stabækLars 1 977 Del Skrevet 4. Mars 2009 Del Skrevet 4. Mars 2009 TV2 har bestemt at Stabæk i år er ”the chosen one”, og skal bruke oss til å reklamere for Tippeligaen. De skal ”følge” oppveksten til en Stabækspiller (Thomas Rogne) fra han blir født til han blir tatt opp til a-laget og løper ut på matta på søndag. De trenger da å låne gamle effekter fra oss til å lage en troverdig historie, gjerne flagg, drakter eller skjerf som er 5- 15 år gamle . Dette er en veldig fin måte å profilere Stabæk på. Dersom du har en effekt eller tre liggende hadde det vært veldig fint om du kunne kontakte meg. Innspillingen starter i morgen, torsdag. lars.mehlum@stabak.no Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 249 Del Skrevet 4. Mars 2009 Del Skrevet 4. Mars 2009 I morgen? faen, de har bra frist! Jeg har skjerf fra Bærget det smaa, og ubrukt adidasdrakt med grønn arm. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 4. Mars 2009 Del Skrevet 4. Mars 2009 Den gode gamle boblevesten må en eller annen kunne fremskaffe? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 4. Mars 2009 Del Skrevet 4. Mars 2009 Den gode gamle boblevesten må en eller annen kunne fremskaffe? Hvilken størrelse vil du ha? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sveinjhag 50 Del Skrevet 4. Mars 2009 Del Skrevet 4. Mars 2009 Den gode gamle boblevesten må en eller annen kunne fremskaffe? Hvilken størrelse vil du ha? Jeg har en bunke med "Blekka" og ikke minst Flemhundrelappen. Masse aviser fra Anderlecht-kampen. Sef fra Brüssel!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 4. Mars 2009 Del Skrevet 4. Mars 2009 Jeg har en del gamle nr. av "Alltid.Uansett". Fanzinen som er opphavet til uttrykket. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 4. Mars 2009 Del Skrevet 4. Mars 2009 Jeg har noen Frekkazinen liggende også, om det skulle være aktuelt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 4. Mars 2009 Del Skrevet 4. Mars 2009 Har iallefall Adidasdrakta fra rundt '98 og den grelle cap'en med løkkeskrift-logo. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 4. Mars 2009 Del Skrevet 4. Mars 2009 Tror jeg har en av de lyseblå draktene etter eller annet sted hjemme hos mor i strørrelse veldig liten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 4. Mars 2009 Del Skrevet 4. Mars 2009 Skulle hatt litt lenger forvarsel på dette.. Har #7'ern fra 93 sesongen liggende... Men jeg er bortreist.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kasper 1 Del Skrevet 4. Mars 2009 Del Skrevet 4. Mars 2009 JEg har Flem sin drakt fra 99 sesongen eller noe. Men vi snakker bare om ett lån ikke sant? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andersblaa<3 0 Del Skrevet 4. Mars 2009 Del Skrevet 4. Mars 2009 Jeg regner med at man da bruker Lommedalen og Helset effekter, to klubber Rogne spilte for som barn. Eller er det bare Stabæk oppveksten hans som er fokus? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 8. Mars 2009 (endret) Del Skrevet 8. Mars 2009 (endret) TV2 har bestemt at Stabæk i år er "the chosen one", og skal bruke oss til å reklamere for Tippeligaen. De skal "følge" oppveksten til en Stabækspiller (Thomas Rogne) fra han blir født til han blir tatt opp til a-laget og løper ut på matta på søndag. De trenger da å låne gamle effekter fra oss til å lage en troverdig historie, gjerne flagg, drakter eller skjerf som er 5- 15 år gamle . Vet du (eller andre) når dette innslaget skal sendes? Hvis vi ser bort fra "vorspielet", begynner sendingen fem minutter før kampstart. Edit: Regner vel med at info blir lagt ut på stabak.no om innslaget blir vist i dag. Endret 8. Mars 2009 av Kjetil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
EspenKS 42 Del Skrevet 8. Mars 2009 Del Skrevet 8. Mars 2009 Avslutningene på opptaket er vel idag på arenanen, så kommer nok ikke enda Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå