Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det blir i så fall også opprykk med tidenes minste supporterskare.

Ennå har ikke noen fra Bærum tatt kontakt med oss eller Prammen for å ha supportertreff eller sosialt før/etter kamp. En eneste gang. Banen ligger 200 m unna. Det sier det meste om det enorme engasjementet rundt sensasjonsgjengen fra Sandvika

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liker at vi er foran flere "større" lag på denne listen:

Her er tippeligatabellen basert på grasrotmidler:

1. Vålerenga 1.558.605 (4301 spillere)

2. Brann 851.281 (1732 spillere)

3. Bodø/Glimt 822.365 (2671 spillere)

4. Sarpsborg 768.840 (2296)

5. Lillestrøm 747.648 (1671 spillere)

6. Strømsgodset 613.697 (1680 spillere)

*7. Haugesund 504.906 (1372 spillere)

8. Stabæk 461.933 (1402 spillere)

9. Odd 452.895 (1845 spillere)

10. Rosenborg 425.644 (1120 spillere)

11. 400.412 (1072 spillere)

12. Viking 280.203 (608 spillere)

13. Start 267.657 (856 spillere)

14. Aalesund 209.271 (450 spillere)

15. Molde 197.666 (673 spillere)

16. Sogndal 101.684 (230 spillere)

Kilde :http://www.nettavisen.no/sportspill/oddsen/vif-topper-igjen--molde-mot-nedrykk/8481951.html

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare en tanke som slo meg:

Grasrotmidlene har det blitt sagt at skal gå til breddefotballen. Men vi har vel ikke breddefotball lenger?

Hvor går de da?

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Listen er interressant - og sier noe om folkelynne. Tror ikke det er tilfeldig at sunnmøringene, romsdølingene og sogndølene er på bunn. De tar vare på pengene sine...

Ellers har vel heller ikke Stabæk Support gjort det så verst?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare en tanke som slo meg:

Grasrotmidlene har det blitt sagt at skal gå til breddefotballen. Men vi har vel ikke breddefotball lenger?

Hvor går de da?

Er det ikke "barne- og ungdomsfotball" som skal være målet for midlene?

Til orientering; Stabæk har breddefotball, men har (omsider) vært eksplisitte på at denne ikke er prioritert. Naturgressletten ved Canvas-barnehaven, kalt Rismarka, benyttes til Mikrofotball. Tror dette er i Stabæk-regi med foreldretrenere...

Endret av Chr.
Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Journalist Wenche Fuglehaug har vært tett på Stabæks G13-lag noen uker. I morgendagens Aftenposten publiseres hennes artikkel om talentutvikling, der bl.a. Stabæk Fotball Akademi og trener Øyvind Leonhardsen omtales.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd. Vi fremsto som vinnere etter søndagen. Nå fremstår vi som like klovnete.

Forkastelig og usmaklig.

Hvorfor skal vi synke ned på nivået til Blitz gjengen hos LSK?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke snakk om noen voldsomme pengesummer. Dette går ikke utover noens livskvalitet. Ingen sloss og ingen truet. Det er grenser for hvor alvorlig vi trenger å se på dette. Jeg synes det er morsomt.

edit: Hadde noen kuttet hodet av statuen, hadde saken vært en annen i min bok, men en fyr med litt spesialsåpe og en høytrykksspyler kan fikse dette på kort tid.

Endret av enda en jævla islending
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er helt klart grenser for hvor mye det bryr meg hva som skjer med Tom Lund-statuen. Men at noen tagger den ned i vårt navn, det irriterer meg. Kunne man ikke malt den rød i stedet?

Dette er jo revir-markering, og det er kanskje ikke det første jeg forbinder med sivilisert oppførsel (ref.: islendingens post i kamptråden)

Edit: ref. "hevn": Jeg synes vi fikk en god hevn på søndag, ved at det gjennom en fantastisk dugnad ble fjernet før kampstart, og kanarifansen fremsto som vandaler og idioter. Nå viser vi hvilket nivå fotballsupportere ligger på også hos oss.

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Mediedekning
  • Opprett ny...