Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Denne sier vel alt om at jeg skulle startet ferien for 30 minutter siden...

Talent døde på banen

Spørsmålet er hvor lenge kan man kalle en person et talent. Som 24 åring er man vel ikke talent?

Hva faen skjer med media i disse dager, talenter, kriger og andre ting ting bli jo hauset opp i evigheten!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne sier vel alt om at jeg skulle startet ferien for 30 minutter siden...

Talent døde på banen

Spørsmålet er hvor lenge kan man kalle en person et talent. Som 24 åring er man vel ikke talent?

Hva faen skjer med media i disse dager, talenter, kriger og andre ting ting bli jo hauset opp i evigheten!

42034[/snapback]

Mange sommervikarer i redaksjonene nå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Aften Aften bruker 1 1/2 side på Stabæk og spesielt Alanzinho i dag, overskrift "Mottatt som helt". Avsluttes på følgende måte:

- Forsterkningene våre blir forsterkninger også neste år, fastslår Jesper Jansson, som har ambisjoner om å spille i eliteserien neste sesong.

- Men først skal Alanzinho drible et par hundre mann.

Ser ut til kun å være i papirutgaven.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aften Aften bruker 1 1/2 side på Stabæk og spesielt Alanzinho i dag, overskrift "Mottatt som helt". Avsluttes på følgende måte:

- Forsterkningene våre blir forsterkninger også neste år, fastslår Jesper Jansson, som har ambisjoner om å spille i eliteserien neste sesong.

- Men først skal Alanzinho drible et par hundre mann.

Ser ut til kun å være i papirutgaven.

43003[/snapback]

Sitter og koser meg med det samme. Lurte på om det hørte hjemme her eller på Alanzinhotråden.

Stabæk har tradisjon for å få tak i gode spillere.  Det er nok å nevne Tobias Linderoth, Chippen Wilhelmson og Petur Marteinson
.

Eller hva med:

Det er hevet over tvil at den lille brasilianeren kan drible tre mann i en telefonboks.  Trolig holder det med et sneglehus

Jeg finner heller ikke artikkelen på nettet. Synd. Bildet er nemlig helt ubetalelig. Alan skriver autografer i forgrunnen - Ingo flyr i bakgrunnen....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så fett. Står det noe annet spennede?

43007[/snapback]

Ja - LØP OG KJØP (Aftenposten Aften). Jeg gidder ikke å skrive av hele artikkelen. Selv om det hadde vært verdt det. :)

Endret av Albert
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har artikkelen som PDF, men systemet her godtar bare vedlegg på 17.73K. Er det noen som kan fikse det?

43012[/snapback]

Mail den til meg så legge jeg den ut som http link.

Endret av Squawker
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har artikkelen som PDF, men systemet her godtar bare vedlegg på 17.73K. Er det noen som kan fikse det?

43012[/snapback]

Mail den til meg: andy at puszczka dot com

så legge jeg den ut som http link.

43013[/snapback]

Bra gutta! Jeg venter... :-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

43012[/snapback]

Mail den til meg, så legge jeg den ut som http link.

43013[/snapback]

Bra gutta! Jeg venter... :-)

43014[/snapback]

Værsågod folkens.

Aftenposten artikkel (PDF)

43015[/snapback]

:-)

Takk skal dere ha!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott at dere fikk den ut til de brede masser - de som tror Budstikka er nok...

Er ikke bildene herlige. Både hvordan Alan runder Hønefosspillere så de blir statister, og hvordan Ingo forsøker å fly...

Også er det bare så kort tid til neste kamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott intervju med vår alles talskvinne Tonje i Budstikka i dag. Gratulerer Tonje. Takk for du jobber hardt på å bedre inntrykket av fotballsupportere - så det kan bli flere av oss.

Og sorry for at jeg nok motarbeider deg litt. Jeg er vel en halvgammel, øldrikkende mann...?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Håper folk lar være å annonsere dette andre steder, da det kan bidra til at færre folk reiser på bortekampen.

45596[/snapback]

Klanen var kun 8000 i går, mot opptill 20000 med mini-klanen. Såklart har dette dessverre påvirkning på både Sogndal og Sandefjord kampen! Bare pga TV kampen!

Endret av Markus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Mediedekning
  • Opprett ny...