erikbeut 56 Del Skrevet 4. April 2010 Del Skrevet 4. April 2010 Ikke dårlig, Stabæk Support på Tv2sporten, angående sponsing av Chicksa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 5. April 2010 Del Skrevet 5. April 2010 Dette er jo helt fantastisk PR for Stabæk Support. Aldri har vel noen fått makan til gratisreklame og visning av navn og logo på riksdekkende TV? Dritbra, Albert! Se TV2-innslaget her Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 5. April 2010 Del Skrevet 5. April 2010 Dette er jo helt fantastisk PR for Stabæk Support. Aldri har vel noen fått makan til gratisreklame og visning av navn og logo på riksdekkende TV? Dritbra, Albert! Se TV2-innslaget her Fantastisk! Gleder meg til kampene i dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 11. April 2010 Del Skrevet 11. April 2010 http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article165921.ece Huff Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 13. April 2010 Del Skrevet 13. April 2010 Av de norske unge talenter har vi: 2 av 10 http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article166298.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marius 500 Del Skrevet 13. April 2010 Del Skrevet 13. April 2010 Der burde Torstein Andersen Aase vært, bare synd skaden har gjort at aftenpostens utsendte ikke har fått det med seg.Ser at venstrebacken jeg har snakket varmt om ved flere anledninger befinner seg på en respektabel åttendeplass. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 13. April 2010 Del Skrevet 13. April 2010 Der burde Torstein Andersen Aase vært, bare synd skaden har gjort at aftenpostens utsendte ikke har fått det med seg.Ser at venstrebacken jeg har snakket varmt om ved flere anledninger befinner seg på en respektabel åttendeplass. Tror ikke Torstein er klar for denne listen riktig ennå. Den består jo av spillere som spiller mer eller mindre fast på sine respektive lag. Til neste år, derimot. Da er Torstein på toppen av listen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marius 500 Del Skrevet 14. April 2010 Del Skrevet 14. April 2010 Tror ikke Torstein er klar for denne listen riktig ennå. Den består jo av spillere som spiller mer eller mindre fast på sine respektive lag. Til neste år, derimot. Da er Torstein på toppen av listen. Poenget mitt var vel at en skadefri Torstein i toppform fort kunne ha utkonkurrert Andersson som spissmakker til Daniel VPG sitt fravær, og da hadde han hatt samme premisser som Markus Henriksen på 3. for å snike seg inn på Aftenpostens liste. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 17. April 2010 (endret) Del Skrevet 17. April 2010 (endret) Når er disse guttene tilbake? http://www.budstikka...elvik-1.5173911 Skjelvik har vel potensial til en del hår, men det har kanskje ikke kommet lemger enn til under armene? http://msn.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/mix-de-med-haar-paa-brystet-maa-score-3185440.html Endret 17. April 2010 av fantomet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
VicViper 189 Del Skrevet 17. April 2010 Del Skrevet 17. April 2010 http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article166760.ece STABÆK: Gjermund Baklien Skaar, fungerende leder i Stabæk Support..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 17. April 2010 Del Skrevet 17. April 2010 http://fotball.aften...ticle166760.ece STABÆK: Gjermund Baklien Skaar, fungerende leder i Stabæk Support..... Han er en snik... Han er nestleder i Stabæk Support, og fungerer som leder når jeg er i utlandet. Det er jeg ikke, slik at han er ikke fungerende leder. Gjermund ble tydeligvis oppringt av samme journalist som måtte ringe ham opp sist jeg var ute å reiste, og trodde at det med "fungerende" var noe permanent (som RBK hadde i fjor da talsmannen ble avsatt etter en mindre heldig uttalelse, og en annen fungerte resten av sesongen). For de geniale spørsmålene som journalister ofte velger å stille supportere, gidder vi ikke være så nøye på hvem som svarer. Men når det gjelder viktige spørsmål ("hva mente dere med det banneret" osv) har vi en klar mediestrategi (og den er: Albert svarer....) 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 17. April 2010 (endret) Del Skrevet 17. April 2010 (endret) http://fotball.aften...ticle166760.ece STABÆK: Gjermund Baklien Skaar, fungerende leder i Stabæk Support..... Han er en snik... Han er nestleder i Stabæk Support, og fungerer som leder når jeg er i utlandet. Det er jeg ikke, slik at han er ikke fungerende leder. Gjermund ble tydeligvis oppringt av samme journalist som måtte ringe ham opp sist jeg var ute å reiste, og trodde at det med "fungerende" var noe permanent (som RBK hadde i fjor da talsmannen ble avsatt etter en mindre heldig uttalelse, og en annen fungerte resten av sesongen). For de geniale spørsmålene som journalister ofte velger å stille supportere, gidder vi ikke være så nøye på hvem som svarer. Men når det gjelder viktige spørsmål ("hva mente dere med det banneret" osv) har vi en klar mediestrategi (og den er: Albert svarer....) Gid man hadde samme forståelse av hvem som burde skrive referater og inngå økonomiske avtaler i hundretusenkronersklassen. Endret 17. April 2010 av fantomet 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 17. April 2010 Del Skrevet 17. April 2010 Gid man hadde samme forståelse av hvem som burde skrive referater og inngå økonomiske avtaler i hundretusenkronersklassen. Det er også mitt ansvar. (Nå skrev ikke jeg det aktuelle referatet, men burde ha sett at det var en uklar setning). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
erikbeut 56 Del Skrevet 17. April 2010 Del Skrevet 17. April 2010 Bare Egil var på Tv2sporten og sang sangen innkast til Stabæk. Drit bra sang forresten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 18. April 2010 Del Skrevet 18. April 2010 http://fotball.aften...ticle166760.ece STABÆK: Gjermund Baklien Skaar, fungerende leder i Stabæk Support..... Han er en snik... Han er nestleder i Stabæk Support, og fungerer som leder når jeg er i utlandet. Det er jeg ikke, slik at han er ikke fungerende leder. Gjermund ble tydeligvis oppringt av samme journalist som måtte ringe ham opp sist jeg var ute å reiste, og trodde at det med "fungerende" var noe permanent (som RBK hadde i fjor da talsmannen ble avsatt etter en mindre heldig uttalelse, og en annen fungerte resten av sesongen). For de geniale spørsmålene som journalister ofte velger å stille supportere, gidder vi ikke være så nøye på hvem som svarer. Men når det gjelder viktige spørsmål ("hva mente dere med det banneret" osv) har vi en klar mediestrategi (og den er: Albert svarer....) Hehe, beklager det Albert, duden ringte mens jeg var i sprang mellom to møter og presenterte seg ikke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 22. April 2010 Del Skrevet 22. April 2010 http://www.tv2.no/play/sport/fotball/c2/siste/?progId=420087 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 26. April 2010 (endret) Del Skrevet 26. April 2010 (endret) I min blogg som også var i kampprogrammet til Hønefosskampen, skriver jeg følgende: Etter at en syttenåring var uthengt som om han var en krigsforbryter foran hele nasjonen, klaget vi TV2 inn for Pressens Faglige Utvalg (PFU), og fikk medhold . At TV2 har vist innslaget på sin betalkanal flere ganger etter dommen i PFU viser kanskje en viss arroganse overfor sitt eget etiske utvalg, som TV2 faktisk leder. Hyggelig nok har TV2 lest bloggen min, og sportsredaktør i TV2 Sporten, Vegard Jansen Hagen, har kontaktet meg.Han skriver: Via bloggen din er jeg blitt oppmerksom på at vi i TV 2 Sporten fortsatt viser bildene av den unge "myntkasteren" og de påfølgende diskusjonene rundt dette i diverse oppsummeringsprogram på TV 2 Sport. Det er naturligvis ikke akseptabelt og vi har umiddelbart tatt affære for å sørge for å få dette fjernet. (...) På vegne av TV 2 Sporten kan jeg bare beklage den uproffe mangelen på oversikt og tilstrekkelige tiltak for å få dette fjernet. Det handler ikke om arroganse, men om et svikt i rutiner. Og det må vi bare jobbe hardt for at ikke skal gjenta seg. Ansvaret er mitt. Lykke til videre med sesongen for Stabæk Support. Dere har på svært kort tid bygget en tribunekultur som vekker begeistring. Fortsett det gode arbeidet og del gjerne vår beklagelse med supporterklubben. Vi ønsker det aller beste forhold til så aktive, oppegående og engasjerende supportermiljø som Stabæk Support. Endret 26. April 2010 av Albert 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 26. April 2010 Del Skrevet 26. April 2010 Det der var jo rett og slett rørende. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rusle 121 Del Skrevet 26. April 2010 Del Skrevet 26. April 2010 kult Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 26. April 2010 (endret) Del Skrevet 26. April 2010 (endret) I min blogg som også var i kampprogrammet til Hønefosskampen, skriver jeg følgende: Etter at en syttenåring var uthengt som om han var en krigsforbryter foran hele nasjonen, klaget vi TV2 inn for Pressens Faglige Utvalg (PFU), og fikk medhold . At TV2 har vist innslaget på sin betalkanal flere ganger etter dommen i PFU viser kanskje en viss arroganse overfor sitt eget etiske utvalg, som TV2 faktisk leder. Hyggelig nok har TV2 lest bloggen min, og sportsredaktør i TV2 Sporten, Vegard Jansen Hagen, har kontaktet meg. Han skriver: Via bloggen din er jeg blitt oppmerksom på at vi i TV 2 Sporten fortsatt viser bildene av den unge "myntkasteren" og de påfølgende diskusjonene rundt dette i diverse oppsummeringsprogram på TV 2 Sport. Det er naturligvis ikke akseptabelt og vi har umiddelbart tatt affære for å sørge for å få dette fjernet. (...) På vegne av TV 2 Sporten kan jeg bare beklage den uproffe mangelen på oversikt og tilstrekkelige tiltak for å få dette fjernet. Det handler ikke om arroganse, men om et svikt i rutiner. Og det må vi bare jobbe hardt for at ikke skal gjenta seg. Ansvaret er mitt. Lykke til videre med sesongen for Stabæk Support. Dere har på svært kort tid bygget en tribunekultur som vekker begeistring. Fortsett det gode arbeidet og del gjerne vår beklagelse med supporterklubben. Vi ønsker det aller beste forhold til så aktive, oppegående og engasjerende supportermiljø som Stabæk Support. Flott! Ble utrolig glad når du tok det opp i bloggen din på stabak.no. Har inntil nylig sett klippet igjen på TV2 Sport. Utrolig hyggelig å se svaret fra TV2. Det kom overraskende, men på en måte var det også på sin plass. Uansett, creds til TV2. Stå på Albert! Endret 26. April 2010 av Jan Fredrik 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 4. Mai 2010 Del Skrevet 4. Mai 2010 Skal granske skadeproblematikken Kanskje ta en runde på kosthold og holdninger til trening og? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 9. Mai 2010 Del Skrevet 9. Mai 2010 Lars Bohinen i innledningen til fotballekstra: Tromsø kjeder oss på toppen av tabellen, og det gleder oss at Stabæk har funnet tilbake til pasningsspillet sitt 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
helehus 114 Del Skrevet 9. Juni 2010 Del Skrevet 9. Juni 2010 Herregud, så pinlig dårlig cup-sendingene til NRK er. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dennis Iliohans leggskinn 33 Del Skrevet 9. Juni 2010 Del Skrevet 9. Juni 2010 Herregud, så pinlig dårlig cup-sendingene til NRK er. Intervju med Helge Hammelow Berg i stedet for å vise målene fra kampen, helt håpløst. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 15. Juni 2010 Del Skrevet 15. Juni 2010 Jørgen Roll gir seg i Stabæk: http://www.budstikka.no/sport/stab-k/jorgen-roll-forlater-stabek-1.5384612 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 6. Juli 2010 Del Skrevet 6. Juli 2010 uefa.com Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forza Stabæk 918 Del Skrevet 20. Juli 2010 Del Skrevet 20. Juli 2010 Synes det lekker som en sil fra Stabæk om dagen... Er ikke vant med at såpass mange interne konflikter havner i media fra tidligere.. Noen spess grunn til at dette "problemet" eller hva man skal kalle det, dukker opp..? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 20. Juli 2010 Del Skrevet 20. Juli 2010 Synes det lekker som en sil fra Stabæk om dagen... Er ikke vant med at såpass mange interne konflikter havner i media fra tidligere.. Noen spess grunn til at dette "problemet" eller hva man skal kalle det, dukker opp..? Hepp, Agurktider @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 16. August 2010 (endret) Del Skrevet 16. August 2010 (endret) Litt skryt i siste avsnitt ang overganger Endret 16. August 2010 av Håvard Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 25. August 2010 Del Skrevet 25. August 2010 Gratulerer Stabæklars! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå