AndersBD 997 Del Skrevet 14. November 2007 Del Skrevet 14. November 2007 Journalister og lag Arne Hole er svært blaa. [...] Arild Sandven er mystisk, men trives godt på Nadderud. Akkurat Arne Hole kom vel ikke som noe sjokk, han skriver både mye og godt om Stabæk. Sandven kan jeg ikke si jeg har lagt merke til ennå, men merker meg navnet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 17. November 2007 Del Skrevet 17. November 2007 Hm.. Skjer mye i Stabæk om dagen.. En kantspiller raskt nå, så har vel vi kommet godt ut av silly season allerede før vinduet har åpnet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 17. November 2007 Del Skrevet 17. November 2007 http://www.fxt.no/tippeligaen/stabaek/article1448717.ece Verdens beste Jönsson! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 20. November 2007 Del Skrevet 20. November 2007 Mann pågrepet med SS lue og revolver.. Noen av oss? http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/11/20/518700.html Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 366 Del Skrevet 20. November 2007 Del Skrevet 20. November 2007 Mann pågrepet med SS lue og revolver.. Noen av oss? http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/11/20/518700.html Sorry, skal aldri gjøre det mer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 20. November 2007 Del Skrevet 20. November 2007 Helt greit. All PR er god PR. © Grålars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 070 Del Skrevet 20. November 2007 Del Skrevet 20. November 2007 Han må vel anmeldes for å ha en lue som åpenbart er piratkopi, vi har vel aldri hatt noen SS-lue? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 070 Del Skrevet 27. November 2007 (endret) Del Skrevet 27. November 2007 (endret) Håndballkampen i VG og nettavisen og FXTV Nå gidder jeg ikke oppdatere mer. Endret 27. November 2007 av Posse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Langemann 7 Del Skrevet 30. November 2007 Del Skrevet 30. November 2007 Jubel for årets superkamp: http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle151310.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 6. Desember 2007 Del Skrevet 6. Desember 2007 En stund siden utbetalingstallene fra medieavtalen kom, men først nå at jeg har fått gått tallene nærmere i sømmene. I fjor var jeg lettere irritert over den dårlige eksponeringen Stabæk fikk på TV2, og medfølgende dårlig utbetaling i form av cash. Men i år er mye endret. Både tabellplasseringen og eksponeringen har vært veldig bra, og dermed brukbar utbetaling. Helt sikkert takket være Lars Bohinen.... Tallene viser utbetalingen i 2006 samt 2007 og endringen fra i fjor til i år. Tabellen viser at Stabæk har den største endringen, blant de 12 lagene som var i TL begge sesongene. Ekstra gledelig å se rbk nederst på tabellen, som det eneste laget som har fått mindre i år enn i fjor. For Molde og HamKam, kostet nedrykket noen kroner i tapte inntekter. De fikk redusert utbetalingen med henholdsvis 1,2 og 2,1 mill., på å være bunnlag i TL til å bli topplag i Addecco. Årets 2 bunnlag (utbetalingsmessig) fikk for øvrig ca 3,5 mill mer utbetalt enn HamKam. Så et nedrykk er kostbart. Og neste år blir det enda verre for de som (om noen rykker ned) gjør det. .................. 2006 2007 endring Stabæk....... 7,3.. 14,5. +7,2 Viking.......... 7,6.. 14,4. +6,8 Brann.......... 13,0. 19,5. +6,5 Lillestrøm..... 9,1.. 14,5. +5,4 Vålerenga.... 10,0. 13,6. +3,6 Fredrikstad... 6,7... 9,9 ..+3,2 Tromsø........ 7,2... 9,5.. +2,3 Odd Grenland 5,8.. 7,7.. +1,9 Start ........... 8,3... 9,7.. +1,4 Sandefjord... 6,3... 7,5. .+1,2 Lyn ............. 8,9.. 10,1. +1,2 Rosenborg... 15,0. 12,8.. -2,2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 25. Desember 2007 Del Skrevet 25. Desember 2007 Hey! Stabæk - Viking på TV2 Sport nå kl. 21.00. Deilig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 25. Desember 2007 Del Skrevet 25. Desember 2007 Puh - det gikk bra. Flott også at Austbø virket stødig, på tross av to baklengs. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dennis Iliohans leggskinn 33 Del Skrevet 27. Desember 2007 Del Skrevet 27. Desember 2007 Sjekk bildet! Stabæk er store i Afrika! Det er helt greit om vi snapper opp et pat unge talenter herfra. Hyggelig å se at vi har supportere over hele verden ihvertfall Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 500 Del Skrevet 27. Desember 2007 Del Skrevet 27. Desember 2007 Sjekk bildet! Stabæk er store i Afrika! Det er helt greit om vi snapper opp et pat unge talenter herfra. Hyggelig å se at vi har supportere over hele verden ihvertfall Det er jo ikke kødd engang! Jeg lagret bildet og zoomet inn som pokker, og jeg kan ikke se at det står noe annet en stabæk. Hvordan kan det ha seg? Har man sendt en pakke med merchandise for at de skal huske oss når de skal selge barna? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 28. Desember 2007 (endret) Del Skrevet 28. Desember 2007 (endret) Sjekk bildet! Stabæk er store i Afrika! Det er helt greit om vi snapper opp et pat unge talenter herfra. Hyggelig å se at vi har supportere over hele verden ihvertfall Det er jo ikke kødd engang! Jeg lagret bildet og zoomet inn som pokker, og jeg kan ikke se at det står noe annet en stabæk. Hvordan kan det ha seg? Har man sendt en pakke med merchandise for at de skal huske oss når de skal selge barna? Ble det ikke sendt en del drakter og annet utstyr nedover for en tid tilbake da? Albert har sikkert noe mer å komme med her. Wild guess: Det hele skjedde da vi gikk fra Adidas til Puma. Endret 28. Desember 2007 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 30. Desember 2007 Del Skrevet 30. Desember 2007 det hele var vel nødhjelpaktige greier for noen år tilbake.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 1. Januar 2008 Del Skrevet 1. Januar 2008 Nå stater Fotballåret 2007 på TV2. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 1. Januar 2008 Del Skrevet 1. Januar 2008 Jaggu bra vi tok sølv - og derfor var blant de fire lagene som ble omtalt. Dette var slappe greier, TV2. Men tross alt - godt å se litt norsk fotball igjen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Edb 0 Del Skrevet 2. Januar 2008 Del Skrevet 2. Januar 2008 Jaggu bra vi tok sølv - og derfor var blant de fire lagene som ble omtalt.Dette var slappe greier, TV2. Men tross alt - godt å se litt norsk fotball igjen. Rosenborg,Lillestrøm,Viking,Stabæk og Brann=5 lag. Jeg synes det var veldig fint program. Tok dessuten med bunnstriden, så det ble noe flere enn fem lag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 2. Januar 2008 Del Skrevet 2. Januar 2008 Jaggu bra vi tok sølv - og derfor var blant de fire lagene som ble omtalt.Dette var slappe greier, TV2. Men tross alt - godt å se litt norsk fotball igjen. Rosenborg,Lillestrøm,Viking,Stabæk og Brann=5 lag. Jeg synes det var veldig fint program. Tok dessuten med bunnstriden, så det ble noe flere enn fem lag. Et pluss var at vi slapp å få PFO-saken gnidd inn en gang til. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 2. Januar 2008 Del Skrevet 2. Januar 2008 Et pluss var at vi slapp å få PFO-saken gnidd inn en gang til. Men Thomas Myhre-saken slapp vi ikke unna. Ufattelig at Viking kvittet seg med Iven. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 2. Januar 2008 Del Skrevet 2. Januar 2008 - Kjetil Rekdal hadde et sterkt lag da de henta Steffen Iversen, men Vålerenga har sjelden vært bedre forspent. De har en mix med godt etablerte tippeligaspillere og landslagsspillere. Vålerenga blir en klar kandidat til å slåss om gullet, men i den gruppa finnes også Brann, LSK, Rosenborg, Stabæk og Viking. De seks lagene blir det spennende å følge gjennom vinteren, sier han.Link Godt å se at Stabæk fortsatt blir nevnt som gullkandidater neste år til tross for beskjedent budskjett og luftslottene som bygges på Vallle og andre steder Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaBlaaBlaa 24 Del Skrevet 3. Januar 2008 Del Skrevet 3. Januar 2008 - Kjetil Rekdal hadde et sterkt lag da de henta Steffen Iversen, men Vålerenga har sjelden vært bedre forspent. De har en mix med godt etablerte tippeligaspillere og landslagsspillere. Vålerenga blir en klar kandidat til å slåss om gullet, men i den gruppa finnes også Brann, LSK, Rosenborg, Stabæk og Viking. De seks lagene blir det spennende å følge gjennom vinteren, sier han.Link Godt å se at Stabæk fortsatt blir nevnt som gullkandidater neste år til tross for beskjedent budskjett og luftslottene som bygges på Vallle og andre steder Skummel sak. På den ene siden er det ikke ofte Semb har rett, på den positive siden er det ikke ofte han skryter av Stabæk heller. Men dette er vel ikke så voldsomt heller. Han nevner 6 av 14 lag. Altså mener han stabæk hører hjemme på øvre halvdel av tabellen. Å tippe at seriemesteren er blant 6 av 14 lag er i seg selv ikke veldig presist. De han ikke tror kan ta gullet er Molde, Ham kam, Fredrikstad, Lyn, Aalesund, Bodø Glimt, Tromsø og Strømsgodset. Det er snakk om bortimot en helgardering fra Semb sin side. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 369 Del Skrevet 7. Januar 2008 (endret) Del Skrevet 7. Januar 2008 (endret) Henning Hai Lee Yang hadde stor tro på oss i årets TL i dagens Aftenposten Morgen... Har ikke funnet det i nettutgaven. edit: burde muligens vært postet under en av humor-trådene Endret 7. Januar 2008 av boie Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 7. Januar 2008 (endret) Del Skrevet 7. Januar 2008 (endret) Henning Hai Lee Yang hadde stor tro på oss i årets TL i dagens Aftenposten Morgen... Har ikke funnet det i nettutgaven. edit: burde muligens vært postet under en av humor-trådene Hvis vi først skal ha en kvakksalver med oss på laget så er spåmannen Henning Hai Lee Yang absolutt å foretrekke, fremfor dårligere charlataner slik som feks Einar Gelius. Nest etter Tore Torell, må Lee Hang være en av de beste humbugmakerne vi kan "be" om. Dette skjer i 2008Hvem vinner Eliteserien i fotball? Henning Hai Lee Yang Jeg sa Brann fjor, og det stemte. Jeg tviler litt på dem i år. Jeg tror Stabæk vinner etter kniving med Bran. Daniel Nannskog ligger veldig godt an foran 2008, det samme gjør han lille fra Sør-Amerika (Alanzinho). Når det gjelder RBK g VIF, så sliter begge to om dagen. Og Viking er slitne, det same gjelder Start. -Start? De har jo rykket alerede rykket ned? -Ja de er veldig slitne Endret 7. Januar 2008 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mr.pernillo 1 Del Skrevet 7. Januar 2008 Del Skrevet 7. Januar 2008 Gleder meg til årets sesong!! Brann'06: Sølv. Leder ved halvspillt serie med 28 poeng. 8 seire, 4 uavgjort, 1 tap. Brann'07: Blir spådd på topp av Henning Hai Lee Yang. Møter Tromsø i siste serierunde. Gull Stabæk'07: Sølv. Leder ved halvspillt serie med 28 poeng. 8 seire, 4 uavgjort, 1 tap. Stabæk'08: Blir spådd på topp av Henning Hai Lee Yang. Møter Tromsø i siste serierunde. Best yet to come (Eller hva man sier) Så la oss inderlig håpe at vi taper 0-3 borte mot Tromsø! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 8. Januar 2008 Del Skrevet 8. Januar 2008 Intervju med Belsvik om Brasil-turen på dagens morgensending fra Østlandssendingen. http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/324058 Intervjuet begynner 38:50 ut i sendingen (etter Killing the Blues). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 8. Januar 2008 Del Skrevet 8. Januar 2008 Gleder meg til årets sesong!! Brann'06: Sølv. Leder ved halvspillt serie med 28 poeng. 8 seire, 4 uavgjort, 1 tap. Brann'07: Blir spådd på topp av Henning Hai Lee Yang. Møter Tromsø i siste serierunde. Gull Stabæk'07: Sølv. Leder ved halvspillt serie med 28 poeng. 8 seire, 4 uavgjort, 1 tap. Stabæk'08: Blir spådd på topp av Henning Hai Lee Yang. Møter Tromsø i siste serierunde. Best yet to come (Eller hva man sier) Så la oss inderlig håpe at vi taper 0-3 borte mot Tromsø! Genialt! Forsidestoff!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 865 Del Skrevet 8. Januar 2008 Del Skrevet 8. Januar 2008 vet ikke om flere enn meg gidder å lese 100% fotball hos aftenposten, men har lagt merke til et interessant faktum. - VIKING skal til rio - Viking skal spille mot botafongo etc etc - Viking-spillerene tar forhåndsregler før turen til rio - Her er VIKINGs kampoppsett i rio-cupen osv, osv, osv. En av artikklene avslutter også med at; "noen andre lag skal også være i rio i omtrent samme periode" Det irriterer meg bare noe så sinnsvakt at de har ansatt en eller annen journalist fra sandnes som ikke klarer å skille mellom jobben sin hos aftenposten og jobben sin på viking sine hjemmesider! faen ass Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 8. Januar 2008 Del Skrevet 8. Januar 2008 vet ikke om flere enn meg gidder å lese 100% fotball hos aftenposten, men har lagt merke til et interessant faktum. - VIKING skal til rio - Viking skal spille mot botafongo etc etc - Viking-spillerene tar forhåndsregler før turen til rio - Her er VIKINGs kampoppsett i rio-cupen osv, osv, osv. En av artikklene avslutter også med at; "noen andre lag skal også være i rio i omtrent samme periode" Det irriterer meg bare noe så sinnsvakt at de har ansatt en eller annen journalist fra sandnes som ikke klarer å skille mellom jobben sin hos aftenposten og jobben sin på viking sine hjemmesider! faen ass Tja.. 100% fotball er vel et samarbeid mellom Aftenposten, Fædrelandsvennen, Aftenbladet ++. Har mer inntrykk av at artikkelen er skrevet med tanke på Aftenbladet, men pga 100% fotball-samarbeidet publiseres den også på hos Aftenposten. Om det er noe vi skal være grinete for må det heller være at ikke vi har noen lokale i redaksjonen der. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå