stabækLars 1 977 Del Skrevet 16. Mars 2009 Del Skrevet 16. Mars 2009 Den ligger på stabak.no nå. Er ikke Fredrikstad-Stabæk flyttet til tirsdag den 14. klokka 1900 ?? (TV-kamp på Zebra) Jo, det har du helt rett i. Skal prøve å endre nå. Takk, Totto Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Erik_ 7 Del Skrevet 17. Mars 2009 (endret) Del Skrevet 17. Mars 2009 (endret) For de som ønsker kalender i Google Calendar kan dere søke på "Stabæk Fotball herrer og kvinner 2009" på offentlige kalendere, og deretter legge den til. Lykke til Jeg får det ikke til, for når jeg går inn på de offentlige kalenderne, så finnes det ikke noe søkefelt! Jeg får dermed ikke søkt, og da vet jeg ikke hvor jeg skal finne den. Det eneste som kommer opp når jeg går på offentlige kalendere er masse lands ferier. EDIT: Det du kan gjøre, er å poste en direkte link til kalenderen. Linken kan du finne ved å gå på Calendar Settings på akkurat den kalenderen med kampene (i Google Calendar), også se ned der hvor det står Calendar Adress. Der kan du trykke på ICAL-knappen for å få opp en link som ville hjulpet meg veldig. Dette er ICAL linken: http://www.google.com/calendar/ical/uv1i7b...ublic/basic.ics mens her er HTML link. Nederst i høyre hjørne er det en "legg til" knapp: http://www.google.com/calendar/embed?src=u...ctz=Europe/Oslo Endret 17. Mars 2009 av Erik_ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
petterls 0 Del Skrevet 18. Mars 2009 Del Skrevet 18. Mars 2009 Tusen hjertelig takk! Denne trengtes. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 18. Mars 2009 Del Skrevet 18. Mars 2009 Faen heller.. Får det ikke til å funke for Outlook 2000. Noen som har noen tips? Har forsøkt å endre i regnearket. men får bare feilmelding om at det ikke er riktig format på det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 18. Mars 2009 Del Skrevet 18. Mars 2009 Har noen fått det til å funke i outlook 2007? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Erik_ 7 Del Skrevet 18. Mars 2009 Del Skrevet 18. Mars 2009 Faen heller.. Får det ikke til å funke for Outlook 2000. Noen som har noen tips? Har forsøkt å endre i regnearket. men får bare feilmelding om at det ikke er riktig format på det. Jeg kan lage en pst fil og sende til deg hvis du sender meg mailadressen din! Får ikke lastet opp de filene her! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Erik_ 7 Del Skrevet 18. Mars 2009 Del Skrevet 18. Mars 2009 Har noen fått det til å funke i outlook 2007? Fila er laget med Outlook 2007, og hvis du velger at du skal laste opp en xls fil, skal det fungere. Evt kan du sende meg mailadressen din, så skal du få en pst fil. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 18. Mars 2009 Del Skrevet 18. Mars 2009 Faen heller.. Får det ikke til å funke for Outlook 2000. Noen som har noen tips? Har forsøkt å endre i regnearket. men får bare feilmelding om at det ikke er riktig format på det. Jeg kan lage en pst fil og sende til deg hvis du sender meg mailadressen din! Får ikke lastet opp de filene her! PM sendt. Tusen takk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 18. Mars 2009 Del Skrevet 18. Mars 2009 Har noen fått det til å funke i outlook 2007? Jepp. Null stress. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 18. Mars 2009 Del Skrevet 18. Mars 2009 Det som var issuet var at kalenderoppføringene ble lagt i en ny kalenderinstans i outlook... Noe jeg ikke la merke til til å begynne med, og trodde at det ikke virket... Når jeg fant ut at jeg nå hadde 2 kalendere var det bare å merge den kalendern med min vanlige kalender... Kan godt hende at dette issuet bare kom fordi jeg har engelsk officepakke... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ølriksen 36 Del Skrevet 18. Mars 2009 Del Skrevet 18. Mars 2009 Var litt krøll med mappingen av felter i xls fila (vet ikke om det hadde noen praktisk betydning) men det er uansett detaljer når Erik_ har publisert en ical link rett fra google, som jo er mye enklere å forholde seg til enn excel eksport/import. Anbefaler de som (har klienter som) kan å benytte den istedet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
dandee 13 Del Skrevet 18. Mars 2009 Del Skrevet 18. Mars 2009 Kan bekrefte at .ical filen også fungerer i Lotus Notes.. (for oss som ikke er mainstream) Riktignok med kråketegn for æøå om du kjører engelsk utgave. No biggie.. Mange takk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 1. Februar 2011 Del Skrevet 1. Februar 2011 Er det noen elsklinger der ute som kan hjelpe med å lage Outlook-kalender over terminlisten, slik at det kan distribueres til folka? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 1. Februar 2011 Del Skrevet 1. Februar 2011 Men endres ikke datoer og klokkeslett kontinuerlig? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 1. Februar 2011 Del Skrevet 1. Februar 2011 Men endres ikke datoer og klokkeslett kontinuerlig? Jo tiden står aldri stille. hø hø! Det går an å lage noe google-greier, tror jeg. Som kan oppdateres etterhvert som datoer og klokkeslett kontinuerlig endres. Her er forresten en iCal-variant (laget av Mads Andreassen): webcal://icalx.com/public/stabak/Stab%C3%A6kkamper.ics Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 1. Februar 2011 Del Skrevet 1. Februar 2011 Oppdateres Mads Andreassens iCal-variant når det gjøres endringer i tid og dato? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 1. Februar 2011 Del Skrevet 1. Februar 2011 Oppdateres Mads Andreassens iCal-variant når det gjøres endringer i tid og dato? Jepp. Så sant han Oppdaterer dem :-) har fått Outlookfiler av Mads nå, som jeg legger ut i kveld. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 1. Februar 2011 Del Skrevet 1. Februar 2011 Oppdateres Mads Andreassens iCal-variant når det gjøres endringer i tid og dato? Jepp. Så sant han Oppdaterer dem :-) har fått Outlookfiler av Mads nå, som jeg legger ut i kveld. Funker de, folkens? http://www.stabak.no/menn/article66324.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maan95 199 Del Skrevet 1. Februar 2011 Del Skrevet 1. Februar 2011 Jeg skal gjøre så godt jeg kan! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 2. Februar 2011 (endret) Del Skrevet 2. Februar 2011 (endret) I outlook-linken har det vel sneket seg inn en "s" for mye (webcals/webcal). ical-linken fungerer i alle fall glimrende til Lotus Notes, skal se om jeg får den over på iphone etterhvert og. Endret 2. Februar 2011 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 2. Februar 2011 Del Skrevet 2. Februar 2011 iCal fungerer glimrende i iCal. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
trondfo 9 Del Skrevet 2. Februar 2011 Del Skrevet 2. Februar 2011 iCal kalenderen fungerer helt glimrende på iPhone 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maan95 199 Del Skrevet 2. Februar 2011 Del Skrevet 2. Februar 2011 Nå skal iCal versjonen være oppdatert med treningskamper. Det hadde vært fint om noen sjekker at det funker. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 2. Februar 2011 Del Skrevet 2. Februar 2011 Nå skal iCal versjonen være oppdatert med treningskamper. Det hadde vært fint om noen sjekker at det funker. Ser veldig bra ut hos meg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ChrisX 64 Del Skrevet 2. Februar 2011 Del Skrevet 2. Februar 2011 Nå skal iCal versjonen være oppdatert med treningskamper. Det hadde vært fint om noen sjekker at det funker. Oppdateres det automatisk i iCal, eller må jeg laste den ned på nytt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maan95 199 Del Skrevet 2. Februar 2011 Del Skrevet 2. Februar 2011 Nå skal iCal versjonen være oppdatert med treningskamper. Det hadde vært fint om noen sjekker at det funker. Oppdateres det automatisk i iCal, eller må jeg laste den ned på nytt? Det skal skje automatisk, tror jeg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
helehus 114 Del Skrevet 2. Februar 2011 Del Skrevet 2. Februar 2011 Nå skal iCal versjonen være oppdatert med treningskamper. Det hadde vært fint om noen sjekker at det funker. Oppdateres det automatisk i iCal, eller må jeg laste den ned på nytt? Det skal skje automatisk, tror jeg. Eventuelt kan du høyreklikke og trykke oppdater. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ChrisX 64 Del Skrevet 2. Februar 2011 Del Skrevet 2. Februar 2011 Nå skal iCal versjonen være oppdatert med treningskamper. Det hadde vært fint om noen sjekker at det funker. Oppdateres det automatisk i iCal, eller må jeg laste den ned på nytt? Det skal skje automatisk, tror jeg. Fant det ut, måtte trykke ctrl + musetrykk -> Oppdater, da kom alle oppdateringene Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ChrisX 64 Del Skrevet 2. Februar 2011 Del Skrevet 2. Februar 2011 Eventuelt kan du høyreklikke og trykke oppdater. Der kom du meg i forkjøpet gitt =) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 3. Februar 2011 Del Skrevet 3. Februar 2011 Hm. Fungerte ikke for meg, jeg måtte laste ned hele kalenderen på nytt. Håper ikke jeg må det hver gang dato/tid endres. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå