Gå til innhold

Mediedekning

$uperTerje
 Del

Anbefalte innlegg

Om innsatsen på banen ikke bedrer seg betraktelig frammover, resultatet driter jeg i så lenge gutta blør for drakta og går utpå matta med en innsats og offervilje for klubben, drakten og hverandre.
Da synes jeg det er på tide at de skal stå skolerette for utvalgte supportere, sånn at de får høre vår situasjon, hva vi forventer og at det som leveres er uakseptabelt.

Det at de heller ikke stiller i 17 mai toget skaper vel ikke akuratt noe engasjement rundt klubben, er NÅ det forventes at de skal stille opp, Nå de skal kjempe, Nå de skal sloss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok han siktet til ultras-artikkelen

var da enda godt, det jeg trodde. men kjapp usikkerhet førte til dumt spørsmål.

Det skal være sagt at det var en bra skrevet artikkel av U1912, keep up the good work.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jalasto var gjest i dagens Sportsmorgen på TV2.

Han virker ikke mye medievant. men ellers fint interview forsåvidt.

Ja, bra at gutta får kommet på tv.

Tipper Elkjøp stjeler et lite sitat fra intervuet med "Kupp er Kupp"! :-)

Endret av Harry
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk reglene de har laget for seg selv - spillerne må spille på et av de seks lagene som ligger øverst på tabellen, og maks tre spillere fra hvert lag. Med såpass absurde begrensninger blir det vel fort slik at topp 3 får med 2-3 spillere hver og de tre neste får med 1-2 spillere hver.

Edit: en liten sjekk, viser at det er enda mer mekanisk enn som så:

Lag nummer 1 : 3 spillere

Lag nummer 2 : 3 spillere

Lag nummer 3 : 2 spillere

Lag nummer 4 : 2 spillere

Lag nummer 5 : 1 spiller

Lag nummer 6 : 0 spillere (man aner at TV2 synes det er synd at ikke et lag består av tolv spillere, så de kunne fulgt systemet helt ut)

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

noen som husker/ vet hvor jeg kan finne denne nyhetssaken om stabæk akademiet?
altså der de busser spillere til trening, hvor vi også ser Milan trenerne i Aksjon?

fikk ikke sett innslaget fra utlandet, og er lysten på å få med meg dette nå som jeg igjen er på Norsk grunn.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne uken:

Mats Møller Dæhli klar for Molde

Dæhli spilte i Lyn til klubben gikk konk i 2010. Da ble 15-åringen Stabækspiller, og noen måneder senere gikk han til Manchester United. Det kan komme til å drysse litt utdanningskompensasjon på oss pga tiden i Stabæk. Fortsatt uvisst hvor mye.

Riktig å satse på Nadderud - Gårsdagens leder i Budstikka:

Leder%20torsdag%20040713.png

Her er Stabæk-laget som aldri taper

Stabæk 2 gruser alt av motstand i 3. div.

En om lørdagens motstander: Bill.mrk: Et Vard-mirakel

Bill.mrk: Et Vard-mirakel

Fakta
Så mange poeng måtte til for å redde plassen (12. plass) i 1. divisjon de siste fem årene:
2012: Hødd 35 poeng
2011: Strømmen 34 poeng
2010: Follo 32 poeng
2009: Tromsdalen 39 poeng
2008: Løv-Ham 34 poeng
kilde: nifs
BETRAKTNING: I fjor feiret Vard-spillerne opprykket til 1. divisjon i T-skjorter med påskriften #opprykk2012.
Nå skal mye gjøres om det ikke blir #nedrykk2013.
Etter å ha blitt avkledd i den viktige hjemmekampen mot Elverum søndag, ligger Vard nærmest fortapt på 14. plass med fattige åtte poeng – seks poeng bak sikker plass.
Det finnes alltid håp i hengende snøre, men statistikken er ikke på Vard sin side.
Med et snitt på 0,57 poeng per kamp til nå, blir det rundt 17 poeng totalt.
Og det er langt ifra godt nok til å overleve i 1. divisjon.
Vard må nemlig ha godt over 30 poeng for å beholde plassen, viser statistikken fra tidligere sesonger.
Det er fortsatt 48 poeng igjen å spille om, men samtidig er det ingen andre lag de siste fem årene som har greid å overleve med like få poeng som Vard.
Det kan se ut som om Vard trenger et aldri så lite mirakel for å redde plassen.
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mediedekning
  • Opprett ny...