Haze 1 749 Del Skrevet 5. November 2009 Del Skrevet 5. November 2009 4. plass på web Stabæk har en strålende web som det er lett å finne frem på. Det nye damelaget er godtrepresentert og det er god info om det meste annet som skjer i klubben. Likevel er det mindre stoff å finne om A-laget. Historiedelen består fortsatt for det meste av tall, selv om hall of fame er et bra tiltak som kan utvikles. Har kanskje den tøffeste designen og totalt blir det veldig bra. Likevel forventer vi mer og tror at dette kan utvikles videre. Det kan nok utvikles, men ble vel i overkant innviklet da Alan ble valgt inn. Kredibilitet?? Hall of fame er i praksis nedlagt. Er nok dessverre ikke det, i og med at det er i Stabæk Fotballs regi, ikke i Stabæk Supports. Men det er klart; hvis interessen for HOF gradvis dør ut, vil vel Ingo skjønne at han pisker en død hest. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 5. November 2009 Del Skrevet 5. November 2009 Hall of fame er i praksis nedlagt. Er nok dessverre ikke det, i og med at det er i Stabæk Fotballs regi, ikke i Stabæk Supports. Men det er klart; hvis interessen for HOF gradvis dør ut, vil vel Ingo skjønne at han pisker en død hest. Det er selvfølgelig bare mitt personlige, ikke HOF-styrets offisielle, standpunkt. Men for meg er hvertfall HOF nedlagt. Og det med bare 3, verdige, medlemmer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 5. November 2009 Del Skrevet 5. November 2009 4. plass på webStabæk har en strålende web som det er lett å finne frem på. Det nye damelaget er godtrepresentert og det er god info om det meste annet som skjer i klubben. Likevel er det mindre stoff å finne om A-laget. Historiedelen består fortsatt for det meste av tall, selv om hall of fame er et bra tiltak som kan utvikles. Har kanskje den tøffeste designen og totalt blir det veldig bra. Likevel forventer vi mer og tror at dette kan utvikles videre. Ingo får korte ned litt på boken sin, og legge den ut på stabak.no, så har vi historiebiten på plass. Får vi i tillegg på plass fast kampanalyse før og etter kamp, samt et par oppdateringer fra a-laget i løpet av treningsuka burde det bli pallplass neste år Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Harry 583 Del Skrevet 7. November 2009 Del Skrevet 7. November 2009 Stem fram klubben din! http://www.dagbladet.no/2009/11/07/sport/k...bladet/8910829/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 678 Del Skrevet 8. November 2009 Del Skrevet 8. November 2009 Syns denne klikk-på-nettsidene-greia blir litt feil altså. Som noen har nevnt så har VIF og Skeid store fordeler med reklamer og annonser som linker til nettsidene fra store mediaaktører som bl.a. Nettavisen. Så har også RBK skodd seg på å ha annonseplass med bilder rett fra rbk.no i alle artikler som omhandler Rosenborg osv inne på vg.no! Har Stabæk noe lignende? Eller ligger vi faktisk på topp om disse klubbene med slike avtaler hadde blitt "disket"? Gallup for uke 44: http://rapp.tns-gallup.no/Default.aspx?aid=9072529 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
lams 36 Del Skrevet 8. November 2009 Del Skrevet 8. November 2009 Syns denne klikk-på-nettsidene-greia blir litt feil altså. Som noen har nevnt så har VIF og Skeid store fordeler med reklamer og annonser som linker til nettsidene fra store mediaaktører som bl.a. Nettavisen. Så har også RBK skodd seg på å ha annonseplass med bilder rett fra rbk.no i alle artikler som omhandler Rosenborg osv inne på vg.no! Har Stabæk noe lignende? Eller ligger vi faktisk på topp om disse klubbene med slike avtaler hadde blitt "disket"? Gallup for uke 44: http://rapp.tns-gallup.no/Default.aspx?aid=9072529 Enig. På en måte er det jo positivt at klubbene får incentiver til å markedsføre produktet sitt på nettet, at tilhengere får bedre nettsider å forholde seg til - men denne typen konkurranser lurer fotballklubbene med på enda en nå-må-vi-kjøre-på-og-bruke-mest-mulig-for-å-vinne-potten-mentalitet som ender opp i oppblåste infoavdelinger rundt om i klubb-Norge. Legg til sleipe triks og trafikkdoping og urettferdig fordeling av midlene til slutt, så bør det ende i en konklusjon om at opplegget må revurderes. Hva om man heller setter minstemålskrav for å få en andel av en totalpott? Sjekkliste på hva nettsidene bør oppfylle og gi av tilbud - og at klubbene som investerer i slikt får litt tilbake igjen av investeringen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 8. November 2009 (endret) Del Skrevet 8. November 2009 (endret) Hva om man heller setter minstemålskrav for å få en andel av en totalpott? Sjekkliste på hva nettsidene bør oppfylle og gi av tilbud - og at klubbene som investerer i slikt får litt tilbake igjen av investeringen? Det blir en subjektiv vurdering, og som alltid blir det noen som klager på de og. Endret 8. November 2009 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 12. November 2009 Del Skrevet 12. November 2009 Einar Schultz slutter som daglig leder i Stabæk Fotball AS: http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle271744.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 500 Del Skrevet 12. November 2009 Del Skrevet 12. November 2009 Einar Schultz slutter som daglig leder i Stabæk Fotball AS: http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle271744.ece Og inn skal det komme en selgertype... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 12. November 2009 Del Skrevet 12. November 2009 Lederintervju av avtroppende sjef i Norske Skog Christian Rynning-Tønnesen. - Foretrekker å se Stabæk-kamp med gutta VIP-losje i Spektrum, Operaen eller på Ullevål? - Jeg liker både konserter, musikk og fotball, men det jeg foretrekker er å sitte med gutta og se Stabæk-kamper. Så Ullevål velger jeg kun om det er Stabæk som spiller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Harry 583 Del Skrevet 19. November 2009 Del Skrevet 19. November 2009 Stabæk er i ferd med å bli en ny folkeklubb. http://www.dagbladet.no/2009/11/19/sport/k...stabek/9110714/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 1 992 Del Skrevet 19. November 2009 Del Skrevet 19. November 2009 Stabæk er i ferd med å bli en ny folkeklubb. http://www.dagbladet.no/2009/11/19/sport/k...stabek/9110714/ Faen så teit dette "Klubben i mitt hjerte" greiene er. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 19. November 2009 Del Skrevet 19. November 2009 Stabæk er i ferd med å bli en ny folkeklubb. http://www.dagbladet.no/2009/11/19/sport/k...stabek/9110714/ Faen så teit dette "Klubben i mitt hjerte" greiene er. Enig, men det er digg å slå Enga. Alltid Uansett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 19. November 2009 Del Skrevet 19. November 2009 Stabæk er i ferd med å bli en ny folkeklubb. http://www.dagbladet.no/2009/11/19/sport/k...stabek/9110714/ Faen så teit dette "Klubben i mitt hjerte" greiene er. Enda verre blir det av at vi kjører gigareklame på den offisielle forsiden til klubben. Dolly Parton-musikkvideo i pausen blir kanskje det neste? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 19. November 2009 Del Skrevet 19. November 2009 Klager man bare for å klage eller? Det er da vitterlig valgfritt å stemme i denne "konkurransen" I tillegg gir den gratis reklame. Ser ikke helt grunnen til å klage på dette.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 1 992 Del Skrevet 19. November 2009 Del Skrevet 19. November 2009 Klager man bare for å klage eller? Det er da vitterlig valgfritt å stemme i denne "konkurransen" Klager ikke jeg, sier bare at jeg synes hele greia er skikkelig dust. Trykk i vei og vi er liksom mest populære? Teit. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 401 Del Skrevet 19. November 2009 Del Skrevet 19. November 2009 Klager man bare for å klage eller? Det er da vitterlig valgfritt å stemme i denne "konkurransen" Klager ikke jeg, sier bare at jeg synes hele greia er skikkelig dust. Trykk i vei og vi er liksom mest populære? Teit. Poll er jo en fin måte å bruke for å finne ut hva folk liker. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Harry 583 Del Skrevet 19. November 2009 Del Skrevet 19. November 2009 Stabæk er i ferd med å bli en ny folkeklubb. http://www.dagbladet.no/2009/11/19/sport/k...stabek/9110714/ Faen så teit dette "Klubben i mitt hjerte" greiene er. Enda verre blir det av at vi kjører gigareklame på den offisielle forsiden til klubben. Dolly Parton-musikkvideo i pausen blir kanskje det neste? Hva er feil med Dolly Parton? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maan95 199 Del Skrevet 19. November 2009 (endret) Del Skrevet 19. November 2009 (endret) Lederintervju av avtroppende sjef i Norske Skog Christian Rynning-Tønnesen.- Foretrekker å se Stabæk-kamp med gutta VIP-losje i Spektrum, Operaen eller på Ullevål? - Jeg liker både konserter, musikk og fotball, men det jeg foretrekker er å sitte med gutta og se Stabæk-kamper. Så Ullevål velger jeg kun om det er Stabæk som spiller. Sønnen hans har sesongkort i SS og står med meg hver kamp. De bor jo tross alt på Jar. Man kan vel ikke forvente noe annet enn at de heier på Stabæk. Endret 19. November 2009 av Maan95 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 19. November 2009 Del Skrevet 19. November 2009 Klager man bare for å klage eller? Det er da vitterlig valgfritt å stemme i denne "konkurransen" I tillegg gir den gratis reklame. Ser ikke helt grunnen til å klage på dette.... Helt riktig. Østlandssendinga ringte nå og vil ha et intervju om Stabæk Supports vekst i dagens sending. Kommer ca kl 17.20. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 19. November 2009 Del Skrevet 19. November 2009 Klager man bare for å klage eller? Det er da vitterlig valgfritt å stemme i denne "konkurransen" I tillegg gir den gratis reklame. Ser ikke helt grunnen til å klage på dette.... Helt riktig. Østlandssendinga ringte nå og vil ha et intervju om Stabæk Supports vekst i dagens sending. Kommer ca kl 17.20. Husk å presisere at fra neste år er ikke kvinner tillatt. De har jo ikke noe på fotballkamp å gjøre,. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 500 Del Skrevet 19. November 2009 Del Skrevet 19. November 2009 Klager man bare for å klage eller? Det er da vitterlig valgfritt å stemme i denne "konkurransen" I tillegg gir den gratis reklame. Ser ikke helt grunnen til å klage på dette.... Helt riktig. Østlandssendinga ringte nå og vil ha et intervju om Stabæk Supports vekst i dagens sending. Kommer ca kl 17.20. Husk å presisere at fra neste år er ikke kvinner tillatt. De har jo ikke noe på fotballkamp å gjøre,. Og ingen homser, eller folk med ugifte foreldre! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 19. November 2009 Del Skrevet 19. November 2009 Klager man bare for å klage eller? Det er da vitterlig valgfritt å stemme i denne "konkurransen" I tillegg gir den gratis reklame. Ser ikke helt grunnen til å klage på dette.... Helt riktig. Østlandssendinga ringte nå og vil ha et intervju om Stabæk Supports vekst i dagens sending. Kommer ca kl 17.20. Husk å presisere at fra neste år er ikke kvinner tillatt. De har jo ikke noe på fotballkamp å gjøre,. Og ingen homser, eller folk med ugifte foreldre! Var det ikke noe med unger også... og bønder og fattigfolk! Og med det takker jeg for hjelpen fra styret. Om det finnes andre som har konstruktive forslag mottas de med takk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 075 Del Skrevet 19. November 2009 Del Skrevet 19. November 2009 Se hva som skjer når jeg ikke er der og passer på! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 22. November 2009 Del Skrevet 22. November 2009 Kraftig skyts fra ss.no Og det må sies å være en helt korrekt dosering... Men poenget drukner som vanlig i eder og galle... Enig. Jeg synes Stabæk Satyren bør ta inn over seg at de assosieres med Stabæk, selv om det er en uavhengig side, ikke minst fordi Stabæk er en del av navnet. Av den grunn kan det være på sin plass å vurdere litt nøyere om det er nødvendig å sparke i alle retninger for å kritisere behandlingen av bortesupporterne. Jeg mener SS fortjener trampeklapp for artikkelen sin. At de går dypt inn i saken gjør det bare til god journalistikk. En voldsutøvende eks politimann som sikkerhetsansvarlig er det samme som å ansette en pedofil til å passe på ungene... En kanonartikkel av SS.no! Særlig imponerende er det at dere faktisk gadd å både google og søke på skattelistene. Nok en gang cred til satyren fra min side! Det er nok mange som har en medfølelese med denne Waters etter at han nå er oppsagt i FFK Det positive er at han nå kan egne seg til ponni oppdrett på heltid heldig grisen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 22. November 2009 Del Skrevet 22. November 2009 Gammel mann som liker å ta på folk, ponnier og små jenter.. vet ikke om dette er en god kombinasjon jeg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chriss 16 Del Skrevet 22. November 2009 (endret) Del Skrevet 22. November 2009 (endret) Glem det Endret 22. November 2009 av Chriss Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 24. November 2009 (endret) Del Skrevet 24. November 2009 (endret) PFU klagen behandles straks på www.journalisten.no. Og jeg må i årets viktigiste jobbmøte... Klagebehandlingen begynner nå, på http://www.journalisten.no/video/ustream Interessant, innledningsvis diskuteres det inhabilitet da en av medlemmene er Stabæksupporter. Endret 24. November 2009 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 140 Del Skrevet 24. November 2009 Del Skrevet 24. November 2009 Svenske såpeopraer og jerngardiner er hett tema! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Harry 583 Del Skrevet 25. November 2009 Del Skrevet 25. November 2009 Uefa gransker Stabæk-seier http://www.dagbladet.no/2009/11/25/sport/f...stabek/9202131/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå