Gå til innhold

Mediedekning

$uperTerje
 Del

Anbefalte innlegg

Den personen som er ansvarlig for dagbladets forside i dag burde miste jobben. Pressefrihet og alt det der, men han eller hun har nok skylda for flere enn ett dødsfall i bærum i morgentimene.

Alltid en fordel med link til ting man snakker om - ikke alle som leser papiraviser:

A_forside_4.jpg

Bortsett fra det er jeg helt enig med deg. Han kunne i det miste spandert et spørsmålstegn.

Dårlig start på dagen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den personen som er ansvarlig for dagbladets forside i dag burde miste jobben. Pressefrihet og alt det der, men han eller hun har nok skylda for flere enn ett dødsfall i bærum i morgentimene.

Alltid en fordel med link til ting man snakker om - ikke alle som leser papiraviser:

A_forside_4.jpg

Bortsett fra det er jeg helt enig med deg. Han kunne i det miste spandert et spørsmålstegn.

Dårlig start på dagen!

Nå ble den litt bedre.

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider

A_forside_4.jpg

Dårlig start på dagen!

Nå ble den litt bedre.

Det kan jeg love deg :)

Endret av Chriss
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor blir det av dette programmet?

Slum: Det gikk iallefall i dag 17.45 på C+ Sport 1. Jeg så på :)

Mest om Jon i forhold til klubben og Norge. Uttalelser fra Janne og ryggen til Mortimer er vel hva man ser i programmet..

EDIT: nå begynner jeg å lure på hvor det ble av settingen som presenteres på Nettavisen.

Endret av Blaapaatur
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor blir det av dette programmet?

Mest om Jon i forhold til klubben og Norge. Uttalelser fra Janne og ryggen til Mortimer er vel hva man ser i programmet..

EDIT: nå begynner jeg å lure på hvor det ble av settingen som presenteres på Nettavisen.

Det er på canal + sport 2 nå.. satte på midt i programmet, vet ikke om stabæk innslaget har vært enda.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

A_forside_4.jpg

Artig at denne forandrer seg hver dag.. Blir alltid noe nytt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

A_forside_4.jpg

Artig at denne forandrer seg hver dag.. Blir alltid noe nytt.

Ja, og i og med at jeg ikke får lov til å redigere innlegget mitt, så blir kommentaren min over bildet tidvis dritbra...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aaaah, du må si ifra! :(

Begynte nettopp på Canal+ Sport 1 kl 18.00. De har ikke vist noe om Stabæk enda.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aaaah, du må si ifra! :(

Begynte nettopp på Canal+ Sport 1 kl 18.00. De har ikke vist noe om Stabæk enda.

Viste de noe av det som sto på nettavisen eller bare det "kjedelige" Jon/landslaget intervjuet?

Endret av Blaapaatur
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ber i samme slengen om at alle nyheter som omhandler bandy tas i tråden Den Store Bandytråden og alle nyheter som omhandler hockey tas i tråden Den lille hockeytråden på Blaa-forumet, slik at denne tråden beholder sitt opprinnelige utgangspunkt og slik at de med interesse for bandy og hockey enkelt finner informasjon.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ber i samme slengen om at alle nyheter som omhandler bandy tas i tråden Den Store Bandytråden og alle nyheter som omhandler hockey tas i tråden Den lille hockeytråden på Blaa-forumet, slik at denne tråden beholder sitt opprinnelige utgangspunkt og slik at de med interesse for bandy og hockey enkelt finner informasjon.

Eller enda viktigere, at de som ikke er opptatt av bandy og Hockey slipper å bli belemret med dette.

Husk da å ta kvinne-hockey på Kvinne-hockey-tråden og Bandy på kvinne-bandy tråden

Endret av Rich
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller enda viktigere, at de som ikke er opptatt av bandy og Hockey slipper å bli belemret med dette.

Det er nok ikke det som er poenget. Du har tydeligvis en sterk mening om å ikke plassere diskusjonene om kvinnefotball i et eget forum, men hva er egentlig argumentet for å diskutere kvinne og herrefotball i samme tråd? Om det er en link som heter "knallsignering!" i nye spillere-tråden er det klart det blir reaksjoner når det er snakk om kvinnelaget, bandylaget, hockeylaget, håndballaget osv når tråden i alle år har handlet om Stabæk Fotball Herrer. En knallsignering på herrelaget betyr for de fleste mye mer enn for kvinnelaget.

Å pushe kvinnelaget på forumet er ikke veien å gå for å skape fans. Slutt med det jævla sirkuset om kjønnsdiskriminering! Det handler om to forskjellige lag, og to forskjellige ligaer og stor nok/økende interesse for begge til separate fora.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mediedekning
  • Opprett ny...