Chriss 16 Del Skrevet 9. Desember 2008 Del Skrevet 9. Desember 2008 Den personen som er ansvarlig for dagbladets forside i dag burde miste jobben. Pressefrihet og alt det der, men han eller hun har nok skylda for flere enn ett dødsfall i bærum i morgentimene. Alltid en fordel med link til ting man snakker om - ikke alle som leser papiraviser: Bortsett fra det er jeg helt enig med deg. Han kunne i det miste spandert et spørsmålstegn. Dårlig start på dagen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 9. Desember 2008 (endret) Del Skrevet 9. Desember 2008 (endret) Den personen som er ansvarlig for dagbladets forside i dag burde miste jobben. Pressefrihet og alt det der, men han eller hun har nok skylda for flere enn ett dødsfall i bærum i morgentimene. Alltid en fordel med link til ting man snakker om - ikke alle som leser papiraviser: Bortsett fra det er jeg helt enig med deg. Han kunne i det miste spandert et spørsmålstegn. Dårlig start på dagen! Nå ble den litt bedre. Endret 9. Desember 2008 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 9. Desember 2008 Del Skrevet 9. Desember 2008 Kult. Ingebrigt har fjernet setene for oss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chriss 16 Del Skrevet 9. Desember 2008 (endret) Del Skrevet 9. Desember 2008 (endret) Den personen som er ansvarlig for dagbladets forside i dag burde miste jobben. Pressefrihet og alt det der, men han eller hun har nok skylda for flere enn ett dødsfall i bærum i morgentimene. Alltid en fordel med link til ting man snakker om - ikke alle som leser papiraviser: Bortsett fra det er jeg helt enig med deg. Han kunne i det miste spandert et spørsmålstegn. Dårlig start på dagen! Nå ble den litt bedre. Det kan jeg love deg Endret 9. Desember 2008 av Chriss Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Path 413 Del Skrevet 9. Desember 2008 Del Skrevet 9. Desember 2008 Det samme sa vel RBK for noen år siden, vent å se til Hespelund og Klåfjord får sine klamme hender på Janne... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 500 Del Skrevet 9. Desember 2008 (endret) Del Skrevet 9. Desember 2008 (endret) Nå ble den litt bedre. Mimi og Tom ringte og truet med at eventuelle henvendelser ville få Ingo til å gråte... edit: Og alle var enige om at det var et godt argument. Endret 9. Desember 2008 av enda en jævla islending Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 9. Desember 2008 Del Skrevet 9. Desember 2008 Nå ble den litt bedre. Mimi og Tom ringte og truet med at eventuelle henvendelser ville få Ingo til å gråte... edit: Og alle var enige om at det var et godt argument. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 10. Desember 2008 Del Skrevet 10. Desember 2008 Cash is king. Hyggelig å lese dette også..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blå_i_eksil 93 Del Skrevet 10. Desember 2008 Del Skrevet 10. Desember 2008 Alltid en fordel med link til ting man snakker om - ikke alle som leser papiraviser: Bortsett fra det er jeg helt enig med deg. Han kunne i det miste spandert et spørsmålstegn. Det ble plutselig ikke fullt så fotball relatert. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 10. Desember 2008 Del Skrevet 10. Desember 2008 Stabæk får hele 21.728.158 kroner av fotballmidlene 2008 . Det tilsvarer vel hele budsjettet vårt i 2005? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 10. Desember 2008 Del Skrevet 10. Desember 2008 Stabæk får hele 21.728.158 kroner av fotballmidlene 2008 . Det tilsvarer vel hele budsjettet vårt i 2005? Det burde vel rekke til noen vinsjer, taljer og wire slik at man kan heise setene rett opp under taket når de ikke er i bruk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 10. Desember 2008 Del Skrevet 10. Desember 2008 Stabæk får hele 21.728.158 kroner av fotballmidlene 2008 . Det tilsvarer vel hele budsjettet vårt i 2005? Hadde du sett 2 poster opp, så hadde du funnet ut at dette allerede lå her..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 10. Desember 2008 Del Skrevet 10. Desember 2008 Dette må noen få tatt opp. Hvor blir det av dette programmet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 10. Desember 2008 (endret) Del Skrevet 10. Desember 2008 (endret) Dette må noen få tatt opp. Hvor blir det av dette programmet? Slum: Det gikk iallefall i dag 17.45 på C+ Sport 1. Jeg så på Mest om Jon i forhold til klubben og Norge. Uttalelser fra Janne og ryggen til Mortimer er vel hva man ser i programmet.. EDIT: nå begynner jeg å lure på hvor det ble av settingen som presenteres på Nettavisen. Endret 10. Desember 2008 av Blaapaatur Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 883 Del Skrevet 10. Desember 2008 Del Skrevet 10. Desember 2008 Slum: Det gikk iallefall i dag 17.45 på C+ Sport 1. Jeg så på Aaaah, du må si ifra! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 10. Desember 2008 Del Skrevet 10. Desember 2008 Dette må noen få tatt opp. Hvor blir det av dette programmet? Slum: Det gikk iallefall i dag 17.45 på C+ Sport 1. Jeg så på Mest om Jon i forhold til klubben og Norge. Uttalelser fra Janne og ryggen til Mortimer er vel hva man ser i programmet.. EDIT: nå begynner jeg å lure på hvor det ble av settingen som presenteres på Nettavisen. Det er på canal + sport 2 nå.. satte på midt i programmet, vet ikke om stabæk innslaget har vært enda..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mannen 5 Del Skrevet 10. Desember 2008 Del Skrevet 10. Desember 2008 Tror det går imorgen på Canal+ Sport 1 kl 23:45, men vet ikke om dette er den episoden Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 15. Desember 2008 Del Skrevet 15. Desember 2008 Aftenposten http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article124578.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 15. Desember 2008 Del Skrevet 15. Desember 2008 Aftenposten http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article124578.ece Fantastisk deilig oppsumering Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 17. Desember 2008 Del Skrevet 17. Desember 2008 Litt om Stabæk i forhold til det svenske landslaget: http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotb...ticle4011120.ab Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 939 Del Skrevet 17. Desember 2008 Del Skrevet 17. Desember 2008 Den personen som er ansvarlig for dagbladets forside i dag burde miste jobben. Pressefrihet og alt det der, men han eller hun har nok skylda for flere enn ett dødsfall i bærum i morgentimene. Alltid en fordel med link til ting man snakker om - ikke alle som leser papiraviser: Bortsett fra det er jeg helt enig med deg. Han kunne i det miste spandert et spørsmålstegn. Artig at denne forandrer seg hver dag.. Blir alltid noe nytt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 369 Del Skrevet 17. Desember 2008 Del Skrevet 17. Desember 2008 Den personen som er ansvarlig for dagbladets forside i dag burde miste jobben. Pressefrihet og alt det der, men han eller hun har nok skylda for flere enn ett dødsfall i bærum i morgentimene. Alltid en fordel med link til ting man snakker om - ikke alle som leser papiraviser: Bortsett fra det er jeg helt enig med deg. Han kunne i det miste spandert et spørsmålstegn. Artig at denne forandrer seg hver dag.. Blir alltid noe nytt. Ja, og i og med at jeg ikke får lov til å redigere innlegget mitt, så blir kommentaren min over bildet tidvis dritbra... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 17. Desember 2008 (endret) Del Skrevet 17. Desember 2008 (endret) Andersson om landslaget og blogger om Daniel Stabæktrio vrakes... Endret 17. Desember 2008 av Martin Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 17. Desember 2008 Del Skrevet 17. Desember 2008 Slum: Det gikk iallefall i dag 17.45 på C+ Sport 1. Jeg så på Aaaah, du må si ifra! Begynte nettopp på Canal+ Sport 1 kl 18.00. De har ikke vist noe om Stabæk enda. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 17. Desember 2008 (endret) Del Skrevet 17. Desember 2008 (endret) Slum: Det gikk iallefall i dag 17.45 på C+ Sport 1. Jeg så på Aaaah, du må si ifra! Begynte nettopp på Canal+ Sport 1 kl 18.00. De har ikke vist noe om Stabæk enda. Viste de noe av det som sto på nettavisen eller bare det "kjedelige" Jon/landslaget intervjuet? Endret 17. Desember 2008 av Blaapaatur Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 17. Desember 2008 Del Skrevet 17. Desember 2008 Brikkene faller jo på plass når man leser at den svenske landslagsledelsen var og så på "cupfinalen".... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 20. Desember 2008 Del Skrevet 20. Desember 2008 Ber om at alle syheter som omhandler kvinner tas i tråden mediadekning på Stabæk Fotball Kvinner tråden, slik av vi ikke støter de som ikke liker å lese om slikt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 20. Desember 2008 Del Skrevet 20. Desember 2008 Ber i samme slengen om at alle nyheter som omhandler bandy tas i tråden Den Store Bandytråden og alle nyheter som omhandler hockey tas i tråden Den lille hockeytråden på Blaa-forumet, slik at denne tråden beholder sitt opprinnelige utgangspunkt og slik at de med interesse for bandy og hockey enkelt finner informasjon. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 20. Desember 2008 (endret) Del Skrevet 20. Desember 2008 (endret) Ber i samme slengen om at alle nyheter som omhandler bandy tas i tråden Den Store Bandytråden og alle nyheter som omhandler hockey tas i tråden Den lille hockeytråden på Blaa-forumet, slik at denne tråden beholder sitt opprinnelige utgangspunkt og slik at de med interesse for bandy og hockey enkelt finner informasjon. Eller enda viktigere, at de som ikke er opptatt av bandy og Hockey slipper å bli belemret med dette. Husk da å ta kvinne-hockey på Kvinne-hockey-tråden og Bandy på kvinne-bandy tråden Endret 20. Desember 2008 av Rich Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 20. Desember 2008 Del Skrevet 20. Desember 2008 Ber i samme slengen om at alle nyheter som omhandler bandy tas i tråden Den Store Bandytråden og alle nyheter som omhandler hockey tas i tråden Den lille hockeytråden på Blaa-forumet, slik at denne tråden beholder sitt opprinnelige utgangspunkt og slik at de med interesse for bandy og hockey enkelt finner informasjon. Eller enda viktigere, at de som ikke er opptatt av bandy og Hockey slipper å bli belemret med dette. Det er nok ikke det som er poenget. Du har tydeligvis en sterk mening om å ikke plassere diskusjonene om kvinnefotball i et eget forum, men hva er egentlig argumentet for å diskutere kvinne og herrefotball i samme tråd? Om det er en link som heter "knallsignering!" i nye spillere-tråden er det klart det blir reaksjoner når det er snakk om kvinnelaget, bandylaget, hockeylaget, håndballaget osv når tråden i alle år har handlet om Stabæk Fotball Herrer. En knallsignering på herrelaget betyr for de fleste mye mer enn for kvinnelaget. Å pushe kvinnelaget på forumet er ikke veien å gå for å skape fans. Slutt med det jævla sirkuset om kjønnsdiskriminering! Det handler om to forskjellige lag, og to forskjellige ligaer og stor nok/økende interesse for begge til separate fora. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå