Bjornh 2 115 Del Skrevet 4. Oktober 2005 Del Skrevet 4. Oktober 2005 Jeg er helt uenig i kritikken av Aftenposten på forsiden. Greit nok at nettsidene deres suger, men Aftenposten er (etter Budstikka) den avisen som skriver mest (og som regel alltid positivt) om Stabæk i papirutgaven. Ja, det er jeg enig i! Særlig aftenutgaven har hatt veldig mye om Stabæk, men det har vært lite de siste ukene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 5. Oktober 2005 Del Skrevet 5. Oktober 2005 Jeg maste på Aftenposten tidligere i sesongen angående statistikksidene, som var fulle av grove feil. Dette ble etter etterhvert bedre, og på disse sidene har de ihvertfall klart å få med seg riktig antall mål: Toppscorerlisten Men de har av en merkelig grunn ikke klart å med seg riktig antall kamper på Daniel. Spillerbørsen er ikke akkurat oppdatert heller, og det hadde vært like greit å droppe den, når de ikke klarer å gjennomføre det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 6. Oktober 2005 Del Skrevet 6. Oktober 2005 Endelig positive økonominyheter om Stabæk! Budstikka Etter en sessong med masse positive sportslige nyheter, er det endelig også noe positivt i media om vår økonomi! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 6. Oktober 2005 Del Skrevet 6. Oktober 2005 SÅ JÆVLIG DIGG! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 6. Oktober 2005 Del Skrevet 6. Oktober 2005 SÅ JÆVLIG DIGG! Særlig sammenlignet med denne artikkelen: Kjempeminus for Fjørtoft (nettavisen) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 6. Oktober 2005 Del Skrevet 6. Oktober 2005 Gitt opprykk, er jo denne sesongen helt rå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 6. Oktober 2005 Del Skrevet 6. Oktober 2005 Dette varmet et Blaat hjerte! Jeg føler at denne sesongen har gjort at man kan begynne på nytt med blanke ark når man skal i gang med en ny sesong i januar. Det spillerne har gjort gjennom å være trofaste mot klubben tross nedrykk og i tillegg tar i et tak for klubbens økonomi gjennom Alle gutta er noe vi ikke kan sette nok pris på. Det at Martin stakk, har nok hjulpet til også - i fjor var all omtalen klubben fikk enten om Ingebrigt, Aalbu eller Martin - mens i år snakker man om laget Stabæk (i den grad noen gidder å nevne klubben da). Selvfølgelig har Daniel fått mer omtale enn noen andre - men det vil alltid en toppscorer få. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 6. Oktober 2005 Del Skrevet 6. Oktober 2005 Gitt opprykk, er jo denne sesongen helt rå. Trenger vel ikke akkurat doktorgrad i fotballsesonganalyse for å konkuldere det.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 6. Oktober 2005 Del Skrevet 6. Oktober 2005 Tar denne som et positivt signal "Dessuten ligger vi godt an i fremdriften på en ny stadion på Fornebu", sier Schultz Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
booi 1 Del Skrevet 7. Oktober 2005 Del Skrevet 7. Oktober 2005 Det at Martin stakk, har nok hjulpet til også - ... Det kan du trykt si! Martin tjente 11 mill i fjor (Greit nok med at noen av disse pengene kom fra England, men likevel as..) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 7. Oktober 2005 Del Skrevet 7. Oktober 2005 Stabæk hadde 15 mill i underskudd i fjor, ca 2,5 i år - Martin er borte - say no more. (kunne vært sånn) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 7. Oktober 2005 Del Skrevet 7. Oktober 2005 Det at Martin stakk, har nok hjulpet til også - ... Det kan du trykt si! Martin tjente 11 mill i fjor (Greit nok med at noen av disse pengene kom fra England, men likevel as..) Og hvor mye kom fra helt andre steder, som egne reklame-avtaler, Skeidar, Brann etc. Martin har betyd mye for Stabæk, selv om han ikke imponerte med sitt spill for oss i fjor. Nå vet i hvert fall ikke jeg hva vi event. betalt for ham, hva han fikk i lønn, og hvor mye av penga fra Brann som gikk til ham/Stabæk, men jeg ville bli veldig overrasket hvis han har bidratt nevneverdig negativt til fjorårets resultat. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 7. Oktober 2005 Del Skrevet 7. Oktober 2005 hva med denne grunnen da: http://fotball.aftenposten.no/nyhetsarkiv/...articleID=87098 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 7. Oktober 2005 Del Skrevet 7. Oktober 2005 Gaute loppa oss for penger og trente oss ned i Adecco'n. Fin fyr... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 7. Oktober 2005 (endret) Del Skrevet 7. Oktober 2005 (endret) Gaute loppa oss for penger og trente oss ned i Adecco'n. Fin fyr... I omvendt rekkefølge. Kan ikke klandre ham for å grafse litt i pengebingen etter måten han fikk sparken på (pressen fortalte ham det), men ingen tvil om at han ikke (lenger?) var rett mann på rett plass. Endret 7. Oktober 2005 av Bjornh Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 7. Oktober 2005 Del Skrevet 7. Oktober 2005 Gaute loppa oss for penger og trente oss ned i Adecco'n. Fin fyr... I omvendt rekkefølge. Kan ikke klandre ham for å grafse litt i pengebingen etter måten han fikk sparken på (pressen fortalte ham det), men ingen tvil om at han ikke (lenger?) var rett mann på rett plass. hehe, det er jo rimelig at fyren skal ha lønn når man er ansatt, men at han får fyken er jo også rimelig. Det jeg synes er interessant er at det er rimelig stive lønninger trenerne i Norge får. Mesteparten godt over millionen. <_> Tror kanskje lønnsfesten er noe høy der også... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 7. Oktober 2005 Del Skrevet 7. Oktober 2005 Det jeg synes er interessant er at det er rimelig stive lønninger trenerne i Norge får. Mesteparten godt over millionen. Tror kanskje lønnsfesten er noe høy der også... Nåja, det er ikke alltid ligningen sier alt. Rise var jo også blant de som gikk (sluttpakke?), og de kan ha inntekter fra andre steder i tillegg. Meeen, kanskje noen har stukket unna litt også? Bare Stabæk er edruelige må gjerne de andre kjøre økonomien sin på dunken, hadde gjerne sett "lissom-fra-byen-bønda" fra Oslo-øst rykke ned pga av økonomisk rot. En gang må vel Feite-Fredriksen og Spedalsken bli lei av å øse dukater over dem, og da tar moro for slutt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 7. Oktober 2005 Del Skrevet 7. Oktober 2005 NRK viser U21 på WEB-TV (Gratis!) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 7. Oktober 2005 (endret) Del Skrevet 7. Oktober 2005 (endret) Uten Henning og Morten - hva faen skjer a? Endret 7. Oktober 2005 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 7. Oktober 2005 Del Skrevet 7. Oktober 2005 Uten Henning og Morten - hva faen skjer a? En viss (ikke vis) landslagstrener har invitert til te-selskap mot Moldovia, men de kom og spilte fotball gitt. Em katastrofe at ikke Henning spilt hele kampen, han var den eneste som vant en del dueller der. Kunne fort ha blitt et annet resultat med ham hele veien. Det hadde ikke skadet med Morten offensive kvaliteter som back heller, kanskje vi hadde putte noen flere mål. Men det hjelper ikke når gutta f... ikke skyter på mål en gang (var vel ikke et eneste ordentlig skudd på mål i hele første omgang), kan ikke forvente så mange scoringene da Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Arne Hole slår til igjen i dagens Aftenposten... SLÅR ALLE REKORDER ... og i dag kan Stabæk være tilbake i eliteserien * Ingen andre lag har sluppet inn færre mål (19mål på 26 kamper) * Råeste golagetter i 1 divisjon "noen gang" * Rykker evt opp uten å overskride budsjetter. Start, Tromsø og Enga tapte masse penger * Flest tilskuere i samtlige runder * Mistet færrest tilskuere fra Tippeligaen til Adecco * 5 nye spillere for prisen av André Muri (lol) Ingo håper på et tilskuerantall som starter med 5... For første gang i årets serie-A Faen vi er gode 5-1 til oss! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Hva mente Ingo med det om "sjangse" ligaen eller hva det var? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Arne Hole slår til igjen i dagens Aftenposten... SLÅR ALLE REKORDER ... og i dag kan Stabæk være tilbake i eliteserien * Ingen andre lag har sluppet inn færre mål (19mål på 26 kamper) * Råeste golagetter i 1 divisjon "noen gang" * Rykker evt opp uten å overskride budsjetter. Start, Tromsø og Enga tapte masse penger * Flest tilskuere i samtlige runder * Mistet færrest tilskuere fra Tippeligaen til Adecco * 5 nye spillere for prisen av André Muri (lol) Ingo håper på et tilskuerantall som starter med 5... For første gang i årets serie-A Faen vi er gode 5-1 til oss! Digg! Vurderer seriøst og abonnere! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 FØRSTE MØTE MED NADDERUDJeg hadde aldri vært på Nadderud før. Nå har jeg vært der, og jeg har de gode vibrasjonene fra et av norsk fotballs mest intense hjemmepublikum ringende i ørene. Opplevelsen av tribunene som eksploderer i blaatt når de vet at laget deres er tilbake i eliteserien, vil sitte ganske lenge fremover. Jeg kommer tilbake, vær sikker! Kommentar i dagens Aftenposten. FY FAEN FOR EN DAG! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 1 992 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Kommentar i dagens Aftenposten. Papirutgaven? Hvor? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 De av dere som var på stadion, gikk glipp av at selveste Ivar Hoff skrøt uhemmet av Stabæk i går. Det var helt rart. Jeg måtte bort og dunke til tv'n et par ganger for å se om det var noe galt tv'n. Enten satt søvhuet fra tv2 i tvangstrøye mens noen pekte en gønner mot tinningen hans. Eller så har Ronny og/eller Randi dusjet gammern med sannhetsserum før sending. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Kommentar i dagens Aftenposten. Papirutgaven? Hvor? Ja, men jeg skrev hele. På side 2, helt oppe i venstre hjørnet. De av dere som var på stadion, gikk glipp av at selveste Ivar Hoff skrøt uhemmet av Stabæk i går. Det var helt rart. Jeg måtte bort og dunke til tv'n et par ganger for å se om det var noe galt tv'n. Enten satt søvhuet fra tv2 i tvangstrøye mens noen pekte en gønner mot tinningen hans. Eller så har Ronny og/eller Randi dusjet gammern med sannhetsserum før sending. En video (på pc kanskje?) må i sirkulasjon! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 De av dere som var på stadion, gikk glipp av at selveste Ivar Hoff skrøt uhemmet av Stabæk i går. Det var helt rart. Jeg måtte bort og dunke til tv'n et par ganger for å se om det var noe galt tv'n. Enten satt søvhuet fra tv2 i tvangstrøye mens noen pekte en gønner mot tinningen hans. Eller så har Ronny og/eller Randi dusjet gammern med sannhetsserum før sending. Så det var Hoff altså ? Jeg syntes det liknet på stemmen hans, men jeg hørte bare skryt og positivitet om laget, publikum osv, så jeg var litt usikker på om det var ham! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 De av dere som var på stadion, gikk glipp av at selveste Ivar Hoff skrøt uhemmet av Stabæk i går. Det var helt rart. Jeg måtte bort og dunke til tv'n et par ganger for å se om det var noe galt tv'n. Enten satt søvhuet fra tv2 i tvangstrøye mens noen pekte en gønner mot tinningen hans. Eller så har Ronny og/eller Randi dusjet gammern med sannhetsserum før sending. La merke til det, da jeg kom hjem etter kampen og satte på opptaket av kampen. Han skrøt jo av alt: - Stabæk er alt for gode til å spille i 1. div - det er i eliten de hører hjemme - og han skrøt også av Janne som tok seg tid til å snakke med pressen med kampen var på sitt mest intense Den kampen kommer til å gå noen ganger utover i høst ja. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Som sagt, oss som ikke klarer å stille inn videospillern må også få tak i denne videon Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå