Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Grrr.. merker at jeg blir irritert over budstikkas dekning over juniorenes Mexicotur. Det går jo an å se litt bak resultatene og ta hensyn til motstanden.

http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle224779.ece

Helt uening, "hederlig 5-0 tap mot storheten Tottenham" er absolutt ikke en overskrift jeg vil se, det er om mulig enda mer pinlig. Stabæk taper og sånn er det bare. Budstikka skal ikke opptre som en mamma på Kalvøya-cup.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grrr.. merker at jeg blir irritert over budstikkas dekning over juniorenes Mexicotur. Det går jo an å se litt bak resultatene og ta hensyn til motstanden.

http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle224779.ece

Helt uening, "hederlig 5-0 tap mot storheten Tottenham" er absolutt ikke en overskrift jeg vil se, det er om mulig enda mer pinlig. Stabæk taper og sånn er det bare. Budstikka skal ikke opptre som en mamma på Kalvøya-cup.

jeg mente ikke den kampen spesiellt, min kommentar gjaldt alle kampene, og jeg synes det de skrev var fryktelig tynt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tottenhams jr. lag er det beste de har hatt på 20 år. Flere av spillerne har faktisk allerede debutert i PL

Det kan umulig stemme, hvor har du dette fra?

Ingen av dem har spilt Premier League kamper så vidt jeg kan huske,

men flere har sittet på benken

og noen fikk prøve seg i UEFA cupen nå i vinter (John Bostock, Ryan Mason, Jonathan Obika).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tottenhams jr. lag er det beste de har hatt på 20 år. Flere av spillerne har faktisk allerede debutert i PL

og noen fikk prøve seg i UEFA cupen nå i vinter (John Bostock, Ryan Mason, Jonathan Obika).

Det mener jeg også, er spent på svar. I "engelsk fotball" tråden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det mener jeg også, er spent på svar. I "engelsk fotball" tråden.

Sorry, mente UEFA-cupen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo scorede og innslupne. Et lag som taper 0-10 hver nesten hver kamp kan komme godt ut av statistikken ( så lenge de holder seg i toppdivisjonen)

Det får jeg ikke helt til å stemme.. Vil ikke det gi et vanvittig lavt tall? Og langt ned på rankingen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

(gjorda+insläppta mål per match):

Vi scoret denne sesongen 58 mål og slapp inn 24. 58 + 24 = 82. 82/26 = 3,16 mål pr kamp.

Scorede mål teller jo like mye som innslupne. 0-10 i hver kamp gir et snitt på 10 mål pr kamp. En 2-4 kamp gir like mye uttelling som 6-0.

Er det så vanskelig eller det jeg som bommer totalt?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi scoret denne sesongen 58 mål og slapp inn 24. 58 + 24 = 82. 82/26 = 3,16 mål pr kamp.

Scorede mål teller jo like mye som innslupne. 0-10 i hver kamp gir et snitt på 10 mål pr kamp. En 2-4 kamp gir like mye uttelling som 6-0.

Tenkte det var scorede mål i forhold til innslupne, hvis de regner hvor mange mål det blir begge veier når laget spiller er det litt merkelig.. Ikke brukbar statistikk ihvertfall.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte det var scorede mål i forhold til innslupne, hvis de regner hvor mange mål det blir begge veier når laget spiller er det litt merkelig.. Ikke brukbar statistikk ihvertfall.

Der røyk jobbmuligheten din i SSB.

Men det hadde vært morsomt med en sesong der vi scoret 3 ganger så mange mål som vi slapp inn.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Mediedekning
  • Opprett ny...