som omfatter turen og stemningen til kampen. Som også er vanlig med alle kamper (minus turtråd på hjemmebane selvfølgelig.) Jeg sniker her inne for å se hva mine "fiender" har å si om kampen, og det er skuffende lite som skjer. Jeg synes dere mangler en del engasjement!!

Forøvrig er jeg også av den oppfattning at det blir en vanskelig kamp for Fugla. Stabæk så skremmende gode ut mot Søpla, men alle kamper lever jo som sagt sitt eget liv.

Du vet, det er ofte en sammenheng med at folk er ute og gjør ting. :) Dessuten tror jeg det er mye morsommere å snakke om Stabæk enn å snakke om Lillestrøm, så der har vi vel forklaringen!

Endret av Posse
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legg merke til at det i den tråden er mye mer aktivitet enn her.

Uff da, dette er trist. Uansett; strålende at du gjør oss oppmerksomme på dette. Viktig, meget viktig

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forøvrig er tråden så gammel at den til og med inneholder jublende nyheter om at Alanzinho dro, i tillegg til at han må takles hardt i knehøyde. Helst tofotstaklinger med knottene først. Mye av det samme oppgulpet som før med andre ord.

Har saumfaret både forumet her og kanari forumet i de siste dagene i påvente av serie starten, er voldsomt mere aktivt her enn på fugle forumet iallefall.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser også at kanariforumet inneholder livsviktige tråder som:

"Ringerunde tirsdag 1630"

"Gresskvaliteten på Åråsen frem mot seriestart"

"KFL på Twitter"

"LSK-spillere bør ned i lønn"

I tillegg er det også minst to tråder til hver kamp, hvor en av dem stort sett er "karakterbok".

Hvis engasjement måles i et helt absurd antall tråder, så ja vel. Jeg vil heller ha et forum som har bittelitt færre tråder og kanskje litt mindre, dog mer smart aktivitet, enn å ha en egen tråd for hvorvidt Frode Kippe og Bjørn Helge Riise fikk 2 eller 7 på karakterskalaen i en treningskamp mot Rubin Kazan.

At folk kommer fra sånne forum (ikke nødvendigvis deg akkurat nå) kommer hit og klager over at vårt forum er uoversiktlig og rotete, det er ganske fantastisk....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi orker rett og slett ikke å engasjere oss så fælt i lillestrøm. Vi vet jo hva som kommer. Gampefotball og grisespill med påfølgende utdeling av kort. I tillegg kommer dere med den fæle tromma deres som hjelper dere holde dere våkne under kampen. Men en ting skal dere ha, dere går med hodet hevet hele sesongen enten dere vil eller ikke. Men det blir gjerne sånn når man er på kamp og hver gang lsk har ballen så må man kaste hodet bakover så fort at for de over 40 er det stor fare for å brekke egen nakke, bare for å følge banen ballen har, 18 meter opp i lufta.

nakkeproblemer.jpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Vatsbuen skal ha sin første trening med LSK i morgen på Telenor Arena, der Lillestrøm forbereder seriepremieren mot fjorårets mester Stabæk. "

Hvorfor får Lsk trene på TA ?

Fordi de har bedt Stabæk om lov til å trene litt der inne før kampen for å få en følelse av kunstgresset etc.

F**k them! :angry:

La dem få prøve kunstgresset en time før kamp start.

Sa ikke Matiu på fotballforumet at han helst så at Lillestrøm fikk en treningsøkt der? Han mente vel at det ikke ville være så positivt for dem.

Underlaget spiller vel liten rolle, så lenge ballen mæles høyt opp i luften uansett.....

Endret av Randers
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi orker rett og slett ikke å engasjere oss så fælt i lillestrøm. Vi vet jo hva som kommer. Gampefotball og grisespill med påfølgende utdeling av kort. I tillegg kommer dere med den fæle tromma deres som hjelper dere holde dere våkne under kampen. Men en ting skal dere ha, dere går med hodet hevet hele sesongen enten dere vil eller ikke. Men det blir gjerne sånn når man er på kamp og hver gang lsk har ballen så må man kaste hodet bakover så fort at for de over 40 er det stor fare for å brekke egen nakke, bare for å følge banen ballen har, 18 meter opp i lufta.

Gratulerer med det mest idiotiske forsøket på provokasjon som jeg har sett på lenge. Å komme rekende med de samme gamle fordommene/mytene er omtrent like sprekt som klesvalget til Gislefoss.

Dessuten har du misforstått noe jævlig! Det er ikke LSK du/dere skal engasjere dere i. LSK har nok av folk som engasjerer seg for klubben. Derimot burde dere engasjere dere for kampen som sparker igang serien.

Istedenfor å leke Klanen (som dere helt sikkert ser veldig opp til) og sutre om tromma vår, så burde dere heller gjøre en innsats for å ikke bli rævkjært på tribunen. ;)

Om LSK får til spillet sitt vil nok mange av dere få en overraskelse. Berg har igjen innført en mer spillende stil og har mange raske spillere på laget, også nye og unge fjes som vil imponere mange. Men det gjenstår å se ettersom Berg fort kan trenge denne sesongen på å kjøre inn laget!

Det var mitt siste ord på forumet deres for denne gang! Vi ses på TA.

Endret av veiron
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med det mest idiotiske forsøket på provokasjon som jeg har sett på lenge.

Det var mitt siste ord på forumet deres for denne gang! Vi ses på TA.

Men du forsvant så det funka jo på en måte...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det må sies at vi nylig hadde en kamp mot vålerengen som krevde en del oppmerksomhet grunnet stadion og opplegget rundt kampen. Dere har vell bare ventet på kampen mot oss i evigheter....

Og btw, dere må gjerne legge igjen paukene for min del. Av ingen andre grunner enn at det er helt forjævlig å høre på intensive dunk i 105+ minutter..

Endret av avløsen
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok en rask titt på billettservice nu, og tallene der viser noe litt annet enn det som er antydet i denne tråden. Er det enkelte tribuner, plasser eller felt som er reservert for salg i systemer uavhengig av billettservice sitt?

#edit: evt. ikke åpnet for salg?

#edit2: Lettere formulert - Hvordan er fordelingen gjennomført?

Endret av Villpuma
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har inntrykk av at det kun er et fåtall seksjoner som er åpne for salg på billettservice. Det var fortsatt mulig å få billetter på F-feltet i Stabækbutikken i går, men disse plassene er ikke åpne for salg over nettet. Seksjonene rundt LSK-fansen er åpen for salg. H og K. D og E er for SS, A er for Junior Support, B og C har vel Budstikka større ansvar for, F, G, M, N er det vel flest sesongkort, mens O og L tidligere har vært åpnet for salg via nette, men enten er disse fulle eller man kun kan kjøpe plassene der i butikken for å forhindre LSK-fans å kjøpe disse plassene.

TARF.NO.1.png

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har inntrykk av at det kun er et fåtall seksjoner som er åpne for salg på billettservice. Det var fortsatt mulig å få billetter på F-feltet i Stabækbutikken i går, men disse plassene er ikke åpne for salg over nettet. Seksjonene rundt LSK-fansen er åpen for salg. H og K. D og E er for SS, A er for Junior Support, B og C har vel Budstikka større ansvar for, F, G, M, N er det vel flest sesongkort, mens O og L tidligere har vært åpnet for salg via nette, men enten er disse fulle eller man kun kan kjøpe plassene der i butikken for å forhindre LSK-fans å kjøpe disse plassene.

TARF.NO.1.png

De blå feltene er vel utsolgt til sesongkort?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Innehavere av Budstikka-kortet (abonnenter) kan få inntil 1500 billetter til halv pris på Budstikka-tribunen. Disse selges i Stabæk-butikken frem til 1 dag før kamp. Kilde: Papir-stikka.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel vi får la kampen spilles først før noen henges :-) Dessuten er ikke det en kanarifugl, det er en kylling du har der, men alle kan jo ikke vite hva en kanarifugl er.

Skuffende engasjemang på forumet deres her, det er serieåpning og synes det er veldig stille her.

Du kan godt si at dere ikke bryr dere om LSK etc etc, men i morgen spiller LSK mot Stabæk som er deres lag, i deres egen nye Gymsal! håper dere klarer å stille mere engasjert der, hvis ikke vil dere bli overkjørt på tribunen.

Personlig tror jeg Stabæk kommer til å klare å gjøre en bra sesong i år også, i motsetning til mange andre lag som faller ned etter seriegull, men jeg håper dere får en dårlig start i morgen.

BTW: Foppall skal og bør spilles UTE

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehehe, sitter hardt i enda det tapet skjønner jeg, et ømt punkt ;-) forøvrig veldig svake forsøk på provokasjon de svarene :-)

fra spøk til alvor...... er spent på hvordan stemningen vil høres ut i morgen, er ikke ofte man spiller i en Hall, grunnlaget burde ligge veldig godt til rette lydmessig sett i alle fall, siden lyden ikke slipper ut bør det bli bra trøkk på tribunen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehehe, sitter hardt i enda det tapet skjønner jeg, et ømt punkt ;-)

Nåja, juksing faller sjeldent i god jord.

Med føttene menes da "stående på føttende"? Eller kan man tillate seg en liten "refleks"?

- Det virker på meg som om Nannskog filmet seg til det straffesparket sa en irritert Brann-trener Mons Ivar Mjelde til TV2 etter kampen.

- Det var kontakt, det ser alle, men det er også en refleks, sier Nannskog selv til kanalen.

Forøvrig kan det være greit å ha to keepere:

1222028959631_221.jpg

Personlig misliker jeg at det fyres opp fra kanarihold her, og beklager det. Man finner ikke egen "hat-liste" på kanarifansens sider, ei heller folk som fyller kamptråden med bilder av nakne ingebritt-figurer dinglende i bilspeilet. Hatet og misunnelsen får være deres greie, så kan vi andre støtte laget vårt. Sikkert noen her på forumet som er enige. Ha en fin kamp på lørdag.

Endret av rutle
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hatet og misunnelsen får være deres greie, så kan vi andre støtte laget vårt. Sikkert noen her på forumet som er enige. Ha en fin kamp på lørdag.

Hva gjør dere da her inne?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Personlig misliker jeg at det fyres opp fra kanarihold her

Meldingen går til alle parter, men spesielt til egne supportere. Unødvendig å la seg provosere når man ser hvor lista ligger her.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

forøvrig veldig svake forsøk på provokasjon de svarene :-)

Nå var vel ikke akkurat "Foppall skal og bør spilles ute" det friskeste og mest oppfinnsomme bidraget til kamptråden heller.

Hatet og misunnelsen får være deres greie, så kan vi andre støtte laget vårt. Sikkert noen her på forumet som er enige. Ha en fin kamp på lørdag.

Hvis det er et eneste lag i hele norge vi ikke trenger å misunne, så må det vel være LSK. Ha en fin kamp du også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk-Lillestrøm lørdag 14.mars kl 20
  • Opprett ny...