Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 22. November 2011 Del Skrevet 22. November 2011 Slapp synsing.Merke tmeg at de så en stor konflikt mellom klubb og supportere. Da kan man jo lure på hvor mye annet av det de hevdet som er riktig..... Ikke noe nytt nei... Bengt Eriksen dømmer oss nord og ned. En tafatt Beslvik. De prøver også skape splid mellom supportere og klubb. Håper alle Blaa blir inspirert av dette og Johan Anderssons "spådom" til å gi all støtte til klubben fremover. Vi skal overleve i Tippeligaen på Nadderud neste sesong. Gi kapteinsbindet til Mix. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 22. November 2011 Del Skrevet 22. November 2011 NFF. Er det muuulig? http://www.budstikka...traff-1.6623059 De har jo æresskjelt ham. Før ... ditt og datt... Hvem har da skadet hvems anseelse? Burde T.H. gå til søksmål andre veien? Han må da vinne hvis han ikke går ut for høyt. Enig. Flaut av Påtalenemnda og deres "bråkjekke" leder. Ta gjerne med TV2 i søksmålet... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fredfred 4 Del Skrevet 23. November 2011 (endret) Del Skrevet 23. November 2011 (endret) http://www.tv2.no/sp...ek-3643779.html At Haris, Ondo og JKL blir sendt vekk fra oss er ikke overaskende, men Aase, Gromstad og JK er kjipt. Gromstad er som P7 sier for meg et kommende kapteinsemne, Hammer og Gromstad er jo et fremtidsrettet og spennende stopperpar. JK betyr mye for stabæk på mange omerådet og måter og Aase kan bli vår en (billig) spiller med potensiale på topp(regner med at det ikke er mange trenere som vil ha han på kant sånn som JL) Endret 23. November 2011 av fredfred Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 23. November 2011 (endret) Del Skrevet 23. November 2011 (endret) Intet mindre enn en skandale dersom vi kvitter oss med Gromstad og Aase. Forsåvidt også Jon Knudsen, selv om det er forstålig ut fra lønnsnivå. Blir dette en realitet mister jeg all tillit til klubbledelsen og vil vurdere sterkt å droppe sesongkort neste sesong. Smertegrensen er snart nådd hva idiotiske vurderinger fra klubbledelsen angår. Kan ikke fatte og begripe hvordan de har tenkt å spare penger på dette heller. Flere av de som nevnes ligger på et lønnsnivå som ikke er noe over det man må regne med for habile Tippeliga-spillere, og det finnes flere andre klubber som klarer å holde seg med slike spillere på et budsjett på samme nivå som det sies at vi skal ha neste sesong. Inge André Olsen må vekk før han raserer restene av det han ennå ikke har ødelagt. Det han tjener dekker vel dessuten utgiftene knyttet til et par av disse spillerne. Ingo, ta affære! Edit: Det ville forresten vært interessant å se hvilke spillere Spiller AS har kjøpt rettigheter til for å sammenligne med hvilke spillere som nå vurderes å ha et videresalgspotensiale og hvilke som bare skal sies opp. Endret 23. November 2011 av Perfect 7 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 23. November 2011 Del Skrevet 23. November 2011 Enig med Perfect7! Fullstendig vanvittig å kvitte seg med Gromstad! Aase er jeg mer usikker på, men i den situasjonen vi er i tror jeg også han burde fått bli. For Jon sin del er det bare veldig trist, men å la han fortsette med den lønna han har nå kan umulig fungere. Dette virker bare fullstendig desperat.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Del Skrevet 23. November 2011 Del Skrevet 23. November 2011 Hva er dealen med kontrakten til Gromstad? Har han bonus på 1 mill for 25 spilte tippeligakamper eller hur? Vår overlegent beste midtstopper. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 23. November 2011 (endret) Del Skrevet 23. November 2011 (endret) Aase er jeg mer usikker på, men i den situasjonen vi er i tror jeg også han burde fått bli. Aase er et større fotballtalent enn Hammer, Gromstad og Hedenstad. Garantert. Han har trengt denne sesongen for å komme tilbake i normal trening og legge skadene og frykten for tilbakevendene symptomer bak seg. Med en trener som bruker han riktig blir han garantert en solid Tippeliga-spiss i 10-15 år fremover. De første tegnene på det synes jeg vi har fått allerede: de siste to innhoppene hans har vært veldig oppløftende og han har faktisk hevet laget og vært en av de beste på banen når han har kommet innpå. Det må legges press på ledelsen på medlemsmøtet med klare krav om at IAO trekker seg. Etter mitt syn begynner det å bli klart at hans avgang er avgjørende for klubbens fremtid. Han har allerede kjørt omdømmet i dass med svindlertriksene sine. Han må vekk før han går løs på spillerstallen også. Endret 23. November 2011 av Perfect 7 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kane 129 Del Skrevet 23. November 2011 (endret) Del Skrevet 23. November 2011 (endret) Både JKL og JK? – Er vi SÅ godt skodd mer gode keepere iegne rekker? Var jo ikke lenge siden keepertreneren var reserve…. JK erantagelig heller ikke uvillig til å diskutere både lønn og bidrag i klubbutover vanlig "spillertid". Verdien av 37-åring er stor i Stabæk, men ikke såmange som vil kjøpe – kanskje? Harris og Ondo har vel ikke innfridd – i hvert fall ikke i kamp, men siden jegikke har vært på treninger, så kan jeg ikke uttale meg om bidraget der…. Gromstad og Aase er vel akkurat sånne spillere vi MÅ ha? Unge, lovende, og antagelig ikke så altfor stor lønn, men samtidig så har de vært med en stund oger litt mer enn "kjent med nivået" på hva som skal til i Tippeligaen, slik at dekan være med å ta mer ansvar når det går litt i mot – som jeg frykter det vilgjøre litt i 2012… Virker som om panikken har tatt totalt overhånd….. Endret 23. November 2011 av Kane Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 23. November 2011 Del Skrevet 23. November 2011 Her følger stb lover og regler. Om noen av disse spillerne sier seg villige til store lønnsreduksjoner vil det bedre klubbens økonomi, og bakgrunnen for oppsigelsene bortfaller. Tenk dere om to ganger før dere lirer av dere eder og galle om klubben nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 23. November 2011 Del Skrevet 23. November 2011 Hva faen er det som skjer med klubben vår... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anette 238 Del Skrevet 23. November 2011 Del Skrevet 23. November 2011 Får håpe vi får noe svar på dette i kveld!!! Syns de skal ha noen veldig gode grunner, for hvem f... Skal stå i mål neste år. IA eller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 23. November 2011 Del Skrevet 23. November 2011 Klart man må sørge for å beholde unggutta, med mindre man får solgt dem. Ingen av de skal bare kuttes fri. Vi har seks spillere født på 90-tallet. Disse pluss Gromstad bør vi søke å beholde, med mindre vi får solgt dem. De har lav lønn, og mange av dem er nok ganske klubbtro. At vi ser oss nødt til å kvitte oss med eldre "leiesoldater" som ikke har innfridd, eller dyre spillere uavhengig av kvalitet har jeg langt større forståelse for. Å påpeke noe slikt må være innenfor hva man kan kreve av en oppegående sportslig ledelse (som jeg forutsetter at vi har). Hva gjelder keeperene, klart vi har lyst til å beholde i det minste Knudsen. Klubbspiller de luxe. Men hvor mye koster han og hvor mye er han villig til å gå ned i lønn? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 23. November 2011 Del Skrevet 23. November 2011 Her følger stb lover og regler. Om noen av disse spillerne sier seg villige til store lønnsreduksjoner vil det bedre klubbens økonomi, og bakgrunnen for oppsigelsene bortfaller. Tenk dere om to ganger før dere lirer av dere eder og galle om klubben nå. Du pleide å være kritisk til det meste, men har blitt skikkelig tøffel etter at Ingo snakket litt strengt til deg for en tid tilbake. Tror du forresten det er mye velvilje å hente i forhandlinger med spillerne etter at de føler seg dårlig behandlet med mangelfull informasjon om hvilke prosesser klubben er igang med? Er det noe i historien som tilsier at IAO har lett for å komme i konflikt med spillere, være dårlig på personalbehandling og stå bak tvilsomme kontrakter og avtaler? Er det noe over hodet som tyder på at IAO ikke er en stort belastning for klubben? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 23. November 2011 Del Skrevet 23. November 2011 Her tror jeg ledelsen kun gjør jobben sin i en svært vanskelig situasjon. Alle visste jo at Nadderud kunne bli en realitet og at klubben i en sånn situasjon må kutte drastisk på alle fronter. Jeg tipper det ikke er rom for lønninger over 350-400’ neste år og at de som ikke godtar det får lov til å finne seg nye arbeidsgivere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fredfred 4 Del Skrevet 23. November 2011 (endret) Del Skrevet 23. November 2011 (endret) Helt på tryne at Gromstad og Aase er av de som har fått oppsigelsesvarsel. Hva skal vi bygge den nye fremtiden på da? Må bruke de unge gode spillere vi har som ikke har en veldighøy lønn. Virker jo helt borti natta dette. Jeg mener at Gromstad er av de beste forsvarspillerne vi har. Og Aase som vi har brukt så mye tid og ressurser på å uvikle, og få tilbake fra skader slik at han skal bli får klare spiss i lang tid fremover. Skjønner ikke hvordan dette kan begrunnes, Gromstad og Aase er da langt fra de med høyest lønn vell? Og gi bort 2 norske unge spillere med 10 år igjen som gode tippeligaspillere virker jo helt vilt. MMS sier jo klar og tydelig i intervjuet med tv2t at spillerne er "forbannet " og at de som styrer dette i klubben har vist "mangel på respekt" osv Dette er bare forjævlig alt sammen. :( Endret 23. November 2011 av fredfred Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fredfred 4 Del Skrevet 23. November 2011 (endret) Del Skrevet 23. November 2011 (endret) slettet Endret 23. November 2011 av fredfred Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stabæk!! 0 Del Skrevet 23. November 2011 Del Skrevet 23. November 2011 Hveem skal være keeper? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 635 Del Skrevet 23. November 2011 Del Skrevet 23. November 2011 Med andre er følgende klare for neste år: Bjarni, Stengel, Brustad, Benjaminsen og Hammer? Trekker man fra Bosmann-spillere samt Mix og Hedenstad som vurderes solgt er det vel disse vi da står igjen med? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSeier 83 Del Skrevet 23. November 2011 Del Skrevet 23. November 2011 Hveem skal være keeper? Om det ikke hentes noen ny blir det vel å bruke de vi har. Pål Albertsen og Johannes Bødtker. Men om både JKL og JK virkelig drar, regner jeg med at det hentes en ny billigkeeper. Men det vet vi jo ikke sikkert.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 23. November 2011 Del Skrevet 23. November 2011 Til Alzheimer: Vi får absolutt håpe klubben vår følger loven i denne nedskjæringen. Men hvorvidt de faktisk gjør det gjenstår å se. Dessuten kan tariffavtalen også være avgjørende for hvilket stillingsvern den enkelte spiller har. Jeg vet av erfaring at det kan ta lang tid å få en rettslig avklaring på slike ting. Normalt har man krav på å stå i stilling til dette er avklart. Det kan koste klubben dyrt. Det samme kan advokater gjøre. Taper klubben må de normalt også betale motpartens advokater. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 23. November 2011 Del Skrevet 23. November 2011 Her følger stb lover og regler. Om noen av disse spillerne sier seg villige til store lønnsreduksjoner vil det bedre klubbens økonomi, og bakgrunnen for oppsigelsene bortfaller. Tenk dere om to ganger før dere lirer av dere eder og galle om klubben nå. Du pleide å være kritisk til det meste, men har blitt skikkelig tøffel etter at Ingo snakket litt strengt til deg for en tid tilbake. Tror du forresten det er mye velvilje å hente i forhandlinger med spillerne etter at de føler seg dårlig behandlet med mangelfull informasjon om hvilke prosesser klubben er igang med? Er det noe i historien som tilsier at IAO har lett for å komme i konflikt med spillere, være dårlig på personalbehandling og stå bak tvilsomme kontrakter og avtaler? Er det noe over hodet som tyder på at IAO ikke er en stort belastning for klubben? Det jeg dissa Stb for var at de ikke innså økonomiske realiteter og budsjetterte nærmest med seriegull hvert år. Når klubben endelig setter tæring etter næring kan jeg selvsagt ikke klage på klubben. Til forskjell fra enkelte andre på forumet som klager uansett, så har jeg et mål for klubben: best og størst mulig på sikt. Nå er det krise, og vi kan ikke håndtere den som PIIGS-landene har gjort. Når det gjelder spillere skal vi ikke overvurdere problemet. I tippeligaen har alle troppene ca 20 i A-troppen, hvorav 11 får spille. Det betyr at det sitter 9 til dels meget gode spillere på benken, spillere som ønsker seg spilletid og som ikke nødvendigvis koster mye penger, og som slett ikke nødvendigvis er så mye dårligere enn de spillerne vi nå mister og de spillerne vi KANSKJE mister. Noen av disse benkevarmerne er faktisk bedre enn de spillerne vi snakker om. Stabæk kan friste med tillit, utviklingsmuligheter og spilletid i spillernes primærposisjoner som ingen annen ANERKJENT klubb i tippeligaen kan. Nå må vi se MULIGHETER, ikke fokusere på problemer. Se hvor bra Mix ble da han fikk plass på sentral midtbane i stedet for å være høyrekant. Sutringa her har INGENTING for seg. Vi har ikke noe valg, men mindre noen gidder å vinne i lotto og donere gevinsten til Stb. Dette er livets realiteter. Stabæk gjør nå det beste mulige ut av en svært vanskelig situasjon. Når spillerne utrolig nok ikke har fått med seg den økonomiske virkeligheten klubben lever i er det like greit at vi ikke opptrer superentusiastisk. Jeg kjenner ikke IAO mer enn at jeg har snakket fotball og barn med ham svært mange ganger, og han passer på ingen måte til det fiendebildet du og andre forsøker å lage av ham. Tvert i mot er mitt inntrykk av ham som en sympatisk kar med høy intelligens og sosial kompetanse. At supernegative Mike Kjølø svirrer rundt og sprer eder og galle om alt og alle i ledelsen fordi han selv fikk en ufortjent og dårlig avskjed med klubben kan vi ikke la oss påvirke av. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 23. November 2011 Del Skrevet 23. November 2011 Til Alzheimer: Vi får absolutt håpe klubben vår følger loven i denne nedskjæringen. Men hvorvidt de faktisk gjør det gjenstår å se. Dessuten kan tariffavtalen også være avgjørende for hvilket stillingsvern den enkelte spiller har. Jeg vet av erfaring at det kan ta lang tid å få en rettslig avklaring på slike ting. Normalt har man krav på å stå i stilling til dette er avklart. Det kan koste klubben dyrt. Det samme kan advokater gjøre. Taper klubben må de normalt også betale motpartens advokater. Tariffavtale? Det finnes ingen tariffavtaler for fotballspillere. De har individuelle tidsbegrensede ansettelsesavtaler, mange av dem delvis bonusbasert. Men du har rett i at om noen kranglefanter går urettmessig til sak kan de ødelegge for klubben ved å bli værende som parasitter på klubben til oppsigelsen er avklart. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 23. November 2011 Del Skrevet 23. November 2011 Og så kan det legges til at Stabæk ikke kan trylle penger og at spillerne for en stor del har vært skjermet .Administraitivt ansatte har fått permisjoner og oppsigelser. Når klubben nå må halvere budsjettet sitt er det vanskelig å tenke at det ikke også må ramme spillere.. Sånn fungerer faktisk arbeidslivet.Jeg tenker som Alzheimer: nå er det krise og det klubben trenger er støtte! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fornuften 86 Del Skrevet 23. November 2011 Del Skrevet 23. November 2011 Her følger stb lover og regler. Om noen av disse spillerne sier seg villige til store lønnsreduksjoner vil det bedre klubbens økonomi, og bakgrunnen for oppsigelsene bortfaller. Tenk dere om to ganger før dere lirer av dere eder og galle om klubben nå. Du pleide å være kritisk til det meste, men har blitt skikkelig tøffel etter at Ingo snakket litt strengt til deg for en tid tilbake. Tror du forresten det er mye velvilje å hente i forhandlinger med spillerne etter at de føler seg dårlig behandlet med mangelfull informasjon om hvilke prosesser klubben er igang med? Er det noe i historien som tilsier at IAO har lett for å komme i konflikt med spillere, være dårlig på personalbehandling og stå bak tvilsomme kontrakter og avtaler? Er det noe over hodet som tyder på at IAO ikke er en stort belastning for klubben? Det jeg dissa Stb for var at de ikke innså økonomiske realiteter og budsjetterte nærmest med seriegull hvert år. Når klubben endelig setter tæring etter næring kan jeg selvsagt ikke klage på klubben. Til forskjell fra enkelte andre på forumet som klager uansett, så har jeg et mål for klubben: best og størst mulig på sikt. Nå er det krise, og vi kan ikke håndtere den som PIIGS-landene har gjort. Når det gjelder spillere skal vi ikke overvurdere problemet. I tippeligaen har alle troppene ca 20 i A-troppen, hvorav 11 får spille. Det betyr at det sitter 9 til dels meget gode spillere på benken, spillere som ønsker seg spilletid og som ikke nødvendigvis koster mye penger, og som slett ikke nødvendigvis er så mye dårligere enn de spillerne vi nå mister og de spillerne vi KANSKJE mister. Noen av disse benkevarmerne er faktisk bedre enn de spillerne vi snakker om. Stabæk kan friste med tillit, utviklingsmuligheter og spilletid i spillernes primærposisjoner som ingen annen ANERKJENT klubb i tippeligaen kan. Nå må vi se MULIGHETER, ikke fokusere på problemer. Se hvor bra Mix ble da han fikk plass på sentral midtbane i stedet for å være høyrekant. Sutringa her har INGENTING for seg. Vi har ikke noe valg, men mindre noen gidder å vinne i lotto og donere gevinsten til Stb. Dette er livets realiteter. Stabæk gjør nå det beste mulige ut av en svært vanskelig situasjon. Når spillerne utrolig nok ikke har fått med seg den økonomiske virkeligheten klubben lever i er det like greit at vi ikke opptrer superentusiastisk. Jeg kjenner ikke IAO mer enn at jeg har snakket fotball og barn med ham svært mange ganger, og han passer på ingen måte til det fiendebildet du og andre forsøker å lage av ham. Tvert i mot er mitt inntrykk av ham som en sympatisk kar med høy intelligens og sosial kompetanse. At supernegative Mike Kjølø svirrer rundt og sprer eder og galle om alt og alle i ledelsen fordi han selv fikk en ufortjent og dårlig avskjed med klubben kan vi ikke la oss påvirke av. Når det er snakk om oppsigelser, evt. drastisk lønnskutt for spillere som også ganske nylig har tegnet kontrakter, må man ha forståelse for at spillernes fagforening, og spillernes tillitsvalgte er involvert. Klubben bør i første rekke sørge for å overholde forpliktelsene overfor sine ansatte, og ikke minst ha kommuniksjon med dem med en gang man innser at de ikke vil klare dette.Det handler selvsagt om respekt for sine arbeidstakere, og de skal behandles skikkelig selv om Stabæk i sin tid ga noen spillere for høy lønn. Dersom de ikke gjør det, vil dette selvsagt ha betydning for hvem som vil signere med Stabæk i fremtiden. Jadda,spillerne har også skjønt at den økonmiske situasjonen er prekær, men de som Alzheimer og alle andre arbeidstakere forholder seg til arbeidskontrakten sin. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 23. November 2011 Del Skrevet 23. November 2011 Og når den arbeidsgiveren du er ansatt hos mister halve inntekten sin får det konskevenser for de ansatte - det gjelder også fotballspillere. Og før det motsatte er dokumentert tror jeg faktisk at Stabæk er seg sitt arbeidsgiveransvar bevisst, og jeg synes faktisk ikke at det er noe som bør krisemaksimeres av noen, heller ikke supportere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
youngboy 894 Del Skrevet 23. November 2011 Del Skrevet 23. November 2011 Det er da stor forskjell på permiteringsvarsel og permittering, og hvis det først skal bli noe av den permitteringen regner jeg med at spillere som Haris og JKL er foran Aase og TMG i køen..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 23. November 2011 Del Skrevet 23. November 2011 Til Alzheimer: Vi får absolutt håpe klubben vår følger loven i denne nedskjæringen. Men hvorvidt de faktisk gjør det gjenstår å se. Dessuten kan tariffavtalen også være avgjørende for hvilket stillingsvern den enkelte spiller har. Jeg vet av erfaring at det kan ta lang tid å få en rettslig avklaring på slike ting. Normalt har man krav på å stå i stilling til dette er avklart. Det kan koste klubben dyrt. Det samme kan advokater gjøre. Taper klubben må de normalt også betale motpartens advokater. Tariffavtale? Det finnes ingen tariffavtaler for fotballspillere. De har individuelle tidsbegrensede ansettelsesavtaler, mange av dem delvis bonusbasert. Men du har rett i at om noen kranglefanter går urettmessig til sak kan de ødelegge for klubben ved å bli værende som parasitter på klubben til oppsigelsen er avklart. Overenskomsten mellom NISO/LO og klubbene/NHO er per definisjon en tariffavtale. Hovedavtalen del A mellom NHO og LO regnes også som en del av overenskomsten. Selv om spillerne er ansatt på midlertidige kontrakter i henhold til Arbeidsmiljølovens paragraf 14.9 betyr det ikke at de er uten rettigheter. Arbeidsmiljøloven gir alle arbeidstagere et vern mot usaklig oppsigelse. Selv om klubben har behov for nedskjæringer (og det er vi nok alle enige om), så er det ikke irelevant hvilke kriterier man baserer seg på i utvelgelsen av de overflødige. Det betyr at selv om økonomien begrunner oppsigelser, må klubben også kunne begrunne hver enkelt utvelgelse. Hvis de bruker forskjellige kriterier på hver av spillerne (f. eks. at noen får fyken p.g.a. svært høy lønn, mens andre må gå fordi de har lavest ansiennitet), kan det utfordre kravet til saklighet. At arbeidstagere som eventuelt ber om å bli behandlet i tråd med loven, skal kalles kranglefanter synes jeg er respektløst av deg. Jeg vet du har en tradisjon for å ta parti med klubben mot spillerne i konflikter (eksempelvis under Mix-saken i fjor). Men nå som en rekke av våre Blaa spillere er i ferd med å miste jobben, håper jeg du kan behandle dem med mer ydmykhet. Jeg håper absolutt at vi slipper rettssaker og andre konflikter rundt nedbemanningene, men man kan ikke late som det kun er spillernes ansvar. Ledelsen i klubben må selv sørge for god dialog med spillerne og deres representanter samtidig som de bør skaffe seg gode juridiske råd. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MattaS 374 Del Skrevet 23. November 2011 Del Skrevet 23. November 2011 Ifølge tv2sporten skal IAO gi seg etter forhandlingene med spillerne som har fått oppsigelsesbrev, dette kommer fram i et intervju med JK. Link: Intervju med JK Noen som gidder å skrive et referat fra møte for oss som ikke hadde anledning til å komme? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Johnny 47 Del Skrevet 23. November 2011 Del Skrevet 23. November 2011 Vi har dessverre vedtatt at det ikke skal refereres fra møtet. Det vi kan si, er at det var et meget godt møte, både på det informative og oppmøtemessig. Vi åpnet møtet med å si at møtet var lukket, og at presse ikke kunne referere fra møte. Derfor gjengis det heller ikke på åpnet forum. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 23. November 2011 Del Skrevet 23. November 2011 Jøss - dette er det nærmeste jeg har kommet et referat på alle mine år. Ting går fremover. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå