Gå til innhold

Mediedekning

$uperTerje
 Del

Anbefalte innlegg

Underforstått at du MÅ være medlem av Stabæk IF om du vil være medlem av Stabæk Fotball. Men per i dag er det bare Stabæk IF som har en fungerende måte å melde seg inn på.

En gammel artikkel om innmelding henviser til et innmeldingsskjema. Artikkelen ligger her: http://www.stabak.no/latest-news/article/2qpjne0wlsa7116rkrngy1ty6

Men innmeldingsskjemaet på stabakdata.no er hacket og har antakelig vært nede lenge: http://www.stabakdata.no/index.php?option=com_content&view=article&id=17&Itemid=7

Så det er ikke noen opplagt måte å melde seg inn i Stabæk Fotball på per i dag, egentlig. Noe som forsåvidt er gunstig hvis man ikke ønsker kritiske røster.

Regner med at administrasjonen kan være behjelpelig med å sende ut et skjema som kan distribueres til Stabæk Support sin medlemsliste i etterkant av en behandling på Support sitt medlemsmøte.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan ikke tro det, to bilder på instagram i dag, og gutta er på snapchat! Følg stabak_fotball

Flott at noe skjer og klubben tar tak, men denne brannslukningen fra nåværende medieteam kommer alt for sent, desverre!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt å se at Hilde har fått oss på Snapchat!

Litt synd at kontoen heter "Hilde Håve" og ikke Stabæk Fotball, men pytt pytt, er det så farlig?

ZDJvcnVz.jpeg

Er nok fordi du har lagret nummeret hennes under Hilde Hove, og snapchaten er koblet opp mot hennes telefon

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha! Det er så tragikomisk at man må jo bare le.

Samtidig: det har nå blitt tatt gode initiativ, tommel opp!

Litt synd at kontoen heter "Hilde Håve" og ikke Stabæk Fotball, men pytt pytt, er det så farlig?

ZDJvcnVz.jpeg

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ZDJvcnVz.jpeg

Er nok fordi du har lagret nummeret hennes under Hilde Hove, og snapchaten er koblet opp mot hennes telefon

Det er veldig lett å endre navnet på Snapchat.

Og å koble opp mot sin private telefon er jo heller ikke det smarteste…

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og å koble opp mot sin private telefon er jo heller ikke det smarteste…

Når jeg klarer å legge inn Tinderdate i STB-kalenderen er det bare å glede seg til hva som kan komme fra denne kanten!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå fått meldt meg inn i Stabæk IF, sendt mail til Stabæk Fotball og fått bekreftet at jeg er medlem i Stabæk Fotball også.

Ingen stemmerett, men jeg har ihvertfall rett til å delta.

Del gjerne hvem i Stabæk Fotball du sendte mail til, så det er enkelt for andre også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå fått meldt meg inn i Stabæk IF, sendt mail til Stabæk Fotball og fått bekreftet at jeg er medlem i Stabæk Fotball også.

Ingen stemmerett, men jeg har ihvertfall rett til å delta.

Hvorfor ikke stemmerett?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Update: Det er visst Michael Söderström i Stabæk IF som må rapportere til Stabæk Fotball.

Send mail til stabakif@online.no etter at du har meldt deg inn i Stabæk IF på Min idrett, fått dette godkjent og betalt inn kontingenten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Update: Det er visst Michael Söderström i Stabæk IF som må rapportere til Stabæk Fotball.

Send mail til stabakif@online.no etter at du har meldt deg inn i Stabæk IF på Min idrett, fått dette godkjent og betalt inn kontingenten.

Flott da bør vi ha god tid ift neste årsmøte, det i år rekker vi ikke

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Artikkelen (som nå ligger på side 4 og ikke løftes frem) er nå oppdatert med agenda, valgkomiteens innstilling osv. 3 arbeidsdager før årsmøtet.

http://m.stabak.no/news/id/1ja8o42rqb4cv128d46o6d5frt

Fra årsberetningen:

"Klubben anser arbeidsmiljøet for tilfredsstillende og i god balanse."

Skjønner nå godt hvorfor man valgte å anke når man sitter med en fordring på 4 mnok relatert til forventet erstatning fra Staten i SFAS
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Artikkelen (som nå ligger på side 4 og ikke løftes frem) er nå oppdatert med agenda, valgkomiteens innstilling osv. 3 arbeidsdager før årsmøtet.

http://m.stabak.no/news/id/1ja8o42rqb4cv128d46o6d5frt

Fra årsberetningen:

Skjønner nå godt hvorfor man valgte å anke når man sitter med en fordring på 4 mnok relatert til forventet erstatning fra Staten i SFAS

??

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Artikkelen (som nå ligger på side 4 og ikke løftes frem) er nå oppdatert med agenda, valgkomiteens innstilling osv. 3 arbeidsdager før årsmøtet.http://m.stabak.no/news/id/1ja8o42rqb4cv128d46o6d5frt

Fra årsberetningen:

??
Se her for mer forklaring

http://www.stabaek.no/forum/index.php?showtopic=2138&page=91&do=findComment&comment=343854

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stusset mest på at en føring i regnskapet blir omtalt som god grunn for et saksanlegg. Regner med at det ligger en mer reell begrunnelse bak.

Saken er for øvrig ikke anket. Den er enda ikke behandlet i tingretten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stusset mest på at en føring i regnskapet blir omtalt som god grunn for et saksanlegg. Regner med at det ligger en mer reell begrunnelse bak.

Saken er for øvrig ikke anket. Den er enda ikke behandlet i tingretten.

Ja det skulle stått går rettens vei.
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mediedekning
  • Opprett ny...