Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ber i samme slengen om at alle nyheter som omhandler bandy tas i tråden Den Store Bandytråden og alle nyheter som omhandler hockey tas i tråden Den lille hockeytråden på Blaa-forumet, slik at denne tråden beholder sitt opprinnelige utgangspunkt og slik at de med interesse for bandy og hockey enkelt finner informasjon.

Eller enda viktigere, at de som ikke er opptatt av bandy og Hockey slipper å bli belemret med dette.

Det er nok ikke det som er poenget. Du har tydeligvis en sterk mening om å ikke plassere diskusjonene om kvinnefotball i et eget forum, men hva er egentlig argumentet for å diskutere kvinne og herrefotball i samme tråd? Om det er en link som heter "knallsignering!" i nye spillere-tråden er det klart det blir reaksjoner når det er snakk om kvinnelaget, bandylaget, hockeylaget, håndballaget osv når tråden i alle år har handlet om Stabæk Fotball Herrer. En knallsignering på herrelaget betyr for de fleste mye mer enn for kvinnelaget.

Å pushe kvinnelaget på forumet er ikke veien å gå for å skape fans. Slutt med det jævla sirkuset om kjønnsdiskriminering! Det handler om to forskjellige lag, og to forskjellige ligaer og stor nok/økende interesse for begge til separate fora.

Amen..

Bare vent, om to minutter lager Rich en post hvor han ber deg dele innlegget ditt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ber i samme slengen om at alle nyheter som omhandler bandy tas i tråden Den Store Bandytråden og alle nyheter som omhandler hockey tas i tråden Den lille hockeytråden på Blaa-forumet, slik at denne tråden beholder sitt opprinnelige utgangspunkt og slik at de med interesse for bandy og hockey enkelt finner informasjon.

Eller enda viktigere, at de som ikke er opptatt av bandy og Hockey slipper å bli belemret med dette.

Det er nok ikke det som er poenget. Du har tydeligvis en sterk mening om å ikke plassere diskusjonene om kvinnefotball i et eget forum, men hva er egentlig argumentet for å diskutere kvinne og herrefotball i samme tråd? Om det er en link som heter "knallsignering!" i nye spillere-tråden er det klart det blir reaksjoner når det er snakk om kvinnelaget, bandylaget, hockeylaget, håndballaget osv når tråden i alle år har handlet om Stabæk Fotball Herrer. En knallsignering på herrelaget betyr for de fleste mye mer enn for kvinnelaget.

Å pushe kvinnelaget på forumet er ikke veien å gå for å skape fans. Slutt med det jævla sirkuset om kjønnsdiskriminering! Det handler om to forskjellige lag, og to forskjellige ligaer og stor nok/økende interesse for begge til separate fora.

Amen..

Bare vent, om to minutter lager Rich en post hvor han ber deg dele innlegget ditt.

Det er ikke jeg som har satt i gang krav om deling

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den personen som er ansvarlig for dagbladets forside i dag burde miste jobben. Pressefrihet og alt det der, men han eller hun har nok skylda for flere enn ett dødsfall i bærum i morgentimene.

Alltid en fordel med link til ting man snakker om - ikke alle som leser papiraviser:

A_forside_4.jpg

Bortsett fra det er jeg helt enig med deg. Han kunne i det miste spandert et spørsmålstegn.

Artig at denne forandrer seg hver dag.. Blir alltid noe nytt.

Ja, og i og med at jeg ikke får lov til å redigere innlegget mitt, så blir kommentaren min over bildet tidvis dritbra...

Sånn som i dag... (Spesielt islendingens)

Endret av Jan Fredrik
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glimrende og glimrende fru blom...burde stått

1. Sete OG skinnefritt ståfelt på Telenor Arena.

Ståplasser har vi jo fått garantert, bare med et aldri så lite setetillegg...

Det kan man selvfølgelig velge å klage på. Men for dem som er det minste innsatt i saken, er det ikke tvil om hva som menes. Noen og enhver bør jo også legge merke til at ståfelt ble prioritert foran å nevne:

- ny kontrakt/enighet med Daniel

- erstatter for Veigar

- venstrebeint forsvarsspiller

osv.

Konklusjon: Meget godkjent!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glimrende og glimrende fru blom...burde stått

1. Sete OG skinnefritt ståfelt på Telenor Arena.

Ståplasser har vi jo fått garantert, bare med et aldri så lite setetillegg...

Det kan man selvfølgelig velge å klage på. Men for dem som er det minste innsatt i saken, er det ikke tvil om hva som menes. Noen og enhver bør jo også legge merke til at ståfelt ble prioritert foran å nevne:

- ny kontrakt/enighet med Daniel

- erstatter for Veigar

- venstrebeint forsvarsspiller

osv.

Konklusjon: Meget godkjent!

Helt enig. Det Tonje sier er jo at vi pt ikke har fått det feltet vi ønsker oss. Husk også på hvem som leser dette. De er ikke inne i skinnedebatten. Synes hun får frem $$ sine prioteringer på en forbiledlig måte. Bra!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy skamme seg Rich, den skal i egen tråd på kvinne-forumet!

Vær så snill. Det er ikke behov for å kommentere denne debatten i enhver tråd.

Jeg kunne ikke vært mer enig. Det er en forferdelig uting at alt mulig skal debatteres, og at folk skriver innlegg som verken tilfører debatten noe nytt i form av argumenter eller vinklinger. Det er generelt alt for mange unødvendige poster på forumet. Derfor - og jeg tror jeg har alle med meg på dette: Tenk deg om to ganger før du ytrer deg på forumet:

- Har andre tidligere hevdet det samme? Da behøver ikke du gjenta det.

- Innlegg av typen enig med forrige taler er unødvendig.

- Skal du argumentere mot et eller annet - vær forsiktig. Mange blir lei seg og du skaper dårlig stemning. Det beste kan derfor ofte være å la være å poste noen melding i det hele tatt.

- Humor er unødvendig og virker sårende på de som føler seg truffet. Må du likevel bruke humor - benytt "humor"-tråden på forumet "blaa".

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppsumering av fotball året 2008 En del fint om Stabæk.

En utrolig fin ramme/historie rundt serien 2008. Fikk litt flash-back til mine guttedager :)

Tenker med gru på neste års mediadekning, med web kamper, lyse/altibox, og manglende kos med fotballextra på søndager. For en jæv..dårlig deal nøff gjorde. :angry:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppsumering av fotball året 2008 En del fint om Stabæk.

En utrolig fin ramme/historie rundt serien 2008. Fikk litt flash-back til mine guttedager :)

Tenker med gru på neste års mediadekning, med web kamper, lyse/altibox, og manglende kos med fotballextra på søndager. For en jæv..dårlig deal nøff gjorde. :angry:

Det blir vel fortsatt fotballxtra på søndager!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sportsåret 2008 gikk akkurat på NRK. Nok en gedigen skuffelse av en usammenhengende mølje. Stabæk ble vist i korte glimt i en sending som ikke var kronologisk, ikke idrett for idrett og ikke noe annet. Tennisfinalen i Wimbledon var de vel innom en tre-fire ganger. Klin umulig å holde noen som helst rød tråd gjennom det programmet.

Ettersom dette altså skulle være sportsåret 2008 burde en vel kanskje anta at OL i Beijing skulle være med.. det var det IKKE.

Konklusjon: Gled dere over Stabækgullet men ikke se dette programmet dersom det går i reprise. Det ender bare med en forferdelig mengde irritasjon i stedet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ettersom dette altså skulle være sportsåret 2008 burde en vel kanskje anta at OL i Beijing skulle være med.. det var det IKKE.

De hadde en egen kavalkade for ol

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De hadde en egen kavalkade for ol

Da burde denne sendningen hete "Sportsåret 2008 minus OL" :)

Poenget om at sendingen var elendig blir likevel stående.

Endret av sauen
Lenke til innlegg
Del på andre sider

5) Norge: De norska mästarna i fotboll 2008 heter Landskr... förlåt, Stabaek. Det seriesuveräna Oslolaget vann norska ligan med en tränare och fem spelare med förflutet i BoIS. Ingen spelare platsade av någon anledning i Lagerbäcks vinterlandslag, men Janne Jönsson kan snart ha sitt eget efter att Åge Hareide lämnat Ullevål.

Helsingborg Dagblad oppsummerer 2008

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sportsåret 2008 gikk akkurat på NRK. Nok en gedigen skuffelse av en usammenhengende mølje. Stabæk ble vist i korte glimt i en sending som ikke var kronologisk, ikke idrett for idrett og ikke noe annet. Tennisfinalen i Wimbledon var de vel innom en tre-fire ganger. Klin umulig å holde noen som helst rød tråd gjennom det programmet.

Konklusjon: Gled dere over Stabækgullet men ikke se dette programmet dersom det går i reprise. Det ender bare med en forferdelig mengde irritasjon i stedet.

Synes selv at sendingen var glimrende! Dette er Saltvedt god på.

At det var lite fotballstoff er over hodet ikke overaskende. Dette handler om rettigheter.

Min konklusjon: Er du glad i idrett er dette vel verdt en titt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg bare kommet 20 min. inn i "Seriemester" dvd'en, men dette er svake greier. Nesten utelukkende bilder fra matchene, og det er vel og bra det, men noe analyse burde det være plass til.

Edit: Tok seg litt opp mot slutten.

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg bare kommet 20 min. inn i "Seriemester" dvd'en, men dette er svake greier. Nesten utelukkende bilder fra matchene, og det er vel og bra det, men noe analyse burde det være plass til.

Det var visstnok hastverkarbeid i følge Håkon Bjerke under lanseringen på Blaa. Men jeg digger videoen og har ingen ting å klage på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilder fra kampene, scoringene osv kunne vel ikke vært gjort på så mange andre måter. Men synes det er litt synd at det bare er intervjuer med Nannskog, Gunnarsson, Alanzinho, Hauger og Skjønsberg. Kunne tatt seg tid til å prate litt med de andre gutta også. Savner spesielt en prat med Keller, men også de andre, litt mer anonyme spillerene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilder fra kampene, scoringene osv kunne vel ikke vært gjort på så mange andre måter. Men synes det er litt synd at det bare er intervjuer med Nannskog, Gunnarsson, Alanzinho, Hauger og Skjønsberg. Kunne tatt seg tid til å prate litt med de andre gutta også. Savner spesielt en prat med Keller, men også de andre, litt mer anonyme spillerene.

Håkon Bjercke og resten av mediagjengen i Stabæk er relativt liten og nyoppstartet. Hadde de hatt intevjuer underveis i sesongen hadde de så klart brukt de, og hadde de hatt bedre tid hadde de gjort mer ut av de intervjuene de gjorde. Her tror jeg Stabæk gjør en mye bedre jobb til neste år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=545828

Se på denne. Ettersom en del av pengene i den nye medieavtalen fordeles basert på trafikken på klubbens nettside, må alle som har mulighet innom klubbens sider hver dag (og helst både på jobb og hjemme).

Sett stabak.no som startside.. så slipper man å tenke på det.

Forøvrig blir dette helt feil måte å fordele mediepenger på for meg. De som har stor trafikk på sidene sine bruker dette uansett mot sponsorer og annonsører og får i så måte dobbelt betalt. Det bør være incentiv godt nok for å ha gode, oppdaterte nettsider. Hvorfor dra inn dette elementet i fordelingsnøkkelen, hva er feil med måten det har blitt løst på tidligere?

If it ain`t broken, don`t fix it..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mitt tips til web-ansvarlig på Stabak.no:

En ny babe hver dag!

En ny hunk hver dag!

Få i gang igjen BlueTV

Spillerblog

Og mer av dette spill-opplegget. Gjerne andre varianter.

Da skal vi se besøkstallene kommer

Hva kan vi gjøre?

Sette stabak.no som startside på alle maskiner man har tilgang til

Linke til sidene ved en hver mulighet

slutte å spionere for mye på andres sider...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Mediedekning
  • Opprett ny...