Sindre 1 635 Del Skrevet 30. Januar 2009 Del Skrevet 30. Januar 2009 Grrr.. merker at jeg blir irritert over budstikkas dekning over juniorenes Mexicotur. Det går jo an å se litt bak resultatene og ta hensyn til motstanden. http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle224779.ece Helt uening, "hederlig 5-0 tap mot storheten Tottenham" er absolutt ikke en overskrift jeg vil se, det er om mulig enda mer pinlig. Stabæk taper og sånn er det bare. Budstikka skal ikke opptre som en mamma på Kalvøya-cup. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 30. Januar 2009 Del Skrevet 30. Januar 2009 Tottenhams jr. lag er det beste de har hatt på 20 år. Flere av spillerne har faktisk allerede debutert i PL Det kan umulig stemme, hvor har du dette fra? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blueeagle 16 Del Skrevet 30. Januar 2009 Del Skrevet 30. Januar 2009 Grrr.. merker at jeg blir irritert over budstikkas dekning over juniorenes Mexicotur. Det går jo an å se litt bak resultatene og ta hensyn til motstanden. http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle224779.ece Helt uening, "hederlig 5-0 tap mot storheten Tottenham" er absolutt ikke en overskrift jeg vil se, det er om mulig enda mer pinlig. Stabæk taper og sånn er det bare. Budstikka skal ikke opptre som en mamma på Kalvøya-cup. jeg mente ikke den kampen spesiellt, min kommentar gjaldt alle kampene, og jeg synes det de skrev var fryktelig tynt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Melvin 0 Del Skrevet 30. Januar 2009 Del Skrevet 30. Januar 2009 Tottenhams jr. lag er det beste de har hatt på 20 år. Flere av spillerne har faktisk allerede debutert i PL Det kan umulig stemme, hvor har du dette fra? Ingen av dem har spilt Premier League kamper så vidt jeg kan huske, men flere har sittet på benken og noen fikk prøve seg i UEFA cupen nå i vinter (John Bostock, Ryan Mason, Jonathan Obika). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blueeagle 16 Del Skrevet 30. Januar 2009 Del Skrevet 30. Januar 2009 når Tottenham sender gutta i trykkammer for at de skal akklimatiseres til høyden i mexico mener de business Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 31. Januar 2009 Del Skrevet 31. Januar 2009 Tottenhams jr. lag er det beste de har hatt på 20 år. Flere av spillerne har faktisk allerede debutert i PL Det kan umulig stemme, hvor har du dette fra? Ingen av dem har spilt Premier League kamper så vidt jeg kan huske, men flere har sittet på benken og noen fikk prøve seg i UEFA cupen nå i vinter (John Bostock, Ryan Mason, Jonathan Obika). Det mener jeg også, er spent på svar. I "engelsk fotball" tråden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 31. Januar 2009 Del Skrevet 31. Januar 2009 Tottenhams jr. lag er det beste de har hatt på 20 år. Flere av spillerne har faktisk allerede debutert i PL Det kan umulig stemme, hvor har du dette fra? Ingen av dem har spilt Premier League kamper så vidt jeg kan huske, men flere har sittet på benken og noen fikk prøve seg i UEFA cupen nå i vinter (John Bostock, Ryan Mason, Jonathan Obika). Det mener jeg også, er spent på svar. I "engelsk fotball" tråden. Sorry, mente UEFA-cupen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 2. Februar 2009 Del Skrevet 2. Februar 2009 ny hjemmeside for telenor arena lansert idag: http://www.telenorarena.no/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 5. Februar 2009 Del Skrevet 5. Februar 2009 Busted... Vi holder fjerdeplassen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Willy 0 Del Skrevet 5. Februar 2009 Del Skrevet 5. Februar 2009 Busted... Vi holder fjerdeplassen. Kan vel tilføye inside lokal kunnskap fra Stabæk Support i Buskerud http://www.ringblad.no/hbkmagasinet/article4104132.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 10. Februar 2009 Del Skrevet 10. Februar 2009 Tom Nordli tipper TL09 og for én gangs skyld liker jeg fyren Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sahest 576 Del Skrevet 10. Februar 2009 Del Skrevet 10. Februar 2009 Jøss, det hadde jeg aldri trodd. Var sikker på at han skulle sette RBK øverst. Men går jo ikke an å si noe imot argumentene hans heller Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 10. Februar 2009 Del Skrevet 10. Februar 2009 Klarer ikke å stave navnet på laget han tipper som seriemester. Spenstig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Del Skrevet 10. Februar 2009 Del Skrevet 10. Februar 2009 Bytt plass på Aalesund og Tromsø så er jeg ganske enig;) Tror Aalesund kan overraske i år=p Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 10. Februar 2009 Del Skrevet 10. Februar 2009 I utgangspunktet interesserte dette meg midt bak, men med alt dette pratet blir jeg nysgjerrig allikevel. Så kan noen, vær så snill, legge ut den fordømte lista for oss som ikke får snuttene til vgtv til å funke? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 10. Februar 2009 Del Skrevet 10. Februar 2009 Stabæk RBK Brann Viking LSK VIF TIL FFK Odd Lyn Glimt Molde Aalesund Sandefjord Godset Start Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 10. Februar 2009 Del Skrevet 10. Februar 2009 Stabæk Tusen takk - da ble den nysgjerrigheten stillet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 16. Februar 2009 Del Skrevet 16. Februar 2009 Ser at FFK har begynt å annonsere på Google, en idè for stabak.no? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 17. Februar 2009 Del Skrevet 17. Februar 2009 http://www.stabak.no/media/aarsmoete-papirer2008.pdf Gratulerer så mye til Tonje. Innstilt av valgkomitèen i Stabæk Fotball. Hvem tar over hennes plass i styret i Stabæk Support om hun blir valg inn i styret i Stabæk Fotball? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 17. Februar 2009 Del Skrevet 17. Februar 2009 http://www.stabak.no/media/aarsmoete-papirer2008.pdf Gratulerer så mye til Tonje. Innstilt av valgkomitèen i Stabæk Fotball. Hvem tar over hennes plass i styret i Stabæk Support om hun blir valg inn i styret i Stabæk Fotball? velg meg velg meg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 20. Februar 2009 Del Skrevet 20. Februar 2009 Europas 25 målgladaste lag 1999-2009. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 243 Del Skrevet 20. Februar 2009 Del Skrevet 20. Februar 2009 Europas 25 målgladaste lag 1999-2009. Hyggelig at svenskene for en gangs skyld skriver Stabæk riktig Og en imponerende statistikk egentlig, selv om den sier mer om motstanden i landet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 20. Februar 2009 Del Skrevet 20. Februar 2009 Det er jo scorede og innslupne. Et lag som taper 0-10 hver nesten hver kamp kan komme godt ut av statistikken ( så lenge de holder seg i toppdivisjonen) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 243 Del Skrevet 20. Februar 2009 Del Skrevet 20. Februar 2009 Det er jo scorede og innslupne. Et lag som taper 0-10 hver nesten hver kamp kan komme godt ut av statistikken ( så lenge de holder seg i toppdivisjonen) Det får jeg ikke helt til å stemme.. Vil ikke det gi et vanvittig lavt tall? Og langt ned på rankingen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chriss 16 Del Skrevet 20. Februar 2009 Del Skrevet 20. Februar 2009 Vet ikke helt hvordan rankingen fungerer men tror det er scorede (58) + innslupne (24) / antall kamper (26) = 3,1. Så spørs det om de har regnet med cupen da. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 20. Februar 2009 Del Skrevet 20. Februar 2009 (gjorda+insläppta mål per match): Vi scoret denne sesongen 58 mål og slapp inn 24. 58 + 24 = 82. 82/26 = 3,16 mål pr kamp. Scorede mål teller jo like mye som innslupne. 0-10 i hver kamp gir et snitt på 10 mål pr kamp. En 2-4 kamp gir like mye uttelling som 6-0. Er det så vanskelig eller det jeg som bommer totalt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 243 Del Skrevet 20. Februar 2009 Del Skrevet 20. Februar 2009 (gjorda+insläppta mål per match): Vi scoret denne sesongen 58 mål og slapp inn 24. 58 + 24 = 82. 82/26 = 3,16 mål pr kamp. Scorede mål teller jo like mye som innslupne. 0-10 i hver kamp gir et snitt på 10 mål pr kamp. En 2-4 kamp gir like mye uttelling som 6-0. Er det så vanskelig eller det jeg som bommer totalt? Tenkte det var scorede mål i forhold til innslupne, hvis de regner hvor mange mål det blir begge veier når laget spiller er det litt merkelig.. Ikke brukbar statistikk ihvertfall. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 20. Februar 2009 Del Skrevet 20. Februar 2009 (gjorda+insläppta mål per match): Vi scoret denne sesongen 58 mål og slapp inn 24. 58 + 24 = 82. 82/26 = 3,16 mål pr kamp. Scorede mål teller jo like mye som innslupne. 0-10 i hver kamp gir et snitt på 10 mål pr kamp. En 2-4 kamp gir like mye uttelling som 6-0. Er det så vanskelig eller det jeg som bommer totalt? Tenkte det var scorede mål i forhold til innslupne, hvis de regner hvor mange mål det blir begge veier når laget spiller er det litt merkelig.. Ikke brukbar statistikk ihvertfall. Der røyk jobbmuligheten din i SSB. Men det hadde vært morsomt med en sesong der vi scoret 3 ganger så mange mål som vi slapp inn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 21. Februar 2009 Del Skrevet 21. Februar 2009 Stabæk tar gull Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
drazyc 23 Del Skrevet 22. Februar 2009 Del Skrevet 22. Februar 2009 Merker meg at Trabzonspor tapte sin første kamp på seks kamper - første kamp med Alan fra start... http://www.football-lineups.com/match/42687 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå