Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sprekt å tippe "selveste" Trondheims Ørn på nedrykk, men det er, og har vært en god stund, alt for mye negativt rundt klubben så jeg er helt enig. Hvis ikke jeg husker helt feil er de vell også i ganske økonomisk trøbbel som vell har ført til spekulasjoner om sammenslåing med rbk.

Endret av avløsen
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sprekt å tippe "selveste" Trondheims Ørn på nedrykk, men det er, og har vært en god stund, alt for mye negativt rundt klubben så jeg er helt enig. Hvis ikke jeg husker helt feil er de vell også i ganske økonomisk trøbbel som vell har ført til spekulasjoner om sammenslåing med rbk.

Hadde Ørn vært i TL hadde Kringen fått sparken for lengst. De har underprestert lenge og har feil fokus

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde Ørn vært i TL hadde Kringen fått sparken for lengst. De har underprestert lenge og har feil fokus

Antar at det er kvalikk for tiendeplassen? (som dere tipper i morra)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Antar at det er kvalikk for tiendeplassen? (som dere tipper i morra)

Niks. Kun to lag rett ned, ingen kvalik

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 1 år senere...

Da er SS-TV klar med ny tipping av Toppserien denne gang med en gjest fra gal side av elva. først ut er Donn

Det nevnes en subjektiv rangering av ligaer her, med:

1. USA

2. Tyskland

3. Sverige

Two can play.... : har du listen videre i hodet, og da tenker jeg ned til Toppserien?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig kult at de har aliert seg med en fra "Erkefienden" Kanskje litt mye oppramsing av navn jeg aldri har hørt om, og mange jeg aldri kommer til å høre om igjen, men bedre å vær litt for grundig, en for overfladisk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror faktisk Toppserien ligger rett under. Muligens er den franske eller den engelske hakket foran på de beste lagene, men all over kommer jeg ikke på noen i farten. OG det ble litt mye skravling av navn (dette er også gjort litt for de klubbene som vi omtaler), men det blir mindre av det etter hvert.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig kult at de har aliert seg med en fra "Erkefienden" Kanskje litt mye oppramsing av navn jeg aldri har hørt om, og mange jeg aldri kommer til å høre om igjen, men bedre å vær litt for grundig, en for overfladisk.

Fordelen med dette er om tipsene slår helt feil har vi en å skylde på, og skulle det gå bra viser det bre hvor flinke man er til å leie inn eksperthjelp.

Er litt spent på hvilke(t) av de "etablerte" lagene man setter på nedrykksplass.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Amazon på nedrykk. Ser egentlig for meg at de kan klare å forsvare seg til berging av plassen i år også, men nå skal kanskje høre analysen av et par av de andre lagene før jeg trekker konklusjoner.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

TCPTG er faen meg værre enn Arne Scheie...

Jaja, det er vel kontraktsfestet at dere ikke skal være bestiser akkurat. For meg heller all namedroppingen heller i retning av at jeg lar meg imponere over kunnskapene. Eneste jeg har å utsette er at jeg ikke bryr meg nevneverdig om lagene som tippes om dagen, men det kan jeg vel ikke beskylde satyren-TV for å ha forårsaket, tvertimot, et slik gjennomgang kan være det som får meg til å se forskjell på utenfor-storoslo-lagene. :ph34r:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hadde vært greit med all den oppramsingen av navn, dersom jeg hadde hørt hva dere sa!!, men det er så lavt at jeg må skru av all lyd runt meg, og lytte intenst, derimot føler jeg at høytalerne på min aldrende lappetopp skal sprenges når musikken spilles først og sist.

Normalt er jeg motstander av krangling på forumet, men den dialogen mellom Alz og TCPTG får meg til å trekke på smilebåndet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg må innrømme at jeg fikk sjokk over hvor mye jeg mumlet selv. Tar det til selvkritikk. Det skal sies at jeg slet med enten omgangssyke eller matforgiftning den dagen, så det kan forklare litt.

Dere hadde vel akkurat satt opp lista og konkludert med at det ikke blir gull på Røa i år, så da skjønner jeg at du følte deg uvell:D
Lenke til innlegg
Del på andre sider

For hver graviditet hos Røa endres plassen tilsvarende

1 gravid 1. plass (helt hypotetisk)

2 gravide 2. plass

3 gravide 3. plass

4 gravide 4. plass

Å herregud som jeg gleder meg til seriestart.

Det har kriblet i flere uker allerede

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bendix feide over keepern til Røa

62788_thumb.jpg?500

på gullfesten deres utkledd som maskoten Røa-ørna-Erna:

425lilredbird.jpg

(bare til orientering var keeperen utkledd som denne lekre fuglen, ikke Bendix)

Endret av Alzheimer
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satt bare opp fra 1 til 4. Kanskje er det 7 som blir gravide før høstsesongen.

Jeg vet jo ikke (eller må late som om jeg ikke vet) hvem som blir gravide i løpet av våren.

Noen supportere tar jobben mer alvorlig enn andre :P

Endret av Bendix
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det bare jeg som ikke får sett dagens tabelltips? (Får beskjed om dette er en privat video som krever invitasjon)

Har samme problemet, men det var sånn med et annet tabelltips forrige uke en gang også, Da ble det rettet opp ganske fort :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
SS-TV tipper Toppserien 2010
  • Opprett ny...