Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Regner med at TV2 vil velge det mest spennende retur oppgjøret. Hvis vi vinner eller taper med god margin er det nok tvilsomt at de sender returkampen, ihvertfall hvis en av de andre kampene kan avgjøres med ett mål eller to.

TV2 har allerede satt opp RBK - DIF på Zebra den 28/08/08.

Dere som ikke reiser til Rennes må håpe på at TV2Sport viser matchen. Tviler på at de velger bort Hotel Cæsar på hovedkanalen til fordel for fotball.

Endret av Slum
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tviler på at de velger bort Hotel Cæsar på hovedkanalen til fordel for fotball.

Hvis de hadde gjort det hadde det vært den beste beslutningen de noen sinne hadde tatt. Cæsar suger og fotball er fotball <_>

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På Matchball mandag nå. Makan til skryt.

Tror Semb må være Norges største, nøytrale Stabæk-fan.

Hans oppsummering av de fire fremste suksess-kriteriene våre var rett og slett framifrå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henning Hai Lee Yang hadde stor tro på oss i årets TL i dagens Aftenposten Morgen... Har ikke funnet det i nettutgaven.

edit: burde muligens vært postet under en av humor-trådene ;)

Hvis vi først skal ha en kvakksalver med oss på laget så er spåmannen Henning Hai Lee Yang absolutt å foretrekke, fremfor dårligere charlataner slik som feks Einar Gelius. Nest etter Tore Torell, må Lee Hang være en av de beste humbugmakerne vi kan "be" om.

Dette skjer i 2008

Hvem vinner Eliteserien i fotball?

nr1_sak.jpg

Henning Hai Lee Yang

Jeg sa Brann fjor, og det stemte. Jeg tviler litt på dem i år. Jeg tror Stabæk vinner etter kniving med Bran. Daniel Nannskog ligger veldig godt an foran 2008, det samme gjør han lille fra Sør-Amerika (Alanzinho). Når det gjelder RBK g VIF, så sliter begge to om dagen. Og Viking er slitne, det same gjelder Start.

-Start? De har jo rykket alerede rykket ned?

-Ja de er veldig slitne

På tide å dra denne frem i lyset igjen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jon, Morten og Jon Inge på landslaget.

Norges tropp:

Rune Almenning Jarstein - Rosenborg

Jon Knudsen - Stabæk

Martin Andresen - Vålerenga

Eirik Bakke - Brann

Daniel Braaten - Toulouse

John Carew - Aston Villa

Christian Grindheim - Heerenveen

Brede Hangeland - Fulham

Thorstein Helstad - Le Mans

Jon Inge Høiland - Stabæk

Atle Roar Håland - Odense

Steffen Iversen - Rosenborg

Erik Nevland - Fulham

Morten Gamst Pedersen - Blackburn

Tore Reginiussen - Tromsø

John Arne Riise - Roma

Morten Morisbak Skjønsberg - Stabæk

Jan Gunnar Solli - Brann

Fredrik Strømstad - Le Mans

Fredrik Winsnes - Strømsgodset

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel fortjent, men når skal de være borte fra oss?

Akkurat nå har de vel egentlig nok kamper med TL, NM og UEFA-Cup om de ikke skal spille for Norge i tillegg, men dette er selvfølgelig ikke en mulighet vi kan nekte dem. La oss håper de gjenreiser Norges ære på fotballbanen gjennom både landslaget og Stabæk!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel fortjent, men når skal de være borte fra oss?

Akkurat nå har de vel egentlig nok kamper med TL, NM og UEFA-Cup om de ikke skal spille for Norge i tillegg, men dette er selvfølgelig ikke en mulighet vi kan nekte dem.

Kampen spilles onsdag 20 august. Går ut ifra at samlingen varer fra mandag 18. til etter matchen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er det laget med flest norske landslagsspillere i verden!

Stabæk - 3

Brann - 2

Le Mans - 2

Fullham - 2

Rosenborg - 2

Det kan umulig ha skjedd tidligere...

Joda, vi hadde med Holter, Stenersen og Finstad mot Island på Aspmyra i 2002.

Endret av Slum
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var dette en ordinær landslagstropp med alle "utenlandsproffene" eller en "nasjonal" tropp?

Vi kan kalle det for C-landslaget...

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=9681947

Tenk at Finstad har landskamp...

Finstad har aldri gått av banen med mindre enn tre poeng når han har spilt for Norge

Endret av Rich
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir det plutselig flere som vil ha spleiselag for å forbli blaa. Jeg er også skeptisk. For all del, Stabæk har god nytte av å beholde Annan, men økonomisk sett vil jeg påstå at det er best om klubben eier spillerne sine selv, og selvfølgelig at det handles økonomisk forsvarlig. Som jo Stabæk har gjort hittil. Jeg ble i hvertfall veldig glad når Stabæk takket nei til investorer når Alan forhandlet om kontrakt. (og ja, jeg ble glad når Alan valgte å bli....;))

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig, skal vi* kjøpe Annan, må det bli til en overkommelig pris fordi Start (av en eller annen mystisk grunn) skulle slite med å bli kvitt ham. Noen budkrig er ikke aktuelt for vår del. Men det er vel bra at han nå har spilt e-cup for oss (mindre verdi for andre e-cup-klubber.

* = Med vi mener jeg Stabæk Fotball, ikke noe bærumsk svar på Vollvik eller Spetalen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir det plutselig flere som vil ha spleiselag for å forbli blaa. Jeg er også skeptisk. For all del, Stabæk har god nytte av å beholde Annan, men økonomisk sett vil jeg påstå at det er best om klubben eier spillerne sine selv, og selvfølgelig at det handles økonomisk forsvarlig. Som jo Stabæk har gjort hittil. Jeg ble i hvertfall veldig glad når Stabæk takket nei til investorer når Alan forhandlet om kontrakt. (og ja, jeg ble glad når Alan valgte å bli.... ;) )

Har du glemt SSSSK og eierandelene i Veigar og Mads Jørgensen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir det plutselig flere som vil ha spleiselag for å forbli blaa. Jeg er også skeptisk. For all del, Stabæk har god nytte av å beholde Annan, men økonomisk sett vil jeg påstå at det er best om klubben eier spillerne sine selv, og selvfølgelig at det handles økonomisk forsvarlig. Som jo Stabæk har gjort hittil. Jeg ble i hvertfall veldig glad når Stabæk takket nei til investorer når Alan forhandlet om kontrakt. (og ja, jeg ble glad når Alan valgte å bli.... ;) )

Har du glemt SSSSK og eierandelene i Veigar og Mads Jørgensen?

Nei.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Mediedekning
  • Opprett ny...