Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Faen nå begynner jeg å grue meg til kampen. LSK har sett friske ut i sesongoppkjøringen, men det er vi som er favorittene i dette oppgjøret. Vi ikke har vunnet en serieåpning siden .. 1997 mot Skeid? (Begynner å bli en del år siden hvertfall).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 247
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kan noen være så snill å be atle høivik kutte ut.. Daaaaaaaaaaaaaaaaaniiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeellllllll Naaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnskoooooooog, Jooooooooooon Iiiiiiiiiiiiiinge Høøøøøøøøøøilaaaand osv på lagoppstillingen. Jubelen blir totalt fucka opp! Greier han dette skal jeg klare å bære over med alt det andre klovneriet hans. Please!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er en oppegående fugl med skriveferdigheter over middels her så kan han kanskje fortelle oss hva vi kan vente oss av lsk i morgen? blir det den vanlig gampefotballen med neandertaleren frode kippe i (albu)spissen eller har lsk allerede gjennomgått en forvandling med henning berg som trener?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi ikke har vunnet en serieåpning siden .. 1997 mot Skeid? (Begynner å bli en del år siden hvertfall).

Mot Skeid i '99. 5-0. 10 år er nok!

Min første Stabæk kamp. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er en oppegående fugl med skriveferdigheter over middels her så kan han kanskje fortelle oss hva vi kan vente oss av lsk i morgen? blir det den vanlig gampefotballen med neandertaleren frode kippe i (albu)spissen eller har lsk allerede gjennomgått en forvandling med henning berg som trener?

Tror man kommer til å få se ett annet lillestrøm en hva man har sett tidligere. Lillestørm har fått mange unge talenter som gjør det veldig bra. Vi har en midtbane som er i form og offansive becker som ikke er redd for å utfordre. Tror det blir en jevn og bra kamp fra begge lag.

Hvordan blir Stabæk uten veigar, alanzinho osv?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forøvrig kan det være greit å ha to keepere:

1222028959631_221.jpg

Godt gjort å bruke en horribel dommeravgjørelse som ammunisjon mot oss.

Forøvrig vil jeg se dette laget i morgen:

Jon

Keller - MMS - Risp - Høiland

Daigo - Henning - Pontus - Palmi

Nanne - Hoff

(Uten at det er så alt for mye å velge i om dagen)

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror man kommer til å få se ett annet lillestrøm en hva man har sett tidligere. Lillestørm har fått mange unge talenter som gjør det veldig bra. Vi har en midtbane som er i form og offansive becker som ikke er redd for å utfordre. Tror det blir en jevn og bra kamp fra begge lag.

Akkurat det er det vel en del Blaa som er spent på før alvoret setter inn for fullt også. Flyter det slik som mot enga på søndag vil nok de gule og svarte få nok å stri med, men vi har enda ikke spillt en kamp som teller (superfinalen ser jeg på som en hypet treningskamp..) uten de to. At de er borte betyr at andre må ta mer ansvar, og jeg tror vi vil kunne se Henning Hauger og Pontus Farnerud på flere offensive løp fra midten samt at Jon Inge Høiland har kommet på en del bra løp fra venstre back. Ellers blir det spennende å følge Daigo Kobayashi denne sesongen. Så ikke helt håpløst ut på søndag ;). Tror det kan bli en jevn kamp, men det er første tellende kamp for året i en rekord tidlig sesongstart så det er ikke så lett å spå utfallet. Velkommen til TA.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat det er det vel en del Blaa som er spent på før alvoret setter inn for fullt også. Flyter det slik som mot enga på søndag vil nok de gule og svarte få nok å stri med, men vi har enda ikke spillt en kamp som teller (superfinalen ser jeg på som en hypet treningskamp..) uten de to. At de er borte betyr at andre må ta mer ansvar, og jeg tror vi vil kunne se Henning Hauger og Pontus Farnerud på flere offensive løp fra midten samt at Jon Inge Høiland har kommet på en del bra løp fra venstre back. Ellers blir det spennende å følge Daigo Kobayashi denne sesongen. Så ikke helt håpløst ut på søndag ;) . Tror det kan bli en jevn kamp, men det er første tellende kamp for året i en rekord tidlig sesongstart så det er ikke så lett å spå utfallet. Velkommen til TA.

Ja, så på kampen deres mot enga.. Nå skal det sies at enga ikke hadde noe særlig å stille opp med, så hvertfall ikke slik ut. Greier våre unge spillere å spille på seg selvtillitt fra avspark kan det bli veldig bra!

Hvor mange syngende er dere i morgen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat det er det vel en del Blaa som er spent på før alvoret setter inn for fullt også. Flyter det slik som mot enga på søndag vil nok de gule og svarte få nok å stri med, men vi har enda ikke spillt en kamp som teller (superfinalen ser jeg på som en hypet treningskamp..) uten de to. At de er borte betyr at andre må ta mer ansvar, og jeg tror vi vil kunne se Henning Hauger og Pontus Farnerud på flere offensive løp fra midten samt at Jon Inge Høiland har kommet på en del bra løp fra venstre back. Ellers blir det spennende å følge Daigo Kobayashi denne sesongen. Så ikke helt håpløst ut på søndag ;) . Tror det kan bli en jevn kamp, men det er første tellende kamp for året i en rekord tidlig sesongstart så det er ikke så lett å spå utfallet. Velkommen til TA.

Ja, så på kampen deres mot enga.. Nå skal det sies at enga ikke hadde noe særlig å stille opp med, så hvertfall ikke slik ut. Greier våre unge spillere å spille på seg selvtillitt fra avspark kan det bli veldig bra!

Veldig vanskelig å vurdere dette nå. Første kamp på helt ny station. Vi kommer til å bli mange, og sikkert flere som velger å stå sammen med SS. Men hvordan det blir totalt sett er ikke lett å spå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet faktisk ikke. Har ikke oversikt over antall solgte sesongkort etc til $$ sitt felt. Jeg stiller i hvertfall og kommer til å gaule av full hals :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig vanskelig å vurdere dette nå. Første kamp på helt ny station. Vi kommer til å bli mange, og sikkert flere som velger å stå sammen med SS. Men hvordan det blir totalt sett er ikke lett å spå.

Riktig.... Håper på en heftig kamp med mye liv på tribunen og banen! Dere får ha lykke til i morgen!

Kamptips: Stabæk - Lillestrøm 1-3 :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror vi får meget god stemning på ståfelt. Når man tar i betraktning at det er lørdag, matchen begynner 2000 og at det er seriestart er ihvertfall rammene for skikkelig rall tilstede. Til denne kampen er det flere av de gamle traverne som er på plass og hvis de ikke har rustet for mye blir trykket mer enn brukbart!

Hvor skal LSK ha sitt vorspiel før matchen? Lillestrøm med påfølgende togtur/busstur til lysaker eller en pub i Oslo/Bærum?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forøvrig vil jeg se dette laget i morgen:

Jon

Keller - MMS - Risp - Høiland

Daigo - Henning - Pontus - Palmi

Nanne - Hoff

(Uten at det er så alt for mye å velge i om dagen)

Etter hva vi har sett i de siste kampene, og ut i fra hva vi har tilgjengelig er vel dette det eneste logiske. Eneste måtte være å bytte Risp med IAO, da han kanskje har mer å gi i duellene med Occean og Sundgot...

På benken har vi vel bare Austbø, IAO, Rogne, Diskerud og Aase. TYNT! Er Stenvoll fortsatt skadet?

Tips: 1-1

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glimrende taktisk å la Lillestrøm få smake litt på kunstgresset! Med $pillerne på tribunen :-) :rolleyes:

Tror lite kan gi større tenning før matchen :)

sikkert på news og sir james i sandvika, var jo en slager i fjor det :lol::lol:

Endret av hammertime
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror vi får meget god stemning på ståfelt. Når man tar i betraktning at det er lørdag, matchen begynner 2000 og at det er seriestart er ihvertfall rammene for skikkelig rall tilstede. Til denne kampen er det flere av de gamle traverne som er på plass og hvis de ikke har rustet for mye blir trykket mer enn brukbart!

Hvor skal LSK ha sitt vorspiel før matchen? Lillestrøm med påfølgende togtur/busstur til lysaker eller en pub i Oslo/Bærum?

jeg tror Kanarifansen bare tar det på Martins i lillestrøm før buss direkte til Telenor Arena.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glimrende taktisk å la Lillestrøm få smake litt på kunstgresset! Med $pillerne på tribunen :-) :rolleyes:

Fantastisk fett to-stangs (edit: er det det er? klarer ikke helt å se) du har som avatar. Nytt for året?

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider

LAGET er klart. Som vanlig ingen overraskelser fra JJ.

Laget er slik (4-4-2): Jon Knudsen - Christian Keller, Morten Morisbak Skjønsberg, Fredrik Risp, Jon Inge Høiland - Daigo Kobayashi, Henning Hauger, Pontus Farnerud, Palmi Rafn Pálmason - Daniel Nannskog, Espen Hoff

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fantastisk fett to-stangs (edit: er det det er? klarer ikke helt å se) du har som avatar. Nytt for året?

hahaha, bomma litt på den du, skulle være hvor kanari skulle vorse, var jo kaos når de gjestet sandvika i fjor.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hahaha, bomma litt på den du, skulle være hvor kanari skulle vorse, var jo kaos når de gjestet sandvika i fjor.

I lillestrøm - Kanarifansen kjører Busser direkte til Telenor Arena... Mener det er det dem skal hvertfall

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her burde det jo være mulig å få til en grei deal med klubben: så mange som mulig møter opp halvtime før og bidrar til stemningen, og så driter man i å spille høy musikk, som egentlig bare demper stemning. Jfr. hvordan man roer ned hooligans før kamper i mesterskap - man spiller høy musikk på torgene der de sitter og vorser.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En litt sær konsekvens av tidlig seriestart er å måtte slepe seg bort til flaggstangen midt i hagen med snø til skrotum - for så å forsøke å heise flagget i en halvfrossen flaggsnor i flaggstangen.

Hva gjør man ikke? Men det gikk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En litt sær konsekvens av tidlig seriestart er å måtte slepe seg bort til flaggstangen midt i hagen med snø til skrotum - for så å forsøke å heise flagget i en halvfrossen flaggsnor i flaggstangen.

Hva gjør man ikke? Men det gikk.

gjort akkurat det samme idag, problemet mitt var at line feste var under snøen :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ny dag, ny kamp, ny sesong. Fantastisk! I dag har alle andre biter falt på plass, så da blir det første tur i TA for meg, og jeg gleder meg allerede.

I fjor ble etterhvert lettelsen over å ikke ha avgitt poeng større enn gleden ved å vinne (med unntak av mot Brann og Enga), blir spennende å se hvordan det blir i år, men forventningene i år er vel egentlig at alle kamper skal vinnes.

Hva kan vi forvente mot LSK? Treningskampene deres er som følger:

LSK - Nybergsund 1-0

LSK - HamKam 2-0

LSK - Odd Grenland 2-1

LSK - Real Murcia 0-2

LSK - Rubin Kazan 5-2

LSK - Tromsø 1-3

LSK - Molde 4-3

LSK - Elfsborg 0-1

5 seire, 3 tap. De 3 første seirene er på papiret lette, mens kampen mot Rubin var imponerende (i hvertfall resultatmessig) og mot Molde var bra, gitt ss.no sitt tabelltips. Egentlig ikke all verden, og laget sliter mot antatt bedre motstand. For meg er Stabæk antatt sterkere motstand for LSK sin del.

På hjemmebane har vii TL: 5 - 4 - 4 21-24

På bortebane har vi i TL: 5 - 5 - 3 19-17

Stabæk har ikke tapt for LSK i TL siden nedrykkssesongen i 04, og da på Åråsen. På Nadderud har Stabæk vunnet de 2 siste årene, mens det har blitt U på Åråsen. Nå er ikke TA Nadderud, men likevel hjemmebane. Vi får vel starte sesongen med å anta at TA i hvertfall gir lik hjemmebanefordel som Nadderud, slik at tidligere historikk fortsatt er gjeldene, men dersom gutta forblir ubeseiret i obligatoriske kamper, spørs det vel om vi ikke må begynne med ny statistikk :-)

Jeg forventer seier i dag, men da jeg er usikker på både Stabæk og LSK er kravet minimun U, og jeg kommer nok til å bli svært glad dersom ikke-seier-i-premiere-forbannelsen blir brutt

Total 26 10 9 7 40 - 41 -1

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er vel en kamp vi bør vinne, men føler meg på ingen måte sikker. Hvem vet hva Berg har drevet med borti skogene på Romerike i løpet av vinteren? Men de kommer fortsatt med to av tippeligaens minst sympatiske spillere i laget (Kippe og Riseth), og kan aldri i verden tenke meg at Berg er istand til å endre deres oppførsel på banen noe vesentlig.. Og Occean på topp, det blir garantert mye brytekamp for MMS og Risp, men da får de bare være like tøffe tilbake. En ting er hvertfall sikkert, skal vi ha tre poeng idag må vi ikke være redd for å være fysiske, for teknisk er vi overlegne lsk uansett.

Tipper en tøff og jevn kamp, og 2-1 til oss. Tipper også full cavity search og milelange køer for å komme inn. Sees på Fornebu!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk-Lillestrøm lørdag 14.mars kl 20
  • Opprett ny...