joffen 954 Del Skrevet 6. Desember 2023 Del Skrevet 6. Desember 2023 Ikke minst tapte HamKam begge sine mot VIF, og Tromsø spilte to uavgjorte mot dem. Det er mange å skylde på for nedrykket vårt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 6. Desember 2023 Del Skrevet 6. Desember 2023 56 minutter siden skrev Torres: Tja, det er kanskje en av faktorene. Samtidig er det dårlige lag som får marginer og har dårlig flaks, sånn er det alltid. Kampene vi har tapt poeng pga dommerfeil har vært jevne, og kunne vært avgjort tidligere også. Men vi har vært for dårlige defensivt og offensivt i hele år, og det er ikke dommernes skyld. Tror ikke noen tenker at vi har gjort en god sesong, det har vært altfor mange dårlige kamper. Jeg mener det er "fortjent" at vi lå i bunnen av tabellen, men syns det er altfor enkelt å sitte som ekspertkommentator i studio og mene at det er velfortjent at vi ryker, men ikke si ett ord om de nærmeste på tabellen. Ingen av dem har gjort seg spesielt mer fortjent til å overleve, syns jeg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 234 Del Skrevet 6. Desember 2023 Del Skrevet 6. Desember 2023 Fortjene å rykke ned? Jeg syns at en kino som bare viser filmer av Vibeke Løkkeberg fortjener å gå konkurs. Selv om filmene kanskje er bra, rent kunstnerisk (Hei, Lasse Bo!). Jeg kan ikke huske sist gang jeg så en morsom Stabæk-kamp. Jeg har selvfølgelig vært veldig glad når vi har vunnet, men selve underholdningen har vært "bånn i bøtta". Hvilken kamp har jeg glemt og tar feil? 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 604 Del Skrevet 6. Desember 2023 Del Skrevet 6. Desember 2023 8 minutter siden skrev mbh: Fortjene å rykke ned? Jeg syns at en kino som bare viser filmer av Vibeke Løkkeberg fortjener å gå konkurs. Selv om filmene kanskje er bra, rent kunstnerisk (Hei, Lasse Bo!). Jeg kan ikke huske sist gang jeg så en morsom Stabæk-kamp. Jeg har selvfølgelig vært veldig glad når vi har vunnet, men selve underholdningen har vært "bånn i bøtta". Hvilken kamp har jeg glemt og tar feil? Åsane-Stabæk tidlig i 2022! Vanvittig bra kamp med mye underholdende angrepsfotball! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 6. Desember 2023 Del Skrevet 6. Desember 2023 1 minutt siden skrev mbh: Fortjene å rykke ned? Jeg syns at en kino som bare viser filmer av Vibeke Løkkeberg fortjener å gå konkurs. Selv om filmene kanskje er bra, rent kunstnerisk (Hei, Lasse Bo!). Jeg kan ikke huske sist gang jeg så en morsom Stabæk-kamp. Jeg har selvfølgelig vært veldig glad når vi har vunnet, men selve underholdningen har vært "bånn i bøtta". Hvilken kamp har jeg glemt og tar feil? Det må være Odd borte i 2017. Den var artig. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 234 Del Skrevet 6. Desember 2023 Del Skrevet 6. Desember 2023 3 minutter siden skrev M-A-N: Åsane-Stabæk tidlig i 2022! Vanvittig bra kamp med mye underholdende angrepsfotball! Haha. At vi må tilbake til OBOS for å finne et eksempel, tyder vel på at vi hører hjemme der. Men hvem vet, jeg var jo på kampen i Stjørdal også. Den var heller ikke spesielt morsom, selv om den var komisk. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 604 Del Skrevet 6. Desember 2023 Del Skrevet 6. Desember 2023 1 time siden skrev mbh: Haha. At vi må tilbake til OBOS for å finne et eksempel, tyder vel på at vi hører hjemme der. Men hvem vet, jeg var jo på kampen i Stjørdal også. Den var heller ikke spesielt morsom, selv om den var komisk. Jeg er forresten en stor fan og forsvarer av Løkkebergs filmkunst - og kan således også sette pris på lidelsen og det kjedsommelige ved å følge Stabæk 😉 Men jeg håper ikke at det å se Stabæk spille i fremtiden vil bli sammenlignet med opplevelsen av å se Vibeke Løkkebergs «Hud» 😂 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 203 Del Skrevet 6. Desember 2023 Del Skrevet 6. Desember 2023 8 timer siden skrev Torres: Men vi har vært for dårlige defensivt og offensivt i hele år, og det er ikke dommernes skyld. Vi har først og fremst vært for dårlige offensivt. Det er riktig at ikke alt er dommernes skyld, men det er den viktigste faktoren. Hadde vi vært Glimt hadde det selvfølgelig ikke vært noe problem og vi hadde ikke vært i nærheten av noe nedrykk. Men når vi blir fradømt 8-10 poeng netto og i utgangspunktet er spådd på nedre halvdel teller alle poeng. I tillegg gir det dårlig selvtillit, vi kommer ut av alt som heter flyt og det blir feil fokus i gruppa. Vi kan med rette skylde på dømmingen for dette nedrykket. Med normal dømming hadde vi havnet rundt midten tipper jeg. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 6. Desember 2023 Del Skrevet 6. Desember 2023 Bare uten VAR hadde vi hatt 6 poeng mer. Vet ikke hvordan tilsvarende ville sett ut for de andre bunnlagene, men tror vi ville berget uten VAR. I tillegg har vi annulleringen mot SF som vel ble direkte avgjørende. Vi spilte oss ikke ned i år. Men vi kunne (og burde?) spilt oss ut av det. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 6. Desember 2023 Del Skrevet 6. Desember 2023 Molde i cupen i februar (?). God underholdning @mbh 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 234 Del Skrevet 6. Desember 2023 Del Skrevet 6. Desember 2023 14 minutter siden skrev knutta: Molde i cupen i februar (?). God underholdning @mbh Okay - da leder du med eksempelet fremst i tid 🙂 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 266 Del Skrevet 11. Desember 2023 Del Skrevet 11. Desember 2023 Velkommen etter a Budstikka. ALLE har jo vært klar over dette lenge. https://www.budstikka.no/stabak-profil-kan-vare-tapt-for-klubben/s/5-55-1594872 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 11. Desember 2023 Del Skrevet 11. Desember 2023 jeez og så vinklingen.... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 11. Desember 2023 Del Skrevet 11. Desember 2023 Er dere sjokkert? Det er tross alt Budstikka vi snakker om! Eksempel Kr sund rykker opp! Taxiene i byen kjører alle som vil feire opprykket gratis dit! Det hadde aldri skjedd hos oss! Om så, hadde budstikka viklet det negativt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 11. Desember 2023 Del Skrevet 11. Desember 2023 1 time siden skrev @ringo: jeez og så vinklingen.... Er vel greit nok? Eneste avisa som skriver noe som helst om klubben vel 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. Januar Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. Januar Veldig fint innslag om gatelaget på idrettsgallaen nå i sted! 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 005 Del Skrevet 18. Januar Del Skrevet 18. Januar Treneren vi ikke ansatte 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 13. Februar Del Skrevet 13. Februar https://fb.watch/qbCxmlyZak/? reisebrev fra Spania, på Facebook! Meget bra jobbet igjen! Fortsett sånn 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 14. Februar Del Skrevet 14. Februar Er det noen med tilgang til Stikka som kan dele innholdet i denne artikkelen? https://www.budstikka.no/stabak-leter-etter-det-alle-vil-ha-det-er-dyrt/s/5-55-1638273 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 14. Februar Del Skrevet 14. Februar Man ønsker seg enda en spiss.. Men det er dyrt.. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Zemzemi 236 Del Skrevet 14. Februar Del Skrevet 14. Februar 56 minutter siden skrev ErikErik: Man ønsker seg enda en spiss.. Men det er dyrt.. På tide med en ny islending..(ingen rykter, bare ønsketenkning) 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
yiddo 2 413 Del Skrevet 14. Februar Del Skrevet 14. Februar Benjamin Stokke, toppscorer i Obos (og på årets lag) i fjor er jo fortsatt uten kontrakt. Han vet vi ihvertfall kan levere bra på nivået vi er på. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 005 Kongeinnlegg! Del Skrevet 14. Februar Kongeinnlegg! Del Skrevet 14. Februar 15 minutter med Rasmus. Bra kar! 22 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 754 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. Februar Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. Februar Intervju med Næss og Veum! 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 235 Kongeinnlegg! Del Skrevet 24. Februar Kongeinnlegg! Del Skrevet 24. Februar Cooper i Stikka: https://www.budstikka.no/en-dramatisk-ulykke-snudde-livet-pa-hodet/s/5-55-1640272 18 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anderson 339 Del Skrevet 5. April Del Skrevet 5. April Noen som vet om det hjelper å trykke seg inn på Stabæk-saker utallige ganger for å øke "clicks" på Stabæk-saker? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 690 Del Skrevet 8. April Del Skrevet 8. April Budstikka med nok en så som så sak om nye nadderud. Viser bildet av naboen som er for ny stadion, men legger ved sitatet fra en annen nabo som mener det er pengesluk. Hadde det vært meg det hadde vært bilde av hadde jeg blitt ganske forbannet 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SuperDungeonMaster 2 093 Del Skrevet 8. April Del Skrevet 8. April 18 minutter siden skrev tobb: Budstikka med nok en så som så sak om nye nadderud. Viser bildet av naboen som er for ny stadion, men legger ved sitatet fra en annen nabo som mener det er pengesluk. Hadde det vært meg det hadde vært bilde av hadde jeg blitt ganske forbannet Tar forbehold om at deskingen kan ha endret seg, som sånn som saken ser ut nå synes jeg akkurat denne kritikken bommer litt. I saken trekkes det fram én nabo som er veldig positiv til ny stadion, og en annen som en negativ en del lenger ned. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 690 Del Skrevet 8. April Del Skrevet 8. April 15 minutter siden skrev SuperDungeonMaster: Tar forbehold om at deskingen kan ha endret seg, som sånn som saken ser ut nå synes jeg akkurat denne kritikken bommer litt. I saken trekkes det fram én nabo som er veldig positiv til ny stadion, og en annen som en negativ en del lenger ned. Denne oversikten får jeg opp på forsiden (ved bruk av mobil) 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SuperDungeonMaster 2 093 Del Skrevet 8. April Del Skrevet 8. April 4 minutter siden skrev tobb: Denne oversikten får jeg opp på forsiden (ved bruk av mobil) Ah, I see. Forbehold lønner seg! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå