nichb 6 152 Del Skrevet 8. August 2023 Del Skrevet 8. August 2023 Kan anbefale siste episode i SpissVinkel, Yaw deler bla sin erfaring fra treningshverdagen i klubben… #amatører 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 398 Del Skrevet 8. August 2023 Del Skrevet 8. August 2023 Godt at Yaw slakter situasjonen til Stabæk slik det er nå. Både på treningsfelt, men også nye spillere. Det er med rette at vi blir slaktet om dagen. Kan skylde styret for all negativ medieomtale. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. August 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. August 2023 Vi er ikke alene. Stabæk-royalty reagerer som oss: https://eavis.budstikka.no/titles/budstikka/2115/publications/24064/articles/1872412/10/1 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stb_nostalgi 597 Del Skrevet 10. August 2023 Del Skrevet 10. August 2023 Det der slår faktisk skriveriene til VAR-professoren!! Flott skrevet. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. August 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. August 2023 10 timer siden skrev Bebe: Vi er ikke alene. Stabæk-royalty reagerer som oss: https://eavis.budstikka.no/titles/budstikka/2115/publications/24064/articles/1872412/10/1 Linken fra nettutgaven er ute - https://www.budstikka.no/ikke-drep-klubben-var/o/5-55-151615 Denne bør bli mye delt. Tre legendariske Stabæk-navn blant innsenderne. 32 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Snæss 1 685 Del Skrevet 11. August 2023 Del Skrevet 11. August 2023 Helt nydelig skrevet! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 449 Del Skrevet 11. August 2023 Del Skrevet 11. August 2023 👏👏👏 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 11. August 2023 Del Skrevet 11. August 2023 Her er det bare å bøye seg i støvet og ærbødig applaudere 👏👏👏👏👏👏 for det viktigste som er skrevet om klubben vår på mange mange år. Tusen hjertelig takk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 11. August 2023 Del Skrevet 11. August 2023 7 timer siden skrev Slum: Linken fra nettutgaven er ute - https://www.budstikka.no/ikke-drep-klubben-var/o/5-55-151615 Denne bør bli mye delt. Tre legendariske Stabæk-navn blant innsenderne. Svar fra Espen Moe: https://www.stabak.no/nyheter/svar-fra-espen-moe-etter-leserinnlegg-i-budstikka--ble-lei-meg Åpent måte på brakka førstkommende tirsdag kl. 18:00. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. August 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. August 2023 3-5 spillere INN???? Hvor mange leieknekter skal vi egentlig ha? Jeg vil heller ha noen UT (ja jeg vet vi har skader). Leste de egentlig leserinnlegget??? Jeg blir lei meg ass… 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
yiddo 2 413 Del Skrevet 11. August 2023 Del Skrevet 11. August 2023 1 time siden skrev @ringo: 3-5 spillere INN???? Hvor mange leieknekter skal vi egentlig ha? Jeg vil heller ha noen UT (ja jeg vet vi har skader). Leste de egentlig leserinnlegget??? Jeg blir lei meg ass… 3-5 inn på denne tiden av året er vel en blåkopi av suksess-sesongen i 2021? Sukk 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 203 Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. August 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. August 2023 1 time siden skrev @ringo: 3-5 spillere INN???? Hvor mange leieknekter skal vi egentlig ha? Jeg vil heller ha noen UT (ja jeg vet vi har skader). Står ikke 3-5 leieknekter. Nye kan også være feks unge afrikanere, ref. nyheten tidligere i uka. Et par leiesoldater tåler vi fint - så lenge de er kvalitet! Hvis vi ser på benken mot Odd tror jeg ikke vi skal slanke stallen for mye. 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 422 Del Skrevet 11. August 2023 Del Skrevet 11. August 2023 2 timer siden skrev Jan Fredrik: Svar fra Espen Moe: https://www.stabak.no/nyheter/svar-fra-espen-moe-etter-leserinnlegg-i-budstikka--ble-lei-meg Åpent måte på brakka førstkommende tirsdag kl. 18:00. Utrolig at de trenger det tatovert speilvendt i panna før de reagerer. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. August 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. August 2023 5 timer siden skrev Ace: Står ikke 3-5 leieknekter. Nye kan også være feks unge afrikanere, ref. nyheten tidligere i uka. Et par leiesoldater tåler vi fint - så lenge de er kvalitet! Hvis vi ser på benken mot Odd tror jeg ikke vi skal slanke stallen for mye. Nei - men unge afrikanere er ikke noe man kan regne med skal bli en umiddelbar suksess. De kan bli det - men ofte er det prosjekt med litt lenger tidshorisont. De ryktene jeg har hørt (utover Vetti) er lån. Jeg står på det samme som før sesongen - det vi trenger er kvalitet og ikke kvantitet. Så har vi mye skadeproblemer, det er riktig. Hvorfor det har blitt slik er en egen diskusjon. Det kan være uflaks, udyktighet i treningsarbeidet, fasiliteter, feil-rekruttering osv. Men mest sannsynlig er det en kombinasjon av disse. Når jeg leser 3-5 spillere så flyttes tankene umiddelbart til sommeren 21 eller til overgangene før årets sesong.Med fellesnevner kvantitet over kvalitet. Jeg luftet frustrasjon over det da - spesielt mot signeringen av Skovgaard i vinter og mot Kirkevold sommeren 2021. Jeg mener jeg hadde rett i begge tilfellene. Jeg var rett nok ikke så kritisk mot antallet i 2021 som jeg var før årets sesong - men det handler om å gjenkjenne mønster. Ikke til forkleinelse for Vetti, det er en bra spiller - men han har knapt spilt for 2 laget til Glimt i år - vi kan ikke forvente noe av han. Vi kan håpe, og det gjør vi - gud bedre som vi håper. Men jeg vil gjerne kunne forvente noe av en signering. Vi snakker om 3-5 spillere i tillegg til Vinge (min tolkning) - la vi si at vi makser ut da - 6 nye nå, pluss 9 før sesongen - det er altså opp mot 15(!) nye spillere ila en sesong. Mange i tillegg på korttidskontrakter - hva slags lagbygging er det egentlig? Det er noe (veldig) FM aktig over det. Det gjøres ofte litt narr av dette med å bygge stein på stein - men det viser seg ofte at det er noe i det. Sett på en litt annen måte - hvor god kvalitetskontroll (les scouting)kan man utøve på så mange spillere inn på så kort tid. Avslutningsvis, tilbake til utgangspunktet - leserinnlegget pekte på middelmådige, utenlandske spillere på korttidskontrakt som ett av hovedproblemene. Når responsen er - vi skal hente 3-5 spillere til, og med nylig overgangs-historikk i mente, så stiller jeg spørsmål ved om man har forstått kritikken. Så lever jeg i håpet at 3-5 betyr, norsk, ung, fast på nåværende lag og med langsiktige kontrakter. Men tror jeg på det… 🤷♂️ 20 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 523 Del Skrevet 12. August 2023 Del Skrevet 12. August 2023 Uansett hvilke tilbakemeldinger klubben får så er svaret alltid, uansett bare mer av det samme røret som de har holdt på med i ti år. Mer av samme overgangspolitikk og et nytt, motvillig møte med supporterne for atter en gang forsøke å dempe den ubehagelige kritikken. Aldri, noensinne blir de underforliggende problemene rykket opp med roten. Lei! 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 12. August 2023 Del Skrevet 12. August 2023 3 timer siden skrev Nøfyse: Uansett hvilke tilbakemeldinger klubben får så er svaret alltid, uansett bare mer av det samme røret som de har holdt på med i ti år. Mer av samme overgangspolitikk og et nytt, motvillig møte med supporterne for atter en gang forsøke å dempe den ubehagelige kritikken. Aldri, noensinne blir de underforliggende problemene rykket opp med roten. Lei! Ja, og det er nok ingen ting som kommer til å forandre seg fremover eller, slik som det har vært siste årene, kommer det til å fortsette fremover også, så lenge de samme personene sitter på toppen. Spiller lei seg og såret kortet, cry me a river! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 12. August 2023 Del Skrevet 12. August 2023 Rich nevnte det vel - men problemet ligger vel i at styret egentlig bare er marionetter for AS-styret. AS-styret snakker for pengene og har vel vist seg gjennom diverse uttalelser at i de ikke har alt for mye til overs for masete supportere. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 12. August 2023 Del Skrevet 12. August 2023 Vi må få på plass et styret for fotballen som kan bli mere uavhengig av AS styret. Disse må være fotballtunge og ikke minst kunne ha egne meninger. På sikt bør vi bort fra dual modellen og bli en mere medlemsstyrt klubb. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 696 Del Skrevet 2. September 2023 Del Skrevet 2. September 2023 Vet ikke hvor det passer, men skolebesøk på Jar: https://fb.watch/mP16zOPkVa/ 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MartinH. 34 Del Skrevet 5. September 2023 Del Skrevet 5. September 2023 Gode skrevet: Sjarmen som smuldret bort 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 5. September 2023 Del Skrevet 5. September 2023 31 minutter siden skrev MartinH.: Gode skrevet: Sjarmen som smuldret bort Fungerende link: https://www.vg.no/i/2BeJqy 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 234 Del Skrevet 5. September 2023 Del Skrevet 5. September 2023 Leif Welhaven er et eksempel på en som kunne ha sittet i styret i klubben. Han har nok ikke anledning for øyeblikket, grunnet jobben, men han har tydeligvis forstått noe som kopegjengen ikke har fått med seg. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 5. September 2023 Del Skrevet 5. September 2023 Akkurat nå skrev mbh: Leif Welhaven er et eksempel på en som kunne ha sittet i styret i klubben. Han har nok ikke anledning for øyeblikket, grunnet jobben, men han har tydeligvis forstått noe som kopegjengen ikke har fått med seg. Også har han glemt at den rike onkel Ulrichsen var utrolig sentral i de gode åra med mye moro 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 5. September 2023 Del Skrevet 5. September 2023 1 time siden skrev Petter: Fungerende link: https://www.vg.no/i/2BeJqy Meget bra skrevet! Og på denne reisen til å bli grå, kjedelige og uten en rød tråd! Sitter det noen som bør pakke pappeskene sine og fratre stillingene. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 398 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. September 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. September 2023 Denne sangen er spot on til Leif Welhaven sin kommentar. Vi sto der da, og vi står her nå og vi vil aldri gå Nei vi ække som de andre, vi blir aldri grå Vi er evig blå 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pogdkeslg 609 Del Skrevet 13. September 2023 Del Skrevet 13. September 2023 Jeg vil bare minne deg nok en gang om klubbens Instagram, det er absolutt forbedringer sammenlignet med forrige sesong, men vi ønsker fortsatt ikke bare gratulerer med dagen til våre nåværende/tidligere spillere. Vær oppmerksom på Brugge-kontoen, du kan få inntrykk av at Nusa er utdannet fra klubben deres, ikke Stabaek, nå er den beste tiden å tiltrekke seg nye supportere, en potensiell målgruppe for annonsører, etc. Hvordan kan vi få inn nye annonsører hvis vi er så passive på sosiale nettverk? 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 15. September 2023 Del Skrevet 15. September 2023 Stabæk i Fotballrådet. Bob er taggad, Kristoffer Løkberg med mange kloke ord om hva som er problemet vårt. Håper Jon lyttet og tok dette inn over seg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 15. September 2023 Del Skrevet 15. September 2023 1 time siden skrev Nr14: Stabæk i Fotballrådet. Bob er taggad, Kristoffer Løkberg med mange kloke ord om hva som er problemet vårt. Håper Jon lyttet og tok dette inn over seg. Tydelig mellom linjene at spillerlogistikken under LB ikke har vært helt optimal! Godt at klubben ser dette selv, så får vi håpe og tro de tar lærdom av det! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 15. September 2023 Del Skrevet 15. September 2023 Det viktigste er det Løkberg sier - skal man hente inn utlendinger så må de være av skikkelig kvalitet - enten en Nannskog eller en Gift. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 234 Del Skrevet 15. September 2023 Del Skrevet 15. September 2023 ... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå