BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 22. September 2016 Del Skrevet 22. September 2016 Nå er jo det her ett snitt, hvor en enkelts ekstremferdigheter drar veldig opp. Hadde det vært sant ville Arturo Vidal hatt høyest rating på FIFA. Dessverre har de ikke egne kategorier for "Brødhue" og "Stygg sveis", så jeg er ikke helt sikker på det. God er han, da. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JespV 823 Del Skrevet 22. September 2016 (endret) Del Skrevet 22. September 2016 (endret) Nå er jo det her ett snitt, hvor en enkelts ekstremferdigheter drar veldig opp.Hadde det vært sant ville Arturo Vidal hatt høyest rating på FIFA. Dessverre har de ikke egne kategorier for "Brødhue" og "Stygg sveis", så jeg er ikke helt sikker på det. God er han, da. Tror jeg ordlagte meg litt feil. Grunnen til at jeg sa Vidal er at han har høyest total stats/poengsum av alle på Fifa hvis du legger sammen hver enkelt stat. Men jo, stygg sveis har han. Endret 22. September 2016 av JespV Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. September 2016 (endret) Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. September 2016 (endret) Kan ikke dere som vil diskutere dataspill gjøre det i en egen tråd, så slipper vi andre å gå inn på forumet og stadig tro det er publisert en nyhetssak om Stabæk? Endret 22. September 2016 av hdaniels 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 22. September 2016 Del Skrevet 22. September 2016 Kan ikke dere som vil diskutere dataspill gjøre det i en egen tråd, så slipper vi andre å gå inn på forumet og stadig tro det er publisert en nyhetssak om Stabæk? Jeg som trodde vi skulle spille FIFA i helgen Daniels. Skal se om jeg får lånt meg en gammel Nintendo. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JespV 823 Del Skrevet 23. September 2016 (endret) Del Skrevet 23. September 2016 (endret) Kan ikke dere som vil diskutere dataspill gjøre det i en egen tråd, så slipper vi andre å gå inn på forumet og stadig tro det er publisert en nyhetssak om Stabæk? Fant ikke "Her diskuterer vi Stabæk i dataspill"-tråden. Hvis du virkelig skal hisse deg over at TO innlegg går en smule av sporet av det som egentlig ble diskutert, så begynner jeg virkelig å lure. Endret 23. September 2016 av JespV Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 23. September 2016 Del Skrevet 23. September 2016 Kan ikke dere som vil diskutere dataspill gjøre det i en egen tråd, så slipper vi andre å gå inn på forumet og stadig tro det er publisert en nyhetssak om Stabæk?Fant ikke "Her diskuterer vi Stabæk i dataspill"-tråden. Hvis du virkelig skal hisse deg over at TO innlegg går en smule av sporet av det som egentlig ble diskutert, så begynner jeg virkelig å lure.Ta det med ro, han begynner bare å bli gammel. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JespV 823 Del Skrevet 23. September 2016 (endret) Del Skrevet 23. September 2016 (endret) Ser det også på som høyst interresant å lese om hva det menes om Stabæk-spillere internasjonalt, også gjennom FIFA. Ikke nødvendigvis fordi jeg skal spille spillet så jævlig mye, men fordi det kan skape diskusjon her på forumet (noe det forsåvidt gjorde). Endret 23. September 2016 av JespV Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fullemann 611 Del Skrevet 23. September 2016 Del Skrevet 23. September 2016 Dataspill er et medie. Diskusjonen er kjedelig, men tråden er riktig. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 23. September 2016 Del Skrevet 23. September 2016 Hehe - jeg vet jeg bidrar til dette nå, men kanskje det kan være det siste innlegget på dette temaet i denne tråden på en stund. Begynner å bli mange diskusjoner som følger følgende spor: A: "Halvrelevant/ikke relevant innlegg i en tråd" B: "Svar til dette" A: "Svar til dette" C: "Dette er feil tråd å poste dette i" A/B: "Prøver du å kneble meg?!?!" A/B: "Forumet er i ferd med å bli så jævlig konformt, bare PK-meninger er lov, liksom?!?!" A/B/C/D: Rall, rall, rall A/B/C/D: Rall, rall, rall Som sagt så er heller ikke dette et "Mediedekning"-innlegg, så la det bli det siste på en stund, Inshallah. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 873 Del Skrevet 23. September 2016 Del Skrevet 23. September 2016 http://www.aftenposten.no/100Sport/fotball/eliteserien/Lordag-kan-Rosenborg-innkassere-22-millioner-kroner-826293_1.snd Årets premiepengefordeling. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 23. September 2016 Del Skrevet 23. September 2016 Der har vi vel 900 000 grunner ekstra for å havne på sikker plass kontra kvalikk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 23. September 2016 Del Skrevet 23. September 2016 http://www.aftenposten.no/100Sport/fotball/eliteserien/Lordag-kan-Rosenborg-innkassere-22-millioner-kroner-826293_1.snd Årets premiepengefordeling. Langt fra umulig å klare tiendeplass. To millioner opp hadde vært OK. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 23. September 2016 (endret) Del Skrevet 23. September 2016 (endret) Men det er vel langt unna hvis vi har budsjettert med det som Moe sa var målet å kjempe om medalje Endret 23. September 2016 av Nr14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sebastian Hassfjell 693 Del Skrevet 23. September 2016 Del Skrevet 23. September 2016 Noen kommentar på Stabæks bilde på facebook, bondehatere? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 23. September 2016 Del Skrevet 23. September 2016 Noen kommentar på Stabæks bilde på facebook, bondehatere? Spiller vel på slagordet til TV 2-serien "Farmen" som har "kampen for tilværelsen" som undertittel. Jeg synes det er morsomt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sebastian Hassfjell 693 Del Skrevet 23. September 2016 (endret) Del Skrevet 23. September 2016 (endret) ^^^Kunne ikke vært mer enig Bebe, var først ute med å like! God humor Endret 23. September 2016 av Sebastian Hassfjell 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 24. September 2016 Del Skrevet 24. September 2016 Ser det også på som høyst interresant å lese om hva det menes om Stabæk-spillere internasjonalt, også gjennom FIFA. Ikke nødvendigvis fordi jeg skal spille spillet så jævlig mye, men fordi det kan skape diskusjon her på forumet (noe det forsåvidt gjorde). http://www.sporten.com/nyhet/denne-tippeliga-spilleren-er-best-til-a-drible-pa-fifa-17 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JespV 823 Del Skrevet 24. September 2016 Del Skrevet 24. September 2016 Ser det også på som høyst interresant å lese om hva det menes om Stabæk-spillere internasjonalt, også gjennom FIFA. Ikke nødvendigvis fordi jeg skal spille spillet så jævlig mye, men fordi det kan skape diskusjon her på forumet (noe det forsåvidt gjorde). http://www.sporten.com/nyhet/denne-tippeliga-spilleren-er-best-til-a-drible-pa-fifa-17 Se der ja! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 24. September 2016 Del Skrevet 24. September 2016 Hva sier hdaniels nå, tro? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 427 Del Skrevet 24. September 2016 Del Skrevet 24. September 2016 Kan du ikke lage en poll på det. Jeg stemmer på: faen, kan de ikke slutte snart. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sebastian Hassfjell 693 Del Skrevet 24. September 2016 Del Skrevet 24. September 2016 Virker, med innlegg i sosiale medier som kilde, som at Escobar og Lillemann har blitt svært gode venner, tilbringer ihvertfall mye tid sammen! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tordjo 63 Del Skrevet 26. September 2016 Del Skrevet 26. September 2016 VG med forventninger og tippetips til dagens kamp. http://www.vg.no/sport/fotball/tippetips/dette-er-tippeligaens-giftigste-duo/a/23801572/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 26. September 2016 Del Skrevet 26. September 2016 http://www.tv2.no/v/1071329/ Noen som har tapt et veddemål? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Wilmar 1 845 Del Skrevet 26. September 2016 Del Skrevet 26. September 2016 http://www.tv2.no/v/1071329/ Noen som har tapt et veddemål? Dette var kleint å se på TV i går gitt. Men om det har gitt en god slant i kassa sponset av Felleskjøpet er det til å leve med. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tordjo 63 Del Skrevet 27. September 2016 Del Skrevet 27. September 2016 IAO utaler seg om straffe situasjonen mellom Sogndal og LSK! http://www.vg.no/sport/fotball/tippeligaen/stabaek-leder-gir-edvartsen-full-stoette/a/23804191/ 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 27. September 2016 Del Skrevet 27. September 2016 IAO utaler seg om straffe situasjonen mellom Sogndal og LSK! http://www.vg.no/sport/fotball/tippeligaen/stabaek-leder-gir-edvartsen-full-stoette/a/23804191/ Digg med litt ekstra "tension" før lørdagen.. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Drosselmeyer 2 563 Del Skrevet 27. September 2016 Del Skrevet 27. September 2016 Mind games ala Mourinho dette? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JespV 823 Del Skrevet 27. September 2016 Del Skrevet 27. September 2016 http://touch.budstikka.no/birger-meling/stabak-fotball/fotball/birger-meling-er-stabaks-mest-ettertraktede-ikke-behov-for-agent/s/5-55-373963 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jalasto 183 Del Skrevet 28. September 2016 Del Skrevet 28. September 2016 IAO utaler seg om straffe situasjonen mellom Sogndal og LSK! http://www.vg.no/sport/fotball/tippeligaen/stabaek-leder-gir-edvartsen-full-stoette/a/23804191/ Synes Edvartsen svarte bra for seg da han ble intervjuet etter kampen. Som han sa, han så at det var en klar felling som fratok Sogndal en målsjanse og at det er to situasjoner han kan dømme på. Han gir LSK- spillerne mulighet til å forklare seg, men ingen sier tydeligvis noenting. Skjønner ikke hva LSK egentlig klager på. Hvis det er at Edvartsen sa at Kippe og Amundsen begge var trege, så mente han i forhold til at de begge var bak Ramsland som ble felt. Ikke noe om at de er trege generelt, men der kunne kanskje Edvartsen formulert seg mer nøyaktig i forhold til at det var selve straffesituasjonen som gjorde at han brukte ordet treg. Ellers, verdt og nevne. I kampen på Åråsen forrige sesongen ble jo Diomande felt alene med keeper. Flere som husker hva Edvartsen svarte da? Noe som at han var veldig sikker, men ikke hundre prosent og da gadd han ikke ta risikoen i forhold karantene hvis han hadde dømt på den situasjonen. Var ikke tilfeldigvis Kippe som var synderen, noen som husker? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. September 2016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. September 2016 Fet video!! 25 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå