d*u*b 2 363 Del Skrevet 18. Juli 2014 (endret) Del Skrevet 18. Juli 2014 (endret) Det kan jo være grunner til at enkelte ikke spiller like mye som forventet, ikke vet jeg. Endret 18. Juli 2014 av d*u*b Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 18. Juli 2014 Del Skrevet 18. Juli 2014 http://m.db.no/2014/07/18/sport/fotball/tippeligaen/alkohol/34394750/ Vi er visst eneste TL-klubb med totalforbud mot alkohol. Morsomt at RBK har "gode erfaringer med frihet under ansvar, bortsett fra et par unntak". "Folk som skal være atleter ikke skjønner at dette er toppidrett" Så sant så sant Det fryder meg å lese. En holdning som burde bankes inn hos alle! Det har regjert 80-tallsholdninger i Norsk fotball ALT for lenge, nå. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 18. Juli 2014 Del Skrevet 18. Juli 2014 http://m.db.no/2014/07/18/sport/fotball/tippeligaen/alkohol/34394750/ Vi er visst eneste TL-klubb med totalforbud mot alkohol. Morsomt at RBK har "gode erfaringer med frihet under ansvar, bortsett fra et par unntak". "Folk som skal være atleter ikke skjønner at dette er toppidrett" Så sant så sant Snakk for deg selv! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 18. Juli 2014 Del Skrevet 18. Juli 2014 http://m.db.no/2014/07/18/sport/fotball/tippeligaen/alkohol/34394750/ Vi er visst eneste TL-klubb med totalforbud mot alkohol. Morsomt at RBK har "gode erfaringer med frihet under ansvar, bortsett fra et par unntak". "Folk som skal være atleter ikke skjønner at dette er toppidrett" Så sant så sant Det fryder meg å lese. En holdning som burde bankes inn hos alle! Det har regjert 80-tallsholdninger i Norsk fotball ALT for lenge, nå.Hadde dette blitt fulgt opp av spillergruppa kunne jeg vurdert å fryde meg litt selv. Når ryktene tilsier at dette er ganske langt unna å stemme får jeg heller en flau smak i kjeften, for å være ærlig. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 23. Juli 2014 Del Skrevet 23. Juli 2014 Dette høres bare tullete ut. Alle som har noe kunnskap om 2008 vet at det var festingen som bygget laget som lag. Spør Daniel. Spør Veigar. De vil fortelle hvordan det sosiale var en vesentlig del av vinnerformelen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Kongeinnlegg! Del Skrevet 24. Juli 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 24. Juli 2014 Dette høres bare tullete ut. Alle som har noe kunnskap om 2008 vet at det var festingen som bygget laget som lag. Spør Daniel. Spør Veigar. De vil fortelle hvordan det sosiale var en vesentlig del av vinnerformelen. Jeg vet at dette høres helt sinnsykt ut... men det går an å ha det fint sammen, sosialt tilfredshet, uten alkohol.. 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 24. Juli 2014 Del Skrevet 24. Juli 2014 Kanskje tilogmed uten å stå opp-ned mens man drikker? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 24. Juli 2014 Del Skrevet 24. Juli 2014 Dette høres bare tullete ut. Alle som har noe kunnskap om 2008 vet at det var festingen som bygget laget som lag. Spør Daniel. Spør Veigar. De vil fortelle hvordan det sosiale var en vesentlig del av vinnerformelen. Jeg vet at dette høres helt sinnsykt ut... men det går an å ha det fint sammen, sosialt tilfredshet, uten alkohol.. Ganske sikker på at Daniel, Veigar med flere fra '08 mener du raller nå, Luguber?. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Del Skrevet 27. Juli 2014 Del Skrevet 27. Juli 2014 Ikke akkurat mediedekning, men hele bruen i Sandvika ved rådhuset er ødelagt med Bærum sk-flagg! Fyfaen så ekkelt. Er den bruen gjort fin og blaa til tirsdag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 27. Juli 2014 Del Skrevet 27. Juli 2014 Virkelig? Bærum spiller hjemmekamp i dag, ganske naturlig at flaggene er framme da. Tror nok de flaggene er borte til i morra tidlig. Men ja, jeg håper Stabæk-flaggene er oppe på brua til tirsdag, så kan heller Bærum-folket få mindreverdighetsspasmene sine da Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Del Skrevet 27. Juli 2014 Del Skrevet 27. Juli 2014 Jeg skjønner ikke hvordan du tolket det til at jeg ikke skjønte hvorfor de hang der. Poenget, som jeg trodde kom ganske tydelg fram, var at våre flagg burde henge der på kampdag og. Jeg tror også du er enig i at andre lags flagg er ekle. Samme for meg om det hadde vært Urædd, Mysen il eller Pors. De er like ekle som iberiasnegler i plenen. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 235 Del Skrevet 27. Juli 2014 Del Skrevet 27. Juli 2014 De som henger opp flaggene på Bekkestua og ned til Nadderud er ganske overarbeidet allerede, så spørsmålet er vel snarere om man har manpower i frivillighetsklubben til å gjennomføre dette. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 27. Juli 2014 Del Skrevet 27. Juli 2014 Hvor lang tid kan det ta å henge opp noen flagg i Sandvika? Kan man ikke prøve å danne en gjeng frivillige fra $$? Jeg kan sikkert stille opp et par ganger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 31. Juli 2014 Del Skrevet 31. Juli 2014 Interjuv med Magne og Bob; http://www.dagbladet.no/2014/07/31/sport/stabek/tippeligaen/magne_hoseth/bob_bradley/34576791/ 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 3. August 2014 Del Skrevet 3. August 2014 Davy med masse skryt om Stabæk som klubb i dagens Fotballextra. Sånn, da har jeg plutselig et kryss i taket... 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
halvorsen 31 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. August 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. August 2014 Skal vel egentlig ikke klage, men det er likevel litt komisk over måten Davy sammen med sine disipler sitter i studio og skryter uhemmet av Stabæk, ikke bare hvordan vi spiller fotball, men også hvordan klubben jobber i kulissene og hvordan klubben generelt gjør mye riktig. Jaja, det er jo veldig lett å snu seg den retningen det blåser, spesielt om du er på TV.... 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mariusn 585 Del Skrevet 3. August 2014 (endret) Del Skrevet 3. August 2014 (endret) Hoseth senket Rosenborg - igjenRBK kan gå glipp av både medalje og spill i Europa neste årStabæk herjet med svekket Rosenborg i tordenværetRosenborg ydmyket av Hoseth og Stabæk - Alltid like deilig å slå Rosenborg Stabæk kjørte over Rosenborg Rosenborg ydmyket: – Dette er for dårlig Endret 3. August 2014 av mariusn 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 203 Del Skrevet 4. August 2014 Del Skrevet 4. August 2014 Skal vel egentlig ikke klage, men det er likevel litt komisk over måten Davy sammen med sine disipler sitter i studio og skryter uhemmet av Stabæk, ikke bare hvordan vi spiller fotball, men også hvordan klubben jobber i kulissene og hvordan klubben generelt gjør mye riktig. Jaja, det er jo veldig lett å snu seg den retningen det blåser, spesielt om du er på TV.... Klubben ble vel drevet på en litt annen måte da vi fikk mye kritikk tidligere. Når det så er gjort mange gode grep må det kunne påpekes av de samme som kritiserte tidligere. Etter min mening er det ikke å snu med vinden. Sett bort fra overgangssaken synes jeg ikke vi har fått spesielt urimelig omtale i media. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 4. August 2014 Del Skrevet 4. August 2014 Dette høres bare tullete ut. Alle som har noe kunnskap om 2008 vet at det var festingen som bygget laget som lag. Spør Daniel. Spør Veigar. De vil fortelle hvordan det sosiale var en vesentlig del av vinnerformelen. Jeg vet at dette høres helt sinnsykt ut... men det går an å ha det fint sammen, sosialt tilfredshet, uten alkohol.. Er det noe du gjør med de andre vennene dine? Hvorfor har vi aldri prøvd dette? Hva er liksom galt med meg? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 4. August 2014 Del Skrevet 4. August 2014 Nå tør Stabæk spille ball. http://www.dagbladet.no/2014/08/04/sport/fotball/tippeligaen/stabek/magne_hoseth/34620678/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
duckster 943 Del Skrevet 4. August 2014 Del Skrevet 4. August 2014 - AJ blir en nøkkelspiller. http://www.nettavisen.no/sport/fotball/--han-vil-bli-en-nkkelspiller/8471138.html Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 4. August 2014 Del Skrevet 4. August 2014 Nå tør Stabæk spille ball. http://www.dagbladet.no/2014/08/04/sport/fotball/tippeligaen/stabek/magne_hoseth/34620678/ For en røre. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 10. August 2014 Del Skrevet 10. August 2014 "Verdens beste saksofonspillende Stabæk-supporter" http://torhammero.blogg.no/1407669089_vi_snakker_klasse.html 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 10. August 2014 (endret) Del Skrevet 10. August 2014 (endret) "Verdens beste saksofonspillende Stabæk-supporter" http://torhammero.blogg.no/1407669089_vi_snakker_klasse.html Jeg har blitt jazz-fan pga John. Når man har sin egen side på Wkipedia på japansk, da er man stor. Moro at han er fast inventar på stråtribunen. Endret 10. August 2014 av Slum 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 11. August 2014 Del Skrevet 11. August 2014 http://m.mlssoccer.com/news/article/2014/08/10/american-exports-michael-stephens-andrew-jacobson-lead-bradleys-stabaek-big- 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
han derre derre 327 Del Skrevet 12. August 2014 Del Skrevet 12. August 2014 http://joacimjonsson.blogg.no/1407794467_har_tippeligaen_blitt.html Jonsson har satt opp 11 savn i TL og 11 gode nyervervelser. 2 fra STB i begge "lagene" Regner ikke med at Bob er like uenig denne gangen 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 13. August 2014 Del Skrevet 13. August 2014 Er det noen med tilgang til Dagbladet Pluss som kan legge ut innholdet i denne artikkelen? Når han bjeffer, så bjeffer han høyt 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Drosselmeyer 2 563 Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. August 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. August 2014 - Når han bjeffer, så bjeffer han høyt. Hoseth håper Bradley blir på Nadderud. Publisert 13.08.2014, kl. 07:48Av Matias Ytterstad Del med andreFacebook Twitter Google+ Send tilReadability Instapaper Pocket Les senere BEKKESTUA (Dagbladet): Nadderud ligger badet i sommersola og på treningsfeltet står Bob Bradley og dirigerer sine tropper med myndig røst. De samme troppene som i løpet av de to siste kampene har filleristet Rosenborg og rystet serieleder Molde. Etter en laber periode med fem strake tap, har blåtrøyene funnet tilbake til noe av det som gjorde dem til et av topplagene innledningsvis i sesongen. I kveld venter formlaget Haugesund i cupens kvartfinale. HYLLER TRENEREN: - Han er en av de beste trenerne jeg har jobbet med, sier Hoseth. Foto: THOMAS RASMUS SKAUG - Han bjefferMagne Hoseth har fått være med på siste del av oppturen, og gir mye av æren til den bestemte amerikaneren når han snakker med Dagbladet. - Når han bjeffer, så bjeffer han høyt. Det er ikke en chihuahua, det er en pitbull som kommer etter deg. - Da må du enten høre etter på hva han har å si, eller så må du springe, sier han, før han trekker på smilebåndet. - Med den gamle kroppen min er det enkleste å høre etter så slipper jeg å springe. SkrytDa 33-åringen pakket kofferten og reiste fra «Rosenes by», var det mange som hevet et øyebryn. Kanskje til og med to. Men i Bradley har han funnet en trener han liker godt å jobbe med. Han trekker også paralleller til en av sine tidligere mentorer. - Han ligner veldig på han vi hadde i Molde. Mark Dempsey. Han er veldig på, veldig energisk, veldig detaljorientert og tar det nesten litt inn over seg når vi ikke gjør jobben vår skikkelig. - Han får fram gleden i spillet, og er en av de beste trenerne jeg har jobbet med, sier Hoseth. Han er også klar over at det Bradley gjør med Stabæk blir lagt merke til. Både i Norge og i utlandet. Han håper Stabæk-ledelsen gjør alt de kan for å holde på 56-åringen. - Bob kommer til å bli en attraktiv fyr på markedet etter sesongen, så jeg håper Stabæk får laga en pakke til ham som han kan være fornøyd med, sier han. - Hva med deg? Ser du for deg at du blir her? - Jeg gjør det. Det er spennende ting som skjer her om dagen. Det er et lag som allerede neste år kan være med og kjempe om topp fire. ATTRAKTIV: - Bob kommer til å bli en attraktiv fyr på markedet etter sesongen, sier Hoseth, som håper Stabæk klarer å beholde amerikaneren. Foto: THOMAS RASMUS SKAUG - Et godt prosjektNår Dagbladet spør Bradley om mulighetene for en topplassering allerede neste år, sier han at de først må gjøre unna årets sesong før det spekuleres i hvordan de skal bygge videre. Likevel er han ikke fremmed for at det er et lag i stor utvikling. - Når Magne sier det, tror jeg han har sett en del av de positive tingene som skjer her, og jeg tror han liker fotballen vi spiller. Hans optimisme passer godt med det vi føler her. Det er et godt prosjekt og vi beveger oss i riktig retning, sier Bradley. - Et prosjekt du vil være en del av videre? - Det var hele ideen bak at jeg kom hit. Det går riktig vei. Tøft programSelv om Rosenborg og Molde har blitt unnagjort i rask rekkefølge, er det ikke noe enkelt kampprogram som venter «De Blaa». I kveld gjester Haugesund Nadderud til kvartfinale i cupen, før Odd og Strømsgodset er motstandere i de to neste serierundene. Bradley humrer litt over terminlista. - De som har satt opp dette har gitt oss et tøft program, men det er gode utfordringer. Nå tenker jeg bare på mulighetene våre for å nå semifinalen, sier han. Hoseth ser fram mot storkampene. - Det er det her som er artig. Å spille mot gode fotballag som vil noe. Jeg gleder meg. 27 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendel 136 Del Skrevet 13. August 2014 Del Skrevet 13. August 2014 Herlige typer begge 2! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 13. August 2014 Del Skrevet 13. August 2014 Takk skal du ha, Drosselmeyer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå