Journalist 0 Del Skrevet 12. Mars 2009 Del Skrevet 12. Mars 2009 Hei hei! Er det noen supportere som kunne tenke seg å svare på noen få spørsmål via e-mail? Skal skrive en reportasje til skoleavisa om sesongstart i Toppserien, og trenger noen supporterstemmer for å utdype reportasjen. Bare gi et hint, så sender jeg spørsmålene! Hilsen kommende journalist Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 12. Mars 2009 Del Skrevet 12. Mars 2009 Jeg regner med at det er greit for alle at jeg svarer på denne... haha Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 12. Mars 2009 Del Skrevet 12. Mars 2009 Jeg regner med at det er greit for alle at jeg svarer på denne... haha Er vel som å be Kristin Halvorsen uttale seg om israelere Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 12. Mars 2009 Del Skrevet 12. Mars 2009 Hei hei! Er det noen supportere som kunne tenke seg å svare på noen få spørsmål via e-mail? Skal skrive en reportasje til skoleavisa om sesongstart i Toppserien, og trenger noen supporterstemmer for å utdype reportasjen. Bare gi et hint, så sender jeg spørsmålene! Hilsen kommende journalist rich@stabaek.no Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 12. Mars 2009 Del Skrevet 12. Mars 2009 Er vel som å be Kristin Halvorsen uttale seg om israelere rich@stabaek.no Bra at Siv Jensen (uten sammenligning i noe annet henseende) stiller opp! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 12. Mars 2009 Del Skrevet 12. Mars 2009 Er vel som å be Kristin Halvorsen uttale seg om israelere rich@stabaek.no Bra at Siv Jensen (uten sammenligning i noe annet henseende) stiller opp! Sammenligner du meg med Siv Jensen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 12. Mars 2009 Del Skrevet 12. Mars 2009 Er vel som å be Kristin Halvorsen uttale seg om israelere rich@stabaek.no Bra at Siv Jensen (uten sammenligning i noe annet henseende) stiller opp! Sammenligner du meg med Siv Jensen? For en gangs skyld er disclaimeren viktig... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 12. Mars 2009 Del Skrevet 12. Mars 2009 Supert Rich. REGNER MED AT VI TRENGER MYE HJELP NESTE UKE. DET ER BARE Å VENTE I SPENNING..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alan 2 Del Skrevet 15. Mars 2009 Del Skrevet 15. Mars 2009 Kommende journalist - jeg vil gjerne svare spørsmål om Asker FK / Stabæk FK, for siste 3-4 sesonger (eller prøve det uansett) hvor mye skjønner jeg? jeg vant en Asker lue i den jul-konkurransen 2006 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå