Gå til innhold

Mediedekning

$uperTerje
 Del

Anbefalte innlegg

Hareide skuffet over Tippeligaen

Den offensive strukturen har vært mangelvare hos de fleste lag. Stabæk er kanskje unntaket, mener landslagssjefen, som samtidig understreker at fire serierunder er et tynt grunnlag for å trekke konklusjoner.

Han vet at vi finnes!

HAHA! Fantastisk festlig at Hareide kritiserer NOEN for å mangle offensiv struktur. En høystakk har mer struktur enn landslagets offensive spill.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nye tv-kamper er satt opp, og for vår del blir det tre endringer i forhold til den oppsatte terminlista.

Tv-kamper

Aafk hjemme flyttes til mandag 26/5

Godset borte flyttes til lørdag 7/6

Tromsø hjemme flyttes til lørdag 28/6

Godsetkampen går kl 16.00.  Det er den helga EM-starter.  Det er av samme grunn at hele runden søndag 29/6 flyttes til 28/6.  Tromsøkampen er faktisk ikke den rundens lørdagskamp - det er Bodø/Glimt - Rosenborg som går på fredag.  Den rundens TV2 kamp (sene søndagskamp) er  Aalesund - Molde (kl 20.00 lørdag)

Endret av Albert
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Føkk EM!

VM og EM gjør at "alle" pluteslig er svorne fans... og da holder de gjerne med italia, england og andre land. Æsj ass! Resten av året driter de i norsk fotball, synes RBK er kult i CL og ManU er fett i england. barcelona er smud og bayern munchen ligeså. Tapere.

Denne skulle kanskje i en anne tråd..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Føkk EM!

VM og EM gjør at "alle" pluteslig er svorne fans... og da holder de gjerne med italia, england og andre land. Æsj ass! Resten av året driter de i norsk fotball, synes RBK er kult i CL og ManU er fett i england. barcelona er smud og bayern munchen ligeså. Tapere.

Føkk riktig tråd!

Bra innlegg!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Føkk EM!

VM og EM gjør at "alle" pluteslig er svorne fans... og da holder de gjerne med italia, england og andre land. Æsj ass!

enig, men for oss som faktisk liker god fotball er jo EM et av årets høydepunkter. Så får man heller styre unna å se kamper på kjipe sportspuber fulle av kvasiinteresserte nisser.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Føkk EM!

Du glemte de som er supertrendy og "trofaste" mot lag som Luton, Hull, Doncaster og Rushden & Diamonds. Det er liksom så mye mer prisverdig å heie på et rævva lag..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Din elitist..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Din elitist..

Hehe, god helg Gjermund! Alle skal med...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

!?! Satte kaffen i vrangstrupen da jeg leste dette....

"If Stabæk play their cards right - this can be big! I don't know what happened with the fusion plans with Lyn, but that was so intersting. Oslo is not big enough for three teams, so they should go together and create a big team for Oslo west. After all, VIF is Oslo east."

Var dette noensinne et mulig scenario? Slå oss sammen med Lyn? Det er for slemt til engang å tenke på, får brekninger her jeg sitter...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"If Stabæk play their cards right - this can be big! I don't know what happened with the fusion plans with Lyn, but that was so intersting. Oslo is not big enough for three teams, so they should go together and create a big team for Oslo west. After all, VIF is Oslo east."

Var dette noensinne et mulig scenario? Slå oss sammen med Lyn? Det er for slemt til engang å tenke på, får brekninger her jeg sitter...

Og hvor har du dette fra?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og hvor har du dette fra?

Linken i innlegget over, regner jeg med.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer. fra en av kommentarene til artikkelen. noen som har hørt noe om dette? må ha vært på tidlig 90-tall en gang, eller kanskje før. kan aldri tenke meg at det skulle kunne være aktuellt etter at Stabæk kom til TL i 95.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det plass til et eliteserielag i Hamar eller Ålesunde, burde det være plass til 10-11 i Oslo og 2-3 i Asker&Bærum.

Bærum har jo tross alt flere innbyggere enn Stavanger (som er Norges 3 eller 4 største by). Så det burde være masser av plass og fans til Stabæk. Blir spennende og se hvor mange som dukker opp på Fornebu.

Endret av Erik_
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Var ikke senarioet slik at Ingebrigt og gutta vurderte både Stabæk og Lyn da de en gang i tiden bestemte seg for å satse litt på ball...

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Arild har skjønt det han! På tide at flere får øynene opp for stopperne våre.

Synes egentlig det er best om alle tror vi bare har fire spillere, og glemmer resten...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dagsavisen har faktisk en undervurdert sportsdekning.

Det er på tide at et norsk lag markerer seg og presterer i minst to kamper på rad. Stabæk er kandidaten.

Enig i at Dagsavisen er undervurdert, og de har relativt bra dekning av Stabæk. Men jeg stusser litt på denne setningen. Vi har jo prestert i to kamper på rad.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mediedekning
  • Opprett ny...