Posse 21 243 Del Skrevet 9. Juni 2008 Del Skrevet 9. Juni 2008 Vi får pepper (dog ikke av den groveste sorten) av Kathrine Grahn i et leserinnlegg i Budstikka i dag. Det skal visst ha blitt ropt noen skjellsord til de sittende supporterne som holdt til mellom de stående bak, og vi 115 som kom med båten litt for seint. Egentlig ikke noe annet å ta med seg enn at feltet vårt ER regulert som ståfelt, og da er det ingenting å si på at vi står foran. Såvidt jeg kan huske fikk vi også en del kommentarer fra de bak oss som mente vi stod i veien for dem. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest daglish7 Del Skrevet 9. Juni 2008 Del Skrevet 9. Juni 2008 Vi får pepper (dog ikke av den groveste sorten) av Kathrine Grahn i et leserinnlegg i Budstikka i dag. Det skal visst ha blitt ropt noen skjellsord til de sittende supporterne som holdt til mellom de stående bak, og vi 115 som kom med båten litt for seint. Egentlig ikke noe annet å ta med seg enn at feltet vårt ER regulert som ståfelt, og da er det ingenting å si på at vi står foran. Såvidt jeg kan huske fikk vi også en del kommentarer fra de bak oss som mente vi stod i veien for dem. hehe jeg må nesten le Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin87 152 Del Skrevet 9. Juni 2008 Del Skrevet 9. Juni 2008 Vi får pepper (dog ikke av den groveste sorten) av Kathrine Grahn i et leserinnlegg i Budstikka i dag. Det skal visst ha blitt ropt noen skjellsord til de sittende supporterne som holdt til mellom de stående bak, og vi 115 som kom med båten litt for seint. Egentlig ikke noe annet å ta med seg enn at feltet vårt ER regulert som ståfelt, og da er det ingenting å si på at vi står foran. Såvidt jeg kan huske fikk vi også en del kommentarer fra de bak oss som mente vi stod i veien for dem. Link? Eller er det bare i papir utgaven? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 9. Juni 2008 Del Skrevet 9. Juni 2008 Bertil Valderhaugs liste over opp- (Janne), og nedturer i årets TL så langt. http://www.aftenposten.no/meninger/komment...icle2472873.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 243 Del Skrevet 9. Juni 2008 Del Skrevet 9. Juni 2008 Vi får pepper (dog ikke av den groveste sorten) av Kathrine Grahn i et leserinnlegg i Budstikka i dag. Det skal visst ha blitt ropt noen skjellsord til de sittende supporterne som holdt til mellom de stående bak, og vi 115 som kom med båten litt for seint. Egentlig ikke noe annet å ta med seg enn at feltet vårt ER regulert som ståfelt, og da er det ingenting å si på at vi står foran. Såvidt jeg kan huske fikk vi også en del kommentarer fra de bak oss som mente vi stod i veien for dem. Link? Eller er det bare i papir utgaven? Jeg har bare sett det i papir hvertfall. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SS KE 0 Del Skrevet 9. Juni 2008 (endret) Del Skrevet 9. Juni 2008 (endret) Noen andre enn meg som har lest side 20(bakerst) i budstikka i dag? Negativ omtale om SS i ett leserinnlegg. Fant det ikke på nett. Noen andre som kansje finner det?? Edit: Må kansje begynne og lese innleggene over først:p Endret 9. Juni 2008 av SS KE Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 9. Juni 2008 Del Skrevet 9. Juni 2008 Noen andre enn meg som har lest side 20(bakerst) i budstikka i dag? Negativ omtale om SS i ett leserinnlegg. Fant det ikke på nett. Noen andre som kansje finner det?? Edit: Må kansje begynne og lese innleggene over først:p Kan du gjengi? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SS KE 0 Del Skrevet 9. Juni 2008 Del Skrevet 9. Juni 2008 Noen andre enn meg som har lest side 20(bakerst) i budstikka i dag? Negativ omtale om SS i ett leserinnlegg. Fant det ikke på nett. Noen andre som kansje finner det?? Edit: Må kansje begynne og lese innleggene over først:p Kan du gjengi? Les Posse sitt innlegg øverst her. Står greit forklart der. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 9. Juni 2008 Del Skrevet 9. Juni 2008 Fant selv: Vi er allesupportere Som ihuga Stabæk-supporter var det en selvfølge å reise til Fredrikstad for å se gutta knuse FFK. Det var mange tilreisende fra Bærum og Stabæk, mange fra Stabæk support, men også en del familier med mødre, fedre og barn. Selv var jeg under sistnevnte gruppe. Tribunen ble automatisk delt inn i to deler. Den ene delen for Stabæk support, der man kunne stå, synge og danse. Den andre delen for Stabæks familietilskuere som helst ville sitte. Beklagelig nok var det et par medlemmer fra Stabæk support som slengte bemerkninger til oss som satt om at vi fikk vær så god å reise oss og synge, hvis ikke kunne vi bare pelle oss over til andre siden av gjerdet og FFK-fansen. De var meget irriterte over oss «tullinger» som BARE satt der. Jeg følte meg rett og slett rakket ned på av egne medsupportere. Hadde ikke vi like mye rett til å være med og støtte laget vi elsker bare fordi vi satt? Vi har reist fra Bærum for å støtte og heie frem gutta like mye som alle andre. Det sies jo at fotballen skal være for alle, både unge og gamle, barn og voksne, men det er ikke alltid at alle ønsker å stå oppreist og heie. Det er derfor vi har en supporterklubb som kan få opp stemningen og dra oss andre med. Men i bunn og grunn elsker vi Stabæk alle sammen, og det er ikke noe særlig å bli «disset» ut av sine egne. Det er alltid gøy på bortekamper hvor vi som oftest står samlet, både support, og oss «andre». Vi skal være sammen om å heie frem Stabæk, for vi heier jo på samme lag. Det jeg tar opp gjelder bare et par stykker fra Stabæk support, men det ødelegger det gode ryktet til hele gruppen. Vi må respektere våre medmennesker og medsupportere. Heldigvis endte det hele med 3–0 til Stabæk, og det ble en kjempefest! Jeg gleder meg til bortekampene hvor jeg håper Stabæk support og familie kan stå sammen som en stor gjeng og heie frem «de blaa». KATHRINE GRAHN Personlig må jeg si at jeg selv opplevde en svært negativ hendelse, andre veien. Jeg ble bedt om å sette meg ned av en svært så hissig dame i 40-årsalderen som hadde satt seg blant de stående supporterne!. Hun kom med negative rop om at hun ikke så kampen, og at jeg var nødt til å sette meg ned. Hun var veldig lite respektfull. Heldigvis er ikke alle sittende supportere som henne. Men det var flere som henne som var med på å ødelegge festen for resten av gjengen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 9. Juni 2008 Del Skrevet 9. Juni 2008 "Vi vil ikke sitte, vi skal stå på alle kamper! Så knus hvert jælva sete, få vekk gamle feite tanter!" Eventuelt kan man bytte om på de to siste. Vi har jo fjerna mange seter på feltet vårt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 9. Juni 2008 Del Skrevet 9. Juni 2008 Dette er det samme problemet vi har sett mange ganger. De stående, syngende supporterne oppfatter seg som de "ekte" supporterne, og ser ned på og kritiserer alle andre som følger laget. Jeg vil oppfordre til en mer ydmyk holdning. Det Alltidblaa skriver i innlegget over er til å gråte over. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 243 Del Skrevet 9. Juni 2008 (endret) Del Skrevet 9. Juni 2008 (endret) Du får gråte over humoristiske innlegg du Gufa, sitte og gråte. Vi som stod foran fikk mange stygge kommentarer vi og, fra de sittende som PÅ ET STÅFELT forlangte at vi skulle sette oss ned. Do the math. Vi kritiserer da ikke at de sitter, men vi har all rett til å kjefte tilbake når enkelte gir oss tyn. Det som ble ropt opp igjen var selvfølgelig kun rettet mot de som ropte til oss i første omgang. Slum, jeg er ikke helt sikker på hvem du mener, PM? Endret 9. Juni 2008 av Posse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 9. Juni 2008 (endret) Del Skrevet 9. Juni 2008 (endret) Dette er det samme problemet vi har sett mange ganger. De stående, syngende supporterne oppfatter seg som de "ekte" supporterne, og ser ned på og kritiserer alle andre som følger laget. Jeg vil oppfordre til en mer ydmyk holdning. Det Alltidblaa skriver i innlegget over er til å gråte over. Enig noe. Personen som stod bak denne utskjellingen er en ganske ivrig bruker på dette forumet. Håper han har baller til å stå fram og forklare hvorfor han dreit seg så til de grader ut. Jeg ble flau og irritert da jeg så og hørte dette. Trodde vi slapp flere slike episoder eller Mandalsturen i 2005. Da skjedde akkurat det samme. Endret 9. Juni 2008 av Slum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 9. Juni 2008 Del Skrevet 9. Juni 2008 Kanskje han egentlig var ironisk? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 9. Juni 2008 Del Skrevet 9. Juni 2008 Skal vi da være ydmyke med de som kun drar på kamper som er timen unna da? nei aldri om det skjer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 9. Juni 2008 (endret) Del Skrevet 9. Juni 2008 (endret) Det som ble ropt opp igjen var selvfølgelig kun rettet mot de som ropte til oss i første omgang. Slum, jeg er ikke helt sikker på hvem du mener, PM? Dette skjedde ikke i nærheten av deg, men ganske langt oppe på tribunen. Utskjellingen kom fra en som stod i trappen mot folk som satt med andre sittende på feltet ved siden av oss. Har lagt ut navnet på Interndebatten. Endret 9. Juni 2008 av Slum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 243 Del Skrevet 9. Juni 2008 Del Skrevet 9. Juni 2008 Skal vi da være ydmyke med de som kun drar på kamper som er timen unna da?nei aldri om det skjer Jeg vet ikke helt hva du mener her, men mener du at avstanden er avgjørende for hva de sittende gir for klubben? For alt vi vet kan jo de samme sittende ha vært med på lengre turer.. Jeg synes begge parter kan holde seg såpass gode at vi ikke slenger dritt til hverandre. Vi aner ikke hvorfor de gidder å sitte, de aner ikke hvorfor vi gidder å stå. Eneste problemet er at vi ble blandet litt pga båten var forsinka. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 9. Juni 2008 Del Skrevet 9. Juni 2008 Det er godt folk har noe å klage over. Jeg syns jeg ser reaksjonene dersom jeg stiller meg midt på hovis og æreskjeller de som sitter fordi de er irriterende. Jeg kan garantere at folk hadde latt meg høre det ganske fort.. Jeg skjønner at folk som betaler 190 kr helst vil se kampen. Da er det faktisk ikke verre enn å reise seg opp, så er problemet løst. Dersom man ikke ønsker å stå, får man kjøpe billett andre steder enn feltet til de stående supporterene. Og gufa: Dette handler selvsagt ikke om hvem som er de "ekte" supporterne. Mange sittende supportere er like hardcore som flere i SS. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 10. Juni 2008 Del Skrevet 10. Juni 2008 Takker Stabæk. http://www.dagsavisen.no/sport/article353820.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dennis Iliohans leggskinn 33 Del Skrevet 10. Juni 2008 Del Skrevet 10. Juni 2008 Vårens lag kåret av Aftenposten. Vi har fire mann med: MMS, Annan, Alan og Daniel. Fullt fortjent selvfølgelig, selv om jeg synes Pontus burde vært med også. (ok, jeg har ikke sett Reginiussen i år) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 10. Juni 2008 Del Skrevet 10. Juni 2008 hvorfor er ikke Jon med der? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
EspenKS 42 Del Skrevet 10. Juni 2008 Del Skrevet 10. Juni 2008 hvorfor er ikke Jon med der? Han sitter på benken. Eddie Gustafsson har jo vært kanon i år han også. Han har jo ikke det samme forsvaret foran seg som Jon har heller, så han har fått vist seg frem litt mer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rubandy 4 Del Skrevet 11. Juni 2008 (endret) Del Skrevet 11. Juni 2008 (endret) Er det ikke rimelig dustete at TIL med 9 kamper og 5 baklengs har 3 av de 5 bakre spillerne (inkl. keeper) mens Stabaek med 10 kamper og 4 baklengs har en av de 5 bakre spillerne! Endret 11. Juni 2008 av rubandy Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 11. Juni 2008 Del Skrevet 11. Juni 2008 Er det ikke rimelig dustete at TIL med 9 kamper og 5 baklengs har 3 av de 5 bakre spillerne (inkl. keeper) mens Stabaek med 10 kamper og 4 baklengs har en av de 5 bakre spillerne! Minner om at forsvaret til TIL ikke har noen Anthony Annan foran seg, noe som hvertfall gjør det LITT enklere å godta. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 11. Juni 2008 Del Skrevet 11. Juni 2008 Litt av hvert fra Nettavisen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 11. Juni 2008 Del Skrevet 11. Juni 2008 Litt av hvert fra Nettavisen Fint at de nevner Vegar og Torsteins debuter. Positivt for stabæk, både med tanke på omdømmet og fokuset på norske talenter og klubbenes ansvar for egenutvikling, men også et tydelig signal om at i Stabæk får du tillit utifra prestasjoner. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Shottegutta 2 Del Skrevet 13. Juni 2008 Del Skrevet 13. Juni 2008 Ooops! Har helt glemt å poste denne! Fett vorspiel var det også.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nr.25 1 Del Skrevet 13. Juni 2008 Del Skrevet 13. Juni 2008 Ingebrigt kommer på EM-kveld fra Wien nå om noen min.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 635 Del Skrevet 14. Juni 2008 Del Skrevet 14. Juni 2008 Ooops! Har helt glemt å poste denne! Fett vorspiel var det også.. Herlig å se sånt i nabolaget mitt:) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nr.25 1 Del Skrevet 21. Juni 2008 Del Skrevet 21. Juni 2008 Janne og Nanne på tv2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå