Gå til innhold

Anbefalte innlegg

På 13.11.2023 den 13.24 skrev Latmann:

Nesten så man får en liten tåre i øyekroken

– Sammen skal vi sørge for at barn i Bærum begynner å gå med Stabækdrakt på skolen igjen, mens de synger på sangene til Stabæk Support.

Har Stb stunta med å dele ut stb-sparkebukser til nyfødte på Bærum Sykehus før? Hvis ikke så er det bare å få. Gotta catch 'em young. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 timer siden skrev Styrmann:

Har Stb stunta med å dele ut stb-sparkebukser til nyfødte på Bærum Sykehus før? Hvis ikke så er det bare å få. Gotta catch 'em young. 

Før kunne man kjøpe Stabæk-smokk og smekke. Vet ikke om det er å få tak i lenger

Lenke til innlegg
Del på andre sider

38 minutter siden skrev blaasoldat:

Det finnes ingen rekvisitter til små barn/babyer meg bekjent!

Joda. Bodyer til de minste og drakter når de blir litt større. Dessverre må de være ganske store før de kan få drakter som passer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

32 minutes ago, blaasoldat said:

Jepp, og jeg stadfester at det ikke finnes noen ting! Som er veldig synd!

Skulle også hatt ett kaffekrus til å bruke på jobb, f.eks! All slik hverdags reklame er gull verd!

Prøvde å søke etter det

Dette var det eneste jeg fant

https://www.stabak.no/lag/kvinner/nyheter/2302-en-kaffekopp 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 timer siden skrev odd:

1 time siden skrev Snæss:

Har denne i bilen og den funker fint som kaffekopp der,  etterlyser en litt mer classy kaffekopp til kontor/møte bruk :)

Den har jeg, men ønsker som Snæss også en classy kaffekopp! Typ blå og mørkeblå striper! Alltid.uansett som tekst på øverst i randen på innsiden!

type slik: https://shop.til.no/products/til-krus-rodt-og-hvitt

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Media bør bare spørre han: Synes dere det er viktig å straffe den eller de som evt har ropt noe rasistisk? Hvis ja, synes dere det er viktig å hjelpe de som kjører full etterforskning for å finne vedkommende?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig godt jobba Posse og Suport, men han arrogante dusten i nord mener altså at det er rasisme uavhengig om Brice har hørt feil eller ikke? Han kan jo ikke forstå hva han selv sier. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

33 minutter siden skrev kuk:

men han arrogante dusten i nord mener altså at det er rasisme uavhengig om Brice har hørt feil eller ikke? Han kan jo ikke forstå hva han selv sier. 

Man ser ikke hva som skjer rundt seg når man kun ser dypt inn i sin egen navle. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Mediedekning
  • Opprett ny...