stabækLars 2 098 Del Skrevet 1. Mars 2009 Del Skrevet 1. Mars 2009 Vi skal på stabak.no etterhvert presentere alle spillerne, med intervjuer og bilder, slik at folka kan bli kjent med våre nye familiemedlemmer. Men vi kan starte allerede nå med øvingen. Hvem ser vi her (Øverst fra venstre): Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mini Harstad 12 Del Skrevet 1. Mars 2009 (endret) Del Skrevet 1. Mars 2009 (endret) Vi skal på stabak.no etterhvert presentere alle spillerne, med intervjuer og bilder, slik at folka kan bli kjent med våre nye familiemedlemmer. Men vi kan starte allerede nå med øvingen. Hvem ser vi her (Øverst fra venstre): Jan aksel ( trener) Kristy Moore. Lise Klavenes,......, Hanne Ruud reksten, Maiken pape, marie olsen( Super Mario) Melissa wiik, Fyso Anette. Venstre nede:....., toril akerhaugen, Anette s. Hybø ,ingrid hjelmseth, siri n. grønli, Solveig gulbrandsen. Kristin Stundal . det er det jeg tror. Endret 1. Mars 2009 av Mini Harstad Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alan 2 Del Skrevet 2. Mars 2009 Del Skrevet 2. Mars 2009 De er: Stabæk team Feb 28 2009 v Vejle: Back row, Odden, Moore, Klaveness, Stundal, Reksten, Pape, Olsen, Wiik, Mikkelsen, Front row, Daasvand, Akerhaugen, Nybø, Hjelmseth, Grønli, Gulbrandsen, Rønning http://womensfootball.eu/forum/index.php/topic,4317.90.html Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 2 098 Del Skrevet 2. Mars 2009 Del Skrevet 2. Mars 2009 Beklager. Bildet forsvant. Her er det: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 2. Mars 2009 Del Skrevet 2. Mars 2009 Jeg får vel dra ned snittet litt, klarte bare moore, klaveness, pape, wiik, hjelmeseth, gulbrandsen, rønning og hovedtrener jan aksel oppsal(?) odden. Men jeg har ikke sett mange kampene ennå. Hadde vel også klart Holter og Pedersen hvis de hadde vært med. Innen seriestart skal jeg hvertfall kjenne førsteelleveren + enkelte innbyttere. Ser jo f.eks. at det kommer en jeg ikke kjenner på fotballforum i morra - Anette Nybø. Da er det jo bare å møte opp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alan 2 Del Skrevet 6. Mars 2009 Del Skrevet 6. Mars 2009 Keeper-Ingrid er med for Norge-Danmark idag kl. 16.00 på La Manga. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 685 Del Skrevet 6. Mars 2009 Del Skrevet 6. Mars 2009 Keeper-Ingrid er med for Norge-Danmark idag kl. 16.00 på La Manga. Det samme var jo Trine Rønning, Toril Akerhaugen, Solveig Gulbrandsen, Melissa Wiik. Det hjalp ikke så mye, men Katrine Pedersen scorte for Danmark. Dette var vel egentlig ikke den rette tråden å bruke? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå