Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tor Østhagen er en fantastisk person! Han har behandlet meg for kneproblemer flere ganger, og det er alltid hyggelig å komme innom kontoret hans. Håper han får suksess med det nye medisinske senteret på Fornebu.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg registrerer at Aftenposten i dag gjør et nummer av at sponset stadion-navn er ensbetydende med påfølgende nedrykk.

Joda - jeg ser den, men det får da være måte på negativ vinkling på en ellers glad sak.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg registrerer at Aftenposten i dag gjør et nummer av at sponset stadion-navn er ensbetydende med påfølgende nedrykk.

Joda - jeg ser den, men det får da være måte på negativ vinkling på en ellers glad sak.

Kan stadionsponsing i norge medføre de samme magiske konsekvensene som signeringen tyske klubber gjorde år etter år med den tyske keeperen Andreas Køpke, for de av dere som husker han.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan stadionsponsing i norge medføre de samme magiske konsekvensene som signeringen tyske klubber gjorde år etter år med den tyske keeperen Andreas Køpke, for de av dere som husker han.

Eller norske klubbers signering av Stian Ohr?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hyggelig at media nå bruker Stabæk som et symbol på eliteserien :-))

Jeg frykter at denne avtalen kan bli rotete for seerne.. Og at Tv2 og Telenor ikke lenger kan sende kampene på nettet er bare trist.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg frykter at denne avtalen kan bli rotete for seerne.

Jeg tror ikke seerne behøver å sette seg så nøye inn i kontrakten. Det viktigste for oss er vel at kampene blir så tilgjengelige som mulig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg frykter at denne avtalen kan bli rotete for seerne.

Jeg tror ikke seerne behøver å sette seg så nøye inn i kontrakten. Det viktigste for oss er vel at kampene blir så tilgjengelige som mulig.

...og NRK sender jo det meste på nett allerede.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Interessant innslag fra toppoppgjøret i Norge. TV4 vinklet reportasjen mot nivået i norsk tippeliga vs. allsvenskan. Intervjuer med Janne og Daniel, samt Barsom og Grönhagen fra FFK, der alle virket enige om at tippeligaen er på et litt høyere nivå kvalitetsmessig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De diskuterte også oppslaget i VG i dag (foreløpig kun papiravisen), hvor Janne og Grønhagen hevder at "Kunstgress gjør Norge bedre", og om Nivået i Norge er bedre enn i Sverige.

Ingen konklusjon, naturlig nok, men kommentatorene i studio var enige i at tempoet i Norge var høyere, og at de spiller en mer direkte fotball.

Positivt at de hadde sendt en egen reporter til Nadderud!

Endret av Totto
Lenke til innlegg
Del på andre sider

De diskuterte også oppslaget i VG i dag (foreløpig kun papiravisen), hvor Janne og Grønhagen hevder at "Kunstgress gjør Norge bedre", og om Nivået i Norge er bedre enn i Sverige.

Ingen konklusjon, naturlig nok, men kommentatorene i studio var enige i at tempoet i Norge var høyere, og at de spiller en mer direkte fotball.

Positivt at de hadde sendt en egen reporter til Nadderud!

Stakkars mann som fikk oppleve låvmålet til noen av de norske sportsjournalistene... Overhørte en som sa at Segerstrøm var kaptein, at jonas andersson gjør sine saker bra osv....huff!

Pratet litt med fyren i pausen og det ble ikke akkurat mer pessimistisk ang. en Farnerud til Stabæk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stakkars mann som fikk oppleve låvmålet til noen av de norske sportsjournalistene... Overhørte en som sa at Segerstrøm var kaptein, at jonas andersson gjør sine saker bra osv....huff!

Pratet litt med fyren i pausen og det ble ikke akkurat mer pessimistisk ang. en Farnerud til Stabæk.

Kan du utdype det siste ?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fra fotbollskanalen.se

http://fotbollskanalen.se/1.552914/2008/07...tt_tufft_beslut

http://fotbollskanalen.se/1.552856/2008/07...t_han_valde_oss

http://fotbollskanalen.se/1.552884/2008/07...pontus_farnerud

Vet ikke om noen av disse har vært referert i norske medier før. Men det tåler man vel i så fall på slik en gledens dag...

Slenger med en fra Dagens Nyheter

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=672&a=807610

Endret av pedro
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Mediedekning
  • Opprett ny...