1369 1 383 Del Skrevet 5. April 2023 Del Skrevet 5. April 2023 Kanskje interessant å nevne et par ord om hva eller hvem som er med? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 602 Del Skrevet 5. April 2023 Del Skrevet 5. April 2023 2 timer siden skrev elaang: Påskelabyrinten i går fra 13.00 Var ikke lett det 😀 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 005 Del Skrevet 5. April 2023 Del Skrevet 5. April 2023 1 time siden skrev 1369: Kanskje interessant å nevne et par ord om hva eller hvem som er med? Oppgave hvor en dame er glad i lyseblått og mørkeblått og fornøyd med siste års hendelser. Rebus om en elv som renner feil vei. Hvem som var med aner jeg ikke, da det er tilfeldige deltagere. Men litt gratis reklame var det uansett 🙂 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 696 Del Skrevet 5. April 2023 Del Skrevet 5. April 2023 4 timer siden skrev 1369: Kanskje interessant å nevne et par ord om hva eller hvem som er med? Mer interessant: Hvor i programmet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 5. April 2023 Del Skrevet 5. April 2023 33 minutter siden skrev odd: Mer interessant: Hvor i programmet? Stod fra 13:00 i første innlegg. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 10. April 2023 Del Skrevet 10. April 2023 Kudos til Budstikka som kjørte matchreferat på åpen side. https://www.budstikka.no/stabak-matte-jukse-med-gressmatta-klarte-bare-0-0-i-premieren/s/5-55-1432568 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Brakka 88 Del Skrevet 18. April 2023 Del Skrevet 18. April 2023 Hugo Vicente gjest i Nordic Football Podcast. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 19. April 2023 Del Skrevet 19. April 2023 Har sendt mail til medieansv, men dette er jo sløvt: https://www.stabak.no/billetter/presseakkreditering Siden er oppdatert i mars 2023, første setning "Info om akkreditering til Stabæks hjemmekamper i OBOS-ligaen." Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 19. April 2023 Del Skrevet 19. April 2023 Strømnes i Budstikka likte forsøket i Bodø, men er vel inne på noe her: Stortapet mot Bodø/Glimt var også en påminnelse om at flere av spillerne som er hentet, hverken har vært første- eller annetvalg der de har vært. Det er naivt å tro at klubbene de har kommet fra, er idioter. Søndag var det personlige feil som ble avgjørende. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SuperDungeonMaster 2 093 Del Skrevet 1. Mai 2023 Del Skrevet 1. Mai 2023 Dette er bra banter. https://twitter.com/joakiMioen/status/1652973832955740160?s=20 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sortebillen 476 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Mai 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Mai 2023 På tide å gi klubbens Twitter-ansvarlig en liten ferie? Dette er bare pinlig. Fremstår som en useriøs breddeklubb. Dessverre blitt en gjenganger siste tiden å skjemmes av uproffe forsøk på humor. 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 604 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Mai 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Mai 2023 Det er vel nye folk som styrer sosiale medier i år? Denne her var pinlig fra en offisiell konto. Et lite filter hadde gjort seg. Mye kritikk/harselering med denne på Twitter nå. Forståelig etter min mening. Budskapet kunne kommet frem uten å være smakløs og med litt ydmykhet. 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 4. Mai 2023 Del Skrevet 4. Mai 2023 Noen har tatt selvkritikk: 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
1369 1 383 Del Skrevet 4. Mai 2023 Del Skrevet 4. Mai 2023 Jeg syntes den originale tweeten var kjempemorsom. Men kanskje ikke så "offisiell" av natur, jeg skal innrømme det. Bortefans hører jo med, og gjerne at det meldes litt fram og tilbake. Jeg husker en Stabæk-Start-kamp på nittitallet hvor bortefeltet besto av to - 2 - personer. I går så jeg KFUM - Start hvor bortelaget hadde minst 150 på feltet. Jeg tror det til dels skyldes samfunnsendringer de 25-30 årene, med økt flytting innenlands slik at flere fra ulike norske landsdeler bor rundt her og kan se sitt lag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 4. Mai 2023 Del Skrevet 4. Mai 2023 1 time siden skrev M-A-N: Det er vel nye folk som styrer sosiale medier i år? Denne her var pinlig fra en offisiell konto. Et lite filter hadde gjort seg. Mye kritikk/harselering med denne på Twitter nå. Forståelig etter min mening. Budskapet kunne kommet frem uten å være smakløs og med litt ydmykhet. Var problemet at Haugesund ikke var elendige?? Vel, skal man være PK var de vel hyggelige. Men PK polititet setter karakteren "pinlig", "smakløst" og "lite ydmyk" før man får satt tenna i tacoen. Det er det som er "smakløst" for meg, men Brann var gode ;-). 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 398 Del Skrevet 4. Mai 2023 Del Skrevet 4. Mai 2023 Et slags stikk fra FKH din daglige leder. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sortebillen 476 Del Skrevet 4. Mai 2023 Del Skrevet 4. Mai 2023 21 minutter siden skrev Color Blue: Var problemet at Haugesund ikke var elendige?? Vel, skal man være PK var de vel hyggelige. Men PK polititet setter karakteren "pinlig", "smakløst" og "lite ydmyk" før man får satt tenna i tacoen. Det er det som er "smakløst" for meg, men Brann var gode ;-). Nei, problemet var ikke at FKH hadde et elendig bortefølge (det hadde de jo) og kritikken handler ikke om PK som du insinuerer. Problemet er mangelen på profesjonalitet i klubbens offisielle kommunikasjon. Forstår at klubben sårt ønsker å lage blest (det trengs jo med laveste tilskuersnitt i ES bak Sandefjord (!)), men det må gå an å klare dette uten at det går på bekostning av profesjonaliteten. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
havardw 693 Del Skrevet 4. Mai 2023 Del Skrevet 4. Mai 2023 Bare jeg som tolker innlegget til å forsøke å handle om bortesupporterne, fremfor selve lagene? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 604 Del Skrevet 4. Mai 2023 Del Skrevet 4. Mai 2023 1 time siden skrev Color Blue: Var problemet at Haugesund ikke var elendige?? Vel, skal man være PK var de vel hyggelige. Men PK polititet setter karakteren "pinlig", "smakløst" og "lite ydmyk" før man får satt tenna i tacoen. Det er det som er "smakløst" for meg, men Brann var gode ;-). Driter langt i PK-politi. Men den var både slurvete/dårlig, med helt unødvendige stikk mot andre lags supportere, og vi er ikke akkurat i posisjon til å være kjepphøye verken mtp antall supportere på andre siden av landet eller om stemninga/atmosfære på Nadderud. Vi er nok ikke akkurat de mest attraktive å besøke heller med de fasilitetene vi tilbyr. Det samme poenget kunne kommet frem i tweeten på langt bedre vis om man hadde vært litt flinkere og nøysom med ord. Noe man burde være om man styret Twitter-kontoen til en eliteserieklubb. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvispiss 15 Del Skrevet 4. Mai 2023 Del Skrevet 4. Mai 2023 Det hadde vært bedre hvis det handlet om lagene og ikke supporterne. Så lenge jeg ikke trenger å se at klubben skyter seg selv i foten igjen med nok et gress/kunstgress-utspill.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 398 Del Skrevet 5. Mai 2023 Del Skrevet 5. Mai 2023 https://www.tv2.no/sport/fotball/eliteserien/stabaek-matte-slette-syrlig-stikk-motes-med-totalslakt-etter-uverdig-behandling/15716099/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 422 Del Skrevet 5. Mai 2023 Del Skrevet 5. Mai 2023 12 minutter siden skrev fexter: https://www.tv2.no/sport/fotball/eliteserien/stabaek-matte-slette-syrlig-stikk-motes-med-totalslakt-etter-uverdig-behandling/15716099/ Artig at det gir større dekning i TV2.no enn noen av kampene våre har gjort de siste 10 årene... 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
L 57 639 Del Skrevet 5. Mai 2023 Del Skrevet 5. Mai 2023 2 minutter siden skrev Latmann: Artig at det gir større dekning i TV2.no enn noen av kampene våre har gjort de siste 10 årene... Det viser jo bare hvor media har fokus. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 690 Del Skrevet 5. Mai 2023 Del Skrevet 5. Mai 2023 8 minutter siden skrev L 57: Det viser jo bare hvor media har fokus. Ja TV2 er altfor overskrift fokusert, jeg savner faktisk Discovery med saklig fokus og billig streaming. Sykt at man betaler 400kr for å se Arilds på barnslig måte skape saker som ikke er saker 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 523 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. Mai 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. Mai 2023 50 minutes ago, fexter said: https://www.tv2.no/sport/fotball/eliteserien/stabaek-matte-slette-syrlig-stikk-motes-med-totalslakt-etter-uverdig-behandling/15716099/ Ærlig talt, Ekeli kan umulig være helt riktig skrudd sammen. Hans kommentar til Haugesund-supporternes boikott er jo mer pinlig enn gårsdagens tweet: Quote Jeg kjenner meg ikke igjen i det. Det var en episode i 2017, men vi er ferdig med det. FKH sendte en mail i 2018 at de også la det dødt. Det har også vært supportere fra Haugesund på kamp her senere. Så lenge supportergrupperingen deres fortsatt boikotter så er det ikke opp til OSS å bestemme at VI er ferdige med episoden. Quote Han vil ikke si ytterligere om kritikken fra Haugesund-supporterne. – Jeg har ikke lyst å si noe. Vi har lagt det bak oss. Igjen: Det er ikke VI som skal legge det bak OSS. Det er VI som skal ta initiativ til å rette opp i den dårlige behandlingen slik at DE legger det bak SEG og avslutter boikotten. Som arrangementsansvarlig er det heller ikke lov å si "ingen kommentar" til at en supportergjeng boikotter arrangementet du er ansvarlig for. Quote – FKH-fansen sier det er flere som har opplevd et samme? – Nei, det er ikke noe vi opplever. Igjen, Ekeli, var det et spørsmål om hva ANDRE opplever, ikke hva VI opplever. Som å snakke til en vegg, får man inntrykk av. Det er ikke lenge siden han var mer opptatt av å få solgt billetter på hovis til Brann-tilhengere enn Stabæk-folk. Svarene på kritikken som kom da var ikke stort bedre enn de han har nå. Jeg tar for gitt at noen høyt oppe i klubben tar en medarbeidersamtale med både Miøen og Ekeli i dag. Førstnevnte har i det minste antenner nok til å innse at det ble for dumt og beklage, men for Ekeli bør det virkelig begynne å bli snakk om å finne seg noe annet å gjøre. Det er så pinlig lavt nivå i alle ledd i klubben. 19 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
L 57 639 Del Skrevet 5. Mai 2023 Del Skrevet 5. Mai 2023 Er det virkelig nødvendig med all denne selvpiskingen? Jeg mener nei. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 696 Del Skrevet 5. Mai 2023 Del Skrevet 5. Mai 2023 Dagens ord: Langsint 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 5. Mai 2023 Del Skrevet 5. Mai 2023 9 minutter siden skrev odd: Dagens ord: Langsint Dagens ord: Krenket 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. Mai 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. Mai 2023 Jeg husker det året episoden skjedde. Flesjå med følge var så drita på onkel blaa at de knapt klarte å stå på egne ben. At det medfører en del rør ved å skulle komme seg inn på stadion er kanskje ikke så rart. Fint å kunne skylde på hestemøkk når promillen antagelig var langt over 2. 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 5. Mai 2023 Del Skrevet 5. Mai 2023 2 timer siden skrev Nøfyse: Det er så pinlig lavt nivå i alle ledd i klubben. Mener du det? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå