Håvard 3 327 Del Skrevet 14. Mars 2009 Del Skrevet 14. Mars 2009 Men de kommer fortsatt med to av tippeligaens minst sympatiske spillere i laget (Kippe og Riseth), og kan aldri i verden tenke meg at Berg er istand til å endre deres oppførsel på banen noe vesentlig.. Fra Aftenposten: Stabæk: Pontus Segerström, Johan Andersson, Tor-Marius Gromstad og Jan Tømmernes er alle uaktuelle for fjorårets seriemester. Lillestrøm: Vidar Riseth og John Anders Bjørkøy er ute med skader i seriestarten. Da slipper vi (heldigvis?) Riseth Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 14. Mars 2009 Del Skrevet 14. Mars 2009 Gitt at vi følger åpningskampsyndromet blir det bare uavgjort i dag .. men håper virkelig jeg tar feil og ender opp med en seier Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 14. Mars 2009 Del Skrevet 14. Mars 2009 Har feelingen av at Supercupfinalen tok unna brodden på seriestarten for gutta jeg, de har fått en innkjøringskamp nå som var noen hakk mer seriøs enn tidligere års møter med enga før seriestarten. Dermed er de klare og kjører over fugla i dag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 14. Mars 2009 Del Skrevet 14. Mars 2009 "Vi har allerede satt tidenes publikumsrekord for Stabæk i denne kampen, men det er fortsatt mange og gode billetter igjen." Det må innebære over 10.000 om vi skal slå godset kampen for noen tiår siden ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 696 Del Skrevet 14. Mars 2009 Del Skrevet 14. Mars 2009 Fra Aftenposten:Stabæk: Pontus Segerström, Johan Andersson, Tor-Marius Gromstad og Jan Tømmernes er alle uaktuelle for fjorårets seriemester. Er Tom tilbake nå? Hvem har vi på benken i dag? Austbø, Rogne, IAO, Mix, Hedenstad, Aase (,Tom)? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 14. Mars 2009 Del Skrevet 14. Mars 2009 Det som er fint med TA, er at vi kan legge alle stygge statistikker til side og starte med nye ark (vel og merke når statistikkene er i vår disfavør). Stabæk har f.eks ikke god statistikk på seriepremierer, men så har vi da aldri hatt seriepremiere på TA. Så alle stygge uavgjorte og tap kan vi se bort fra i dag. 3-1, Hoff, Daigo på frispark og Nannskog Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 14. Mars 2009 Del Skrevet 14. Mars 2009 Lykke til i kveld! Og syng så vi som må nøye oss med tv-en føler at vi er litt med vi også! Tipper 3-1, 2 Nannskog og 1 Daigo. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 14. Mars 2009 (endret) Del Skrevet 14. Mars 2009 (endret) Lykke til i kveld! Og syng så vi som må nøye oss med tv-en føler at vi er litt med vi også! Tipper 3-1, 2 Nannskog og 1 Daigo. Statistikk hittil: 0-2 h 0-4 b 4-1 h 3-2 h 5-0 h 0-2 h 0-3 h 1-1 b 1-2 b 0-2 b - - - - 0-0 h 0-1 h 0-0 b Hjemme: 3 seire 1 uavgjort 4 tap og 12-11 i målforskjell Borte : 0 seire 2 uavgjorte 3 tap og 2-9 i målforskjell Totalt: 3 seire 3 uavgjorte 7 tap og 14-20 i målforskjell På tide å skrote den dårlige premierestatistikken en gang for alle, vi vinner 6-0 i dag (Palmi, Risp, 2xDaniel, Tom og Knudsen(!))! Endret 14. Mars 2009 av geirti Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 14. Mars 2009 Del Skrevet 14. Mars 2009 Harmoni i LSK nå og de virker sterke. Hoff kjenner trener Bergs taktikk rimelig bra og vice versa - meget tøff kamp! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 14. Mars 2009 Del Skrevet 14. Mars 2009 Bare 5 nervepirrende timer igjen til kampstart nå. Håper dere som skal på kampen sørger for å innvie arenaen med maks stemning fra 30 minutter før kampstart og helt til den første 3'poengern sitter spikret i stadiongulvet - KOM IGJEN STABÆK!!!. Selv skal jeg se kampen på storskjerm her i Manchester sammen med et tyvetalls forventningsfulle engelskmenn, som alle har store planer om å mate de gule kanari-cunts'a med engelske skjeldsord. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Christinasol 0 Del Skrevet 14. Mars 2009 Del Skrevet 14. Mars 2009 Er vel på tide med en tråd til denne kampen også Stabæk og serieåpning passer ikke godt sammen. Husker jeg rett har vi bare vunnet to serieåpninger siden 1995. 4-1 mot LSK i 1997 og 5-0 mot Skeid i 1999. Men serieåpninger mot Lsk har vi god statistikk på foreløpig Samurai mot 11 små kanarifugler Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fred 4 Del Skrevet 14. Mars 2009 Del Skrevet 14. Mars 2009 Håper så mange som mulig kommer tidlig, så vi kan lage litt liv under oppvarmingen også slik som vi gjorde mot VIF i fjor, det satt spillerne pris på og vant 6-2, KOM IGJEN STABÆK!!!! Møtte Ingebrigt i stabækbutikken i dag og han sa at det ikke ble fult men over 10000 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MortenK 0 Del Skrevet 14. Mars 2009 Del Skrevet 14. Mars 2009 Dette blir herlig! Regner med at forsangerne kommer tidligere en forrige gang. Dere var dypt savnet! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LudaKris 108 Del Skrevet 14. Mars 2009 Del Skrevet 14. Mars 2009 Hvordan er egentlig parkeringsmulighetene, er man fucked om man kommer på TA kl. 19 og vil parkere? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 336 Del Skrevet 14. Mars 2009 Del Skrevet 14. Mars 2009 Hvordan er egentlig parkeringsmulighetene, er man fucked om man kommer på TA kl. 19 og vil parkere? Neppe, men du får problemer med å komme deg ut. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 14. Mars 2009 Del Skrevet 14. Mars 2009 Busskaos på Bekkestua. 3 kvarter før kamp står 1000 mennesker i busskø.. (Budstikka) Dersom alle skal ha sitteplass er det ca 50 plasser i hver buss. Det tilsier 200 busser som skal nå frem. Det går aldri i verden.. Får håpe det er mindre trøbbel på banen en med logistikken utenfor. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 14. Mars 2009 Del Skrevet 14. Mars 2009 Her sitter jeg - hjemme. Stillet meg i kø kl. 18.40. Kl.19.20 var det kommet 2 halvfulle busser mens køene økte. Jeg vil se kamp. Gikk hjem. Logistikk fra helvete. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 14. Mars 2009 Del Skrevet 14. Mars 2009 Her sitter jeg - hjemme.Stillet meg i kø kl. 18.40. Kl.19.20 var det kommet 2 halvfulle busser mens køene økte. Jeg vil se kamp. Gikk hjem. Logistikk fra helvete. Ja, da får du løpe til Fornebu isteden! LØP! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 14. Mars 2009 Del Skrevet 14. Mars 2009 Her sitter jeg - hjemme.Stillet meg i kø kl. 18.40. Kl.19.20 var det kommet 2 halvfulle busser mens køene økte. Jeg vil se kamp. Gikk hjem. Logistikk fra helvete. Det har gått rolig for seg når publikum har ankommet Telenor Arena for å se Stabæk mot Lillestrøm. Det melder Arild Thorp i Stabæk, som var ute og fulge nøye med på hvordan det hele ble avviklet. - Jeg tror publikum er godt forberedt, dessuten er det mange som har tatt kollektivt i dag. Det har blitt gjort en formidabel innsats i å få på plass et godt busstilbud, og det ser ut til å fungere bra i kveld, fortsetter Thorp ... Sak i Budstikka Det er jo ikke rart det har vært rolig på Fornebu når alle står igjen på Bekkestua.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 14. Mars 2009 Del Skrevet 14. Mars 2009 faen! 0-1 ikke vært noen god kamp til nå men vi har satt opp tempoet i andre omgang. Sånn sett mot spillets gang. Generelt kan det også sies at vi har like lite stille opp med i luften som lsk har langs bakken.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 14. Mars 2009 Del Skrevet 14. Mars 2009 Gud så irriterende den tromma er.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 14. Mars 2009 (endret) Del Skrevet 14. Mars 2009 (endret) JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Palmason sklir inn 1-1 Endret 14. Mars 2009 av sauen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 14. Mars 2009 (endret) Del Skrevet 14. Mars 2009 (endret) viiiktig..!!! men ellers veldig fantsasiløst spill før scoringen.. Endret 14. Mars 2009 av frilin Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 14. Mars 2009 Del Skrevet 14. Mars 2009 Forøvrig 10737 tilskuere i dag. Enkelte medier ser bort i fra at dette er mer enn noen gang på en hjemmekamp for Stabæk og vinkler det som at 5000 seter stod tomme under serieåpningen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 14. Mars 2009 (endret) Del Skrevet 14. Mars 2009 (endret) og folk tenker at sungot skal komme til oss??? FY FAEN FOR EN JÆVLA DRITTSPILLER Endret 14. Mars 2009 av frilin Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 14. Mars 2009 Del Skrevet 14. Mars 2009 sungodt gjør det igjen å jukser mot oss å redder daniel sitt steinharde skudd med armen... KLAR straffe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 14. Mars 2009 Del Skrevet 14. Mars 2009 Kampen er slutt. Uavgjort 1-1 i en ikke spesielt god kamp. Vi kan skylde på serieåpningskomplekset og glede oss til bedring utover. Litt surt at Sundgot nok en gang spiller håndball og slipper unna. Om vi husker tilbake til i fjor ble Skjønsberg utvist mot Viking da han ble skutt på hånden. Forøvrig kommer kampen til å bli husket best for at ikke alle tilskuerne kledde seg i gråtoner for å matche tribunen slik at den så ut som en hangar på tv bildene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kasper 1 Del Skrevet 14. Mars 2009 Del Skrevet 14. Mars 2009 Hvordan er det mulig at Sundgot får avgjøre hver kamp mot oss ved bra skjult håndballspill!!?? Helt utrolig! Vell vell... vil scorte hvertfall første mål i seriepremiere på 4 år eller noe? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Cometen 0 Del Skrevet 14. Mars 2009 (endret) Del Skrevet 14. Mars 2009 (endret) Ingenting å si på resultat. Stabæk best i meste av andre. Men LSK klart best i første. 2 dommerfeil, ett til hvert lag. LSK v/ Occean feilaktig avblåst og fratatt kjempesjanse alene med Jon. Vi skulle hatt straffe på handsen. Jon 5 Keller 5 Morten 5 Risp 4 Høiland 6 Japan 5 Henning 4 Farnerud 4 Palmason 4 Daniel 5 Hoff 3 Endret 14. Mars 2009 av Cometen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 14. Mars 2009 Del Skrevet 14. Mars 2009 Busskaos på Bekkestua. 3 kvarter før kamp står 1000 mennesker i busskø.. (Budstikka) Dersom alle skal ha sitteplass er det ca 50 plasser i hver buss. Det tilsier 200 busser som skal nå frem. Det går aldri i verden.. Får håpe det er mindre trøbbel på banen en med logistikken utenfor. Stod og ventet litt oppi nadderudveien kvart på sju, men fikk først rutebussen litt før sju, så jeg havna i det samme kaoset! Heldigvis kom 143 som skulle gå til byen, og jeg heiv meg på der, og gikk fra Stabekk Gymnas og ut, så jeg var på plass rett før halv. Det virka som om transporten til ikke helt gikk som den skulle. Tilbake, derimot, stod det nok av busser klare, og logistikken der så ut som å være så bra som den kunne bli, bra med vakter. Det tar jo alltid tid for alle å betale. Så jeg var hjemme en halv time etter at jeg var ute av arenaen, det er jeg fornøyd med! Eneste aberet var at sjåføren trodde han var med på Rally Norway, og ikke tok hensyn til at han hadde en stappfull buss med stående. Og det var så vidt han klarte å stoppe på holdeplassen min (da var bussen nesten tom). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå