Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Detter er jo bare snakk om definisjoner. Vi har jo moderator her inne også, og man kan jo gjerne si at de er stabæks forlengede arm. Ingen god virkelighetsbeskrivelse, men ikke beviselig feil heller.

Beviselig feil ettersom ingen av moderatorene er moderatorer med mandat fra klubben.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Detter er jo bare snakk om definisjoner. Vi har jo moderator her inne også, og man kan jo gjerne si at de er stabæks forlengede arm. Ingen god virkelighetsbeskrivelse, men ikke beviselig feil heller.

Beviselig feil ettersom ingen av moderatorene er moderatorer med mandat fra klubben.

Øhm... jeg jobber deltid i Stabækbutikken... Nå skal jeg faenmeg sensurere dere alle sammen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom en forumbruker går over i en (lønnet) stilling i klubben forsvinner vel samtidig eventuelle moderatorrettigheter og tilgang til lukkede fora, eller?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom en forumbruker går over i en (lønnet) stilling i klubben forsvinner vel samtidig eventuelle moderatorrettigheter og tilgang til lukkede fora, eller?

Ja.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja.

Med Stabæklars var det nok litt spesielt, han fikk en veldig sentral jobb. Om noen på forumet feks som undertegnede jobber i butikken eller andre steder er det en vurderingssak. Dessuten står jeg tross alt der mye for at dere skal få kjøpe sesongkort på lørdager :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis man kan sitte i SS-styret og være ansatt i klubben er det vel ikke verdens undergang om man er moderator på forumet. Uavhengighet og integritet fremstår som klart viktigere kvalifikasjoner for et styremedlem enn en moderator.

Så kan jo de som ønsker det bite på kroken... hva skal man tenke når man har gitt et forhandlingsmandat til en som er ansatt hos forhandlinspartneren og derigjennom står i et mer eller mindre klart avhengighetsforhold til denne?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med Stabæklars var det nok litt spesielt, han fikk en veldig sentral jobb. Om noen på forumet feks som undertegnede jobber i butikken eller andre steder er det en vurderingssak. Dessuten står jeg tross alt der mye for at dere skal få kjøpe sesongkort på lørdager :)

Er vel ikke noe problem før noen prøver å ta vekk bildene du har under teksten du skriver...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sak i Dagbla i dag om budsjett i 08 vs 09

Budsjett 09 (08) alle tall i mill. kroner

RBK - over 200 (191)

Brann - 160 (152,5)

Stabæk - godt over 130 (53)

Enga - 126 (125)

LSK - under 130 (130)

Viking - 120 (120)

FFK - 103 (98)

Start - 98 (98)

TIL - 75-80 (75)

AaFK - 75 (75)

Molde - 70 (65)

Odd - ~60 (55)

Godset - under 60 (60)

Lyn - 55-56 (75)

BG - 52 (52)

Sandefjord - 50 (under 50)

Nå skal det sies at driften av TA er inkludert i budsjettet, så hva som er reellt budsjett for herrefotballen aner jeg ikke, noen som vet? Uansett kan vi vel regne med at det blir en økning på den sportslige biten. Jeg er glad vi ikke er i den situasjonen der det må kuttes (til dels kraftig) for å få det til å gå rundt (les Lyn). Det ser også ut til at mange av lagene nå har begynt å få ut sitt økonomiske potensial, da budsjettet ser ut til å være like stort som tidligere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så skulle vell ledelsen også vurdere å budsjetere med inntekter fra CL/UEFA CUP, og her er det jo virkelig snakk om mye penger. Virket som om et slikt tillegg i budsjettet var veldig avgjørende vedrørende signeringer før sesongen.

Over til en helt annen ting.. Var det bare meg eller hadde godeste Drillo stabækboblejakke på seg under Sporten i går?

Endret av avløsen
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så skulle vell ledelsen også vurdere å budsjetere med inntekter fra CL/UEFA CUP, og her er det jo virkelig snakk om mye penger. Virket som om et slikt tillegg i budsjettet var veldig avgjørende vedrørende signeringer før sesongen.

Skummelt å budsjettere med CL/UEFA, å komme langt i cupen osv.. Er vel flere eksempler opp gjennom årene på at det ikke er så smart.

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er behørig diskutert på de to foregående sidene på denne tråden.

Latterlig problemstilling forøvrig, men vi må vel forholde oss til denne ordningen vi også..

Hvis man ser nederst på siden så er Håkon Bjercke og Lars jarle Mæhlum, redaktør og webansvarlig. Så det har vel allerede skjedd..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som sagt så var den jeg så han i på tv2sporten i går fryktelig lik vår. Med mitt rimelig gode skimtet jeg ord formet som "Alltid" og "uansett" på siden av jakken hans. Kanskje vi kan vente oss mange Stabækspillere på landslaget fremover :)

Edith: Reportasjen begynte også med "ut-zooming" fra flagget hvor det sto "Hele Norge på kamp".

Endret av avløsen
Lenke til innlegg
Del på andre sider

eller viking, eller vålerengen, eller ganske mange andre blå lag med helt lik jakke.

Den jakka har vel strengt tatt alle klubben tilskuttet NTF fått tilbud om (32 klubber)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det var nettopp det jeg mente.....

Men jeg tviler på at Brannjakkene og Startjakkene er blå.

Vikingjakken er helt lik(Bortsettfra Stabæklogoen og Stabæk bakpå, såklart).

Vålerengen har den i litt annen modell og svart (med mindre jeg så feil).

Forresten så står det ikke alltid uansett på den som en litt lenger opp sa han trodde han så.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det var nettopp det jeg mente.....

Men jeg tviler på at Brannjakkene og Startjakkene er blå.

Vikingjakken er helt lik(Bortsettfra Stabæklogoen og Stabæk bakpå, såklart).

Vålerengen har den i litt annen modell og svart (med mindre jeg så feil).

Forresten så står det ikke alltid uansett på den som en litt lenger opp sa han trodde han så.

Er ikke det merket litt lengre ned på armen da? Hvis det var bildet i linken over du refererte til ihvertfall...

Men jeg kan godt gi meg jeg ;)  Det var vell bare en "NTF-jakke" da. Med flagget og litt slikt på...

Endret av avløsen
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Mediedekning
  • Opprett ny...