Latmann 4 389 Del Skrevet 5. Juli 2023 Del Skrevet 5. Juli 2023 50 minutter siden skrev fexter: Fryktelig triste saker. Vil bli opprettet en spleis i Espens navn som vil gå til familien og oppussingsprosjekt som ble startet for Espen døde. Fint om noen kan dele spleis så kan vi i SS bidra. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/dwQveo/espen-48-skulle-bare-ta-en-hvil-under-bryllupet-doede Denne? https://www.spleis.no/project/329545 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 360 Del Skrevet 6. Juli 2023 Del Skrevet 6. Juli 2023 På 5.7.2023 den 14.51 skrev Latmann: Denne? https://www.spleis.no/project/329545 Takk, håper folk bidrar litt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SuperDungeonMaster 2 093 Del Skrevet 14. Juli 2023 Del Skrevet 14. Juli 2023 Prøvde å finne fram annuleringen fra forrige kamp, men den er av en eller annen grunn klippet bort i TV2s høydepunkter. Den hopper rett fra Hammys gule til kampslutt. Hvilket mehe kan ha tatt den redaksjonelle avgjørelsen? https://www.youtube.com/watch?v=WiYWjSfPwfk 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Snæss 1 675 Kongeinnlegg! Del Skrevet 14. Juli 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 14. Juli 2023 Ligger her 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 082 Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. Juli 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. Juli 2023 Legende! https://www.budstikka.no/fotballskade-og-feilbehandling-forte-til-amputasjon-na-har-gunnar-49-laget-fotballpub-i-kjelleren/f/5-55-1504092 31 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 708 Del Skrevet 30. Juli 2023 Del Skrevet 30. Juli 2023 Mediedekning? Men i alle fall tok jeg dette bildet på IONITY på Alvdal nå nettopp 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 7. August 2023 Del Skrevet 7. August 2023 Det er så utrolig stille fra klubben! Vi har ansatt egen mediesjef, men innholdet er på all time low! Nettsiden er bare rot! Det er ingen statusoppdateringer omkring nytt dekke/stadion! Det er ingen uttalelser fra styret, som vi skulle få, etter evalueringen skulle vi høre ofte fra Moe! Hva skjer, det er ikke ett eneste forsøk på å engasjere fra klubbens side? Har alle blitt med inn i den grå verden 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mike 1 317 Del Skrevet 7. August 2023 Del Skrevet 7. August 2023 9 minutter siden skrev blaasoldat: Det er så utrolig stille fra klubben! Vi har ansatt egen mediesjef, men innholdet er på all time low! Nettsiden er bare rot! Det er ingen statusoppdateringer omkring nytt dekke/stadion! Det er ingen uttalelser fra styret, som vi skulle få, etter evalueringen skulle vi høre ofte fra Moe! Hva skjer, det er ikke ett eneste forsøk på å engasjere fra klubbens side? Har alle blitt med inn i den grå verden Hvis du faktisk sjekker noen av sidene til klubben så har Tunold adressert situasjonen vi er i 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 389 Del Skrevet 7. August 2023 Del Skrevet 7. August 2023 Den ble publisert i dag, når vet jeg ikke, så jeg velger å gi Blaasoldat rett i at kommunikasjonen er litt under middels. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 7. August 2023 Del Skrevet 7. August 2023 Lyser tap av ansikt og kroppsspråk til Tunold. Uten ny energi på trenersida bærer dette rett under streken Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mike 1 317 Del Skrevet 7. August 2023 Del Skrevet 7. August 2023 12 minutter siden skrev arni: Lyser tap av ansikt og kroppsspråk til Tunold. Uten ny energi på trenersida bærer dette rett under streken Burde bare rykke ned med en gang. Her er det ikke vits å prøve engang, mr positiv! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 389 Del Skrevet 7. August 2023 Del Skrevet 7. August 2023 Akkurat nå skrev Mike: Burde bare rykke ned med en gang. Her er det ikke vits å prøve engang, mr positiv! Tror ikked et er mulig, men det ser vitterlig ut som om vi prøver ganske hardt. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 7. August 2023 Del Skrevet 7. August 2023 Akkurat nå skrev Mike: Burde bare rykke ned med en gang. Her er det ikke vits å prøve engang, mr positiv! Du hørte han ikke ville jakte syndebukker. Det er en som har ansvaret for miseren og han satt passiv på benken i Skien uten å gidde coaching! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mike 1 317 Del Skrevet 7. August 2023 Del Skrevet 7. August 2023 1 minutt siden skrev Latmann: Tror ikked et er mulig, men det ser vitterlig ut som om vi prøver ganske hardt. Bra sagt 🙂 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mike 1 317 Del Skrevet 7. August 2023 Del Skrevet 7. August 2023 1 minutt siden skrev arni: Du hørte han ikke ville jakte syndebukker. Det er en som har ansvaret for miseren og han satt passiv på benken i Skien uten å gidde coaching! Eller en som vil holde gjengen samlet, og unngå splittelse. Jeg vet ikke om jeg er for eller imot Bohinen, men har ikke sett at dere som vil ha han ut har kommet med noen reelle/realistiske erstattere? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 7. August 2023 Del Skrevet 7. August 2023 52 minutter siden skrev Mike: Hvis du faktisk sjekker noen av sidene til klubben så har Tunold adressert situasjonen vi er i Mike, til info så sjekker jeg siden x flere hver time! Dette innlegget du refererer til er lagt ut ETTER min post ble publisert, evt i det jeg skrev mitt innlegg! Til info også publisert på Facebook 6 minutter etter ditt innlegg er publisert! Det ble lover åpenhet fra klubben, som en del av evalueringen, det er stillere enn noen gang! Tror du den gjengse borger vet at det akuratt nå arbeides på stadion med legging av nytt dekke? Tror ikke jeg heller. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 7. August 2023 Del Skrevet 7. August 2023 11 minutter siden skrev Mike: Eller en som vil holde gjengen samlet, og unngå splittelse. Jeg vet ikke om jeg er for eller imot Bohinen, men har ikke sett at dere som vil ha han ut har kommet med noen reelle/realistiske erstattere? Petter Myhre er en jeg har trua på Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 006 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. August 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. August 2023 55 minutter siden skrev Latmann: Den ble publisert i dag, når vet jeg ikke, så jeg velger å gi Blaasoldat rett i at kommunikasjonen er litt under middels. Og kommer nok som en konsekvens av at supportere har stilt spørsmål direkte til Jon. Slik sett fint han tar seg tid til å gi et sikkelig svar. Nå er jeg overbevist om at Bohinen er dead man walking, og at de bare utsetter det uunngåelige. Men ser at det kan være økonomi i å ikke skulle sparke enda en trener. De må uansett sette seg ned å lage noen retningslinjer for hvordan Bohinen kommuniserer med de unge spillerne. Her må det skjerping til. Det betyr også at flere unge må slippe til oftere. Ja vi må ha en kjerne av rutinerte spillere, men det må balanseres bedre enn hva tilfellet har vært i år. Vi lever av talentutvikling og det må reflekteres i laguttaket. Så sier de at de ikke vil lage syndebukker, samtidig vil de styrke stallen og det er vel da en måte å gjøre spillerne til syndebukker? Uansett - å styrke stallen synes jeg bør inkludere å kvitte seg med spillere som ikke holder mål også. Tenker først og fremst på Skovgaard - men også Walstad, Pachonik og Edwards kan man forsøke å få byttet ut. Når det gjelder spillere inn håper jeg man har lært av sist vindu og fokuserer på kvalitet over kvantitet. Jeg håper mye heller på 1 god spiller enn 3 ok spillere… Å hente spillere som er i samme kategori som de vi hentet i vinter, eller sommeren 21 er meningsløst.. 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 7. August 2023 Del Skrevet 7. August 2023 3 minutter siden skrev @ringo: Og kommer nok som en konsekvens av at supportere har stilt spørsmål direkte til Jon. Slik sett fint han tar seg tid til å gi et sikkelig svar. Nå er jeg overbevist om at Bohinen er dead man walking, og at de bare utsetter det uunngåelige. Men ser at det kan være økonomi i å ikke skulle sparke enda en trener. De må uansett sette seg ned å lage noen retningslinjer for hvordan Bohinen kommuniserer med de unge spillerne. Her må det skjerping til. Det betyr også at flere unge må slippe til oftere. Ja vi må ha en kjerne av rutinerte spillere, men det må balanseres bedre enn hva tilfellet har vært i år. Vi lever av talentutvikling og det må reflekteres i laguttaket. Så sier de at de ikke vil lage syndebukker, samtidig vil de styrke stallen og det er vel da en måte å gjøre spillerne til syndebukker? Uansett - å styrke stallen synes jeg bør inkludere å kvitte seg med spillere som ikke holder mål også. Tenker først og fremst på Skovgaard - men også Walstad, Pachonik og Edwards kan man forsøke å få byttet ut. Når det gjelder spillere inn håper jeg man har lært av sist vindu og fokuserer på kvalitet over kvantitet. Jeg håper mye heller på 1 god spiller enn 3 ok spillere… Å hente spillere som er i samme kategori som de vi hentet i vinter, eller sommeren 21 er meningsløst.. God oppsummering! De sliter med at de forlenget kontrakten til Grålars ut 2024. Så tror jeg heller ikke han er like gentleman som Janne og Kjønø avsluttet som 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 7. August 2023 Del Skrevet 7. August 2023 31 minutter siden skrev @ringo: De må uansett sette seg ned å lage noen retningslinjer for hvordan Bohinen kommuniserer med de unge spillerne. Her må det skjerping til. Det betyr også at flere unge må slippe til oftere. Ja vi må ha en kjerne av rutinerte spillere, men det må balanseres bedre enn hva tilfellet har vært i år. Vi lever av talentutvikling og det må reflekteres i laguttaket. En kan ikke forvente at LB kommer til å endre seg, men kanskje han kan forbedre seg litt på dette punktet, men da må det klare føringer til fra styret! Kommunikasjonen er jo det store aberet her. 25 minutter siden skrev arni: God oppsummering! De sliter med at de forlenget kontrakten til Grålars ut 2024. Så tror jeg heller ikke han er like gentleman som Janne og Kjønø avsluttet som For ikke å snakke om assistenten hans, som ledelsen presterte å hente i våres… 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 006 Del Skrevet 7. August 2023 Del Skrevet 7. August 2023 Kanskje et alternativ å ansette en assistent til og så gi Andrea oppgaver som gjør at han ikke har kontakt med spillerne? Han er visstnok god på video analyse. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 8. August 2023 Del Skrevet 8. August 2023 10 timer siden skrev @ringo: De må uansett sette seg ned å lage noen retningslinjer for hvordan Bohinen kommuniserer med de unge spillerne. Er kommunikasjonen virkelig så dårlig? Jeg vet ikke hva som menes med unge spillere, men faktum er at både Kay og Aleksander skrev under på ny kontrakt nylig, vel vitende om at LB i utgangspunktet skal være her ut 2024. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 006 Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. August 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. August 2023 Ja den er så dårlig, og det er track record på det samme fra AaFK og SF. Dessuten - vi er en klubb som lever av å utvikle og selge spillere. Det betyr at vi faktisk må prioritere de unge i visse tilfeller. Som Andresen vs Pachonik/Walstad, Som Piggen vs Skovgaard, som Geelmuyden vs Edwards. 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 637 Del Skrevet 8. August 2023 Del Skrevet 8. August 2023 Gutta i podkasten Spiss Vinkel slakter treningsforholdene til Stabæk. Arilas har snakket med folk i og rundt klubben, folk er ikke fornøyd med treningsforholdene. Yaw røyk jo korsbåndet på tobbebanen. Arilas melder også om at det er splittelser i klubben… 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 807 Del Skrevet 8. August 2023 Del Skrevet 8. August 2023 Nå vil de vel snart få trene på samme bane som de skal spille kamper så det problemet er det vel en løsning på? så sånn sett er det jo ikke spesielt relevant. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 465 Del Skrevet 8. August 2023 Del Skrevet 8. August 2023 12 hours ago, arni said: Du hørte han ikke ville jakte syndebukker. Det er en som har ansvaret for miseren og han satt passiv på benken i Skien uten å gidde coaching! Det er klart, når du er en av gjengen som har vanskjøttet klubben i nær et tiår så vil du gjerne stoppe jakten på syndebukkene fortest mulig... 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 580 Del Skrevet 8. August 2023 Del Skrevet 8. August 2023 Bra med all denne mediedekningen av krisen, både sportslig krise og ang fasiliteter, murring. Det setter press på klubben på å ta grep, gå i seg selv, etc. jeg personlig vet ikke om det riktig å sparke trener, men noe må skje. Ny bane kan forhåpentligvis være noe forløsende som tar hull på et frustrasjonsområde. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 006 Del Skrevet 8. August 2023 Del Skrevet 8. August 2023 Ny bane kan slå begge veier da - vi skapte best resultat på en potetåker... Jeg er litt avventende til den sportslige effekten av nytt dekke. Men det er uansett riktig å bytte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 580 Del Skrevet 8. August 2023 Del Skrevet 8. August 2023 2 minutter siden skrev @ringo: Ny bane kan slå begge veier da - vi skapte best resultat på en potetåker... Jeg er litt avventende til den sportslige effekten av nytt dekke. Men det er uansett riktig å bytte. Det er sant. tenkte mest forløsende jfr frustrasjon/trivsel i gruppa, som igjen kan ha effekt sportslig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 8. August 2023 Del Skrevet 8. August 2023 1 time siden skrev @ringo: Ja den er så dårlig, og det er track record på det samme fra AaFK og SF. Dessuten - vi er en klubb som lever av å utvikle og selge spillere. Det betyr at vi faktisk må prioritere de unge i visse tilfeller. Som Andresen vs Pachonik/Walstad, Som Piggen vs Skovgaard, som Geelmuyden vs Edwards. Hvis den er så dårlig er det jo håpløst, men skjønner ikke at spillere da forlenger. Er veldig enig i alt annet som er sitert her, det er helt grusomt å se store talenter ikke få spilletid pga en medioker spiller som er kjøpt eller leid. Det er ennå ingen som har blitt gode i fotball uten å få sjansen til å prøve seg skikkelig over tid, og det er jo ikke akkurat slik at det er så mange unge i stallen vår (lenger) at man sliter med mangel på rutine i en ellever med Hammy, Aleksander og Kay feks. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå