d*u*b 2 363 Del Skrevet 28. Februar 2012 Del Skrevet 28. Februar 2012 Glimrende. Jo mindre TV2 får de ekle fingrene borti, jo bedre. Nja. Jeg synes det er fint at TV2 får seg en smekk innimellom, men jeg må si at jeg er bekymret for mediadekningen av Tippeligaen fremover. TV2 har tross alt stablet opp en forholdsvis massiv produksjonsavdeling med tanke på fotballsatsningen sin. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sahest 576 Del Skrevet 28. Februar 2012 Del Skrevet 28. Februar 2012 Nja. Jeg synes det er fint at TV2 får seg en smekk innimellom, men jeg må si at jeg er bekymret for mediadekningen av Tippeligaen fremover. TV2 har tross alt stablet opp en forholdsvis massiv produksjonsavdeling med tanke på fotballsatsningen sin. Det er sant, men sett i forhold til investeringene sine så synes jeg de har levert et dårlig produkt. Elendige kommentatorer, og varierende kvalitet på nett-løsningen. Når du i tillegg tar med at alt ledes av Davy Wathne, som får Fox News til å virke som objektivitetens høyborg, så sitter du igjen med et produkt som koster mer enn det smaker. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marius 500 Del Skrevet 28. Februar 2012 Del Skrevet 28. Februar 2012 CANAL+ har sikret seg web-rettigheter for Tippeligaen fra og med årets sesong. Avtalen gjelder web-rettigheter for pc, mobil og lesebrett for sesongene 2012 og 2013. Asbjørn Myhre fra TV2 bekrefter at det dermed blir slutt på kamper på TV2 Sumo. Nå tillater jeg meg å banne høyt uavhengig av hva jeg synes om kvaliteten på Canal+ kontra TV2. For min del er dette elendige nyheter da det er begrenset hva en stakkars utenlandsstudent har råd til. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maan95 199 Del Skrevet 28. Februar 2012 Del Skrevet 28. Februar 2012 Nja. Jeg synes det er fint at TV2 får seg en smekk innimellom, men jeg må si at jeg er bekymret for mediadekningen av Tippeligaen fremover. TV2 har tross alt stablet opp en forholdsvis massiv produksjonsavdeling med tanke på fotballsatsningen sin. Det er sant, men sett i forhold til investeringene sine så synes jeg de har levert et dårlig produkt. Elendige kommentatorer, og varierende kvalitet på nett-løsningen. Når du i tillegg tar med at alt ledes av Davy Wathne, som får Fox News til å virke som objektivitetens høyborg, så sitter du igjen med et produkt som koster mer enn det smaker. Tviler på at kvaliteten på nett-tv løsningen vil komme til å bli noe bedre. TV2 har samarbeidet ganske tett med norske Vizrt når det gjelder tilgjengelighet og muligheter når det gjelder nettbrett, iPhone og web. Tar lang tid å utvikle et godt system som fungerer ordentlig. Så jeg oppfatter dette som meget negativt. TV2 sine produskjoner er jo klasse, problemet er innholdet og "ekspertene". 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maggs 316 Del Skrevet 28. Februar 2012 Del Skrevet 28. Februar 2012 Snakket faktisk tilfeldigvis med en av de som er med på å utvikle dette, og han er utvikler for et lite selskap med dataingeniører fra NTNU. Han kunne ikke si hvem han jobbet for, men han sa han jobbet med tippeligaen og nettsendingene for dette året. Dette er flinke folk, og de hadde jobbet en stund med det. Så har vel troen på at kvaliteten ikke blir noe spesielt dårligere, og han mente det ville bli veldig bra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 28. Februar 2012 (endret) Del Skrevet 28. Februar 2012 (endret) TV2 sine produskjoner er jo klasse, problemet er innholdet og "ekspertene". ..og at de bare viser RævBK, VIF og Brann. Endret 28. Februar 2012 av Stuart Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
axe 145 Del Skrevet 28. Februar 2012 Del Skrevet 28. Februar 2012 Ah, jævla hest! Hadde gleda meg til å se tippeliga med det nykjøpte sumo-abonnementet mitt, money well spent! Får se repriser av alt det andre TV2 tilbyr da... :-( Noen som vet pris på MAX-abonnement (om de da får vise tippeliga på nett)? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 28. Februar 2012 Del Skrevet 28. Februar 2012 Mer og mer fornøyd med at jeg har sa opp sumo-abonnementet mitt i høst. I rent TV2&Davy-hat selvfølgelig. Karma. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Meningsfull 325 Del Skrevet 28. Februar 2012 Del Skrevet 28. Februar 2012 Synes det er trist. TV 2 gjorde en god jobb med fotballen (i alle fall før de ble tatt av PL-hysteriet). Davy er det vel få som liker, men ser han sjeldent på Sumo. Tror vi kan takke TV 2 for en del av økningen i medieinntektene i årene som har gått. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 28. Februar 2012 Del Skrevet 28. Februar 2012 Ah, jævla hest! Hadde gleda meg til å se tippeliga med det nykjøpte sumo-abonnementet mitt, money well spent! Får se repriser av alt det andre TV2 tilbyr da... :-( Noen som vet pris på MAX-abonnement (om de da får vise tippeliga på nett)? Hvis det er veldig nytt kan du benytte angreretten. I så fall får du pengene tilbake med fradrag for de dagene du har hatt tilgang. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 29. Februar 2012 Del Skrevet 29. Februar 2012 Nja. Jeg synes det er fint at TV2 får seg en smekk innimellom, men jeg må si at jeg er bekymret for mediadekningen av Tippeligaen fremover. TV2 har tross alt stablet opp en forholdsvis massiv produksjonsavdeling med tanke på fotballsatsningen sin. Det er sant, men sett i forhold til investeringene sine så synes jeg de har levert et dårlig produkt. Elendige kommentatorer, og varierende kvalitet på nett-løsningen. Når du i tillegg tar med at alt ledes av Davy Wathne, som får Fox News til å virke som objektivitetens høyborg, så sitter du igjen med et produkt som koster mer enn det smaker. klasse Her mista du meg, men det tyder på at du har sett nok på tv2 ihvertfall. Ordet klasse brukes minst 57 ganger i løpet av 90 minutter... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maan95 199 Del Skrevet 29. Februar 2012 Del Skrevet 29. Februar 2012 Nja. Jeg synes det er fint at TV2 får seg en smekk innimellom, men jeg må si at jeg er bekymret for mediadekningen av Tippeligaen fremover. TV2 har tross alt stablet opp en forholdsvis massiv produksjonsavdeling med tanke på fotballsatsningen sin. Det er sant, men sett i forhold til investeringene sine så synes jeg de har levert et dårlig produkt. Elendige kommentatorer, og varierende kvalitet på nett-løsningen. Når du i tillegg tar med at alt ledes av Davy Wathne, som får Fox News til å virke som objektivitetens høyborg, så sitter du igjen med et produkt som koster mer enn det smaker. klasse Her mista du meg, men det tyder på at du har sett nok på tv2 ihvertfall. Ordet klasse brukes minst 57 ganger i løpet av 90 minutter... Var det ordet jeg fikk til å passe best, sikkert et problem jeg deler med TV2-kommentatorene. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
axe 145 Del Skrevet 29. Februar 2012 (endret) Del Skrevet 29. Februar 2012 (endret) Ah, jævla hest! Hadde gleda meg til å se tippeliga med det nykjøpte sumo-abonnementet mitt, money well spent! Får se repriser av alt det andre TV2 tilbyr da... :-( Noen som vet pris på MAX-abonnement (om de da får vise tippeliga på nett)? Hvis det er veldig nytt kan du benytte angreretten. I så fall får du pengene tilbake med fradrag for de dagene du har hatt tilgang. Jeg sendte en Mail, og de kunne avbryte abonnementet om jeg ville. Beholder det litt til for å se treningsmatcher, så er det rett ut Takk! Edit: dårlig quoting. Endret 29. Februar 2012 av axe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 29. Februar 2012 Del Skrevet 29. Februar 2012 kan vel kanskje få sett det her? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
axe 145 Del Skrevet 29. Februar 2012 Del Skrevet 29. Februar 2012 kan vel kanskje få sett det her? Hvis noen har peiling på pris er det bare å spytte ut! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 369 Del Skrevet 29. Februar 2012 Del Skrevet 29. Februar 2012 kan vel kanskje få sett det her? Hvis noen har peiling på pris er det bare å spytte ut! Fra artikkelen: Dagbladet kommer tilbake med priser og abonnementsløsninger i løpet av kort tid. - Du kan kjøpe flere typer abonnement eller enkeltkamper. Det er ikke klart hva det koster. Men det blir et godt tilbud. Vi skal tilby et fullverdig fotballprodukt, sier Markussen . Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
axe 145 Del Skrevet 29. Februar 2012 Del Skrevet 29. Februar 2012 kan vel kanskje få sett det her? Hvis noen har peiling på pris er det bare å spytte ut! Fra artikkelen: Dagbladet kommer tilbake med priser og abonnementsløsninger i løpet av kort tid. - Du kan kjøpe flere typer abonnement eller enkeltkamper. Det er ikke klart hva det koster. Men det blir et godt tilbud. Vi skal tilby et fullverdig fotballprodukt, sier Markussen . Hehe, er ikke så glad i å lese tydeligvis Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 2. Mars 2012 Del Skrevet 2. Mars 2012 http://www.budstikka.no/sport/stab%C3%A6k/etterforskningen-av-gunnarsson-saken-droyer-1.7063269 Konklusjonen legges endelig frem 01.04.12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 2. Mars 2012 Del Skrevet 2. Mars 2012 http://www.budstikka...royer-1.7063269 Konklusjonen legges endelig frem 01.04.12 På Palmesøndag?? Noe sier meg at det da blir blank frifinnelse og at snuten ikke vil ha for mye oppmerksomhet på at de har brukt så lang tid på å komme til en slik konklusjon. Påsken er jo normalt, skikkelig agurktid. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 2. Mars 2012 Del Skrevet 2. Mars 2012 http://www.budstikka...royer-1.7063269 Konklusjonen legges endelig frem 01.04.12 På Palmesøndag?? Noe sier meg at det da blir blank frifinnelse og at snuten ikke vil ha for mye oppmerksomhet på at de har brukt så lang tid på å komme til en slik konklusjon. Påsken er jo normalt, skikkelig agurktid. Første april og det første du tenker på er palmesøndag? Hint 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 2. Mars 2012 Del Skrevet 2. Mars 2012 http://www.budstikka...royer-1.7063269 Konklusjonen legges endelig frem 01.04.12 På Palmesøndag?? Noe sier meg at det da blir blank frifinnelse og at snuten ikke vil ha for mye oppmerksomhet på at de har brukt så lang tid på å komme til en slik konklusjon. Påsken er jo normalt, skikkelig agurktid. Første april og det første du tenker på er palmesøndag? Hint Når det gjelder politiet så tror jeg på hva som helst som virker ulogisk og idiotisk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 2. Mars 2012 Del Skrevet 2. Mars 2012 Fra Studentradioen i Bergen om NFF Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 2. Mars 2012 Del Skrevet 2. Mars 2012 http://www.budstikka...royer-1.7063269 Konklusjonen legges endelig frem 01.04.12 På Palmesøndag?? Noe sier meg at det da blir blank frifinnelse og at snuten ikke vil ha for mye oppmerksomhet på at de har brukt så lang tid på å komme til en slik konklusjon. Påsken er jo normalt, skikkelig agurktid. Første april og det første du tenker på er palmesøndag? Hint Når det gjelder politiet så tror jeg på hva som helst som virker ulogisk og idiotisk. Hvis byrden er bussen , så vær forsiktig med å legge sten til bussen. Håper du ikke anser det å annamme påskelammet i april som ditt offer, men snarere som skyldgaven fra vest. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 2. Mars 2012 (endret) Del Skrevet 2. Mars 2012 (endret) Aftenposten om politiets etterforskning. Nå har politiadvokat Stene sagt i 3 mnd at det er ca 1 måned igjen til de kan konkludere (høres ut som en håndverker som skal hjelpe meg). Hvor mye betaler Hallèn for denne utsettelsen? Noen som vet? Tinget er jo i helgen så det at man utsetter henleggelsen enda en måned er vel kun spill for galleriet. Endret 2. Mars 2012 av Øyvind Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 2. Mars 2012 Del Skrevet 2. Mars 2012 Aftenposten om politiets etterforskning. Nå har politiadvokat Stene sagt i 3 mnd at det er ca 1 måned igjen til de kan konkludere (høres ut som en håndverker som skal hjelpe meg). Hvor mye betaler Hallèn for denne utsettelsen? Noen som vet? Tinget er jo i helgen så det at man utsetter henleggelsen enda en måned er vel kun spill for galleriet. "Politiet ønsker å komme i kontakt med den franske toppklubben Nancy" Herregud, hva slags kommunearbeidere er dette? Det er vel bare å ta en telefon. Litt usikker på hvordan Stene kan forvente å bli tatt alvorlig av noen når han bruker fire måneder på å "planlegge" en telefonsamtale. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 078 Del Skrevet 2. Mars 2012 Del Skrevet 2. Mars 2012 "Vi har kommet til et punkt i etterforskningen hvor vi finner dette nødvendig." Med andre ord, det punktet der de er desperate etter å finne noe som kan holde i en rettssak for å unngå allmenn ydmykelse. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. Mars 2012 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. Mars 2012 "Vi har kommet til et punkt i etterforskningen hvor vi finner dette nødvendig." Med andre ord, det punktet der de er desperate etter å finne noe som kan holde i en rettssak for å unngå allmenn ydmykelse. Artikkelen inneholder denne fantastiske ytringen, som det nesten er sensasjonelt at politiet kommer med på dette stadiet: " Etter at vi har snakket med Nancy vil vi se om det er grunnlag for å reise tiltale eller om saken skal henlegges." Det tok altså sååååååå laaang tid før man kom til sakens kjerne. Og verken den gravende pressen eller den offisielle delen av NFF har ennå ikke fått med seg at dette er det vesentligste poenget i grunnlaget for å fremme sak: Anser Nancy seg bedratt? Ikke overkjørt, ikke "outsmarted", ikke tilsidesatt, men .......bedratt! Og deretter, for alle praktiske formål, er de så villige til å anmelde for bedrageri, eller vitne om at de var utsatt for bedrageri til fordel for eventuelle andre skadelidende som har anmeldt/vil komme til å anmelde eller ta ut sivilt søksmål. "Etter at vi har snakket med Nancy vil vi se om det er grunnlag for å reise tiltale eller om saken skal henlegges" Les det igjen.Smak på det. For trror noen han hadde uttrykt seg slik - politimannen - om han anså at han faktisk kunne finne det skjønsmessig riktig å reise sak uten "hjelp fra" Nancy? Eller tror noen at det er det rake motsatte kunne vært tilfelle, -at her går det mot tiltale hvis ikke Nancy kommer Stabæk/Vålerenga-ledelsen til unnsetning i avhør? Yeah, right. Sorry Hegnar - nå må du kjøpe en klubb i Syd-Frankrike faderlig fort, hvis ikke blir saken henlagt, og du får klovnenese. 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 3. Mars 2012 Del Skrevet 3. Mars 2012 Da kommer kanskje den millionen godt med likevel... med mindre det blir tatt ut tiltale grunnet korrupsjon... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 3. Mars 2012 Del Skrevet 3. Mars 2012 Da kommer kanskje den millionen godt med likevel... med mindre det blir tatt ut tiltale grunnet korrupsjon... I hvilke tilfeller kan man kreve erstatning for tapt omdømme, og derav manglende sponsorkroner, som følge av en sak uten hold i ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 3. Mars 2012 Del Skrevet 3. Mars 2012 Neppe i denne saken i hvert fall. Mistanken om straffbare forhold var jo ganske åpenbar og velbegrunnet. Det hadde vært noe annet dersom TV2 fabrikerte falske kontrakter eller noe sånt for å skape en sak ut av intet. Denne saken har vi dessverre skapt selv. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå