Gå til innhold

Mediedekning

$uperTerje
 Del

Anbefalte innlegg

Herlig lesning! Budstikka imponerer i langt mindre grad - et juletre på E16 er en større sak enn rekordlaget som sjokkerer fotball-Norge.. I 2015 må det være lov å forvente intervjuer, kommentarer og generelt bedre dekning på nett to timer etter at kampen er avblåst.

Skal vi fylle stadion og få enda mer engasjement rundt laget kan og bør lokalavisen spille en langt større rolle.

Dette kommer til å møte Budstikkas lesere i morgen tidlig, det vil si når de fleste leser lokalavisa. Har også møtt folk mesteparten av kvelden. Vet ikke helt hva mer vi kan forvente.

(NB: ikke døm meg for hva jeg hører på i sene nattetimer)

post-2661-0-37635600-1431558015_thumb.png

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brannfakkel: bør vi vurdere å legge ned stbkvinns? Litt mye fokus og oppbrukte ressurser? Jeg bare spør...

Her er det bare å hente popcorn først som sist

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

MMS er en fryktelig undervurdert spiller. Han er ikke den størst og sterkeste, raskeste eller mest tekniske stopperen i ligaen, men han er kanskje den smarteste. Han vet utmerket hvilke styrker og svakheter han har etterhvert blitt riktig flink til å skjule svakhetene sine.

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stikka har lagd video med "6 gode grunner til historisk forsvarsrekord". For all del fint, men det er fetere måter å vise fram det på enn å klippe sammen et knippe sjanser der motstanderne har satt den i stanga/utenfor.

Jeg har ingen video-skills, så kan ikke gjøre det sjøl, men det hadde da vært strålende oppkjøring til RBK-kampen med en alternativ "6 gode grunner til at Stabæk har holdt nullen" med de beste involveringene til Mandé i årets tippeliga?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

MMS er en fryktelig undervurdert spiller. Han er ikke den størst og sterkeste, raskeste eller mest tekniske stopperen i ligaen, men han er kanskje den smarteste. Han vet utmerket hvilke styrker og svakheter han har etterhvert blitt riktig flink til å skjule svakhetene sine.

@ringo

Litt som Juve sin Chiellini

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holder i massevis å sammenligne EAD med VAN ... Tredje scoringen var som å se Veigar igjen ... som sender en perfekt stikker igjennom til Nanne som nådeløst setter den

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha bob bradley blir kurset av Dan Eggen. Så tullete

Hepp,

Hvorfor er det tullete?

Dan Eggen har en spillerkarriære på et høyt internasjonalt nivå, noe Bradley ikke har, og er dessuten en habli trener. Jeg er sikker på at det er ting også Bobo kan plukke opp fra Eggen, og visa versa selvsagt.

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dan Eggen kan mye om musikk.

Hvis du tenker på å lære fotball av han på bakgrunn av spillerkarrieren så har nok andre kursdeltakere, som Flo og Bohinen, mer å komme med. Og selvfølgelig det som kan plukkes opp under julemiddagen hjemme hos sønnen.

Men men. Kan hende Dan Eggen er en flink mann, han har jo trent storheter som Kolbotn kvinner og KFUM.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å avfeie gode ressurser fordi man tror man kan mer enn dem, er gjerne ikke veien å gå hvis man vil utvikle seg. Selv om Bob er en god trener, er det masse han ikke kan om europeisk fotball.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hadde vært spennende å vite nøyaktig hva disse trenerprogrammene inneholder. Hvordan legger man opp undervisning for en så blandet gruppe av mennesker? Fra Tore André Flo med erfaring som toppspiller til Bradley med mange titalls år på sidelinjen. Og hva er egentlig pensum på dette kurset? Skal de lære seg konkrete øvelser for feltet? Administrasjon av toppklubber? Overgangspolicier?

Det eneste jeg er ganske sikker på er at dette ikke er 2 dager med sammenhengende forelesninger fra Dan Eggen, han er vel mer koordinator for NFF.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt gammeldags tankesett at underviseren må være bedre i alt enn studenten? Det kan jo være at Dan Eggen er en dyktig pedagog og legger til rette for læring gjennom diverse aktiviteter?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg siterer ikke inn det som står i Offside sin link. I stedet siterer jeg Joakim Persson: "Det är väl inte dagis vi går i."

Skal virkelig UEFA ha obligatorisk kurs i å snakke med sjefene sine? Jeg kunne forstått om dette var et frivillig opplegg fra Trenerforeningen, men obligatorisk? Er det noen som trenger obligatoriske kurs ville jeg heller sett mot barnefotball. I Tippeligaen er det nemlig ikke noen dagis de er i.

Som et ekstra punkt. I håndballen har det nylig vært skrevet om at Gunnar Pettersen, trener på toppnivå i 30 år, nå må på trenerkurs om han skal fortsette i 2016. Burde ikke disse forbundene ha "praktisk erfaring kan kompensere for manglende formell utdanning" som en overgangsordning?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mediedekning
  • Opprett ny...