Gå til innhold

Mediedekning

$uperTerje
 Del

Anbefalte innlegg

8 timer siden skrev Latmann:

Nesten så man får en liten tåre i øyekroken

– Sammen skal vi sørge for at barn i Bærum begynner å gå med Stabækdrakt på skolen igjen, mens de synger på sangene til Stabæk Support.

Det var sånn da jeg var liten. "De blaa staar paa" på repeat, inkludert instrumentalversjonen.

Tror ikke nødvendigvis at så mange i Bærum holder med andre norske klubber, men at det heller går i PSG og Real Madrid.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3 timer siden skrev fexter:

Tv2 skal se på Eliteseriensatsningen for neste år. Står dårlig til i Bergenskanalen om dagen. https://kampanje.com/medier/2023/11/tv-2s-sportsredaktor---norsk-fotball-blir-gjenstand-for-grundig-evaluering/

Jævlig synd. TV 2 ble virkelig ikke det løftet vi hadde håpet på. Men nå håper jeg for guds skyld de er smarte. Tar de litt må de også gi litt (f.eks. reklamefrie sendinger på Play).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 hour ago, Jan Fredrik said:

Jævlig synd. TV 2 ble virkelig ikke det løftet vi hadde håpet på. Men nå håper jeg for guds skyld de er smarte. Tar de litt må de også gi litt (f.eks. reklamefrie sendinger på Play).

Jeg mener tv2 sin eliteseriesatsing var ganske bra i pre season men har bare sakte men sikkert dabbet mer og mer av

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat nå skrev boie:

Dette regelverket er generelt og ikke spes godt egnet for idrett, syns jeg. Som Tunold sier er det jo ikke sørlig forskjell på spillere med og uten proffkontrakt. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 minutt siden skrev boie:

Dette regelverket er generelt og ikke spes godt egnet for idrett, syns jeg. Som Tunold sier er det jo ikke sørlig forskjell på spillere med og uten proffkontrakt. 

Hvordan tenker de egentlig norske klubber skal klare å bygge seg opp, om de ikke får signere kontrakt med sine beste spillere, selv om de er 15 år? Da går de fort gratis til utlandet, og klubbene står igjen med smuler!

Jeg hadde flere jobber før jeg var ferdig med ungdomsskolen, vil det da si at jeg er offer for barnearbeid? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

21 hours ago, fexter said:

Tv2 skal se på Eliteseriensatsningen for neste år. Står dårlig til i Bergenskanalen om dagen. https://kampanje.com/medier/2023/11/tv-2s-sportsredaktor---norsk-fotball-blir-gjenstand-for-grundig-evaluering/

Håper virkelig ikke TV2 har betalt mer for rettighetene enn de klarer å regne hjem. Det vil få store konsekvenser om det hele ikke er økonomisk bærekraftig 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare jeg som syns Eggen Vinge har vært veldig mye ute i forskjellige medier siden han kom hit altså det virker som han er glad i klubben og har slått seg godt til rette

Hvis verste ting skjer at vi rykker ned til Obos så tror jeg han blir med ned og ikke blir solgt videre med mindre vi får et helt sinnsykt tilbud 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mediedekning
  • Opprett ny...