Peter 7 497 Del Skrevet 30. September 2014 Del Skrevet 30. September 2014 Islending? "Kan avkrefte. Det har ikke vært postet noen spørsmål om åpningstider i malingbutikker på forumet.", hva er det du prøver å få fram?..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 30. September 2014 Del Skrevet 30. September 2014 Det var nok en bare spøk Peter =) 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 235 Del Skrevet 30. September 2014 Del Skrevet 30. September 2014 Islending? "Kan avkrefte. Det har ikke vært postet noen spørsmål om åpningstider i malingbutikker på forumet.", hva er det du prøver å få fram?..... Det høres ut som om det spiller på at du ofte spør om åpningstidene i Stabækbutikken, Peter. Ikke noe mer enn det. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 497 Del Skrevet 30. September 2014 Del Skrevet 30. September 2014 Islending? "Kan avkrefte. Det har ikke vært postet noen spørsmål om åpningstider i malingbutikker på forumet.", hva er det du prøver å få fram?..... Det høres ut som om det spiller på at du ofte spør om åpningstidene i Stabækbutikken, Peter. Ikke noe mer enn det. Det var litt frekt.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 30. September 2014 Del Skrevet 30. September 2014 Så ufattelig håpløst å skulle ta hevn på denne måten. Voks opp a! 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 235 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. September 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. September 2014 Islending? "Kan avkrefte. Det har ikke vært postet noen spørsmål om åpningstider i malingbutikker på forumet.", hva er det du prøver å få fram?..... Det høres ut som om det spiller på at du ofte spør om åpningstidene i Stabækbutikken, Peter. Ikke noe mer enn det. Det var litt frekt.. Jeg synes det var morsomt, selvironi må man ha vet du 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. September 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. September 2014 Kan det være Johan Andersson og Pálmi Rafn Pálmason som står bak dette også? 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 30. September 2014 Del Skrevet 30. September 2014 Dette stuntet tar jeg avstand fra! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 30. September 2014 Del Skrevet 30. September 2014 Hvem dere enn er: Neper. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 30. September 2014 Del Skrevet 30. September 2014 Jeg tar sterk avstand fra den kunstneriske utførelsen. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PKhelten 1 504 Del Skrevet 30. September 2014 Del Skrevet 30. September 2014 Er det sikkert at det er oss da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 30. September 2014 Del Skrevet 30. September 2014 Jeg kan i hvert fall bekrefte at dette IKKE er gjort av Ultras 1912. Vi ble like overrasket som dere andre da dette dukket opp i dag tidlig. Hadde det vært oss så hadde vi nok gjort noe betydelig bedre (eller værre, kommer vel an på øynene som ser) 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 30. September 2014 (endret) Del Skrevet 30. September 2014 (endret) - Det ser ut som det er noen som heier på Stabæk som har gjort dette. Vi skal prøve å finne ut hvem som har gjort det. Vedkommende vil få prepresalier go en reaksjon, sier Skaard. Stakkars Gjermund ble så opprørt at han fikk drypp. Endret 30. September 2014 av enda en jævla islending 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 30. September 2014 Del Skrevet 30. September 2014 - Det ser ut som det er noen som heier på Stabæk som har gjort dette. Vi skal prøve å finne ut hvem som har gjort det. Vedkommende vil få prepresalier go en reaksjon, sier Skaard. Stakkars Gjermund ble så opprørt at han fikk drypp. Detre med lettskriving er ike så let. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 30. September 2014 Del Skrevet 30. September 2014 - Det ser ut som det er noen som heier på Stabæk som har gjort dette. Vi skal prøve å finne ut hvem som har gjort det. Vedkommende vil få prepresalier go en reaksjon, sier Skaard. Stakkars Gjermund ble så opprørt at han fikk drypp. Prøver du å henge meg ut med denne quotingen din PetUR? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 235 Del Skrevet 30. September 2014 Del Skrevet 30. September 2014 - Det ser ut som det er noen som heier på Stabæk som har gjort dette. Vi skal prøve å finne ut hvem som har gjort det. Vedkommende vil få prepresalier go en reaksjon, sier Skaard. Stakkars Gjermund ble så opprørt at han fikk drypp. Detre med lettskriving er ike så let. Vi skulle nok ikke gått med på at all kommunikasjon med pressen skulle gå via medieavdelingen. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 30. September 2014 Del Skrevet 30. September 2014 Jeg brukte quote for å få formateringen riktig. Hadde endret til "Dagbladet" (lover) men det godtok den tydeligvis ikke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. September 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. September 2014 syns det var et frekt lite stunt jeg. 100% støtte fra meg. 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 11. Oktober 2014 Del Skrevet 11. Oktober 2014 Jan Tore Sanner i Teknisk Ukeblad: På en skjenk i enden av kontoret ligger Stabæks supporterskjerf pent brettet, klart til neste fotballkamp. Til tross for at arbeidsdagene stort sett varer fra 08:00 til 21:30 og at det er få frihelger, er det uaktuelt å gå glipp av favorittlagets hjemmekamper. http://www.tu.no/bygg/2014/10/05/han-har-ansvar-for-400-ansatte-428-kommuner-og-196-milliarder-kroner 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 13. Oktober 2014 Del Skrevet 13. Oktober 2014 http://www.qxl.no/pris/p3-aksjon/signert-drakt-fra-stabaek/v/an807097038/ Signert Stabækdrakt til auksjon for TV-aksjonen, for de som måtte ønske å by på det. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
roger 268 Kongeinnlegg! Del Skrevet 15. Oktober 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 15. Oktober 2014 En herlig artikkel om Bob og Stabæk! http://sportsworld.nbcsports.com/thats-football/ 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Kongeinnlegg! Del Skrevet 15. Oktober 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 15. Oktober 2014 Tok journalisten et halvt år å få ferdig artikkelen, men det ble en helt fantastisk artikkel til slutt. Hadde selv gleden av å prate med han i pausen og prøvde å overtale han til å ta bussen hjem sammen oss ettersom han uansett skulle fly til London fra Gardemoen neste morgen, men failet. Må uansett bare digge dette: As the half time whistle blew and boos rang out from the home crowd as their side trailed 1-0, I thought to myself, ‘Screw this, I am going in with the Stabæk fans.’ I walked out of the stadium and down two streets to the small caged area in the far corner of the grounds where Stabæk’s 300 or so traveling fans were sitting. I peered through the caged fence and whistled over to a group of fans. Four came over. Within 30 seconds they located a Stabæk fan with a spare ticket, told the security guard to let me in and I had four new Norwegian friends og denne: We spoke about Bradley’s influence, how the team is looking, and they eventually wound up inviting me on the overnight bus ride back to Bekkestua. I kindly declined, although these lads looked like they knew how to make an eight-hour bus ride fun. Instead, I went and stood with them and the rest of the Stabæk Ultras, who were in full voice with their side up, 1-0. They annoyed the home fans greatly. 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 15. Oktober 2014 Del Skrevet 15. Oktober 2014 Hepp, Merkelig hvor opptatt de er av janteloven... @ringo 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 15. Oktober 2014 (endret) Del Skrevet 15. Oktober 2014 (endret) Litt vel mye fokus på janteloven ja, men det er veldig lett for at folk enten tror at den gjennomsyrer samfunnet fra topp til bunn ennå, eller at den bare finnes som en unnskyldning kjendiser bruker når de driter seg ut. Sannheten ligger vel et sted midt i mellom, som vanlig... Endret 15. Oktober 2014 av kkh94 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 16. Oktober 2014 (endret) Del Skrevet 16. Oktober 2014 (endret) Sannsynligvis, Personlig anerkjenner jeg ikke jantelovens eksistens, men meg om det Jeg har diskutert fotball med en del Amerikanere etter at Bob ble trener og Janteloven kommer veldig fort opp, så det er noe de åpenbart er bevisste på, hvilket synes litt rart for en som mener det hele er sprøyt og billige bortforklaringer. Men det er kanskje slik de ser på oss? Likeledes som vår kunnskap om usa er sterkt begrenset, så kan vi vel neppe forvente at de vet så mye om oss... Uansett, sett bort fra Janteloven så synes jeg den artikkelen var litt blanda drops @ringo Endret 16. Oktober 2014 av @ringo 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 422 Del Skrevet 16. Oktober 2014 Del Skrevet 16. Oktober 2014 Sannsynligvis, Personlig anerkjenner jeg ikke jantelovens eksistens, men meg om det ..... @ringo Nei for du er vel så mye bedre enn alle andre du 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 16. Oktober 2014 Del Skrevet 16. Oktober 2014 John Arne "Janteloven" Riise. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 16. Oktober 2014 Del Skrevet 16. Oktober 2014 Janteloven er jo bare piss, da. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 16. Oktober 2014 Del Skrevet 16. Oktober 2014 Sannsynligvis, Personlig anerkjenner jeg ikke jantelovens eksistens, men meg om det ..... @ringo Nei for du er vel så mye bedre enn alle andre du Jepp 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 17. Oktober 2014 Del Skrevet 17. Oktober 2014 VG.no er som alltid spot on... http://www.vg.no/sport/fotball/skatten-2013/dette-staar-stabaek-spillerne-oppfoert-med/a/23317496/ <-- Denne må du finne ved å trykke på Bodø/glimt, ikke Stabæk forresten. Morten Thorsby er født i 1952. Godt gjort å spille fotball aktivt da 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå