KOJ 702 Del Skrevet 27. November 2015 Del Skrevet 27. November 2015 http://www.vg.no/sport/fotball/rosenborg/ny-rbk-utklassing-stoerst-i-tippeligaen-paa-sosiale-medier/a/23566203/ Det som står nederst i denne artikkelen sier vel det meste om hva klubben vår har fått til i år og det i et år der vi hadde en magnet av en trener. Vi skal ikke undres veldig over hvorfor vi ikke får engasjement. Er du ikke god her taper du i kappløpet om folkets oppmerksomhet og dermed også tilskuere og sponsorer Jeg etterlyser mer åpenhet om det mye omtalte strategidokumentet hvor jeg håper det er en klar retning for hvordan vi skal bedre oss på håndtering av sosiale medier. Ja de siste mnd har hjulpet noe men vi har mye ugjort Mjøndalens fake Facebook-fans Det er i hvert fall godt å se at vi har høy andel Facebook-likes fra Norge, og at India og USA følger etter. I motsetning til Mjøndalen og Viking som har henholdsvis 86% og 48% fra utlandet, mye trolig kjøpt og betalt. Vg følger opp, bra med Mjøndalen-fans i Egypt .... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 28. November 2015 Del Skrevet 28. November 2015 Dette er en gledens dag i Norsk Fotball. Yngve Hallen stiller ikke til gjenvalg. Nå er det kanskje lys i den norske fotballtunnellen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 592 Del Skrevet 28. November 2015 Del Skrevet 28. November 2015 Tja, blir vel Siem som blir ny president. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 469 Del Skrevet 28. November 2015 Del Skrevet 28. November 2015 Håper på Loe 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 28. November 2015 Del Skrevet 28. November 2015 Hvordan er Berntsen egentlig? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 592 Del Skrevet 28. November 2015 Del Skrevet 28. November 2015 Hvordan er Berntsen egentlig? Spør Lise Klaveness. Forøvrig noen som vet om NFF hadde julebord i går? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 1. Desember 2015 Del Skrevet 1. Desember 2015 http://www.vg.no/sport/fotball/rosenborg/ny-rbk-utklassing-stoerst-i-tippeligaen-paa-sosiale-medier/a/23566203/ Det som står nederst i denne artikkelen sier vel det meste om hva klubben vår har fått til i år og det i et år der vi hadde en magnet av en trener. Vi skal ikke undres veldig over hvorfor vi ikke får engasjement. Er du ikke god her taper du i kappløpet om folkets oppmerksomhet og dermed også tilskuere og sponsorer Jeg etterlyser mer åpenhet om det mye omtalte strategidokumentet hvor jeg håper det er en klar retning for hvordan vi skal bedre oss på håndtering av sosiale medier. Ja de siste mnd har hjulpet noe men vi har mye ugjort Mjøndalens fake Facebook-fans Det er i hvert fall godt å se at vi har høy andel Facebook-likes fra Norge, og at India og USA følger etter. I motsetning til Mjøndalen og Viking som har henholdsvis 86% og 48% fra utlandet, mye trolig kjøpt og betalt. Har vi fått mange nye likes from Scotland? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mariusn 585 Del Skrevet 7. Desember 2015 Del Skrevet 7. Desember 2015 http://www.tv2.no/2015/12/07/sport/7753832 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 7. Desember 2015 Del Skrevet 7. Desember 2015 Stem på Stabæk som bygdas bankende hjerte! http://www.budstikka.no/static/local//nyhetsgrafikk/bankende_hjerte_2015_2/stab%C3%A6k.html 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. Desember 2015 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. Desember 2015 ShermanCostello fortjener også stemmer for imponerende og viktig arbeide! 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
greatone 861 Del Skrevet 8. Desember 2015 Del Skrevet 8. Desember 2015 http://touch.budstikka.no/lars-hjorth/stabak-fotball/sport/lars-hjorth-bekrefter-basketak-i-stabaks-lokaler-selvfolgelig-en-del-av-avgjorelsen-om-a-slutte/s/5-55-203200 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 8. Desember 2015 Del Skrevet 8. Desember 2015 Det er vel peanuts om vi fortsetter å diskutere denne saken her inne, så lenge Hjorth og Brynildsen holder den varm i media. Skal man våge påstanden at prosessen som førte til at vi ansatte Hjorth (og har beholdt ham så lenge), ikke holder mål? Dersom det er de samme personene som skal finne en ny leder, er det vel all grunn til å frykte resultatet? 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. Desember 2015 Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. Desember 2015 Akkurat prosessen rundt ansettelsen av Lars tror jeg ikke man kan kritisere. Klubben var ribbet, og han jobbet på dugnad i mange måneder, mens sponsorer og spillere nærmest stormet ut døren. At han orket å ta tak i jobben på dette tidspunktet tror jeg vi skal være veldig takknemlige for. 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 8. Desember 2015 Del Skrevet 8. Desember 2015 Skal man våge påstanden at prosessen som førte til at vi ansatte Hjorth (og har beholdt ham så lenge), ikke holder mål? Dersom det er de samme personene som skal finne en ny leder, er det vel all grunn til å frykte resultatet? Det er flere som tenker det samme. Finner ingenting i Budstikka eller på stabak.no om klubben har engasjert et rekrutteringsbyrå. De trenger åpenbart ekstern hjelp, med tanke på tidligere feilansettelser. Er det ikke slik at Rett Bemanning sponser klubben i dag? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 500 Del Skrevet 8. Desember 2015 Del Skrevet 8. Desember 2015 Skal man våge påstanden at prosessen som førte til at vi ansatte Hjorth (og har beholdt ham så lenge), ikke holder mål? Dersom det er de samme personene som skal finne en ny leder, er det vel all grunn til å frykte resultatet? Det er flere som tenker det samme. Finner ingenting i Budstikka eller på stabak.no om klubben har engasjert et rekrutteringsbyrå. De trenger åpenbart ekstern hjelp, med tanke på tidligere feilansettelser. Er det ikke slik at Rett Bemanning sponser klubben i dag? Hodejegerfirmaet Egon Zehnder gjorde jo en knalljobb for Telenor. Noen som har telefonnummeret? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 8. Desember 2015 Del Skrevet 8. Desember 2015 tlf: 09000. Eller mente du til Egon Zehnder? 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 082 Del Skrevet 8. Desember 2015 Del Skrevet 8. Desember 2015 Ryktes at klubben skal annonsere jobben som DL offentlig om kort tid. Så får vi håpe det ikke bare er en skinnprosess. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 9. Desember 2015 Del Skrevet 9. Desember 2015 Håper på Odd Roger Enoksen eller Sylvia Brustad. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 9. Desember 2015 Del Skrevet 9. Desember 2015 Håper på Odd Roger Enoksen eller Sylvia Brustad. Kontorene våre er jo ikke noe særlig større en ei Brustadbu så der må det jo være full match Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 10. Desember 2015 Del Skrevet 10. Desember 2015 Discovery kjøper rettighet til fotball fremover Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 10. Desember 2015 Del Skrevet 10. Desember 2015 Discovery kjøper rettighet til fotball fremover De skal samarbeide med VG. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaAlltid 531 Del Skrevet 11. Desember 2015 Del Skrevet 11. Desember 2015 Må si jeg synes det er synd at ikke TV2 får det. De har vist at de klarer å levere det beste produktet, og de har den beste streamingtjenesten... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Drosselmeyer 2 563 Del Skrevet 11. Desember 2015 Del Skrevet 11. Desember 2015 Det største tapet ved at TV2 mister rettighetene er etter min mening at vi da heller ikke vil få Helene Husvik (heia Stabæk!) som programleder i FotballExtra. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 082 Del Skrevet 11. Desember 2015 Del Skrevet 11. Desember 2015 Jeg er positiv til Discovery/VG. Discovery kan (!) TV, de har produsert landskamper, og ingen av dem har det katastrofale tabloid-jaget som TV2 har, der det går fullstendig galt avsted med både direktører i Telenor Arena og overgangssaker. Dessuten tipper jeg de rekrutterer en del. Det var jo flere fra TV2 som gikk til Cmore for å kunne drive med fotballen på samme måte. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 865 Del Skrevet 11. Desember 2015 Del Skrevet 11. Desember 2015 Om de ikke kødder og det koster 20-30 kroner per mnd å få kanalene inn på tv'en kan tv2 bare ta seg en bolle! Høres jo knakende bra ut for oss fotballidioter. Spørs om kona blir like happy... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 141 Del Skrevet 11. Desember 2015 Del Skrevet 11. Desember 2015 Jeg må også si at jeg er meget positiv til Discovery+VG. Høres ut som et sabla bra opplegg med derbylørdager og supersøndager. Hadde Discovery hatt 2016 (kanskje de får det?) så ville f.eks. tidspunktet for Stabæk-Vålerenga vært klart allerede. Det er ikke dumt! Og jeg blir heller ikke overrasket om Husvik får ny arbeidsgiver ila. 2016. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
-MG 103 Del Skrevet 11. Desember 2015 Del Skrevet 11. Desember 2015 Betyr dette at en slipper Davy f.o.m. 2017? 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sahest 576 Del Skrevet 11. Desember 2015 Del Skrevet 11. Desember 2015 Godt å være kvitt TV2, spesielt Davy Wathne. Discovery har vist med landskampene og Europa League at de kan lage et bra produkt. Streamingtjenesten deres vet jeg ikke kvaliteten på, men den har vel vært med såpass lenge at den bør fungere tålelig bra. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 11. Desember 2015 Del Skrevet 11. Desember 2015 Tv2 sendingene har vært grusomme, fotballkveld var bare klein stemning og fnising fra programleder. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 11. Desember 2015 Del Skrevet 11. Desember 2015 Hater, hater, hater TV2. Grattis, Discovery og lykke til! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå