Gjest Del Skrevet 17. September 2023 Del Skrevet 17. September 2023 TV2 fornekter seg ikke. Veldig usikker om Jesper så mye på den kampen med sine kommentarer. Brann vant fullt fortjent og Stabæk hadde bare en periode på 20-25 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 389 Del Skrevet 17. September 2023 Del Skrevet 17. September 2023 17 minutter siden skrev Nr14: TV2 fornekter seg ikke. Veldig usikker om Jesper så mye på den kampen med sine kommentarer. Brann vant fullt fortjent og Stabæk hadde bare en periode på 20-25 Etter å ha sett intervjuet med Horneland intet mindre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
TF22 393 Del Skrevet 17. September 2023 Del Skrevet 17. September 2023 29 minutter siden skrev Nr14: TV2 fornekter seg ikke. Veldig usikker om Jesper så mye på den kampen med sine kommentarer. Brann vant fullt fortjent og Stabæk hadde bare en periode på 20-25 Så god peiling Mathiesen har på alle lag, dømming og fotballforståelse, er det jo rart han ikke er trener for Real Madrid… 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 631 Del Skrevet 17. September 2023 Del Skrevet 17. September 2023 Han tar jo ikke helt feil, selv om vi presset høyt og spilte til dels bra fotball, så ble det aldri ordentlig farlig før mot slutten. Brann var mye skarpere på sine få visitter. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. September 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. September 2023 Budstikka: – Han har bare hatt oss i fem dager. Vi er bedre allerede, det er bare å bygge videre på dette, mener Stabæk-kaptein Nicolai Næss. Han røper at han snakket med noen av Brann-spillerne etter kampen. – De mente vi egentlig var det beste laget der ute og fortjente å få med oss noe. 22 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pogdkeslg 597 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. September 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. September 2023 11 timer siden skrev Sindre: Han tar jo ikke helt feil, selv om vi presset høyt og spilte til dels bra fotball, så ble det aldri ordentlig farlig før mot slutten. Brann var mye skarpere på sine få visitter. XG-beregningen gjenspeiler ikke det virkelige bildet av kampen, men bare summen av sannsynlighetene for scoringssjanser. Jeg vil be deg om å ta hensyn til Attack Impulse (xThreat, xT) - dette er en statistisk modell som evaluerer kvaliteten på et lags spill i en kamp. I motsetning til den vanlige xG, analyserer dette verktøyet ikke bare ~50 hendelser per kamp (skudd + pre-shot handlinger), men vurderer hver handling på banen og evaluerer om laget har kommet "nærmere" målet eller tvert imot, har gått vekk fra målet. xT er en modell for å vurdere pasninger og driblinger, ikke skudd, så den viser mer nøyaktig "dominans". og som kampen viser spilte vi virkelig angrepsfotball, og hadde veldig gode angrep, ja, vi mangler litt på den siste tredjedelen av banen, Bob har bare vært her i 5 dager, jeg vil også merke faktum om hvordan Bob gjenoppbygde laget i pausen, vi har manglet slik tidsstyring siden Jannes dager, jeg har store forhåpninger til dette laget! 23 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 18. September 2023 Del Skrevet 18. September 2023 2 timer siden skrev pogdkeslg: XG-beregningen gjenspeiler ikke det virkelige bildet av kampen, men bare summen av sannsynlighetene for scoringssjanser. Jeg vil be deg om å ta hensyn til Attack Impulse (xThreat, xT) - dette er en statistisk modell som evaluerer kvaliteten på et lags spill i en kamp. I motsetning til den vanlige xG, analyserer dette verktøyet ikke bare ~50 hendelser per kamp (skudd + pre-shot handlinger), men vurderer hver handling på banen og evaluerer om laget har kommet "nærmere" målet eller tvert imot, har gått vekk fra målet. xT er en modell for å vurdere pasninger og driblinger, ikke skudd, så den viser mer nøyaktig "dominans". og som kampen viser spilte vi virkelig angrepsfotball, og hadde veldig gode angrep, ja, vi mangler litt på den siste tredjedelen av banen, Bob har bare vært her i 5 dager, jeg vil også merke faktum om hvordan Bob gjenoppbygde laget i pausen, vi har manglet slik tidsstyring siden Jannes dager, jeg har store forhåpninger til dette laget! 👏👏 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 465 Del Skrevet 18. September 2023 Del Skrevet 18. September 2023 17 hours ago, Sindre said: Han tar jo ikke helt feil, selv om vi presset høyt og spilte til dels bra fotball, så ble det aldri ordentlig farlig før mot slutten. Brann var mye skarpere på sine få visitter. Blir det ikke litt bakvendt å bruke xG > antall mål som et argument for at et lag var spesielt skarpt? Har du færre mål enn xG skulle tilsi så er er du dårligere enn snittet til å omsette sjanser i tellende mål. Altså lite skarp. xG brukes til mye rart og tas ofte helt ut av kontekst. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Del Skrevet 18. September 2023 Del Skrevet 18. September 2023 Still deg på straffemerket og skyt en ball mot hjørnet 10 ganger. Er du en bedre skytter de gangene du treffer enn de du bommer? Hvis du gjør dette 100 ganger og treffer i hjørnet 80 ganger, vet vi at du treffer 80% av gangene. Ferdighetene din endrer seg ikke frem og tilbake, det er bare sånn at ingen treffer hver gang. Hvis du får sjansen én gang, vil du si at det er et element av uflaks om du bommer akkurat denne gangen? (Over tid kan man selvsagt si at noen vil være dårligere til å avslutte og med det naturlig ligge under formelene som brukes til xG. Mest sannsynlig er det en blanding.) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 006 Del Skrevet 18. September 2023 Del Skrevet 18. September 2023 55 minutter siden skrev Nøfyse: Blir det ikke litt bakvendt å bruke xG > antall mål som et argument for at et lag var spesielt skarpt? Har du færre mål enn xG skulle tilsi så er er du dårligere enn snittet til å omsette sjanser i tellende mål. Altså lite skarp. xG brukes til mye rart og tas ofte helt ut av kontekst. xG sier noe om hvor vanlig det er å score fra en gitt posisjon. Normalt tar man ikke hensyn til hvor mange spillere det er mellom skuddstedet og mål. Jeg synes bruken er overdrevet. Antall touch i box virker ofte å følge tabell plassering dog. Om man vil ha noe som indikerer offensiv kvalitet. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 631 Del Skrevet 18. September 2023 Del Skrevet 18. September 2023 1 time siden skrev Nøfyse: Blir det ikke litt bakvendt å bruke xG > antall mål som et argument for at et lag var spesielt skarpt? Har du færre mål enn xG skulle tilsi så er er du dårligere enn snittet til å omsette sjanser i tellende mål. Altså lite skarp. xG brukes til mye rart og tas ofte helt ut av kontekst. Vi så vel alle kampen, poenget var at jeg skjønner hva Jesper M mente. xG var et eksempel, kunne like gjerne vist til at Brann hadde flere store sjanser enn oss, flere skudd på mål, hadde ballen mest og full kontroll på alle defensive dødballer. Vi har heldigvis en god keeper som holdt oss inne i kampen. Med mer skarpe mente jeg at de faktisk kom til gode avslutninger - som fort kunne gått inn med en annen i målet. Det hadde ikke vi mange av før Bakenga og Curtis helt mot slutten. Den største før det var kanskje da Vinge bommet på ballen? Spillemessig var vi mer attraktive enn Brann, det er jeg enig i, men forsvaret til Brann hadde 100% kontroll på Kjerrumgaard, så vi var ikke spesielt farlige i boks. Derfor fair å si at Brann forsvarte ledelsen greit. PS. Vi hadde også færre mål enn xG skulle tilsi😉 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 681 Del Skrevet 19. September 2023 Del Skrevet 19. September 2023 Vet ikke h or denne skal men Aalbu til vålerenga Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 369 Del Skrevet 19. September 2023 Del Skrevet 19. September 2023 Hvis det ikke allerede er sjekket ut, så bør vi snakke med han her https://www.kampanje.com/jobb/2023/07/markedssjefen-i-valerenga-gir-seg-etter-sesongen/ 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 20. September 2023 Del Skrevet 20. September 2023 Synd for ingos baby https://direkte.dn.no/nyhetsstudio/#138733 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 20. September 2023 Del Skrevet 20. September 2023 Nå er det bare å koke vann på Nadderud. Ganske dårlig av Bærum Kommune å varsle 4 timer senere enn Oslo Viktig melding fra Bærum kommune. En rutineprøve av drikkevannet har vist unormal verdi og vi anbefaler deg å koke drikkevannet inntil ny beskjed blir gitt. Se kommunens nettside for mer informasjon https://www.baerum.kommune.no/tjenester/vann-og-avlop/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pogdkeslg 597 Del Skrevet 26. September 2023 Del Skrevet 26. September 2023 anmeldelser av andrelagets kamper på YouTube! ❤️ 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 681 Del Skrevet 5. Oktober 2023 Del Skrevet 5. Oktober 2023 Noen som vet hvor all statistikk som tidligere lå på altomfotball.no ligger nå? Feks. Tilskuersnitt? Virker som tv2 sitt live oppsett har tatt over? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 006 Del Skrevet 5. Oktober 2023 Del Skrevet 5. Oktober 2023 Prøv nifs.no Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vidjetore 155 Del Skrevet 7. Oktober 2023 Del Skrevet 7. Oktober 2023 På 19.9.2023 den 16.41 skrev boie: Hvis det ikke allerede er sjekket ut, så bør vi snakke med han her https://www.kampanje.com/jobb/2023/07/markedssjefen-i-valerenga-gir-seg-etter-sesongen/ Han bekrefter han er i dialog med HamKam. – Flere andre eliteserieklubber har vært på, men også utenfor Norge. Jeg har hørt fra andre idretter også, i tillegg til noe rundt i næringslivet ellers. Nå har jeg tatt meg god tid til å tenke meg fram, og har landet på at jeg gjerne vil fortsette i fotballen. Da er det ingenting som har vært like pirrende og smigrende som interessen fra HamKam. Jeg er en «Kamerat», og glemmer ikke at det var den klubben som tok meg inn i toppfotballen, sier han. https://www.h-a.no/bekrefter-hamkam-moter-na-er-han-aktuell-for-toppjobb-pa-briskeby/s/5-139-1335404?fbclid=IwAR0wWu1ws6mOAE9Ise4-cogvo4zCz_GqAKaoK2jGL_SuP-Skgc-qFtixySs Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
NaturligPessimist 408 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. Oktober 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. Oktober 2023 Av mystiske grunner er det morsommere å være på internett når Stabæk har vunnet. Suget etter gode nyheter gikk så langt i går at jeg beveget meg inn på TV2.no, tross alt norsk fotballs medieforvalter for tiden. (Glem å se etter Stabæk i NRK og Aftenposten) Jeg gikk inn i går etter kamp og utover kvelden. Ingenting på forsiden (der de (fleste?) andre kampene var å finne) eller på sportsiden. Ei heller i dag. Det gikk så langt at jeg søkte opp 'Stabæk' i TV2s innebygde søk. Nada om kampen i går, utover tekstlig livedekning. Stabæk er kanskje ikke det mest sexy for tiden, men LSK selger da litt? Er det ikke i TV2s interesse å skrive om alle kampene og prøve å hause opp eget produkt littegrann? Burde en artikkel fra hver kamp i runden være et krav til det mediehuset som sikrer seg rettighetene til Tippeligaen? 21 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maggs 316 Del Skrevet 9. Oktober 2023 Del Skrevet 9. Oktober 2023 Det går vel på noe så enkelt som antall klikk, og jeg tipper de får svært få klikk på sånne saker. Det er ikke spesielt interessant for noen utenom de spesielt interesserte, og vi må være ærlige nok på at det er det nok ikke så mange av. Selv budstikka sier at Stabæk er blant sakene som får færrest klikk hos dem, så det sier jo litt dessverre. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Path 413 Del Skrevet 9. Oktober 2023 Del Skrevet 9. Oktober 2023 51 minutter siden skrev NaturligPessimist: Av mystiske grunner er det morsommere å være på internett når Stabæk har vunnet. Suget etter gode nyheter gikk så langt i går at jeg beveget meg inn på TV2.no, tross alt norsk fotballs medieforvalter for tiden. (Glem å se etter Stabæk i NRK og Aftenposten) Jeg gikk inn i går etter kamp og utover kvelden. Ingenting på forsiden (der de (fleste?) andre kampene var å finne) eller på sportsiden. Ei heller i dag. Det gikk så langt at jeg søkte opp 'Stabæk' i TV2s innebygde søk. Nada om kampen i går, utover tekstlig livedekning. Stabæk er kanskje ikke det mest sexy for tiden, men LSK selger da litt? Er det ikke i TV2s interesse å skrive om alle kampene og prøve å hause opp eget produkt littegrann? Burde en artikkel fra hver kamp i runden være et krav til det mediehuset som sikrer seg rettighetene til Tippeligaen? Enig, trodde faktisk at Eliteserien skulle få et skikkelig løft nå som tv2 er distributør, men det er bare PL som promoteres til tross for at de ikke lenger sender det. Nå skal det sies at Stabæk har vært ikkeeksisterende for det fleste medier i lang tid, mm. det er en negativ sak som kan henge ut klubben 😬 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. Oktober 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. Oktober 2023 47 minutter siden skrev Maggs: Selv budstikka sier at Stabæk er blant sakene som får færrest klikk hos dem, så det sier jo litt dessverre. Nå er ikke budstikka kjent som en avis som skaper entusiasme omkring lag/prestasjoner i egen region! Her letes det mer etter sensasjoner eller negativitet! Så klart selger det dårlig med tiden. Hadde de tatt toppidretten i lokalsamfunnet og produktet Stabæk seriøst, så hadde de fått flere klikk også! 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
1369 1 339 Del Skrevet 10. Oktober 2023 Del Skrevet 10. Oktober 2023 10 timer siden skrev blaasoldat: Nå er ikke budstikka kjent som en avis som skaper entusiasme omkring lag/prestasjoner i egen region! Her letes det mer etter sensasjoner eller negativitet! Så klart selger det dårlig med tiden. Hadde de tatt toppidretten i lokalsamfunnet og produktet Stabæk seriøst, så hadde de fått flere klikk også! Gjett om også mindre idretter føler det slik. Budstikka har horribel saklig sportsdekning 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SuperDungeonMaster 2 093 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. Oktober 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. Oktober 2023 Innsiden er tilbake! Denne gangen med stjerna sjøl, Cooper! 37 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 249 Del Skrevet 31. Oktober 2023 Del Skrevet 31. Oktober 2023 Registrerte at Pellegrino fikk kastet en flaske etter seg under kampen i går. Interessant å se hvordan media og NFF lager en helvetes rævkjør når flaska til en unggutt på nadderud "uheldigvis" treffer pæra til dommer Saggi, mens når man bommer på spiller Pellegrino så er det tyst. Tydeligvis ikke så farlig - det bare "koker litt": – Det koker litt uansett hvilket lag det er. Det koker litt i ny og ne. Da kan sånne ting skje. Men vi vil ikke ha sånne ting på en fotballkamp. Vi må oppføre oss, svarer Åsen. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
1369 1 339 Del Skrevet 31. Oktober 2023 Del Skrevet 31. Oktober 2023 Ja, det er sykt tankevekkende, ikke minst siden Stabæk-situasjonen la masse trøkk på en mindreårig - så burde situasjonen aldri vært nevnt av noe medium. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 141 Del Skrevet 31. Oktober 2023 Del Skrevet 31. Oktober 2023 Glad i å hate Stabæk. Overraskende at ikke Lillestrøm er like hatbare… 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 082 Kongeinnlegg! Del Skrevet 31. Oktober 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 31. Oktober 2023 Jeg så VG brukte mye plass og kalte det "skandalescener". Føler man det slik blir det tøft å spille fotball i utlandet. Jeg synes ikke man skal kaste flasker på spillere selv om de provoserer, men reaksjonen hans... Han gjør alt han kan for å provosere, og så blir han plutselig så opprørt når han får en reaksjon at han bråsnur og nesten kaster tilbake. Det er mer enn 0,5 liter small dick energy right there 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 8. November 2023 Del Skrevet 8. November 2023 Joakim forteller meg at Bob ble intervjuet av både TV2 og VG etter treninga idag, så vi får følge med! Snakket selv så vidt med VG Tv mannen😊 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå