Mortimer 4 395 Del Skrevet 9. Desember 2003 Del Skrevet 9. Desember 2003 Hvorfor er ikke vi med i kampen om å sikre oss Ragnvald Soma? Jeg mener han er en spiller vi kunne fått bruk for. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 9. Desember 2003 Del Skrevet 9. Desember 2003 Kunne leo vært noe for oss? Hva med ardian gashi. Ser ihvertfall ikke poenget i at han reiser til rbk for å råtne bort. noen som vet hvilke spillere som kan være på vei inn? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 9. Desember 2003 Del Skrevet 9. Desember 2003 Det jeg tror jeg vet er at vi er på jakt etter en spiss og en kantspiller. Dermed er ikke Soma aktuell Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 9. Desember 2003 Del Skrevet 9. Desember 2003 okay. da er det greit. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
aksel 152 Del Skrevet 9. Desember 2003 Del Skrevet 9. Desember 2003 Ronaldo er jo spiss, og jeg hører at han ønsker seg bort.... Noe for oss??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 9. Desember 2003 Del Skrevet 9. Desember 2003 Ronaldo er jo spiss, og jeg hører at han ønsker seg bort.... Noe for oss??? Han har allerede prøvespilt for Stabæk. Kontrakten var klar og alle parter var enige, men han besto desverre ikke reguleringstannlege-sjekken. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 9. Desember 2003 Del Skrevet 9. Desember 2003 Glem Ronaldo. Med den sveisen han har kommer han bare til å bli mobbet i Bærum. Kanskje en mann for Godset? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg